16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Pörssin ilmoituksista

Etusivu Foorumit Yleistä Pörssin ilmoituksista

Esillä 4 viestiä, 51 - 54 (kaikkiaan 54)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Täytyy kyllä ihmetellä miten noinkin fiksuja äijiä täältä löytyy aikaa tappamassa ja kunnon konklaavi vielä kommentoi ja komppaa siinä mukana. Käyttäsitte tänkin ajan vaikka rangella treenaamalla. Sitten nämä kolme turakaista…. Jos koette vääryyttä kohdanneenne, tehkää asialle jotain ja lopettakaa vinkuminen! Kunnon Sherlokkien klubi on koolla, mutta yhdeltäkään ei mitään konkreettista synny, pelkkää ininää ja lisää vinkumista! Vetäkää hamoset päällenne ja perustakaa Ikuisten itkupillien kerho!

    Nyt se Hirsalan hcp 10 pelimiesmidi vallan hermostui.

    Tik_Tak kirjoitti: (29.4.2014 23:11:33)
    Jotkut ovat täällä spekuloineet vaatteiden pesemisellä ja silittämisillä, mutta uskokaa tai älkää, vaatteet oli pesty. Lika oli vaan niin pinttynyttä ettei ne lähtisi muulla kuin polttamalla! Myyjä sanoi minulle ettei myy vaatteitaan kirpputorilla. Nyt tiedän siihen syyn, kukaan ei ostaisi niitä. Sinänsä ihan hyvä bisnesideahan tuo on. Myydä vanhat käyttökelvottomiksi kuluneet vaatteet pois hyväuskoisille golfareille ja ostaa itselle uudet heidän rahoillaan.

    Niinpä tosiaan, myyjähän ei ilmoituksissaan kerro, minkä vuoden golfmessuilta vaatteet ovat lähtöisin. Taitava ’heebo’.

    Jos minua tarkoitit sutkautuksellasi, niin pelaan toki Hirsalassa joitain kierroksia kaudessa, mutta kunnia ko.seuraa ei ole edustaa. Saman ison tien varressa on kyllä kenttä, jossa vietän eniten aikaa kauden mittaan, lähempänä kaupunkia. Tarjoan noin mukavalle miehelle kierroksen meidän kahdella hyväkuntoisella kentällä jos laitat meiliä tulemaan! Mun puolesta voidaan tämä turhan päiväinen lätinä nyt lopettaa.

Esillä 4 viestiä, 51 - 54 (kaikkiaan 54)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #428250 kohteessaPörssin ilmoituksista

Etusivu Foorumit Yleistä Pörssin ilmoituksista