26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pikkulan ’maratooni’…

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan ’maratooni’…

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 174)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • tuo 11.7. sopii. Hyvää verryttelyä finnairin kisaa ennen. tai onhan siinä päivä välissä, kyllä se riittää levoksi.
    Gp:n kortin ehtii vielä hyvin hankkia ken haluaa. mulla se on jo ja Golflady ehti ekaks siipeileen :o)

    Minullekin käy 11.7. Jää yksi päivä aikaa toipua seuraavaan koitokseen Mastersissa ;o).

    V-P

    Terve,
    jos mahtuu,niin mulla olisi halukkuutta mukaan kierroksille.keltasiahan tässä pelataan,mutta punasillekkin voin lähteä.Mielelläni.
    Ilmoittele jos onnistuu.
    V-P@welho.com

    11.7. Sopii. Takana Ruissalo hot nights ja Argentiinan mm-mestaruusjuhlat!

    Hienoa, lyödään lukkoon 11.7.
    Lähdöt voisivat olla öbaut samat mitä keltaisilla lähdöillä eli avaus 7:00, toinen kierros n. 12:30 ja sitten ketkä haluavat kolmannelle n. 17:30.
    Tuohon ekan ja tokan väliin ehtii varmaan sovittaa lounaan 🙂
    Kyselen sitten lähempänä nimet ja tasurit ja teen varaukset..

    BTW shanny, se on Brasilia mikä juhlii 😉

    11.7. sopii mullekin, hyvää treeniä ennen seuraavaa koitosta. Mun tiedot sulla Minja jo löytyykin, meillä oli ilo pelata Porkkalassa pari viikkoa takaperin :-).

    Minja kirjoitti: (7.6.2006 8:25:18)
    BTW shanny, se on Brasilia mikä juhlii 😉

    Aivan!

    Minja kirjoitti: (7.6.2006 8:25:18)
    Hienoa, lyödään lukkoon 11.7.
    Lähdöt voisivat olla öbaut samat mitä keltaisilla lähdöillä eli avaus 7:00, toinen kierros n. 12:30 ja sitten ketkä haluavat kolmannelle n. 17:30.

    Ai gamala, tuo seiska kuulostaa kesälomalla kovin aikaiselta. Voisko tulla kahta kiekkaa heittää vasta 12.30 vai mitenkäs Annukka on ajatellut? Joustan kyllä ja laitan kellon viideltä soimaan, jotta ehdin seiskaksi pikkulaan. Mökiltä on vähän pidempi ajomatka :o(

    t. Siipeilijä

    Niin, kyllä se hirveältä kuulostaa. Viideltä viimestään on minunkin noustava että Tuusulasta sinne asti kerkeen, mut ehkä sitä yhden kerran voi joustaa kun tavaksi ei tuu. Harkinnan arvoinen ajatus on kyllä tuokin että menis vasta tokaan lähtöön ja siitä sit kaksi kierrosta. pohditaan ja palataan, onhan tässä vielä aikaa.

    Seiska on total horroria kaltaiselleni yökyöpelille. Jos se kuitenkin lyödään lukkoon niin voin kai kerran kesässä herätä ennen kukon luikautusta.

    No joo. Kuten sanottu, kaikki käy (paitsi Brassien mestaruus).

    Nimetön

    juu taitaa tuo kello seitsemän olla vähän aikaisin, samaten itsellä olisi herätys silloin viideltä, saattaa hieman vielä väsyttää viikonlopun ja brassien kultajuhlien jälkeen… tuo puoli yhden aikaan kuulostaa huomattavasti ihmismäisemmältä. joustoa kuitenkin aina löytyy.

    Myy

    Minäkään en ole mikään aamuvirkku, mutta jos samaan päivään pitää kolme lähtöä mahduttaa, niin kyllä seiskalta täytyy eka viimeistään startata. Niin aikaisin ei ole tullut vielä kertaakaan lähdettyä. Ehtisköhän tauolla ottaa pienet päiväunet…. 🙂

    Minä joudun miettimään myös kahden ja kolmen kerroksen välillä… lähinnä siksi, että olen liikkunut vasta vähän aktiivisemmin pari kuukautta yli vuoden tauon jälkeen. Täytyy vähän seurata, kuinka kunto kohenee ja paikat kestää… 😉

    t. nimim. ’Ihan romuna’

    Tehdäänkö suosiolla niin, että röda starterit kiertää sen kaksi kenttää ja otetaan eka lähtö siihen puolenpäivän huitteille?
    Voidaanhan me rykästä toinen samanlainen häppeninki kolmella lähdöllä sitten syksylle, kun/jos (peli)kunto on jo huipussaan…? 🙂

    Tai vaihtoehtoisesti niin, että kolmen kierroksen kandidaatit starttaa aamulla ja loput liittyvät seuraan sitten lounaan jälkeen?

    Syksyllä on yksi pikku ongelma kolmea kierrosta ajatellen: päivät lyhenee.

    Itse olen anti-aamuvirkku, mutta golfin takia voin kyllä poikkeuksellisesti lomallakin nousta aikaisin.. tosin ehkä jätetään range väliin noin aikaisin aamulla ;-).

    Haku-toiminto ei ilmeisesti löydä vanhemman version ketjuja. Ainakaan minä en löytänyt legendaarista, elämää suurempaa Hanuri Hellänä – ketjua. Olisin sen linkin laittanut vihjeeksi tähän ketjuun koska muistelen siinä olleen kullanarvoisia vihjeitä juuri kolmen kierroksen maratonin kaltaisia ponnistuksia silmällä pitäen.

    Olen jo pitkään pohtinut varsinkin ladyjen alakerran kestävyyttä tulevassa koitoksessa. Rasva vai talkki? Aivan selvää on, notta ns. stringit eivät sovellu alusasuksi maratonille, näin kuvittelisin.

    Herrojenhan ei tarvitse niinkään huolta kantaa omasta pyllystään, onhan Henkka mukana. Hänhän on kuulemma tiiraillut sinnepäin ennenkin joten huoli pois. Varmaan hän tarvittaessa sipisee Tummelia arkaan kohtaan jos nätisti pyytää?

    Tiedän, että en ole yksin, kun esitän toiveen, että maratonin tätä puolta raportoitaisiin suorituksen jälkeen tällä palstalla. Varsinkin ladyjen kommentit kiinnostaa. Kiitti etukäteen!

    Kyllä se Hanuri Hellänä löytyy hakua käyttäen. Ilmeisesti jollakin on kuitenkin salattavaa historiassa, koska oletuksena haku etsii vain viimeiseltä 180 päivältä. Heattavan viestin ikää kun kasvattaa, niin johan alkaa salaisuuksia paljastua.

    Juu, löytyi kun laitoin viestin iän kohdalle 300 – 600 päivää.

    No kappas vaan, minähän en huomannut asetuksissa tuota kohtaa ollenkaan. Ja löytyyhän sieltä historian kätköistä vaikka mitä: minäkin huomasin, vuosia sitten, laittaneeni yhdenkin viestin perään hymiön! Hyi perkele, notta hävettää vieläkin…

    Aijai… Olen syväasti pettynyt Sinuun. Seuraavaksi kaiketi alat heittelemään ruohontupsuja ilmaan, tarkkaillaksesi tuulen suuntaa ? Kö ?

    Ja avokas varmaan myy kohtuuhintaan sen chipperin…

    Olis luullut, notta kun itse avomielisesti tunnustaa, myönnettäköön, melko häpeällisen tahran menneisyydestä ja osoittaa katumusta, niin saisi myötätuntoa ja anteeksiantoa, mutta EI; veistä vaan käännetään haavassa johon ripotellaan vielä suolaa..!

    Allekirjoittanut on ollut siinä käsityksessä, että vasta neljä peräkkäistä rundia lasketaan maratoniksi. Eli kolmen kierroksen koitos on sillä logiikalla vajaa. Osaako joku viisas keksiä oikean termin kolmen kiekan setille?

    Mutta asiaan… ennakkoon en näe ongelmaa aluspukeutumisen suhteen, sillä takana on jopa hölkätty maraton, ihan ’oikea’ sellainen, jolla stringit eivät tuottaneet ongelmia. Sen sijaan alusasujen materiaali on asia, johon tullee kenties kiinnittää huomiota.

    Tämä näin ennakkoon ajateltuna, raportoidaan sitten suorituksen jälkeen miten kävi. Yksityiskohtaiset alusasuraportit on ehkä parempi jättää pelin jälkeiseen aikaan, ettei meidän isännillä mene peli sekaisin??

    Kyl luulen et meikäläiselle tässä puhteessa o tarpeeks maratoooonia kun reppu seljässä sen yli kakstoista tuntia taaperran. Mutta neljä rundia lienee ’virallinen’ määritelmä mm. heinäkuussa pelattava Aulanko Maraton käsittää kahdeksan ysiä.

    Isäntänä rohkenen ehdoittaa seuraavanlaista kenttäjärjestysrtä, perusteluineen:

    Ekana ränni, eli Seaside, tahi Park, koska aamusella pääsemme kaikki helposti peräkanaa baanalle.

    Tokana Forrester, koska ysin jälkeen ei pääse klubille ja ehdoitukseni perustelut seuraavassa kappaleessa.

    Kolmantena Park, tahi Seaside, kumpi nyt ei ole rännissä, notta pystymme varaamaan lähtöaikamme ja jos jollakulla loppuu energia kesken, hän (tahi minä) voi jäädä ysin jälkeen lepäilemään. Forresterillahan se ei ole mahdollista.

    Kannanottoja arvon Ladyt ?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 174)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #490595 kohteessaPikkulan ’maratooni’…

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan ’maratooni’…