26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Etusivu Foorumit Yleistä Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 123)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Uno

    Aloitin uuden Wisegolf ketjun, kun itselläni on tekninen ongelma.

    Vieraspelaajana en näe kentän varaustilanne.
    Puhelimen selaimilla mm
    Chore, Opera, Firefox ei toimi ekä Adroid Appsillä

    Rekisteröityminen onnistui kun valitsin seuraksi Wisegolf, en oikeaa seuraani.

    joko olen muutamassa vuodessa pudonnut tekniikan kehityksestä tai sitten ohjelma on bugien viidakko Porista.

    Nimetön

    On.

    Kotikentällä käytössä Nexgolf. Rekisteröidyin vieraskentälle jossa käyn usein. Wisegolf seuraa ei silloin ollut. Kaikki toimii kuin se junan vessa. tänään varasin ajan toiseltä kentältä. Lopussa iPhone versio tuntui jäävän jumiin mutta varaus onnistui kuitenkin, Mikälie vikana. Näin sieltäkin jopa pelaajat. Näen kaikki Wise kentät. Tiekoneella eli Safarilla toimii moitteetta.

    Hieno ohjelma. Myös Nexgolf tekee sen mitä tarvitsen. Teetimeosaa kännykkäversiossa en ole vielä kokeillut. Kyllä näillä pärjätään.

    Wise on hanurista. Minulla on 5 lisäkentälle lisäpelioikeus muttei voi varata aikaa kuin soittamalla koska wise kinuaa rahaa. Joten ei nappaa wiset.

    Nimetön

    Se on vähän outoa.. toisella vieraskentällä pelailen joko sarjalipulla tai maksaen MobilePaylla. Ei mitään ongelmaa. Mutta toiselta tuli lasku vaikka mulla on pelilippuja ja yritin valita Maksan kentällä.. Olisiko kentän oma viritys että lähtee aina lasku?

    Mahdanko olla ainoa, joka ei jaksa taistella varauksen kanssa ja jättää kokonaan pelaamatta kentillä, jossa on Wisegolf? Jos meitä laiskoja on paljon, niin vaikuttaa vieraspelaajien määrään kentillä.

    Nimetön

    Varmasti osakkaiden mielestä vaan positiivista jos vieraspelaajien varauksista tehdään hankalaa. Mitä vähemmän sen parempi.. ei ehkä talousvastaavien mielestä kuitenkaan. Eihän niille mikään pakko ole mennäkkään.Kunhan itse saan kaikki Uudenmaan 50 kenttää bongattua valmiiksi niin vieraspelaan vain muutamalla mutta useamman kierroksen per kausi.

    Epäilen että tuo vaatii myös kentiltä vähän opettelua. Keimolasta tuli 70 euron lasku mikä on huvittavaa kun lippuja saa puoleen hintaan. Aina voi toki yrittää.

    Uno

    Ruuhkauttaa myös caddiemasterit, kun soittomäärä suurenee.

    Erilaisten kilpailujen huomioiminen olisi helpompaa, jos vieraspelaajat näkisivät kentän varaustilanteet.

    Itselle tulee mieleen tästä Wisegolfista Gamebookin kehitystyön panostus windows versioon ja samalla android versio puuttui.

    Tuleeko ensi vuonna paluumuuttoja Nextgolfiin tai jopa Golfboxiin. Golfboxin tuotteet ovat minusta olleet parhaiten koodattuja.
    Hinnoittelusta minulla ei ole tietoa.

    Oma pelioikeus Nexgolf kentällä + laajennus Wisegolf kentällä = esim Vuosaareen varaaminen onnistuu 10/10.

    Toiminut oikein hyvin kun olen varannut parille vieraskentälle. Omalla kotikentällä NexGolf ja käytössä Wisegolfin IOS äppi.

    Kultakortilla pelatessa yritin varata lähtöaikaa, mutta eipä onnistunut. Olisi pitänyt maksaa ja sähköpostilla piti varata, kun ei viitsi maksulliseen caddiemasterin numeroon soittaa.

    Jos vaivautuu menemään sivustolle kultakortti.fi niin sieltä löytyy ajanvaraus-ohje kaikille eri järjestelmä kombinaatioille. Ja ohjeista saatte myös tietoa ”maksua” koskeviin kohtiin.

    Voi niitä aikoja kun oli vain golfbox-järjestelmä joka toimi joka ikinen kerta. Ei ollut eri tasoisia jäsenyyksiä ja alustoja. Caddimasterin numerot olivat myös normaalihintaisia puheluita.

    Oli sitten kyseessä pelaaminen vieraskentällä tai omalla klubilla, on ehdottomasti virhe että peliryhmän muita pelaajia ei pääse näkemään. Toki varausta tehdessä näkee ketä muita siinä lähtöajassa on sillä hetkellä. Mutta ei sen jälkeen. Tämä aiheuttaa turhaa soittelua caddiemastereille.

    Nimetön

    Oli sitten kyseessä pelaaminen vieraskentällä tai omalla klubilla, on ehdottomasti virhe että peliryhmän muita pelaajia ei pääse näkemään

    Asetus päälle niin näkyy. Eikö kannattaisi katsoa ensin kirjoittelua?

    Rekisteröidyin wisegolf.fi sivulle. Kun yritän varata aikaa nettiajanvarauksella jollekin kentälle niin ilmoittaa että väärä käyttäjätunnus tai salasana vaikka ne ovat juuri nuo rekisteröinnissä käytetyt. Ihana sama minkä laitan kotikentäksi.

    jos yritän rekisteröityä uudelleen nettiajanvarauksen kautta niin sitten tulee ilmoitus että yritä myöhemmin uudelleen. Milloinkohan on myöhemmin kun aamusta asti tämmöisiä ilmoitellut?

    Ja mikähän asetus ja missä? Olen kyllä kohtalaisen paljon näitä tilityksiä lukenut mutta en sentään kaikkea some-puolelta.

    Kun menen WiseGolfin sivulle, josta varattavia aikoja pääsee klikkaamaan, niin ainakin iPadin ruudulla vasemmassa yläreunassa on oranssi ympyrä, viivoja sisällä; Omat varaukset. Sitä kun klikkaa niin näkee nimet, myös menneeltä ajalta. Luulen kuitenkin, että tätä ominaisuutta en osaa laittaa vakioksi, vaan pitää klikata joka kerta erikseen, kun varauksia tekee, muuttaa tai tarkastelee.

    No löytyi, kiitokset!

    Viime kesänä jätin suosiolla WiseGolf kentät pelaamatta. Joko ajanvaraus toimii moitteettomasti? En ole mistään sovelluksesta koskaan nähnyt niin huonoja arvosteluja kuin Wise-sovelluksella on. Monen mielestä yksi tähtikin on liikaa. Olisi mukavaa, jos varaussysteemi toimisi vieraspelaajille, niin olisi lisää vaihtoehtoja pelipaikoissa.

    KL1

    Viime kesänä jätin suosiolla WiseGolf kentät pelaamatta. Joko ajanvaraus toimii moitteettomasti?

    Jonkun mielen tässä taas pahoitan, mutta…

    Liekö pikkaisen aikaista kysyä noista ajanvarauksista, kun yksikään kenttä ei ole vielä auki..?

    Meinasin asentaa sovelluksen aikani kuluksi, mutta kun oli niin umpisurkeat arvostelut, niin jätin sikseen ja siitä juolahti mieleeni että kysyn onko sovellus jo parempi. Enkä minä KL sinun kommenteistasi pahastu, kun tiedän tyylisi ja osaan suodattaa.

    Aikaista on vielä tutkailla Wisen toimivuutta, mutta se jo tiedetään, että Wise-kenttien määrä on talven aikana kasvanut. Joten mahdolliset boikotoijat joutuvat ensi kesänä tyytymään entistä pienempään kenttävalikoimaan.

    En haluaisi boikotoida,joten toivotaan että hommia on paiskittu systeemin kanssa ja käytössä on vähintäänkin tyydyttävästi toimiva järjestelmä myös vieraspelaajan käyttää. Odotellaan siis vielä muutama viikko ja sitten toivon mukaan kilvan ylistetään sovellusta.

    PG

    se jo tiedetään, että Wise-kenttien määrä on talven aikana kasvanut.

    Täällä , otsikon ”Wisegolfia käyttävät kentät 2022” alla on 37 kenttää. Samat 37 kenttää on tällä hetkellä vielä myös Wisegoflin selainversiossa. Sen sijaan mobiiliappissa on tällä hetkellä 31 kenttää…

    Kuinka paljon Wise-kenttien määrä on talven aikana kasvanut?

    KL1

    Minä käytän jatkossakin puhelinta, se on ylivoimaisesti joustavin ja varmin tapa hoitaa varaukset vieraskentälle. Puhelimen käyttöön vaikuttaa myös se, etten käytännössä koskaan mene vieraskentälle yksin, joten puhelimitse saa hoidettua samalla pelikaverin tai useammankin varaukset.

    Sähköpostiakin on tullut käytettyä, etenkin jos pelaamiseen liittyy joitakin reunaehtoja tai pelipäivään on vielä pitkä aika. On toiminut vallan loistavasti eikä maksa yhtään ylimääräistä senttiä.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 123)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1363864 kohteessaOnko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista

Etusivu Foorumit Yleistä Onko jollain vieraspelaajalla hyviä kokemuksia Wisegolfista