26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pörssi

Etusivu Foorumit Yleistä Pörssi

Esillä 23 viestiä, 51 - 73 (kaikkiaan 73)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Pörssiä ei löydy scrollaamalla, mutta viivastovalikosta löytyy hienosti toimiva Pörssi. Ainakin minun iPadillani.

    Kiitos vaan nillittäjät!! Nyt koko pörssiä ei ole. mahtavaa.. Itse olen joka kesä ostanut edullisia pelilippuppuja monille kentille. mutta kiitos, jatkakaa valittamista ja fuck off

    Juha74, ihan rauhassa nyt ja ota silmä käteen. Ei se pörssi mihinkään ole kadonnut, toimii vaan huonosti…

    Pörssi

    Jotain tapahtui, nyt toimii ainakin siltä osin, mitä ehdin kokeilla.

    Niin toimii, voi Juha74 keskeyttää mieliharrastuksensa ja ryhtyä halpojen pelilippujen metsästykseen.

    Taas on laitettu rahaa turhuuteen. ”Jos ei oo rikki niin älä sörki sitä”. Korjaisitte nyt vaikka mieluummin bugit liittyen foorumin yleiseen toimintaan.

    Nimetön

    On se Pörssi aika karmeen näköinen nyt. Samalla kertaa näytölle mahtuu ehkä 2 tai 3 ilmoitusta ja suurin osa näytöstä on tyhjää tai muuten tarpeetonta. Entinen oli ihan hyvä.

    Eihän missään toki ole käsketty tekemään parempaa, voihan sitä huonompaakin tehdä jos siltä tuntuu.

    Yksittäisen ilmotuksen sivulla on kohta (täytettävä lomake) ota yhteyttä ilmoittajaan.

    Minä en saa sitä ainakaan toimimaan, sillä aina ilmoittaa puhelinumeron kohdalla, että ”pyydetty muoto ei täsmää”.

    Yhden virheen (hakutoiminnassa) sain jo korjautettua, kun ilmoitin palautteella, mutta tuota virhettä eivät näköjään tunnusta tai saa korjattua. Tai sitten minä vaan en osaa….

    Ja edelleen olen sitä mieltä, että nyt Pörssi on piilossa joka vähentää kauppaa.

    (Luulen, että uudistus on tehty kännykkä-käyttöä varten.)

    Se yhteyslomake on täysin turha, sen alapuolella ovat myyjän yhteystiedot: nimi, puhelinnumero ja / tai sähköpostiosoite. Niihin kiinnostuneet ottivat ennen uudistusta yhteyden, nyt lomake miltei piilottaa yhteystiedot.

    Täysin samaa mieltä. Aiempi oli selkeämpi. Tätä näkymää ei jaksa enää selailla. Lisäksi ilmoituksien nostot eivät enää nouse kärkeen (viikon jälkeen) vaikka näin kerrotaan ja jotenkin näyttää siltä, että valikon valinnat (mies, nainen, vas., oikea yms.) eivät pelitä oikein. Bad Job.

    Pörssi ”nostettu” etusivulle, ei vaan toimi Chromella. Haku pyörii ja pyörii, mitään ei löydä!

    KL1

    Sama täällä. Toimi viime viikolla moitteettomasti, mutta nyt ei etene mihinkään.

    HS1

    Hyvin toimii pörssi, juuri ostin liput Kultarantaan golfiin. Edullista ja helppoa.

    HS1, kyse on Chromesta, millä pörssi ei toimi. Edgellä toimii.

    Hei!

    Käsi pystyyn virheen merkiksi, pörssin uudistus ei todellakaan ollut Golfpisteen teknisesti paras suoritus, pahoitteluni siitä! Yllättäviä ongelmia ja bugeja esiintyi kieltämättä hieman liikaa ja lisäksi säädimme aika paljon mainospaikkojen ja niiden toiminnan kanssa. Bugeja ja käytettävyysongelmia on korjattu ja viimeisen 4-5 päivän aikana kaiken olisi pitänyt toimia moitteetta.

    Niinpä haluaisimme kuulla mm. nimimerkin pirdie ja KL1 osalta tarkempia tietoja ongelmista, jotta voimme niihin pureutua. Pyydämme laittamaan kaikki ongelmat ja muut havainnot palautelomakkeemme kautta osoitteessa https://golfpiste.com/ota-yhteytta/, jolloin ne saavuttavat kehittäjämme suorinta tietä. Laittakaa aina mukaan vähintään käytetty selainversio ja mahdollisimman hyvä kuvaus ongelmasta.

    Yleisesti ottaen ongelmia voi esiintyä, jos käytettävä selainversio on yli 2 vuotta vanha. Selain kannattaa pitää automaattipäivityksellä, jo tietoturvasyistäkin. Testikombomme kattaa noin 95% kaikista selainversioista, eli jos käytetty selainversio kuuluu tuohon 5%:n ryhmään (käytännössä kaikki yli 2v vanhoja), voi ongelmia esiintyä palvelun käytössä.

    Edelleen pahoitteluni ongelmista pörssin pienen uudistuksen yhteydessä!

    Mukavaa keskikesän aikaa ja nautinnollisia kierroksia!

    T. Sami Markkanen / Golfpiste

    Ei mene läpi selitys vanhoista selainversioista
    * tietokone Win11 / Microsoft Edge, versio 102.0.1245.44 (Official build) (64-bit). Jotain on onnistuttu kämmäämään viimeisen 10 päivän aikana; haku toimi, mutta nyt se jää pyörimään ikuisiksi ajoiksi
    * tabletti Android 10 / Firefox 101.2.0: haku toimii, mutta tahmaa hieman
    * puhelin Android 12 / DuckDuckGo 5.128.1: pörssi toimii erinomaisesti ja haut tapahtuvat erittäin nopeasti

    En saa edelleenkään toimimaan safarilla tuota ota yhteyttä lomaketta…. ennen herjasi puhelinnumeron muotoa, nyt jotain toimintavirhettä….toisaalta ihan turhake tuo lomake muutenkin..

    (Uudelleen raportoitu ongelma palautelomakkeella).

    Nyt homma selvisi minun osaltani. Tietsikan selaimessa on AdblockPlus aktiivisena ja se estää hakutuloksen näyttämisen. On aika erikoinen ratkaisu toteuttaa Pörssin sivu mainosikkunoina. Mainonnan esto ei aiheuta ongelmia nettikaupoissa tai muilla vastaavilla sivuilla. Ei ihme, että haku tahmaa hitaammissa systeemeissä, jos Pörssiä avatessaan selaimen täytyy käsitellä monta mainosikkunaa.

    Hyvin keksit ongelmaan ratkaisun 4par. Minulla myös tuo mainonnanesto oli päällä. Menee kyllä taas päälle kun en halua noita mainoksia nähdä. Ja sitten pörssiä katsellessa pois päältä.

    Ja nyt toimii myös AdblockPlussan ollessa päällä.
    Hyvin korjattu, kiitokset ja Hyvää Juhannusta!

    KL1

    Joillain sivustoilla tulee ruutuun ilmoitus, että AdBlock tulee kytkeä pois päältä, muuten sivusto ei aukea. Ilmeisesti Gofpisteelle softaa koodaavat eivät aiemmin olleet kuulleet moisesta mahdollisuudesta, mieluummin jättivät ruudulle pyörimään semmoisen hassun ympyränmuotoisen kiekuran.

    Pyydä rahapalkkio, 4Par, sinähän tämän ongelman ratkaisit.

    Ei toimi minullakaan pärssi. Käytän ublockia.

    Moi.

    Olemme tutkineet ongelmia lisää ja ne käytännössä kulminoituvat joko tiettyihin selaimiin (joista suurin osa on yli 2 vuotta vanhoja) ja tuohon adblockeriin. Sivustoa ei ole toteutettu ”mainosikkunoina”, kuten 4par epäilee, syyt ovat muualla.

    Teemme sivustolle tarkistuksen, joka ilmoittaa, mikäli käytetty selain ei ole tuettujen joukossa.

    Pahoittelemme aiheutunutta harmia ja toivotamme silti hyvää juhannusta!

    Huomaa että syksy on saapunut. Tietyt tyypit taas nostavat ilmoituksensa tuohon etusivulle joka päivä, joskus jopa aamupäivällä ja taas iltapäivällä.

    Ei siinä muuta, mutta jos on kiinnostunut ostamaan ”jotain”, niin täytyy aina selata tuo pörssin etusivu läpi…..

    Ja en vieläkään ymmärrä, mitä nuo ”nostajat” kuvittelevat saavuttavansa, sillä jos jotain haluat ostaa, niin lienee käyt kaikki ko ilmoitukset läpi.

    Noh, mitä olen ymmärtänyt niin Facebook on nykyään parempi myyntikanava kuin tämä GP-pörssi.

    Golfpisteen laatimat hyvät toimintatavat ei paljon kiinnosta ”nostajia” eikä Golfpistettä.

    Toi on kyllä ”hauska” tämä pörssin etusivu. Oli aamu- tai iltapäivä noi samat ilmoitukset on tuossa etusivulla.

    Onko teistä miestä ja tulla tänne kertomaan mitä te kuvittelette hyötyvänne tuosta, että nostatte noi pelilippu-ilmoitukset aina tuohon etusivulle?

Esillä 23 viestiä, 51 - 73 (kaikkiaan 73)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1370227 kohteessaPörssi

Etusivu Foorumit Yleistä Pörssi