26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

onlinegolf:sta

Etusivu Foorumit Yleistä onlinegolf:sta

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko kyseinen kauppa luotettava? Ainakin hinnat ovat kohdallaan! Te, jotka sieltä ovatte tilanneet, kauan tilaus kestää/paljon tulee toimituskuluja?

    Ei ole valittamista luotettavuudessa. Se mitä on tilannut on tullut. Muutamassa (3-4) pävässä tavara tulee ja toimituskulut ovat n. €15.

    Muutaman kerran olen käyttänyt ja ei ole valittamista ollut. Tavarat on tullu alle viikossa ja toimitus maksaa n.10£. Tavarat toimitettiin muistaakseni DHL:n tai UPS:n kautta joten ne kannetaan ihan kotiovelle asti.

    Hyvä, luotettava kauppa. Olen tilannut muutamia kertoja ilman ongelmia. Ovat tiputtaneet nyt toimituskulut £5:aan, joten nekin ovat OK.

    Nimetön

    Todella luotettava ja hyvä palvelu. Tilaan useasti sieltä tavaraa. Kulut on 10£ jos ei ole jotain special tarjousta, mutta 10£ saa vaikka kuinka ison paketin ja kotiin asti tai postista noudettavana.

    Kannatta laittaa tilaus tietoihin oma numero (+358)täydellisenä niin ne soittavat ja kysyvät että miten tehdään jos tuote on esim päässyt loppumaan…

    Yleensä korvaavat paremmalla tuotteella samaan hintaan.

    Itse tilasin viimeeksi 2 oikeankätistä väyläpuuta ja vasurin driverin. Soittivat ja varmistivat että en ollut vahingossa tilannut eri kätisiä.

    Suosittelen!

    Kaverini tilasi tavaraa sieltä ja tilauksen käsittelyn jälkeen pystyi seuraamaan missä paketti on matkalla. Paketti jossa oli 3 puumailaa, sateenvarjoja, palloja yms tuli Helsinkiin tasan viikossa!

    Toimituskulut on aina 4 puntaa Eurooppaan joka ei ilmeisesti ole riippuvainen tavaran määrästä / painosta.

    Nimetön

    Täysin luotettava on. toimituskulut 5£ ja alle viikossa tuli kamat.

    Yleensä jos maksat visalla, niin isoa riskiä ei pitäisi olla. Visa nimittäin palauttaa rahat ja hoitaa perinnän jos jotain ongelmia ilmenee. Näin ainakin useimmiten.

    Hyvin homma toimi. Sain hyvää henkilökohtaista palvelua ja hyvät alennukset mailoista kun en saanutkaan niitä haluamillani varsilla.

    Meikäläiselle kamat tuli muistaakseni TNT:n kautta ja sielläkin palvelu hoitui tosi hyvin. Soittivat ensin että missäpäin olen, jotta saivat paketin toimitettua.

    Itselläni maksu onnistui myös tilisiirtona, tosin heillä kesti vähän aikaa kaivaa jostain IBAN -numeronsa. Itse yritän netistä ostettaessa aina viimeiseen asti välttää luottokortttitietojen antamista.

    Eli tuleeko Onlinen hintoihin päälle alv….Hokasin just et ei varmaan tullia koska EU:n sisällä.

    Alvit sisältyy hintaan ja tulleja ei tule EU:n sisällä.

    Useamman tilauksen kokemuksella…

    Täällä nyt taas kaikki arvailee eri summia ja koko hommalta olisi vältetty, kun olisit mennyt suoraan otsikon osoitteeseen…

    Lue lisää: Onlinegolfin toimitukset

    Ameriikoistahan saisi vielä paljon halvemmalla esim. palloja, mutta silloin tulli puuttuu asiaan ja voi uusien tavaroiden kohdalla mätkäistä paljonkin tulleja ja veroja.

    Salakuljetus tietysti toimii:)

    ’..vaikka kuinka paljon tulleja ja veroja…’

    Tulli ON 2,75%

    Alv ON 22,00%

    Nimetön

    kun usa:sta tuo niin kaikista kamoista vaan merkit ja paketit pois ja kuitit johonkin mistä ei löydä.
    Näin ainakin omat golf kamppeet aikoinaan raahasin tuolta kanadasta, no hätä missään vaiheessa.

    No juu eihän prosentit paljoa oo, mutta neljänneksen korotus hintaan on kuitenkin aika paljon.

    Jos itse käy ameriikoissa, niin silloinhan kamojen tuonti on aika vaivatonta. Tulli ei hirveän tarkkaan syynää onko tavara uutta vai käytettyä. Kaverini toi mm. uuden pakosarjan autoonsa ja se meni läpi käytettynä:)

    Jos postitse tilaa, niin silloin on paketin kyljessä oltava vähintään proforma -lasku, jonka mukaan tullit ja verot määräytyy. Erisasia tietysti on jos saa lähettäjän tekemään feikki-laskun alemmalla summalla, mutta yleensä verot + tulli + rahti tekee jenkkikamojen tilaamisen kannattamattomaksi.

    Tavarat tulevat viikossa suomeen hintaan 4£. Mitään tulleja ja veroja et maksa, koska kyseessä on EU maa. Englannin ALV prosentti mailojen osalta lienee jotain 10% luokkaa. Itse en osta suomesta enaa mitään golf:iin liittyvää tavaraa.

    Jep, homma toimii loistavasti. Suosittelen, alkaa muuten olla välineet jo Suomessakin järkevällä tasolla kun kunnon kilpailua tulee. Mailakauppiaat kääri loistavia hilloja tääl aika kauan.

    Jenkeistä tosiaan saa vielä halvemmalla ja palloja mahtuu 175€ tullivapaaseen summaan hyvä määrä. Jos mailoja sieltä tuo itse vaihtaisin konetta EUssa, koska jos tule Finskin Nykkiläisellä niin tulli kyllä syynää tarkkaan. Schengen maasta kun saavuttaessa ei tullia enää ole käytännössä.

    Nimetön

    olen ajatellut tilata sieltä draiverin ja payne stewart, mites sait sen tilisiirto hommelin toimimaan? kun ei ole tullut noita visa- tai muitakaan kortteja hommattua…

    Nimetön

    Mites sais rekisteröidyttyä sinne, kun mulla se homma vähän kusee….
    Ois kaikennäköistä kivaa tilattavaa…

    En itsekään ole sinne koskaan rekisteröitynyt, vaan otin vaan maililla yhteyttä ja pyysin heiltä IBAN-numeron (international bank account). Silloin tilisiisrto onnistuu ihan vaikka verkkopankilla. Tosin jonkin verran tulee palvelumaksuja. Jos kiinnostaa, niin voin antaa yhteystiedot ja niiden pankkitilin numeron.

    Tuolta voit tiedustella –> huhutaan_etta@hotmail.com

    E-baysta saa kanssa edullisesti ihan uutta tai lähes uutta kamaa. Tälläkin hetkellä meitsille on tulossa 100 kpl stratan uusia palloja hintaan 33 puntaa (n. 50€).

    Nimetön

    Eikös tuo kansainvälinen tilisiirtomaksu ole jotain 2,5? luokkaa, sen verran mun muistaakseni meni pankille kun saksaan viimeksi rahoja siirtelin…

    Nimetön

    Lainaus:

    Euroopan parlamentin ja neuvoston asetus (EY) N:o 2560/2001 koskee 1.7.2003 alkaen EU-maissa välitettäviä, rajat ylittäviä, enintään 12 500 euron tilisiirtoja. EU-tilisiirroista (ns. EU-maksu) veloitetaan vastaavan kotimaan tilisiirron hinta, mikäli maksu täyttää EU-maksun tunnusmerkit, jolloin se on käsiteltävissä täysin automaattisesti.

    Maksu on EU-maksu, kun seuraavat edellytykset täyttyvät:

    – Maksu on euromääräinen

    – Maksun suuruus on enintään 12.500 euroa

    – Saajan tilinumero on ilmoitettu IBAN-muodossa (International Bank Account Number)

    – Saajan pankin BIC/SWIFT-koodi on annettu maksun tiedoissa

    – Maksaja ja saaja maksavat omat kulunsa

    – Pikamääräys ei ole mahdollinen EU-maksussa

    Englannissa ei euro ole käytössä, mutta ehkäpä onlinegolfiin voisi maksaa euroina ?

    Koska ainakin allekirjoittanut käyttää verkkopankkia, missä maksamisesta ei peritä lisämaksuja, maksaa EU-tilisiirto minulle tasan 0,00 EUR.

    Näyttää olevan päivitysvaihe menossa onlinegolfissa, kun ei oikein pelitä. Ei ainakaan minun koneellani.

Esillä 23 viestiä, 1 - 23 (kaikkiaan 23)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #376665 kohteessaonlinegolf:sta

Etusivu Foorumit Yleistä onlinegolf:sta