26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Oletko %:tti mies vai go ahead guy??

Etusivu Foorumit Yleistä Oletko %:tti mies vai go ahead guy??

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jos J.J.:n esittämä Faldo-lähestymistapa on %-golfia, minä en kerta kaikkiaan voi pelata sitä. Parhaimmillaankin odotettava onnistumisprosenttini lienee n. 30, joten minä en pääsisi sieltä ykkösen tiiltä liikkeelle ikinä. Näin ollen on pakko pelata sitä nautinnollista riskipeliä. Se maila käteen, millä onnistuneella lyönnillä pallo lentää tavoiteltavaan paikkaan, ja suu korvissa, rystyset valkoisena svengaamaan. Aina sillöin tällöin onnistuu ja sillä sitten elää taas aika pitkään.

    Pitäisi kai ensin määritellä mitä se % golf on. Useimmat tuntuu ajattelevan, että % golf miehet lyö aina raudalla avauksen. Totuus lienee ennemminkin se, että % golf pelaajat on sen verran pitkälyöntisiä, ettei raippaa tartte ottaa joka avauksessa käteen. Voi siis miettiä mihin sen avauksen haluaa sijoittaa.

    Toinen merkittävä seikka on se, että osaa analysoida risk/reward suhteen. Aika harva birdie on draiverilla tehty. Jos draiverilla pääseen 80 metrin päähän griinistä ja osuma-alue on naurettavan pieni, niin go ahead guy ottaa raipan käteen. % mies ottaa käteen 2i:n ja joutuu kakkoslyöntiin sändin sijasta ottamaan 9i:n.

    Sitten on vielä sellainen pikku seikka, että ’Littokansleri Bruno Räiskin’ kanssa ei yleensä ole kovin mukavaa pelata. Aika kuluu pallojen etsimiseen. Kun Brunolla on 270 metriä griinille, hän ottaa spoonin käteen. Onnistuneella lyönnillä hän jäisi 50 metriä vajaaksi. Ikävä kyllä hän ei yleensä onnistu, joten hän jatkaa 3i:llä jostain pinaatista.

    Nimetön

    Minä lyön aina täysillä,ihan sama miten käy.Ei ole tasuri koskaan heijastellut arvostustani itseäni/muita kohtaan,pidän kentällä hauskaa ja siihen kuuluu räkäisen naurun,ei itkun päästö kun slaissi pureutuu lehvästön läpi oksat katki paukkuen!

    Nimetön

    Prosenttimies ilman muuta: jos on prosentinkin mahdollisuus onnistua tai/ja pallon mentävä rako ryteikössä I´ll go ahead and give it the whole treatment. Suosittelen kaikille.

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #362882 kohteessaOletko %:tti mies vai go ahead guy??

Etusivu Foorumit Yleistä Oletko %:tti mies vai go ahead guy??