26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pikkulan ’maratooni’…

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan ’maratooni’…

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 174)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Haloo punaiset!

    Voiskos joku tiistaina napata mut kyytiin Ruoholahden metroasemalta?
    Tarjoan sitten vaikka sen välilounaan siinä vastalahjaksi.
    Toivottavasti asteet vähän tippuu, muuten ei kyllä tule mittään. Eilen oltiin Vanajan yhen kiekan jälkeen punaisia ku grillimakkarat ja huolimatta 4 litran tankkauksesta olo oli aika sekava jo loppuväylillä. Säätiedot näytti kyllä pilvistyvää tiistai-illaksi. Ans katella.

    Henkka älä mua sitten laita ryhmiin, päivä oli mulle epäsopiva. Mä olen Lohjalle varattuna silloin ; )
    Mutta Lohjan perjantain puolimaratonille osallistun kyllä : )

    Ja kaikille naisille tsemppiä koitokseen, kyllä te kolme kiekkaa jaksatte. Saapahan kerrankin tarpeekseen….

    Myy

    Henkka, vahvistatko meidän lähtöajat kullekkin kierrokselle. Itse joudun lintsaamaan töistä…tai pikemminkin kuromaan kentällä käytetyn ajan muulla ajalla umpeen, ettei projektit mene kiville….joten yritän tehokkaasti käyttää mahdollisen työajan.

    Vallu, jos et ole vielä onnistunut muilta kyytiä pummaamaan, voin ottaa sinut kyytiin. Mehän nyt ilmeisesti molemmat mennään vain kahdelle kierrokselle – eikö?

    Toivottavasti tiistaiksi edes vähän viilenee…mulla meni ainakin Linnassa ihan pipariksi, kun vesikin loppui kesken ja sitten alkoi ohimoissa jyskyttämään. Näin kyllä mainioita viritelmiä virvokkeiden kuljettamiseksi kyseisessä kisoissa, joten näitä oppeja täytyy tietysti soveltaa jatkossa…

    Kiitos Myy, kyyti kelpaa kyllä!
    Kattelin just huolestuneena säätietoja, hellettä pukkaa samaan malliin vielä tiistainkin.
    Eli varmasti vain 2 kiekkaa, toivottavasti se edes menee. Kyllä on ihmiset laidasta laitaan olleet puhki jo yhestä kiekasta näillä ilmoilla.
    Hyviä virityksiä on kyllä nähty, eilenkin oli sellanen kärry-sateenvarjo-tsydeemi liikkeellä Vuosaaressa. Itsekin välillä seisoin varjon alla, jo senkin takia, että nahka on aika hyvin grillattu kaikista suojakertoimista huolimatta, punanahka kun oon…
    Mutta kahellaan!
    Henkkuli varaa vaan niitä aikoja! Kiitos!!

    Ilmottaurun tarvittessa isännöimään.

    Anteeksi, että en ole saanut aikaisemmin tätä viestiä teille välitettyä. Pe oli jostakin kumman syystä tietokoneeni pienet elektroniikka-asentajat, jotka hoitavat internetyhteyttäni, päättäneet lähteä töistä vähän aikaisemmin kertomatta minulle siitä ja viikon loppuna olin itse surffaamassa, joten tässä nämä aikataulutiedot:

    Ensimmäinen kerros:

    Park: Ränni koko päivän
    Lähtijöitä: Ei kaiketi muita kuin itseänsä rankaisevat Shanny ja Kiara. Saavatpa siinä sitten tehdä keskenään mitä huvittavat muutaman tunnin, notta meidän muiden ei tarvitse kauhistuksemme sitä päivemmällä enää toivottavasti katsella.

    Toinen kierros:

    Forrest: 12:40, 12:50 ja 13:10
    Lähtijöitä: Koko katras

    Kolmas kierros:

    Seaside: Aamulla jokin kisa kaiketi ja iltapäivällä ränni
    Lähtijöitä: Koko katras, poislukien loukkaantuneet, karanneet, Forresterin metsiin eksyneet ja vesiesteeseen hukkuneet.

    Eli siis Shanny ja Kiara voi kait keskenään sopia koska alkaa selkä punehtua (tai muut valinnaiset paikat). Mitä te nyt oikein ajattelette. Minä puhun tietysti auringin polttavasta vaikutuksesta, Enkä mistään raippajutuista !

    Toiseen lähtöön tulevat voivat kaiketi paikalle valua omien rutiiniensa mukaan (Ranget sun muut turhat reenaamiset). Forrestille siirtymä on hieman pidempi ja kannattaa varata hetki aikaa, kunnon mukaan, tappavan ylämäen aiheuttaneen hengenahdistuksen tasaamiseksi ennen ykkösteetä. Aikaa klubilta ykkösteelle kannattaa varata 15 min (rangelta 10 min). Näin on mukavasti hyvissä ajoin paikalla ihmettelemässä avausväylän pelitaktiikkaa ja puhdistamalla snorkkelinsa ja uimalasinsa kierroksia varten. Teepaikalla on ilmainen uimalasipuhdistus.

    On mahdollista, että mahdumme jopa kahteen ryhmään, mutta katsellaan sitä sitten kun sen aika tulee.

    Mahdolliset peruutukset ASAP. Letun peruutus on huomioitu.

    Tervetuloa kaikki vieraat 🙂

    Pistättekö yhteystietonne ja vahvistuksenne sähköpostitse osoitteeseen henkkkas (a) luukku.com

    Puhelinumeroa muuten KL:kin jo aikanaan pyysi, mutten sitä muistanut kahdesta kehoituksesta huolimatta lähettää (minä inhoan ja halveksin puhelimia muutenkin), joten ottakoot tästä sen nyt kaikki jotka kuvittelevat sitä joskus tarvitsevansa. Koitan muistaa ladata sen. Ja jos oikein ylitän itseni, muistan jopa ottaa sen mukaani.

    040 – 503 4005

    Mahtuisiko Myy mitenkään vielä yksi pieni lady bägeineen kyytiisi?
    Jouduin meinaan auton antamaan eilen takaisin 🙁
    Asun metron varrella, joten voisin kurvaista sillä myös Ruoholahteen…
    Jos kyyti on täynnä, niin no problem…hyppään sitten Kirkkonummen junaan asemalta 🙂

    Mut jätettiin suoraan Ruissalosta tänne rangen reunaan. Puhelin on meressä ja potkurit savessa. Odotan innolla huomista maratoonia.

    Myy

    Eiköhän sinne autoon vielä yksi mahdu. Me sovittiin Vallun kanssa, että hän on siellä Ruoholahden metroasemalla klo 11:30. Eli jos tulet sinne kulmalle norkoomaan samoihin aikoihin. Kukkaa ei tarvitse laittaa rintapieleen, koska metrossa ei yleensä tungokseen asti tuupi porukkaa golfbägi kainalossa…. :o)

    Hyvä, että saatiin kartturikin mukaan!

    Mikäli joku este tulee, Minja voi tietysti hypätä junaan ja tulla Kirkkonummelle, niin minä luonnollisesti voin herrasmiehenä tarjota Minjalle kyytiä.

    Aivan loistavaa, tuhannet kiitokset etukäteen 🙂
    Etköhän sinä tunnista siitä bägistä ja pälyilevästä katseesta 😮

    Nähdään siis huomenna!

    Vallu tulee Vuosaaresta ja Minja Hertsikasta, notta lähetän teille toistenne numerot, niin voitte sitten minua haukkua miksi vaan haluatte ajankuluksenne ja matka metroverkostossamme (Y-n muotoinen verkosto) sujuu sitä tehdessä rattoisasti.

    Vallun kun komennan ensimmäiseen vaunuun ja väitän Minjalle, että Vallu on viimeisessä vaunussa, niin minulla on vielä mahdollisuuksia pysyä puolituntia pidempää Minjan mielessä sellaisena, jonka Vallu minut hyvin tuntien, sekunnin osissa evää.

    Mukava päivä tulossa huomisesta. Aina mukavaa tavata uusia Clubhouselaisia ja varsinkin iloisia clubhouseladyjä 🙂 Golflady oli ensimmäinen clubhouselady jonka livenä tapasin ja ystävyytemme on jo muutaman vuoden kestänyt, enkä näe mitään syytä miksi sen nyt IHan äkkiseltään pitäisi loppua 🙂

    Mä hyppään tohon 10.55 lähtevään metroon Vuosaaressa niin ollaan vähän ennen puolta Ruoholahdessa! Mä oon sitten oikeesti ekassa vaunussa ja yritän, jos mahdollista, vielä kohentaa kaikkien imagoa matkan aikana.
    Totuushan siellä jysähtää sitten vastaan kentällä…. pitkän ja hikisen päivän aikana. Hyvä, jos ryhmiä vaihdetaan sitten tauolla, niin oppii kaikki tuntemaan toisensa.
    Huomiseen!

    Laitoin Henkka sulle kyllä meiliä jo viime viikolla mutt ei näemmä ole tullut perille, laitoin äsken uudelleen vaik huomennahan me jo nähään. Toivottavasti olen kuitenkin leikissä mukana vielä :o)

    huomiseen!

    Nyt tuli viesti perille 🙂

    Tuo kolme koota on mahdolisesti hämännyt…

    Kaikki muut saapunevat siis paikalle, paitsi tiitistä en ole mitään kuullut. Hänellekkin kyllä tilaa löytyy mikäli paikalle sattuu ilmaantumaan. Vieraitahan on kuusi ja isäntiä kolme, joten pelaamme kierrokset kolmen ryhmissä. Pohdin tässä sopivat ryhmähämmennykset jahka herään. Vielä en ole sitä tehnyt.

    Mietiskelin tällaiset ryhmät:

    Aamuparkki:

    Shanny
    Kiara

    Päivärest

    Shanny
    Minja
    Vallu

    Henkka
    Myy
    Kiara

    Eero
    Golflady
    Annukka

    Iltaside

    Shanny
    Golflady
    Myy

    Henkka
    Annukka
    Minja

    Eero
    Kiara
    Vallu

    Mää koitin siulle pirautella mutten saa nunna kiinni. Lienetkö lappeen rannassa?
    Mut juu, otapas yhdyntää nin keksustellaan logistiikkadetaljeista…

    Jäsen XXL kirjoitti: (8.6.2006 11:13:17)
    Haku-toiminto ei ilmeisesti löydä vanhemman version ketjuja. Ainakaan minä en löytänyt legendaarista, elämää suurempaa
    Hanuri Hellänä – ketjua. Olisin sen linkin laittanut vihjeeksi tähän ketjuun koska muistelen siinä olleen kullanarvoisia vihjeitä juuri kolmen kierroksen maratonin kaltaisia ponnistuksia silmällä pitäen.

    Olen jo pitkään pohtinut varsinkin ladyjen alakerran kestävyyttä tulevassa koitoksessa. Rasva vai talkki? Aivan selvää on, notta ns. stringit eivät sovellu alusasuksi maratonille, näin kuvittelisin.

    Herrojenhan ei tarvitse niinkään huolta kantaa omasta pyllystään, onhan Henkka mukana. Hänhän on kuulemma tiiraillut sinnepäin ennenkin joten huoli pois. Varmaan hän tarvittaessa sipisee Tummelia arkaan kohtaan jos nätisti pyytää?

    Tiedän, että en ole yksin, kun esitän toiveen, että maratonin tätä puolta raportoitaisiin suorituksen jälkeen tällä palstalla. Varsinkin ladyjen kommentit kiinnostaa. Kiitti etukäteen!

    No niin, tätä puolta kun pyydettiin raportoimaan koitoksen jälkeen niin pitäähän pyyntöön vastata??

    Kolme kierrosta tuli tarvottua, mutta hanuri ei sitä tiedä. Siis ei hiertymiä, hankaumia tms. pyllyssä tai missään muuallakaan, vaikka talkkiakaan ei tullut käytettyä. Stringimalli oli siis toimiva ratkaisu, suosittelen kokeilemaan ensi maanantain herrain ’maratoonilla’. Muistakaa sitten mainita ykköstiillä asiasta pelikumppaneille, niin saatte varmasti jonkun pelin sekaisin ;-).

    Toki yksi vaihtoehto on pelata hameessa (tai herrojen kiltissä), jolloinka on mahdollista jättää alusasu kokonaan pois. Helteellä varmaan ihan vilpoisa ratkaisu…

    Suuret kiitokset reippaille isännille ja pelikumppaneille ja erityisen suuri kunniamaininta Henkalle mukavan golfpäivän organisoinnista. Vielä olisi yksi kierros mennyt, mutta pimeä pukkaa päälle. Ehkäpä seuraavalla kerralla.

    Ei oo mullakaan hanuri hellänä. Vatsalihakset oli kovilla välillä nauramisen vuoksi. Myy esitteli Stixille ja minulle hienoja iihoolyöntejään vikalla ysillä. Meillehän ne ovat IHan tuttuja lyöntejä tässä laajassa lyöntivalikoimassa. Aika monta pallia meni veteen, mutta onneksi löysinkin muutaman :o). Kiitokset Henkalle järjestelyistä ja seka aivan mahtaville pelikavereille Eerole, Myylle ja vikalle kiekalle lähteneelle Stixille.

    Olipa hauska reissu! Meidänkään ryhmä ei tokalla kiekalla Ihan pysynyt tavoitteissaan, mutta naurussa oli pitelemistä! Tai ei kyllä ees yritetty…
    Isäntämme Henkka, Shanny ja Eero saavat suuret kiitokset! Oli hauska tavata Minja ja Kiara ja Myylle lähtee kyllä pokaali kotiinkuljetuksesta yöllä!! Kiitos!!
    Pojille maanantaiksi tsemppiä!

    Myy

    …joo, hanuri kunnossa täälläkin päässä. Minä kirmailin kierrokset ihan perinteisissä hyvin istuvissa pitsipöksyissä ja niiden päällä väljälahkeiset polvipituiset housut. Suurin osa ladyista näytti suosivan hamemallia, joka on ehkä vieläkin ilmavampi vaihtoehto. Annukka ilmeisesti kaipasi lisätuuletusta, koska olivat Shannyn isännöimässä ryhmässä menneet repimään Annukan mekon :o) Pojilta oli taas mekot jääneet kotiin, joten mitenkähän oli tuon ilmastoinnin toimivuus… 😉

    Virkistävänä ja mukavana pidin itse kuivien sukkien ja kenkien vaihtoa kierrosten välillä. Niin ja ’kuntojuoman’ nauttimista terassin varjossa siinä ohella. Kannattaisi poikain panna tämä korvan taakse ensi viikkoa ajatellen – siis kengät/sukat JA ’kuntojuoma’!

    Kiitokset kaikille ratkihauskasta peliseurasta ja tietysti erityiskiitos Henkalle pääisännän roolissa. Kuten Golflady tuossa mainitsikin, opin ihan uuden raivelilyönnin tuossa iltakymmenen tienoilla :-). Sitä naureskellessa vaivuin illalla uneen klo 01:15, kun vihdoin sain kaikki kyytiläiset toimitettua kotinurkille, purettua tavarat autosta ja käytyä ihanan virkistävässä suihkussa kuuraamassa itseni pölystä, aurinkovoiteesta ja hyttysmyrkystä. Tänään nautin ihanan ilmastoidusta toimiston viileydestä.

    Kiitos minunkin puolesta isännille loistokkaasta päivästä!
    Ja erityiskiitos Myylle joka jaksoi vielä yöllä kuskata kotiin, loistopalvelua!

    Hanuri on ehjänä, kädet ja jalatkin…mutta tuntuu että olisi saanut selkäsaunan yläkropan kolotuksesta päätellen…ja minulla ei ollut edes raippaa mukana :o)

    Oli kiva tavata paljon uusia ihmisiä, hauskaa porukkaa toden totta 🙂

    Tämä puolmaratoonari kiittelee myös. Tosi kiva päivä hauskassa seurassa hienoilla kentillä, ei vois parempaa toivoa. Kierroksia olisi sittenkin voinut olla kolme kun ei ehditty kaikkien isäntien kanssa pelata ja hyvin (?) olis jaksanut. Ainakin kaikki paikat on ehjänä, myös se hanuri. Hameen saumat vähän paukku mut se nyt ei mitään haittaa, ainakaan isäntiä? ;o)

    Hienoa oli tavata teitä nettituttuja livenä. Vois vaikka uusiks ottaa joskus loppukesästä?

    Tänään en koske mailoihin.

    Noniin. Sitten on kolmen rundin vuoro, kun viimeksi iloisessa ladyseurassa sai siitä Shannyn kustannuksella luistaa. Nyt ei taida enää tekosyyt auttaa 🙁 Noh, rasvaa hanuriin ja menoksi 🙂

    Lähtöajat:

    Aamulla Seaside (ränni), sovittuun kellonaikaan. 7:00 – 7:30 voisi olla passeli aika ?
    12:30 Forest
    17:30 Park

    => KL

    GP kortti kelpaa. Normaalihinnasta lasektaan hän (55€)

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 174)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #490679 kohteessaPikkulan ’maratooni’…

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan ’maratooni’…