26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pikkula-maraton

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkula-maraton

Esillä 10 viestiä, 151 - 160 (kaikkiaan 160)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Minja kirjoitti: (28.6.2007 10:09:21)
    Vahinko oli kyllä jo tapahtunut eli kaikki mahdollinen kännykkää myöden märkänä 😀
    Onneksi illalla riisuutumisoperaatiossa ei löytynyt yllätyksiä.

    Vaikka joidenkin bägien pinnat, etenkin yhdistettynä sadesuojaan, sietävät aika hyvin vettä, kannattaa sadepäivinä kaikki ’arvotavarat’ (käsineet, pyyhkeet, lompakko, kännykkä jne.) laittaa muovipusseissa bägiin, niin välttyy kosteusvaurioilta.

    Joo, juu, jaa, niin mukava nähdä, että tämä muistaakseni viime kesänä alkunsa saanut, siis jo perinteeksi muodostunut, kaikki Pikkulan kentät käsittävä suorite kiinnostaa uusiakin naamoja. Voi jospa oisin voinut olla (koko päivän) muu-kaa-naa…

    Pakko nostaa hattua kyllä kaikille osallistuneille. En ole varma olisiko itsellä riittänyt kuinka monelle rei’älle pelihuumoria, kun ilmeisesti vettä alkoi tulla heti aamusta – fania sen enempää kuulematta nostaa hattua hän.

    Itse pelitin juu valtavasti, etenkin siisaidin etuysille, jonne tuupin kaikki kuuskäänt lyönnettä… 🙁 Takaysillä kävikin sitten hassusti: 10:lle, 11:lle, 17:lle ja 18:lle paarit… Väliin jääneille viidelle sotkin sitten yhdeksän ylimääräistä -> 45 lyöntiä.

    Ja pienestä ripsimisestä huolimatta kivaa oli 🙂

    Myy kirjoitti: (27.6.2007 14:14:34)
    Kepaksin pallot taasen olivat niin sateenarkoja, että hän aluksi huitoi niitä sateenvarjon alla. Siis ihan kirjaimellisesti! Kepaksi nimittäin asetti sateenvarjon maahan ihan pallon eteen ja huitaisi sitten pallon sinne sateenvarjoon – ei onneksi tullut läpi 😉 Se olis kyllä pitänyt saada videolle…

    Sateenvarjon ja bägisuojan kanssa sählääminen loppui tosiaan tällä kertaa jo ensimmäiselle reikällä. Yleensä ehdi muutaman reikän pelata ja säätää saderytkyin kanssa.

    Mutta itse tapauksesta. Oli tarkoitus sutaista viidennellä punkan yli kernille. Sen sijaan osuin sateenvarjooni – kuusi, seitsemän. Kahdeksannella vejin pallon ali tämän liikkumati. Ja yhdeksäs sitten melkein takaisin tiille päin jonnekin 50m kernistä. Eli pistebogiksi meni se kenttä. Ja aikaa myöten myös muutkin kentät. Bingossa tuli kaikkiaan huimat 72 binnaa. Eli semmoinen 16 jäin Henkkulin asettamasta tavotteesta. Ja bufferista tietty vielä enämpi.

    En mä tosta tulostasosta kyllä juur mitään odottanutkaan. Bogit tuntuivat olevan kiven takana ja paarit tuiki harvinaisia. Päivä kohokohta taisi olla Forestin kymppi jolla etenin aikataulun mukaan oikian puolen foren tuntumaan. Pompautin pallon kernille johon Tetsa totes että ’hyvä lobi’. Tää pelasti päivän koska sellaiseksi olin sen sutaisun kaavaillutkin – sitä ei kahen putin bogikaan pystynyt tärväämään.

    Periaatteessa aika rankka keikka vaikkakin huijasin hieman ja pelasin kaksi viimeistä kenttää autolla. Kiitokset kaikille osallistuneille uurastajille ja varsinkin Henkkulille yösijasta sekä järjestelyistä ylipäätään.

    Kostean reissun päätös oli huikea seikkailu mopelilla läpi märän Etelelä-Suomen. Yksi välilasku Hyvinkään ABCllä oli enemmän kuin tarpeen, mutta loppujen lopuksi Kiiltävän musta Bella Italia kuletti minut turvallisesti kotiin.

    Ja niin. Eikun ensi vuonna uudestaan. 🙂

    Kiitoksia minunkin puolesta isännille ja muille loistavasta päivästä!!
    Uusia tuttavuuksia tuli paljon ja toivon mukaan nähdään uudestaankin. : )

    Myös muutaman kymmenen rakkoa sain jalkoihin hankittua, toivottavasti lauantaiksi paranee.

    Usko meinasi loppua seasiden etuysin vesisateeseen mutta loppuunasti jaksettiin.
    Täytyy varmaan alkaa pelaamaan ainoastaan sateessa, tuntuu kulkevan peli edes jotenkin.
    Ensi vuotta odotellessa!

    Huh. Väri alkaa pikkuhiljaa palata sormenpäihin… Jumalauta mä olin märkä. Ja asiasta kiinnostuneille tiedoksi että tänään, vain päivää myöhässä, kävin ostamassa Calvin Greenin Pack-Lite gore-housut niiden tilalle, joita en löytänyt
    sade-maratoonille… Oli ’kiva’ pelata perus-chinoksilla kun vettä tulee 15790 ccm/neliömetri/minuutti…

    Mutta ootte te koiva jätkiä ja tyttöjä! Mulla loppui usko maailman hyvyyteen kesken jo kahden rundin jälkeen. Aattelin ettei sinne kolmannelle enää kukaan lähde.

    Sitte: Sori kun en muista sen nuoremman kaverin nimeä, joka pelasi samassa porukassa Forestia… Harvoin, jos koskaan, olen nähnyt yhtä pitkiä draiveja! :o) Onneksi muistin onnitella häntä jo kierroksen aikana.

    Omasta pelistä sen verran, että toivottavasti tahti paranee Ringsideen mennessä, nimittäin näin sekaisin olevalla lyönnillä ei kehtaisi kauden päätapahtumaan osallistua…

    Lähdenkö ensi vuonna uudestaan? Tottakai! :o)

    varusteet on uhkaavan kuivat eilisen jäljiltä…tupaa oli mukava lämmitellä vielä klo02aikoihin maistellessa ohraista ja Lagavulinia.

    mutta, mutta;

    jos söör ja leidi väellä on rakot-rakkulat palautuneet, sormet lämmenneet ja nimeltä_mainitsemattoman_sadehousuvalmistajan byysistä reklamoitu niin rohkenen tiedustella josko lauantaihin mennessä olisi flaitillinen sakkia palautuneessa kuosissa ja valmius pelaamaan hillsidessa leppoisat 18/27r? Kelitiedoissalupaillaan kuivempaa ja lämpimempää kuin mitä oli eilen…ja siihen ajattelin itse luottaa, pahemmaksi se ei voi mennä. tällä hetkellä lähtöaikoja on klo12pintaan vapaana

    Palauduttu on, mutta auto on vuosihuollossa joten autotonna vkonlopun…muutoin olisi Hillin valloittaminen kiinnostanut.

    Jos tämä toteutuu uudestaan joku toinen vkonloppu, olen mukana 🙂

    Ja Talmassa myös päivä GF joka heinäkuun 30€ jäsenen seurassa, Tervetuloa pelaamaan 18/36r

    KL

    Viimeistään eilen kävi varsin selväksi, ettei sadepelaaminen ole minua varten. Parkilla sadetta tuli enemmän kuin tarpeeksi ja tulos 86. Forest saatiin pelata lähes sateettomassa säässä muutamaa loppupään väylää lukuun ottamatta ja tulos 74. Seasidea kierrettäessä sade alkoi täsmälleen tee-offin aikaan ja lakkasi ennen puoltaväliä vain alkaakseen ajoittain uudelleen. Kierroksen brutto 88, johon kyllä kieltämättä vaikutti sateen lisäksi myös väsymys, erityisesti jalkojen suurissa lihaksissa, joista asiaa paremmin tuntevien näkemyksen mukaan varsin merkittävä osa svingistä lähtee.

    Viime vuonna asetettu tavoite yksi kierroksista alle 80 (74) ja kokonaistulos alle 250 (248) kuitenkin täyttyi, kiitos tuon Forestin. Viimevuotinen tapahtuma oli kuitenkin muutoin mukavampi sään puolesta.

    Seura sen sijaan oli taasen erinomaista. Erityiskiitokset ryhmissäni pelanneille viehättäville ja taitaville kauniimman sukupuolen edustajille (Lettu, Minja, Annukka ja Kiara)! Tuossa seurassa edes sateessa tarpominen ei yksinkertaisesti voi olla epämiellyttävää!

    Huomenna taas tiedossa sateessa tarpomista ihan kauden päätavoitteen merkeissä Nevaksessa. Saas nähdä kuin äijän käy…

    Kamppeet on kuivuneet ja pelikunnossa taas, kuin myös niiden kantaja. Mutta joo, ei ole sadesää minuakaan varten, vaikkakaan ei se nyt mitenkään kamalaa ollut (paitsi pelini ) kun oli niin kivaa seuraa. Hiukan häpeillen tunnustan että kunto loppui tällä kertaa kesken ja siksi jätin vikan ysin pelaamatta, samoilla märillä vaatteilla sen olis muuten vetäny vielä hyvinkin. Liian rankka viikko oli takana, ens kerralla pidän huolen että pelaan vähemmän ja nukun enemmän ennen tätä leikkiä.

    Kiitos siis kaikille, oli kiva nähdä, ja viikon päästä tavataan taas rinkussa. Kiitos Untitled kutsusta, tulisin mielelläni mutta juurikin tämä lauantai ei käy millään. kutsu uudestaan, vaik ens vkonloppuna :o)

    Minäkin kiitän kaikkia ja erityisesti ryhmissäni pelanneita. Hyvin olen toipunut märästä päivästä, bägikin saunotettu. Mulle sateessa pelaaminen sopi hyvin. Ihan mukavia kierroksia, mutta kuinkas muuten, eihän tollaisten äijälyöntien kanssa voinut kuin tehdä tulosta. Ihan vain siivellä ; )
    Ranne turposi illalla, mutta rauhoittunut jo ja nyt taas pelipäiviä useampia peräjälkeen edessä : )
    Henkalle kiitos, että pääsin jälkijunassa mukaan rentoon pelipäivään. Ilmoittaudun jo nyt ensi kesälle !

Esillä 10 viestiä, 151 - 160 (kaikkiaan 160)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #478946 kohteessaPikkula-maraton

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkula-maraton