26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Pelaamatta reilut 10 vuotta, tasoitus nyt?

Etusivu Foorumit Yleistä Pelaamatta reilut 10 vuotta, tasoitus nyt?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 105)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No-lo.

    Voi niitä kanssapelaajien korvia kun koetetaan punastukselta selitellä bogeja ja tuplia.

    Käsittämättömiä kommentteja sdriverilta aivan asialliseen keskusteluaiheeseen. Häpeä.

    Ja Extaticille vielä tsemppiä! Itse pääsin vajaan kymmenen vuoden tauon jälkeen toisella kaudella vanhalle tasolleni. Nykypäivän välineet kun helpottavat peliä kummasti.

    Extatic: osa forumin mustista ritareista tuntuu aina välillä unohtavan että pelata voi vaikka laskematta lyöntejä tai pisteitä (uh?), palauttamatta kortteja (argh?) ja vaikka sääntöjä väljästi muistaen (jestas!); ja aika iso osa meistä pelaa, ei täydellisen tilastoitavan suorituksen takía, vaan siitä ilosta että pelaaminen on itse asiassa aika kivaa…

    Kesää odotellessa,

    Nimetön

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 10:43:19)

    No-lo.

    Voi niitä kanssapelaajien korvia kun koetetaan punastukselta selitellä bogeja ja tuplia.

    Mistäs nyt kiikastaa? Mistä moinen viha Extaticia kohtaan?

    Kiinnostaa kuulla; ’Extatic’ kun alkoi muutamastakin paikasta kyselemään mikäköhän se olisi oikea händäri tällaisessa epäselvässä tilanteessa ja se näköjään on väärä tapa, niin kiukunpurkaukset sikseen, mikäs sinusta olisi se oikea tapa?

    Kualeppi kirjoitti: (16.3.2011 11:20:29)

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 10:43:19)

    No-lo.

    Voi niitä kanssapelaajien korvia kun koetetaan punastukselta selitellä bogeja ja tuplia.

    Mistäs nyt kiikastaa? Mistä moinen viha Extaticia kohtaan?

    Höh. Ei minkäänlaista vihaa tietenkään.

    Kysymys on siitä miten tasoitusjärjestelmää ylläpidetään, ylläpidetäänkö vai annetaanko sen rapautua lepsulla suhtautumisella.

    Jos joku huijaa itseään (nyt on ilmeisesti kolahtanut kalikka pariinkin kohteeseen) ja haluaa jotain ’statusta’ tms. mitä hyvänsä syistä yllä pitämällä pelaamiseensa nähden reilusti alempaa tasoitusta, on se toki henkilön oma asiansa kentän ulkopuolella. Ei minua kiinnosta.

    Mutta mikä on tilanne kentän toiminnan suhteen kun käytäntö löystyy tilanteeseen (kuten täällä kovasti nyökytellään), jossa jokaisella on HCP sen 10-20 parempi paperilla, kuin kentällä?
    Lähdön max HCP 110. Saadaan paperille sovitettua hienosti HCP106, ja kentällä seilaa peräperää HCP 166:n porukkaa pallojaan metsästä etsimässä.

    Näitä vaan kentät täyteen.

    Henkka kirjoitti: (16.3.2011 11:31:33)
    Kiinnostaa kuulla; ’Extatic’ kun alkoi muutamastakin paikasta kyselemään mikäköhän se olisi oikea händäri tällaisessa epäselvässä tilanteessa ja se näköjään on väärä tapa, niin kiukunpurkaukset sikseen, mikäs sinusta olisi se oikea tapa?

    Oliko kysymys liian monimutkainen kun et siihen vastannut. Muotoilenko sen jotenkin yksinkertaisemmin?

    Nimetön

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 12:02:35)

    Kualeppi kirjoitti: (16.3.2011 11:20:29)

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 10:43:19)

    No-lo.

    Voi niitä kanssapelaajien korvia kun koetetaan punastukselta selitellä bogeja ja tuplia.

    Mistäs nyt kiikastaa? Mistä moinen viha Extaticia kohtaan?

    Höh. Ei minkäänlaista vihaa tietenkään.

    Kysymys on siitä miten tasoitusjärjestelmää ylläpidetään, ylläpidetäänkö vai annetaanko sen rapautua lepsulla suhtautumisella.

    Jos joku huijaa itseään (nyt on ilmeisesti kolahtanut kalikka pariinkin kohteeseen) ja haluaa jotain ’statusta’ tms. mitä hyvänsä syistä yllä pitämällä pelaamiseensa nähden reilusti alempaa tasoitusta, on se toki henkilön oma asiansa kentän ulkopuolella. Ei minua kiinnosta.

    Mutta mikä on tilanne kentän toiminnan suhteen kun käytäntö löystyy tilanteeseen (kuten täällä kovasti nyökytellään), jossa jokaisella on HCP sen 10-20 parempi paperilla, kuin kentällä?
    Lähdön max HCP 110. Saadaan paperille sovitettua hienosti HCP106, ja kentällä seilaa peräperää HCP 166:n porukkaa pallojaan metsästä etsimässä.

    Näitä vaan kentät täyteen.

    Onhan sulla mielikuvitus. Mä ajattelin, että mulla lentää välillä korkealla. Sä näet ihmeellisiä salaliittoja siellä, missä niitä ei ole.

    Avaus oli ihan asiallinen ja hyviä vastauksiakin on tullut, mutta mikään ei kelpaa. Pelasin viime kesänä useamman kymmenen kierrosta pelikaverinani peluri, joka oli pelaamatta reilusti yli kymmenen vuotta. Aikanaan pelaili n. 8 händärillä. Nyt tasoitus määriteltiin seurassa 13:ksi. Tiukkoja oli keskinäiset lyöntipelit koko kesän, kun itellä on händäri samaa luokkaa. Jos kaveri olisi lähtenyt 36 händäristä liikkeelle, niin mä olisin nyt paljon köyhempi.

    Sun kalikkahommia mä en ymmärrä ollenkaan. Viime vuonna pelasin n. 15 klupikisaa, enkä muita kortteja jättänyt. Eiköhän tuo tasoitus ole aika kohillaan.

    Henkkahan sulta kyselikin tuossa parempaa tapaa. Voisitko vastata ja lopettaa ton turhan ininän toisten händäreistä.

    Mä ymmärrän periaatteessa sun kannan tuon ryhmätasoituksen suhteen, mutta en sitä että miksi mulle mouhoat jos sain tasoitukseksi sen mitä sain. Se ei vaan yksinkertaisesti ollut edes mun käsissä. Et ilmeisesti vieläkään käsitä sitä että HCP:tä tällaisessa tapauksessa ei voi itse päättää. Jos tämän hetken käytäntö, pitkän pelaamattomuuden jälkeen tasoituksen määrittämiseksi on se jo aiemmin mainittu, niin sitten se vaan on niin. Jos sä haluat sitä jollekin protestoida niin ota yhteys Suomen Golfliittoon, siellä nämä säännöt joita tasoitustoimikuntien pitäisi ilmeisesti noudattaa, kaiketi tehdään.

    Sitäpaitsi on mahdotonta sanoa mikä kunkin pelaajan taso on pitkän tauon jälkeen. Se on melko lailla yksilöllistä. Joku voi päästä omalle tasolleen (miksei jopa paremmallekin tasolle) huomattavankin lyhyen ajan päästä, jollakin taas voi kestää pidempään. Eikä voi yleistää että kaikkien tällaisten kiertämään lähtevien ryhmien taso olisi 166:n luokkaa, että ne seilaisivat kentällä peräperää tai että ylipäänsä kaikki neljä pelaajaa siinä ryhmässä olisi pitkän tauon pitäneitä. Jos näin sattuisi olemaan niin kannattaisi jo pistää Lotto vetämään. Turhaa kärjistämistä tollanen.

    Sä teet tästä ihan turhaan jonkun epämääräisen HCP-ristiretken, puhelet jostain itsensä huijaamisesta, kalikan kolahtamisesta ja heittelet jotain bs ’status’-höpinöitä ihmisiä sen paremmin tuntematta. Se vasta noloa onkin. Mulle se olis ollu ihan sama vaikka olisivat antaneet sen 36 tasoituksen, ei se mun egoon olis millään lailla vaikuttanut. Sillä oltais sit menty, mutta nyt mennään tällä. Ei siinä sen kummempaa.

    Anyway, hyviä pelejä kaikille! 🙂

    Niin, siis edellinen viesti oli osoitettu sdriverille, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi 😀

    Henkka kirjoitti: (16.3.2011 12:30:01)

    Henkka kirjoitti: (16.3.2011 11:31:33)
    Kiinnostaa kuulla; ’Extatic’ kun alkoi muutamastakin paikasta kyselemään mikäköhän se olisi oikea händäri tällaisessa epäselvässä tilanteessa ja se näköjään on väärä tapa, niin kiukunpurkaukset sikseen, mikäs sinusta olisi se oikea tapa?

    Oliko kysymys liian monimutkainen kun et siihen vastannut. Muotoilenko sen jotenkin yksinkertaisemmin?

    Se olisi kieltämättä selkeämpi jos yrittäisit muodostaa siitä yhden tai kahden lauseen kysymyksen.

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 13:42:56)

    Henkka kirjoitti: (16.3.2011 12:30:01)

    Henkka kirjoitti: (16.3.2011 11:31:33)
    Kiinnostaa kuulla; ’Extatic’ kun alkoi muutamastakin paikasta kyselemään mikäköhän se olisi oikea händäri tällaisessa epäselvässä tilanteessa ja se näköjään on väärä tapa, niin kiukunpurkaukset sikseen, mikäs sinusta olisi se oikea tapa?

    Oliko kysymys liian monimutkainen kun et siihen vastannut. Muotoilenko sen jotenkin yksinkertaisemmin?

    Se olisi kieltämättä selkeämpi jos yrittäisit muodostaa siitä yhden tai kahden lauseen kysymyksen.

    Älä nyt sönkkää vaan vastaa kysymykseen?

    Kualeppi kirjoitti: (16.3.2011 13:11:10)

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 12:02:35)

    Kualeppi kirjoitti: (16.3.2011 11:20:29)

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 10:43:19)

    No-lo.

    Voi niitä kanssapelaajien korvia kun koetetaan punastukselta selitellä bogeja ja tuplia.

    Mistäs nyt kiikastaa? Mistä moinen viha Extaticia kohtaan?

    Höh. Ei minkäänlaista vihaa tietenkään.

    Kysymys on siitä miten tasoitusjärjestelmää ylläpidetään, ylläpidetäänkö vai annetaanko sen rapautua lepsulla suhtautumisella.

    Jos joku huijaa itseään (nyt on ilmeisesti kolahtanut kalikka pariinkin kohteeseen) ja haluaa jotain ’statusta’ tms. mitä hyvänsä syistä yllä pitämällä pelaamiseensa nähden reilusti alempaa tasoitusta, on se toki henkilön oma asiansa kentän ulkopuolella. Ei minua kiinnosta.

    Mutta mikä on tilanne kentän toiminnan suhteen kun käytäntö löystyy tilanteeseen (kuten täällä kovasti nyökytellään), jossa jokaisella on HCP sen 10-20 parempi paperilla, kuin kentällä?
    Lähdön max HCP 110. Saadaan paperille sovitettua hienosti HCP106, ja kentällä seilaa peräperää HCP 166:n porukkaa pallojaan metsästä etsimässä.

    Näitä vaan kentät täyteen.

    Onhan sulla mielikuvitus. Mä ajattelin, että mulla lentää välillä korkealla. Sä näet ihmeellisiä salaliittoja siellä, missä niitä ei ole.

    Avaus oli ihan asiallinen ja hyviä vastauksiakin on tullut, mutta mikään ei kelpaa. Pelasin viime kesänä useamman kymmenen kierrosta pelikaverinani peluri, joka oli pelaamatta reilusti yli kymmenen vuotta. Aikanaan pelaili n. 8 händärillä. Nyt tasoitus määriteltiin seurassa 13:ksi. Tiukkoja oli keskinäiset lyöntipelit koko kesän, kun itellä on händäri samaa luokkaa. Jos kaveri olisi lähtenyt 36 händäristä liikkeelle, niin mä olisin nyt paljon köyhempi.

    Sun kalikkahommia mä en ymmärrä ollenkaan. Viime vuonna pelasin n. 15 klupikisaa, enkä muita kortteja jättänyt. Eiköhän tuo tasoitus ole aika kohillaan.

    Henkkahan sulta kyselikin tuossa parempaa tapaa. Voisitko vastata ja lopettaa ton turhan ininän toisten händäreistä.

    Taidat nyt käydä vähän kierroksilla. Vedähän happea.

    Ensinnäkin, en ole sinun ja kaverisi händäreitä kysellyt. Enkä ole niistä kiinnostunut. En edes siinä määrin että kysyisin miten ihmeessä mainitsemasi 36:n händäri olisi vaikuttanut lyöntipeleihinne. En siis kysynyt. Eli ei kannata vastata.

    Jos Henkka yritti tosiaan kysyä parempaa tapaa, niin oma mielipiteeni on lyhyesti se että HCP pitäisi pelata oikealle tasolleen. Nythän ketjun aloittaja ei ollut aikeissakaan lyödä tuloksiaan sisään tilanteessa jossa hänelle on kirjattu HCP, johon ei sanomansa mukaan pysty pelaamaan.

    Nimetön

    sdriver kirjoitti:
    Kyseenalaista touhua sanomma. Ei kai sen tasoituksen ole tarkoitus olla mikään ’saavutettu etu’. Jos ja KUN et siihen pelaa, on se sinulle valheellinen.

    Olisit vaan ollut rehellinen itsellesi ja lähtenyt 36:sta tai vaikka 54:sta liikkeelle jolloin se olisi muuttunut oikeaan. Pelaamalla se pitäisi yrittää saada oikeaan eikä kotiseuraa kilpailuttamalla.

    Nyt ei kannata vielä tasuria nostavilta kierroksilta korttia sisään, eiks je?

    Aika noloa.

    sdriver kirjoitti: (15.3.2011 15:58:48)

    Ensinnäkin, en ole sinun ja kaverisi händäreitä kysellyt. Enkä ole niistä kiinnostunut. En edes siinä määrin että kysyisin miten ihmeessä mainitsemasi 36:n händäri olisi vaikuttanut lyöntipeleihinne. En siis kysynyt. Eli ei kannata vastata.

    Jos Henkka yritti tosiaan kysyä parempaa tapaa, niin oma mielipiteeni on lyhyesti se että HCP pitäisi pelata oikealle tasolleen. Nythän ketjun aloittaja ei ollut aikeissakaan lyödä tuloksiaan sisään tilanteessa jossa hänelle on kirjattu HCP, johon ei sanomansa mukaan pysty pelaamaan.

    Ethän sä mun kaverin händäreitä kysellyt. Yritin vaan esimerkin kautta kertoa, että systeemi toimii ihan hyvin. No eipä sekään yllättäen mene jakeluun.

    Mä en käy kierroksilla. Toki mua ärsyttää, kun kysellään asiallisia ja vastataan vittuilulla. Täytyyhän fiksuja ihmisiä puolustaa, kun räksyttäjät hyökkäävät 🙂

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 13:56:44)
    Jos Henkka yritti tosiaan kysyä parempaa tapaa, niin
    oma mielipiteeni on lyhyesti se että HCP pitäisi pelata oikealle tasolleen. Nythän ketjun aloittaja ei ollut aikeissakaan lyödä tuloksiaan sisään tilanteessa jossa hänelle on kirjattu HCP, johon ei sanomansa mukaan pysty pelaamaan.

    Kiitos vastauksesta ja hyvä että palattiin asialinjalle.

    Niin, siksi minä vastauksen halusin kuulla, koska kuten Extatic itsekin totesi, tuossa tilanteessa ei vaan yksinertaisesti itse voi tasoitukseensa vaikuttaa. Muut tahot sen päättää. Se onko tuo uusi tasoitus oikea tai väärä, tai miten sen kanssa jatkossa menettelee, on jo ihan eri juttu. Halusin vaan kuulla miten muulla tavoin Extatic olisi voinut tilanteessa toimia jotta olisi mielestäsi toiminut oikein. Tähän en vieläkään saanut selkeää vastausta, mutta se johtunee siitä, että ainakin minun käsittääkseni Extaticin tapa on ainut oikea.

    Vai mitä olet itse mieltä?

    Niin, tällä hetkellä en varmaankaan ehkä pelaa aivan 13,9 tasolla. En kai mä nyt saman tien kuitenkaan ala kortteja sisään jättämään ilman harjoittelukierroksia. Niiden jälkeen näkee vähän että missä mennään. Eikä se ole pois suljettua että muutaman rundin jälkeen se olisi siinä kieppeillä. Ehkä nyt kuitenkin katson muutaman kierroksen jälkeen että missä se taso noin suurinpiirtein on ennenkuin alan intoilemaan korttien kanssa. Tuskin jätät sinäkään kortteja joka rundin jälkeen että tiedät varmasti pelaavasi ’oikealla’ tasolla.

    Pystytkö itse pelaamaan omaan tasoitukseesi, ja mikähän se mahtaa muuten olla? Jos et pysty, niin etköhän sitten pelaa sen omalle tasolleen hetimiten ettei vaan tule epäselvyyksiä ’oikean’ tason suhteen. Tänään voi olla hyvä päivä ja pelaat 82, niin saat tasoituksen 10. Huomenna onkin huono päivä ja pelaat 102 niin lykätään tasoitus 30. Näin kärjistetysti esiteltynä.

    Vai mikä olisi sun mielestä se sopiva aikaväli jolta saisi sen ’lopullisen’ ja varmasti ’oikean’ tasoituksen? Viikko, kaksi viikkoa, kuukausi, puoli vuotta, kaksi vuotta? Vai olisiko 10, 20, 40 vai 100 kierrosta. Kerrot vaan että se pitää pelata tasolleen, mutta että millä tavalla jää vähän pimentoon.

    Henkka kirjoitti: (16.3.2011 14:13:24)

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 13:56:44)
    Jos Henkka yritti tosiaan kysyä parempaa tapaa, niin
    oma mielipiteeni on lyhyesti se että HCP pitäisi pelata oikealle tasolleen. Nythän ketjun aloittaja ei ollut aikeissakaan lyödä tuloksiaan sisään tilanteessa jossa hänelle on kirjattu HCP, johon ei sanomansa mukaan pysty pelaamaan.

    Kiitos vastauksesta ja hyvä että palattiin asialinjalle.

    Niin, siksi minä vastauksen halusin kuulla, koska kuten Extatic itsekin totesi, tuossa tilanteessa ei vaan yksinertaisesti itse voi tasoitukseensa vaikuttaa. Muut tahot sen päättää. Se onko tuo uusi tasoitus oikea tai väärä, tai miten sen kanssa jatkossa menettelee, on jo ihan eri juttu. Halusin vaan kuulla miten muulla tavoin Extatic olisi voinut tilanteessa toimia jotta olisi mielestäsi toiminut oikein. Tähän en vieläkään saanut selkeää vastausta, mutta se johtunee siitä, että ainakin minun käsittääkseni Extaticin tapa on ainut oikea.
    Vai mitä olet itse mieltä?

    Extaticin toiminnan kannalta on turha näitä katsoa, kun tarkoitusperä on mikä on, niin clubi (Keimola) yksin tietää millä tavalla ’oikeaa händäriä’ on koetettu selvittää. Tarkoitusperällä tarkoitan hänen haluttomuuttaan saada edes hehtaarilleen todellisuutta vastaava händäri.

    Säännöt on sääntöjä. Jos siellä tällainen porsaanreikä on, niin siitä sitten. Yleisemmällä tasolla oma mielipiteeni on, että vähintään tällä pitäisi lähteä liikkeelle: ’Pelaajan tasoitus voi vuodessa nousta korkeintaan 2,0 lyöntiä kauden alimmasta arvostaan.’

    Extatic kirjoitti: (16.3.2011 13:16:41)
    Niin, siis edellinen viesti oli osoitettu sdriverille, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi 😀

    Tervetuloa takaisin lajin pariin ja tsemppiä peleihin!

    -R

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 14:53:10)
    …Extaticin toiminnan kannalta on turha näitä katsoa, kun tarkoitusperä on mikä on, niin clubi (Keimola) yksin tietää millä tavalla ’oikeaa händäriä’ on koetettu selvittää. Tarkoitusperällä tarkoitan hänen haluttomuuttaan saada edes hehtaarilleen todellisuutta vastaava händäri.

    Säännöt on sääntöjä. Jos siellä tällainen porsaanreikä on, niin siitä sitten. Yleisemmällä tasolla oma mielipiteeni on, että vähintään tällä pitäisi lähteä liikkeelle: ’Pelaajan tasoitus voi vuodessa nousta korkeintaan 2,0 lyöntiä kauden alimmasta arvostaan.’

    Pelaaja vastaa itse siitä että tasoitus on kohdillaan. Mitään järkeä ei ole pelaajan tasoitusta nostaa mutu-tuntumalla jonnekin. Ekoissa suffelikisoissa kun Extatics oli käynyt vetäisemässä 30 tasurilla 60 pojoa, niin johan alkaisi huutoa kuulumaan.
    Parhaiten homma toimisi niin, että Extatic käy pelaamassa muutaman ’tasoitusrundin’ ja niiden perusteella arvioidaan mikä tämän päivän taso on. Omasta mielestäni Keimola on päätynyt varsin kelvolliseen alkutasoon.

    Broidi oli aikoinaan pelaamatta 3 vuotta, kun koulun lopetus ja armeija puski sekaan. Eka rundi uusilla välineillä (muovit otettiin lavoista irti aina ennen lyöntiä ko. mailalla), vieraalla kentällä (Wiurila) oli 11 tasurilla 78…mä otin turpiini oikein kunnolla jo ilman tasoituksia. Ei olisi tullut mieleenikään antaa sille 17 lyöntiä eteen edes noista lähtökohdista…

    Paksupekka kirjoitti: (16.3.2011 15:46:31)
    Pelaaja vastaa itse siitä että tasoitus on kohdillaan. Mitään järkeä ei ole pelaajan tasoitusta nostaa mutu-tuntumalla jonnekin.
    .
    .
    Parhaiten homma toimisi niin, että Extatic käy pelaamassa muutaman ’tasoitusrundin’ ja niiden perusteella arvioidaan mikä tämän päivän taso on.

    No nyt ollaan ytimessä. Tämä kuulostaa jo täydelliseltä. ’Muutama tasoitusrundi’ voisi olla vieläpä tuo liiton virallista ’vähintään 4 tasoituskierrosta’ vastaava määrä.

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 15:56:14)

    Paksupekka kirjoitti: (16.3.2011 15:46:31)
    Pelaaja vastaa itse siitä että tasoitus on kohdillaan. Mitään järkeä ei ole pelaajan tasoitusta nostaa mutu-tuntumalla jonnekin.
    .
    .
    Parhaiten homma toimisi niin, että Extatic käy pelaamassa muutaman ’tasoitusrundin’ ja niiden perusteella arvioidaan mikä tämän päivän taso on.

    No nyt ollaan ytimessä. Tämä kuulostaa jo täydelliseltä. ’Muutama tasoitusrundi’ voisi olla vieläpä tuo liiton virallista ’vähintään 4 tasoituskierrosta’ vastaava määrä.

    Tuo on lainausmerkeissä, koska ne eivät olisi tasoituskierroksiasen varsinaisessa merkityksessä.
    Parasta olisi, että mukana olisi jollain kierroksella esim. kapteeni arvioimassa pelitasoa.
    Jos nuo 4 rundia olisivat vaikkapa 98, 89, 92 ja 84, niin noiden perusteella tasoitus ~13 olisi varmasti kohdillaan.
    Kannattaa muistaa, että tasoitus kuvaa pelaajan potentiaalia, ei keskiarvoa tai normipäivää.

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 15:56:14)

    Paksupekka kirjoitti: (16.3.2011 15:46:31)
    Pelaaja vastaa itse siitä että tasoitus on kohdillaan. Mitään järkeä ei ole pelaajan tasoitusta nostaa mutu-tuntumalla jonnekin.
    .
    .
    Parhaiten homma toimisi niin, että Extatic käy pelaamassa muutaman ’tasoitusrundin’ ja niiden perusteella arvioidaan mikä tämän päivän taso on.

    No nyt ollaan ytimessä. Tämä kuulostaa jo täydelliseltä. ’Muutama tasoitusrundi’ voisi olla vieläpä tuo liiton virallista ’vähintään 4 tasoituskierrosta’ vastaava määrä.

    Niin kuka tahansa voi pelata neljä kierrosta kaikki vaikka tulokseen >110 lyöntiä niin halutessaan. SIksi kai tuo maksimissaan hcp:n +2 nousu per kausi sääntö onkin tehty.

    Rautamies kirjoitti: (16.3.2011 15:27:02)

    Extatic kirjoitti: (16.3.2011 13:16:41)
    Niin, siis edellinen viesti oli osoitettu sdriverille, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi 😀

    Tervetuloa takaisin lajin pariin ja tsemppiä peleihin!

    -R

    Kiitokset! Teen parhaani vaikka täällä näköjään näitä fiiliksen tappajia onkin 😉

    sdriver

    Extaticin toiminnan kannalta on turha näitä katsoa, kun tarkoitusperä on mikä on, niin clubi (Keimola) yksin tietää millä tavalla ’oikeaa händäriä’ on koetettu selvittää. Tarkoitusperällä tarkoitan hänen haluttomuuttaan saada edes hehtaarilleen todellisuutta vastaava händäri.

    Säännöt on sääntöjä. Jos siellä tällainen porsaanreikä on, niin siitä sitten. Yleisemmällä tasolla oma mielipiteeni on, että vähintään tällä pitäisi lähteä liikkeelle: ’Pelaajan tasoitus voi vuodessa nousta korkeintaan 2,0 lyöntiä kauden alimmasta arvostaan.’

    Tarkoitusperä oli niinkin kiero ja ovela kun vain saada tasoituskortti jotta voisi jatkaa lajin parissa. Luihua toimintaa, eikö totta? Se, paljonko se HCP on, on tässä vaiheessa sivuseikka. Olin vain vilpittömästi iloinen siitä että löysin vanhan tasoituskorttini jonka avulla sain uuden tasoituksen jotta pääsen taas pelaamaan. Mutta ei, eihän se sulle kelpaa. Pitää vängätä väkisin jostain ’haluttomuudesta saada todellisuutta vastaava händäri’ ja alkaa kinaamaan täysin turhasta.

    Tottakai haluaisin saada todellisuutta vastaavan händärin heti, mutta kun eihän sitä voi kukaan tässä vaiheessa varmasti kertoa että mikä se on. Käsitätkö? Ja vaikka olisin ollut kuinka varma että se olisi ollut vaikka 30, niin luuletko että olisivat sellaisen lätkäisseet? Herää nyt jo ja kaiva se pää pois tiedät kyllä mistä.

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 15:56:14)
    No nyt ollaan ytimessä. Tämä kuulostaa jo täydelliseltä. ’Muutama tasoitusrundi’ voisi olla vieläpä tuo liiton virallista ’vähintään 4 tasoituskierrosta’ vastaava määrä.

    Missä nämä näyttökierrokset pääsisi pelaamaan? Kuka ne valvoo ja kuinka varmistetaan, että pelaaja oikeasti pelaa tasoonsa?

    Turha tehdä tästä liian vaikeata.

    Q8 kirjoitti: (16.3.2011 17:28:47)

    sdriver kirjoitti: (16.3.2011 15:56:14)
    No nyt ollaan ytimessä. Tämä kuulostaa jo täydelliseltä. ’Muutama tasoitusrundi’ voisi olla vieläpä tuo liiton virallista ’vähintään 4 tasoituskierrosta’ vastaava määrä.

    Missä nämä näyttökierrokset pääsisi pelaamaan? Kuka ne valvoo ja kuinka varmistetaan, että pelaaja oikeasti pelaa tasoonsa?

    Turha tehdä tästä liian vaikeata.

    Mikäs tuossa on vaikeaa? Pelataan ja merkitään kierrokset ihan normaalisti.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 105)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #449756 kohteessaPelaamatta reilut 10 vuotta, tasoitus nyt?

Etusivu Foorumit Yleistä Pelaamatta reilut 10 vuotta, tasoitus nyt?