26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Etusivu Foorumit Yleistä Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Esillä 23 viestiä, 101 - 123 (kaikkiaan 123)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kyllä Rauma Golfin Wise-varauksessa on valinta 9/18, joka on tehtävä ennen kuin tuntinäkymät tulevat esiin.
    Menkää katsomaan,

    PG

    Tällainen valinta on monelle muullekin kentälle, esim. heti aakkosjärjestyksessä ensimmäisenä olevalle Espoo Ringsidelle.

    Tällä hetkellä Rauman tilanne ei näy. Olisiko vielä kiinni?

    Kyllä on Rauma auki ja olen jo useamman kerran varaillut jäsenenä.

    PG

    Uskotaan. Kotisivujenkin mukaan Rauma on auki. Silti varattaessa vain valkoinen ruutu näkyy kuten kotikentälläni, kun se oli vielä suljettuna. Valkoista ruutua Rauma näytti jo eilen illalla sekä selainversiolla että mobiiliappia käytettäessä.

    Porilaisten jekkuko?

    KL1

    Keskustelun perusteella tämä WiseGolf on vielä pahasti keskeneräinen.

    PG

    No nyt Rauman kentälle voi taas varata aikoja. Aiheutuiko katko porilaisista vai raumalaisista?

    Wisellä oli joku täppä laittamatta eli porilaisissa.

    PG

    Porilaisilta täpät olivat varmaan tilapäisesti loppuneet…
    .

    Ei ole. Varausta tehdessä heittää pihalle. Uudestaan yrittäessä sovellus ilmoittaa että varausta ei voi tehdä kun se on jo olemassa. Varausta ei kuitenkaan näy eikä sitä ole. Kaksi kertaa olen joutunut sitten soittamaan cädärille lisämaksullisen puhelun. Kenttäni ei ole wisegolfin kenttiä.

    JTS

    En tiedä onko tuo eilinen päivitys syynä vai mikä, mutta tämän päivän peliä en pysynyt vahvistamaan sovelluksesta vaan piti lompsia caddiemasterille.

    Appi vain herjasi, että ”ainostaan caddiemaster voi vahvistaa varauksen”. Herja toki selkeä, mutta viime viikolla vielä onnistui. Näytti tuolta kadonneen yksi valikkokin, joten voi johtua toki siitäkin.

    ”ainostaan caddiemaster voi vahvistaa varauksen”
    Tämä ominaisuus käsittääkseni voidaan asettaa päälle golfyhteisön toimesta.

    KL1

    ”ainostaan caddiemaster voi vahvistaa varauksen”

    Haluavat ilmeisesti tavata kaikki kentälle tulevat henkilökohtaisesti.

    Hieno asia, jos pyrkivät henkilökohtaiseen kontaktiin. Moni ei kohta enää sellaiseen kykene?

    Erikoinen tuo Wisen ajanvaraus, en tiedä johtuuko seurojen toiveista vai mistä. Monelle ohjelmaa käyttävällä kentällä näkyy ajanvarauksessa todella lyhyt aika. Muutama päivä tai viikko eteenpäin. Pikaisella tutkimisella ainoastaan Vierumäki Classic näyttää koko vuoden kalenterin ja mahdollistaa näin esim. lomasuunnitelmat ajanvarauksen suhteen. Muille kentille täytyy varmaan ottaa puhelimitse yhteys caddiemasteriin.

    PG

    Kokeilin vieraspelaajan ajanvarauksen näkyvyyttä muutamaan kenttään:

    Rinkku: 3 pv (peliohjesäännön mukaisesti)
    Golf Pirkkala: 3 pv (peliohjesäännön mukaisesti)
    Hills by GoGolf: 8 pv (peliohjesäännön mukaisesti)
    Espoo ja Gumböle: 14 pv (peliohjesäännössä 4 pv, oikeus muutoksiin pidätetään)
    Vierumäki Cooke: 8 pv (pelioikeusohjesäännössä ei ollut vieraspelaajan ajanvarausehtoja)
    Vierumäki Classic: 1 vuosi (kaikilla pelioikeuksilla voi varata peliaikoja koko kaudeksi ennakkoon)

    Johtopäätökseni on, että Wise toimii tässä suhteessa peliohjesäännön mukaisesti tai sen vastaisesti riippuen siitä, mitä seura on Wiseen syöttänyt.

    Näin se menee kuten PG kirjoittaa. Mutta tuntuu kyllä erikoiselle, että kalenterit eivät näytä kuten esim. Vierumäki Classic. Siellä näkyy kilpailut ym tapahtumat. Pystyy miettimään tulevat pelit. Ja kun tuolla Wisessä pystyy laittamaan tarvittavat ”estot” noille ajanvarauksille. ajanvaraussäännöt

    Olen ulkomailla jäsen, enkä pysty varaamaan wisegolfin kautta. Kenttien caddiemasterit vastaa puhelimeen, jos vastaa. Useimmilla vielämaksupuhelin joka maksaa melkein Euro/min. Missään muualla ei golfturismi ole tehty yhtä vaikeaksi.

    KL1

    Olen ulkomailla jäsen, enkä pysty varaamaan wisegolfin kautta. Kenttien caddiemasterit vastaa puhelimeen, jos vastaa. Useimmilla vielämaksupuhelin joka maksaa melkein Euro/min. Missään muualla ei golfturismi ole tehty yhtä vaikeaksi.

    Asutko Suomessa vai ulkomailla? Jos varauksella ei ole kiire, homma hoituu sähköpostilla. Sillä minä olen ulkomaiset varaukseni aina tehnyt ja hyvin on pelittänyt. S-postissa on sekin ilo, että varauksesta jää mustaa valkoiselle. Suomessakin olemme varanneet aikoja s-postilla eikä ole maksanut latin latia.

    Vielä ei minulle ole tullut vastaan tilannetta, ettei cädäri vastaisi. Toki tuo käsittämätön rahavirta teleoperaattorin suuntaan on aivan ahterista, etenkin kun jonottamisesta joutuu maksamaan. Mutta golf maksaa eikä tuo muutaman euron puhelinkulu suuremmin heilauta, etenkin jos varaa useamman ajan samalla tai useammalle henkilölle.

    JTS

    Viime aikoina huomannut, että lähtöaikalista näyttelee mitä sattuu ja joutuu päivittämään näkymän pariin kertaan, että data tulee näkyviin.

    Toinen mihin törmäsin oli, että kaverin tietoja ei löytyny kun koitin lisätä häntä lähtöön, pyöritti vain rullaa kun painoi hae. Toinen henkilö koitti ja hänellä nuo kaverin tiedot löytyi. Muuten siis haku toimi minullakin kun etsin satunnaista henkilöä.

    Yritin varata eräälle kentälle lähtöjä 6 henkilölle, ekaan lähtöön itseni ja 2 muuta ja toiseen olisin sitten laittanut loput 3 pelaajaa, mutta ei onnistunut kun en saanut itseäni pois siitä lähdöstä ja systeemi ei anna varata aikaa itselle 10 minuutin välein. Sitten ei auttanut muu kuin soittaa kentälle ja varata se toinen lähtö, näppärää!

    Asun Ruotsissa, mutta varsinkin kesällä vietän paljon aikaa Suomessa ja käyn pelaamassa aika paljon eri kentillä. Jos haluan varata ajan lomallani Suomessa, haluan ehkä katsoa mitä löytyy kahden seuraavan tunnin sisällä, sitä tietoa ei saa sähköpostilla enkä halua käyttää 5-10 euroa/kierros vain puhelumaksuihin.

    Ilmeisesti et ole itse varannut paljon puhelimitse viime aikoina, kun uskot että puhelimeen vastataan..

    KL1

    Ilmeisesti et ole itse varannut paljon puhelimitse viime aikoina, kun uskot että puhelimeen vastataan..

    Totta, en ole soittanut tänä vuonna kuin kotiseurani cädärille, joka vastaa aina hyvin nopeasti. Aikaisempina vuosinakaan en ole koskaan ollut tilanteessa, jossa jonkun kentän henkilökunta ei olisi vastannut puhelimeen. Jos tilanne on muuttunut huonompaan suuntaan, niin se on perin ikävää.

    Erikoinen tapahtuma tänään: Tuli Ruuhikoski golfilta kutsu heidän seuran seniorimatkalle Himokseen. En ole Ruuhikosken jäsen, en vuosiin siellä pelannut. Jossain vaiheessa kun Wisen ajanvarausta kokeilin niin siitä lienee jälki heille jäänyt ja sen mukaan ottaneet minut myös postituslistalle. Epäluotettava ohjelma!

Esillä 23 viestiä, 101 - 123 (kaikkiaan 123)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1385690 kohteessaOnko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Etusivu Foorumit Yleistä Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista