26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Etusivu Foorumit Yleistä Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 123)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • PG, käytätkö Wiseä vieraskentille ja onko kotikenttäsi muu kuin Wise kenttä? Ongelmia on kommenttien mukaan ollut tuollaisissa tapauksissa. Ja kiitos vinkistä, täytyy testailla.

    Palloränni takaisin!

    PG

    Palloränni takaisin!

    Kaikki joukolla Sarfvikiin! 😉

    PG

    @Slowhand Molemmat kentät, joihin minulla on pelioikeus, ovat Wise-kenttiä. Ennen kotikentälläni käytettiin Golfboxia ja sillä toisella Nexgolfia. Pelkästään ajanvarausten kannalta katsoen nykyinen tilanne on parempi.

    On myös niitä, joiden kotikentillä Wiseä ei ole käytössä, mutta vieraskenttien varauksissa Wise on toiminut hyvin. Tosin käyttöönotossa joskus on tarvittu Wiseläisten apua.

    Ei muuta kuin testailemaan. Sitten se nähdään.

    Ei vieraskenttäkokemusta mutta kotikenttäkokemusta.
    Varausta tehdessä pitää aiheellisesti valita pelaako 9 vai 18 reikää.
    Valinta ei kuitenkaan näy varauslistassa, joten varatessani johonkin ryhmään, saattaa käydä niin, että olen yksin 10 tiillä.
    Sitä varten valinnan luulisi olevan, että muut tietävät ryhmään liittyessään, pelaavatko koko kierroksen. Itse kyllä tiedän sen ilman valintaakin.
    Muilta osin ajanvaraus toimii kuten pitääkin.

    PG

    Samoin toimii toinen pelioikeuskentistäni. Samoin se toimi jo Nexgolf-kautena. Eli vika ei ole Wisessä.

    Keimolan Kirkalla varaus tulee tehdä erikseen etuysille ja takaysille. Jos koko kierroksen haluaa pelata, niin takaysin varaus lienee mahdollista aikasintaan 2 tuntia etuysille lähdön jälkeen. Tämä taitaa olla ainoa ratkaisu ongelmaan, tosin siinäkin on omat ongelmansa.

    Minun kotikentälläni NexGolf vaatii ruksaamaan pelaako 9 vai 18 reikää ja valinta sitten myös näkyy kaikille. Itse en koskaan ilmoittaudu ysin pelaajien ryhmään ja tieto on mielestäni tärkeä. Oudointa mitä on sattunut on kentällä, missä ysejä varten on eri kenttä, kuin 18 reiän pelaajille ja silti 18 reiän kentällä satuin ysin pelaajien ryhmään. Harmitti vähän, kun heti lähtiessä sanoivat pelaavansa vain ysin, mutta nielin harmitukseni valittamatta.

    KL1

    Minun kotikentälläni NexGolf vaatii ruksaamaan pelaako 9 vai 18 reikää ja valinta sitten myös näkyy kaikille.

    Samoin meillä. Tai siis meillä ruksataan, jos EI pelaa 18 reikää. Jos tuo ei toimi, niin toimisto ei ole ottanut toimintoa käyttöön.

    KL1

    Oudointa mitä on sattunut on kentällä, missä ysejä varten on eri kenttä, kuin 18 reiän pelaajille ja silti 18 reiän kentällä satuin ysin pelaajien ryhmään.

    Tuommoisesta kentästä en ole kuullutkaan. Ymmärrän kyllä, että 9 reikää pelaava vieraspelaaja mieluummin maksaa 9 reiästä ja menee pelaamaan 9-reikäisen lenkin, mutta kai pelioikeudella pelaava saa valita pelaako 18-reikäisellä 9 reikää vai 18 ?

    Ainakin Nevas, Nurmijärvi ja Keimola ovat kenttiä, jossa ysit on tarkoitettu pelattavaksi eri kentällä kuin 18 reiän kierrokset.

    Toivoisin että ihmiset käyttäisivät aktiivisesti tuota pelaan vain 9r täppää. Mikään ei ainakaan minun kotikentällä estä pelaamasta 18r jos mieli muuttuu, toki jos pelaa tasoituskierrosta niin takalenkkiä ei huomioida.

    KL1

    Ainakin Nevas, Nurmijärvi ja Keimola ovat kenttiä, jossa ysit on tarkoitettu pelattavaksi eri kentällä kuin 18 reiän kierrokset.

    Keimolan Saraksella onkin aika vaikeata pelata ysejä… ja Kirkalla voi pelata kaksi eri ysiä.

    Kai Nevaksessakin pelioikeutettu saa halutessaan pelata pelkän Ketun, vaikka Rapu olisi omana ysinään (kuten niin usein onkin).

    KL1

    Toivoisin että ihmiset käyttäisivät aktiivisesti tuota pelaan vain 9r täppää. Mikään ei ainakaan minun kotikentällä estä pelaamasta 18r jos mieli muuttuu,

    Käyttääkö kotikenttäsi NexGolfin ilmoittautumistietoja kierrosten tilastointiin? Eipä silti, joskus joku jättää leikin kesken 9 reiän jälkeen, joten tilastointi ei kuitenkaan ole aukotonta.

    Joku ei nyt halua ymmärtää että varaajan on hyvä tietää pelaavatko lähtöön ennestään ilmoittautuneet 9 vai 18 reikää. Ja kyllä noilla 27 reiän kentillä lähes kaikki valitsevat kenttäyhdistelmän niin kuin se on suositeltu tehtäväksi. Jos pelaaja maksaa Green feen ja sitten jää yksin pelaamaan neljän hengen ryhmien väliin ysin jälkeen, niin onkohan se oma häpeä vai mikä?

    KL1

    Joku ei nyt halua ymmärtää että varaajan on hyvä tietää pelaavatko lähtöön ennestään ilmoittautuneet 9 vai 18 reikää.

    Joku ei nyt ymmärrä, että varausjärjestelmässä on paikka, johon merkitään, jos haluaa pelata 9 reikää. Sillä tavalla myös 18-reikäiselle kentälle pelaamaan lähtevät tietävät pysyykö peliseura mukana koko kierroksen vai ainoastaan etuysin.

    Ja kyllä noilla 27 reiän kentillä lähes kaikki valitsevat kenttäyhdistelmän niin kuin se on suositeltu tehtäväksi.

    Lähes kaikki tekevät niin, kuten sanoit. Missään ei kuitenkaan liene kielletty, että pelaisi vaikka Nurmijärvellä vain etuysin, kuten pelioikeutetut pirun monella kentällä tekevät.

    Ei tässä voi olla mitään vaikeata ymmärtää, ihan oikeasti. Eikä kenttä varmasti voi kieltää osakasta tai pelioikeutettua pelaamasta ysin 18-reikäisellä kentällä sen 9-reikäisen sijaan. En mitenkään usko moiseen ennen kuin luen sen ko. kentän sivuilta.

    Minä alun perin sanoin että pelaajat vasta ykkös teellä kertoivat pelaavansakin 9 reikää. Sitä en pystynyt mitenkään ennalta arvaamaan ja siitä arvon KL1 aloit kinaamaan. En jaksa enää sekvästä asiasta vääntää.

    Taas jälleen lähdettiin alkuperäisestä aiheesta. Wisegolfissa tuota paikkaa mihin voi merkitä pelaako 9 vai 18 reikää en ole löytänyt. Enkä muissakaan käyttämissäni varausohjelmissa, OnGlub ja Golfbox.
    Sinällään Wisegolf tuotiin markkinoille keskeneräisenä. Viikolla tuli päivitys Android-kännykkään. Vastaavaa päivitystä ei varsinaiseen ”pöytäkoneeseen” ei ole tullut.

    KL1

    Minä alun perin sanoin että pelaajat vasta ykkös teellä kertoivat pelaavansakin 9 reikää. Sitä en pystynyt mitenkään ennalta arvaamaan ja siitä arvon KL1 aloit kinaamaan. En jaksa enää sekvästä asiasta vääntää.

    Nyt on sisälukutaidossasi kosolti petrattavaa. Yritäpä uudestaan ja pura paha mielesi johonkin muuhun kuin syyttömään.

    KL1

    Wisegolfissa tuota paikkaa mihin voi merkitä pelaako 9 vai 18 reikää en ole löytänyt. Enkä muissakaan käyttämissäni varausohjelmissa, OnGlub ja Golfbox.

    En ole varauksiin noita ohjelmia koskaan käyttänyt, mutta jos oikein muistan, niin NexGolfissa tuo ominaisuus on otettava erikseen käyttöön ja sen tekee kentän toimisto eikä käyttäjä. Jos sitä ei ole otettu käyttöön, ei sitä voi käyttäjä käyttääkään. Liekö sama juttu noissa muissakin?

    Emme pysty pääsemään samalle aaltopituudelle nimimerkin KL1 kanssa. Paha mieli minulla ei ole ollenkaan, olen vain ihmeessäni, miten en saa itseäni ymmärretyksi. Pyydän omalta osaltani anteeksi nimimerkki KL1.

    Aloitin tän 9/18 keskustelun enkä kait kirjoittanut tarpeeksi selvästi.
    Meidän kenttämme Wise-varausjärjestelmässä on ensin valittava 9 tai 18 reikää ennenkuin edes pääsee valitsemaan aikaa.
    Tämä valinta ei sitten näy missään muille varaajille.

    Ganal, voitko kertoa mikä kenttä on kyseessä? Kiinostaa koska oma seuranikin käyttää nyt Wiseä. Ja ajanvarauksessa näkyy vain yksi kuukausi esim. nyt vain toukokuu. Liittyy jotenkin osakkaiden varausehtoihin, Wise ei ole saanut ohjelmaa rakennettua tältä osin niin että näkyisi koko kausi.

    PG

    Wisegolfissa tuota paikkaa mihin voi merkitä pelaako 9 vai 18 reikää en ole löytänyt. Enkä muissakaan käyttämissäni varausohjelmissa, OnGlub ja Golfbox.

    Ei sitä Wisessä olekaan. Itse totuin 18 vuoden aikana Golfboxissa tuohon tilanteeseen, enkä
    kaipaa sitä vieläkään. Eikä noihin rukseihin voi edes luottaa. Varuksethan elävät usein lähes lähtöhetkeen saakka.

    Mielestäni pelioikeutetuilla kuten myös vieraspelaajilla – täyden hinnan pelistään jo etukäteen maksaneina – pitää olla oikeus lyhentää kierrostaan jopa pelin aikana, jos siltä tuntuu.

    Wisessä on monta 18 reikäistä kenttää, joille voi varata lähdön 9 reiällekin. Tämä varaus näkyy kuitenkin aina myös 18 reiän varauksissa. Toisaalta täydet 18 reikää varanneet pelaajat näkyvät myös 9 reiän varauksissa. Ts. varaukset ovat identtiset!

    Mitä järkeä siinä sitten on? Uskon, että cm näkee 9 reikää varanneet, ja että koko homma on tehty vain vieraspelaajien laskutusta ja tilastointia silmällä pitäen. Muuten siinä ei olisi mitään järkeä.

    Olen samaa mieltä että kierroksen saa lyhentää, jos siltä tuntuu. Olen myös sitä mieltä että jos tietää pelaavansa vain 9 reikää, niin se tieto olisi oltava näkyvillä. Tämä auttaa lähtöryhmän valinnassa yksinäisiä pelaajia. Ryhmät tosiaan elävät ja jos olen esim jäänyt yksin, niin soitan klubille ja pyydän vaihtamaan itseni toiseen ryhmään. Toisin sanoen tarkistan tilanteen vielä ennen kotoa lähtöä. Harvoin tarvitsee mitään muutosta tehdä. Wisessä olisi siis hyvä olla näkyvissä tieto aikooko pelaaja pelata vain ysin.

    PG

    Slowhand, koska pidät asiaa tärkeänä, niin ehkä siitä kannattaisi informoida Wiseä. Yhdeksän reiän ruksin lisääminen luulisi onnistuvan kohtuullisen pienellä vaivalla. Voisivat innostua.

    Haluamme tarjota golfkentille ja -klubeille alan parhaat työkalut, jotka kehittyvät jatkuvasti. 

    ✔️ Jatkuva kehitys

    ​​​​​​​WiseNetworkin asiakkaat muodostavat kehitysverkoston, jossa tuotekehitys tapahtuu toimialoittain asiakkaiden aloitteista. Järjestelmän päivitys uusilla ominaisuuksilla tapahtuu kuukausittain ja näin asiakkailla on käytössä aina markkinoiden ketterin ajantasainen ratkaisu.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 123)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1384895 kohteessaOnko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Etusivu Foorumit Yleistä Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista