26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

professional open wedget

Etusivu Foorumit Yleistä professional open wedget

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Oletteko tilannut kyseistä wedgeä ja mitä mieltä? Mitä muita komponentti wedgejä voitte suositella? Kiitos paljon vastauksista.

    Tässä nyt on vähän oma lehmä ojassa,kun myyn noita wedgejä,mutta voin kyllä suositella.Suht pieni,siro tour-mallinen lapa.Niistä on tarjolla se taottukin versio,se keltainen…On vaan aika kalliit valetun rinnalla,eikä ihmiset näköjään halua maksaa ekstraa taotusta.

    Niin joo,XDS Carbon steelit on hienot,eikä omat inazone oil soakitkaan rumat ole…

    Nimetön

    Ostakaa merkki tuotteita niin saatte rahallenne vastinetta eikä mitään pilipali mtee-se-itse epoxyllä kit-kat sarja FUUUUUCCCCKKKKK!!!!!!!!!!

    Nimetön

    Pasi Maukonen kokosi minulle kyseiset wedget (52 ja 54). Olen ollut erittäin tyytyväinen. Joku mainitsi, että lyöntitatsi tuntuu kovemmalta kuin esim aito Cleve, mutta hyvin on pallo greenille näillä tipahtanut.

    Snake Eyes Forged wedge / 600W / 5040-series

    Edullisempana (lue: valettuna) myös Golfsmith Attack tai sen edeltäjä The Wedge series on asiaa.

    Professional Openista ei ole kokemusta.

    Suositelkaahan jotain wedgejä mihin kannataisi tutustua, mielellään sais olla ruostuva…

    Tituja olen katellut mutta jos olis jotain muuta…

    No tietenkin Clevelandin 588 RTG, saa nykyään suhteellisen halvallakin. Hyvin samanlainen titun 200-sarjan kanssa, itse pidän enemmän Cleven wedgeistä.

    Cleveland Tour Action 588 Beryllium Copper

    Noita näyttäis olevan ebayssa aika paljon, onko tosi ettei Kupari? pinnalla saa enää tehdä? <– onko huomattavasti pehmeämpi tai jotain!?

    Omasta mielestä ollut aika paljon puhetta noista Benrossin mailoista ja sattui silmään wedgetesti, voisi olla ihan pätevä kampe tuohon hintaluokkaan.

    Lue lisää: Benross Carbon Steel GM wedges

    minulla ei ole kokemusta kyseisistä professional open wedgeistä mutta minä suosittelen king cobran vuoden 2003 phil rodgers wedgejä itse ostin kyseiset wedget ja olen enemmänkin kuin tyytyväinen. tatsi on erittäin pehmeä ja ruostuu erittäin kauniisti. spinniä tulee paremmin kuin esim. niken tai titun wedgeillä.

    ja ovat vielä halvatkin. ovh kpl hinta vähän yli sata euroo mut nyt saa golfbalancesta 2kpl 119eurolla!

    Ite aattelin ostaa Ram 56* wedgen Golf Balancesta.
    Luulisin niiden olevan hyviä jos niillä on ammattilais kisojakin voitettu.

    Vaihdoin Cleven wedget keväällä Wishonin vastaaviin, eikä kaduta.

    Piti aika kauan vääntää, että sain lie-kulman oikeaksi, mutta nyt on hyvä. Tuntuma on mainio ja kapulat miellyttävät silmääkin.

    Parasta niissä on bounce, helppo lyödä ja hyvä fiilari.

    Suosittelen kokeilemaan. Vasen Pakki voinee antaa lisätietoja,. Myös FlowGolfin Johan Laaksonen tietää tarvittavat asiat.

    Minulle räätälöi 4Par RAVENin taotut wedget 52, 56 ja 60 asteisena ja täytyy sanoa että ovat olleet erittäin miellyttävä tuttavuus. Palvelu 4Parin osalta oli hyvä ja asiantunteva, hinta kohdallaan, sekä tietysti taottujen mailojen jatkotyöstömahdollisuus tuo luotettavuutta, lie kulmat yms voi säätää varmasti omaan swingiin sopiviksi. Veikkaisin että voittavat markkinamerkit mennentullen ja jää vielä euroja muutaman kerran tukea klubien ravintoloitsijoita, kannattaa ainakin harkita tälläistä vaihtoehtoa. Näitä mailaseppiä löytyy näiden sivujen kautta varmaan jokaisen lähiseuduilta, kannattaa kysellä, testailla ja tutustua…

    Lue lisää: Raven wedget

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #374930 kohteessaprofessional open wedget

Etusivu Foorumit Yleistä professional open wedget