26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pikkulan Marathooni 2009

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan Marathooni 2009

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

    Jo joutui armas aika ja …. jne. On siis aika ryhtyä taas keräilemään elämän kermaa jo legendaariseksi muodostuneeseen The Pickulan Marathooniin! Kuka kerää tänä vuonna suurimman lyöntimäärän? Entä pienimmän? Kuka on Mr Laventeli? Tai Miss Ruusuntuoksu? Entä kenen housut kastuvat ja kenen eivät? Entä kenen pitävät vettä ja kuka käy välillä ostamassa uudet vaatteet? Tai mailat? Lyökö Henkka taas sen jo kansainvälisestikin tunnetun lobbinsa terassille vai yltääkö pallo jo kartanolle asti? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saamme vastauksen seuraavassa Pikkulan Marathoonissa! Päivämäärä voisi olla vaikkapa juhannuksen jälkeinen tiistai, eli 23.6., tämä siis puhtaasti ehdotuksena. NO NIIN, KUKAS LÄHTEE MUKAAN ?!?!?!?!?!?!?

    Viime vuonna oli harkinnassa, mutta aikataulut eivät antannet periksi. Nyt tulen mielelläni mukaan!

    Suurimmasta lyöntimäärästä en lähde kisaamaan koskapas kolmen rundin mittainen lyöntipelitulos on tälläselle hudiskelijalle kokolailla mahoton suoritus. Yrittää toki voin sudiskella pallon reikään asti joka kerta. Helppoa se ei tule olemaan sillä Pickalassahan pelinopeutta vaalitaan esimerkillisesti ja kolmattakymmenettä lyöntiä lähenevä reikätulos eikertakaikkiaan sovi tämän kenttäkompleksin politiikkaan.

    Mutta nyt siis itse aisaan eli tokihan lähren messiin.

    Mukana! Viime vuonna oli hauskaa.

    Kun olen niin monta epävirallista Pikkula Marathoonii pelannut, niin mielelläni tulisin tähän oikeaan ja viralliseenkin mukaan.
    Eli mukana ehdottomasti..

    Kyllähän sitä tänäkin vuonna lähdetään The Pickulaan kiertämään ja erittäin kompaktilla swingillä draiveja chippailemaan.

    KL

    Hyvinhän tämä lähtee näin kevätpakkasillakin! Toistaiseksi siis mukana jo

    Jalle
    Kebax
    Hurja
    Mapete
    Fubar
    KL

    Tällä hetkellä kalenterissa on tuohon kohtaan jäänyt sopivasti aukko, joten sen voisi yrittää täyttää kolopalloilulla!

    pjs

    Eiköhän se olisi minunkin uudestaan koettava…

    Alustavasti mukana, katsotaan lähempänä onko työnantaja samaa mieltä 😮

    Samoin, jos työnantaja suhtautuu ajatukseen suopeasti, voisin lähteä tänä vuonna maratonille mukaan.

    Poikkeuksellisesti näyttäisi siltä että oon kesälomilla jo tuohon aikaan, joten alustavasti voisin ilmoittautua mukaan minäkin.

    Pelasin viime vuona vain neljä kierrosta 🙁 250 € / kierros on vähän liikaa jopa Pikkulasta, joten tällä kertaa tulen halveksuttavana etäjäsenenä vieraaksi. Mutta ainakin alustavasti ilmaisen kiinnostukseni.

    KL

    Ja lista pitenee:

    Jalle
    Kebax
    Hurja
    Mapete
    Fubar
    KL
    pjs
    Paksupekka
    Minja
    Kisu Risukko
    Tuoppi
    Henkka

    Tänä vuonna yritän vakaasti mukaan.

    No voihan harmi, minkä päivän valitsit! Perinteisesti tuolla viikolla on ollut aina (kaksi kertaa jo) Extreme Golf Marathon (4 kierrosta päivässä), jonne itse perinteen ylläpitäjänä olin taas suunnitellut meneväni. Pakko kyllä myöntää, että olen odottanut Pikkulan Marathoonia läpi talven, mutta debyytti jää nyt väliin 🙁

    Myy

    Ohhoh! Nyt on tainnut talviuni venähtää vähän pitkäksi, kun täällä jo buukataan Pikkulan Marathoonia ja huomaan olevani ihan kujalla…

    Mukana tietysti niin monella kierroksella kuin vain mahdollista. Työnantaja on joskus järkännyt pikkukivaa, mutta yritetään luikerrella sopivasti kyseisenä päivänä pakollisista muista menoista.

    Olispa kiva lähteä mukaan, tällä kertaa ilman mahaa ja autoa. Jos Herra Ihanuuden hoito järjestyy, olen mielelläni mukana. Ilmeisesti hoito on mun järjestettävä, kun Daddy Cool ilmoittautui mukaan multa mitään kysymättä. Prkl! Kylmää selkää jne. jne.

    Minäkin tuun, jos työnantaja päästää.

    KL

    Ja lista pitenee edelleen:

    Jalle
    Kebax
    Hurja
    Mapete
    Fubar
    KL
    pjs
    Paksupekka
    Minja
    Kisu Risukko
    Tuoppi
    Henkka
    Pool Keisi
    Myy
    Kiara
    golflady

    Mä tuun kanssa! o/

    Mukana.

    Kävin tänään avaamassa ulkokauden PGC:n rangella, aurinkoisessa säässä. Samalla käväisin katsomassa Forest-16 saariviheriötä – se valittaneen Parkin 17. väylän rinnalle ’kauneimmaksi’ griiniksi…

    Huomaan että kaikki hitaat pelaajat haluavat mukaan ’Pikkulan Maratooniin’ ( Pickalan maraton).

    Kyllähän se on taas mukaan lähdettävä.
    Työnantajalta ei kysytä.

    Annukka kirjoitti: (26.3.2009 20:51:08)
    Kyllähän se on taas mukaan lähdettävä.
    Työnantajalta ei kysytä

    Hähä 😀

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 51)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #396761 kohteessaPikkulan Marathooni 2009

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan Marathooni 2009