26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Peniche, Portugal

Etusivu Foorumit Matkailu Peniche, Portugal

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #1374329 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Moi,

    Saisiko tätä kautta vinkkejä/vihjeitä/etc Penichen ympärillä olevista kentistä? Praia d’el Ray, West Cliffs ja muut. Siis alkaen tee time-varauksista (1 sivusto vai suoraan kentältä?), hinta-laatusuhde, must see jne. 2 viikon päästä lento Lissaboniin.

    Kiitos jo etukäteen.

    T.
    Yksinäinen omatoimimatkailija

    #1374690 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Moi,

    Olen asustanut Cascaisissa vuodesta 2014 ja olen jäsenenä Oitavos Dunes Golf Linksillä. Olen pelannut tuon alueen kentistä kolme neljästä. Mistä tykkää, mistä ei, on kovin henkilökohtainen näkemys, mutta tässäpä omat kommnetit. Ensinnäkin uskoisin, että tähän vuodenaikaan teeaikoja saa hyvin suoraan kentiltä. Turistisesonki tältä syksyltä on ohi. Itse olen käyttänyt muilla kentillä pelatessani paikallisen golf-operaattori inGolf’n palveluja (ingolf.pt). Toimii luotettavasti, on nopea ja hyvä palveluissaan. Sitten kentistä. Praia d’el Ray on mukava hyvin maastoon jo asettunut kenttä. Puolet links tyyppistä lähellä merta kulkevaa ja toinen puoli park tyyppinen. Jos on sadellut paljon, niin park puoli voi olla pehmeähkö, mutta eiköhän tuo ole pelattava. Itse tykkään tästä kentästä. West Cliffs on seudun uusin kenttä. Hieman kinkkinen, koska sokkolyöntejä jonkin verran ja jos on avaus vinossa, voi pallon etsimisen jättää. Pensaikkoa, joten vaikea löytää. Näin oli ainakin pari vuotta sitten. Pelimiehelle asia ei ole ongelma, mutta tuupparille voi tulla paha mieli. Itse en kovasti tykännyt, liekö hieman huono pelipäivä vaikutti tunnelmaan. Olen kuullut klubimme tutuilta singelipelaajilta positiivisia kommentteja. Seuraavana Obidos, joka on aika avoin ja tuulelle altis kenttä. Jokunen näyttävä väylä. Siirtymät aika pitkät ja mennään välillä ylös ja alas. Siis hiukka raskas kävellä. Kenttänä ihan ok ja hyvällä kelillä naatiskeltava. Sitten olisi vielä Bom Successo, jota en ole pelannut, joten ei kommentteja. Tietääkseni edelleen palvelujen osalta huonossa hapessa. Siis pakka laukut ja matkaan. Toivotan suoria ja pitkiä lyöntejä. P.S. Jos hyvä kenttä kiinnostaa, niin ajeleppa satakunta kilsaa etelään ja tule pelaamaan meidän kenttä, on hyvä.

    #1377315 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ola
    Oiskos Pekalla heittää Cascaisiin hotelli ehdotusta? Ajatus ois olla kylän elämän ja ravintoloiden äärellä, ja sit pelata paikallisia kenttiä. Eli resort hotellit ei ole päällimmäisenä haussa. Paikallinen hotelli, paikallista ruokaa ja viiniä tavoitteena 🙂
    Tarkoitus olla siellä maanantaina, 3-5 yötä.
    T:Timo

    Moro kaima! Keväällä -22 oltiin pelireissussa ja hotellina oli Kavia Hotel do Largo, joka sijaitsee aivan kylän ytimessä. Uudehko ja edullinen pieni hotelli, jossa aamiainen ym pelitti hyvin. Järkkäsivät taxinkin lentokentältä hakemaan.

    Timo

    Hei,

    Kiitos paljon vastauksesta. Luin sen ajoissa vaikka vastaus tulee todella myöhässä reissun jo loputtua.

    Pelasin Praia d’el Rayn kaksi kertaa. Mielenkiintoinen ja monipuolinen kenttä. Kommentit sateeseen liittyen 100% juuri näin. Myös West Cliff tuli pelattua kaksi kertaa ja paikka oli mielestäni huikea, joskin kyllä haastava kenttä. Lyönnin pitää olla kunnossa kun lähtee pelaamaan WC. Molemmilla kentillä Atlantin isot aallot lisäsivät paikan kauneutta. Griinit, väylät etc. kaikki kunnossa. Ainoa pienimuotoinen muutoin miinuspiste tulee kärryistä, mutta suosittelen joka tapauksessa autoa. Ala- ja ylämäkeä löytyy, tuuliolosuhteet huomioitava mahdollisuuksien mukaan. Bom Successo paikallisten pelikaveiden mukaan edelleen heikohkossa kunnossa.

    Niin ja varaukset toimivat hyvin kenttien omilta yhteisiltä sivuilta.

    Juu Hei eli Ola

    Lähetinkin tähän vastauksen jo yli vko sitten muttei oo tullu esille.
    Samoja sanoja. Royal Obidos oli sikamärkä, väylät raffi pituudessa ja raffit viidakkoa. Reklmamoinnin jälkeen ei veloitettu kierrosta eli iso kiitos asiallisesta toiminnasta.
    West Cliffs rankkasadetta seuraavana päivänä, kenttä erinomaisessa kunnossa, ja hieno onkin.
    Praya del Ray, kaks päivää sateen jälkeen, märkä mutta hyvin pelattava. Ja hieno.
    Sit kokemusta tuli mm. Oitavoksesta, Quinta Do Perusta ja Troiasta. Troia kyl oli mun makuun ihan kuin portviini 🙂
    Timo

    KL1

    Mikä oli hintataso kullakin kentällä? Green fee? Auto? Ravintola? Euromääriä kehiin, kiitos.

    GF 67 euroa Praia del Ray. Sama West Cliffs. Ajankohta marraskuun loppu ja joulukuun alku.

    Ola
    Ajankohta tammikuu, osa hinnoista klubilta ja osa netistä, esim Troialla eri hinta riippuen klon ajoista.

    Praya ja West kuten yllä, ravintola hyvä mutta ”turisti” hinnoittelu.
    Oitavos Dunes 75€, ravintola klo 15 suljettu joten ei kokemusta.
    Quinta Do Peru, 60€. Ravintola paikallisille, ruoka hyvä ja edullinen.
    Troia, 75€. Ravintola ok.
    T:Timo

    Nimetön

    vuokraatteko auton?

    Tässä on hyvää tietoa myös eilen aloittamaani toiseen ketjuun. Harkitsen majoittumista marras-tammikuun tienoilla Kavia Hotel do Largoon.

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1377400 kohteessaPeniche, Portugal

Etusivu Foorumit Matkailu Peniche, Portugal