Aihe: Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 440)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Aikuisen oikeesti, onko tällainen peukuilla leikittely aikuisten touhua ollenkaan…? Lastentarha-ajathan tästä väkisinkin tulee mieleen….

    Ballmarker kirjoitti: (4.2.2015 13:15:10)
    Aikuisen oikeesti, onko tällainen peukuilla leikittely aikuisten touhua ollenkaan…? Lastentarha-ajathan tästä väkisinkin tulee mieleen….

    Ei ole, jos Golfpiste haluaa keskustelua. Ei keskustelut tarvitse mitään peukkuja. Peukut voi tunkea tuonne blogien palautteisiin. Siihen ne sopii.

    On, jos Golfpiste haluaa hienoja one linereita ja peukkujen kalastelua.

    ts

    ABC321 kirjoitti: (4.2.2015 12:16:44)

    ts kirjoitti: (4.2.2015 11:13:41)
    Onkohan tuota peukutusta korjattu jotenkin vai nukkuuko lapset vielä kun mun negatiivisten määrä on niin kovin romahtanu uudemmissa viesteissä?

    Positiisempaan sävyyn kirjoitettuja viestejä alapeukutetaan vähemmän, kirjoittajan nimimerkistä riippumatta.

    Tarkoitatko esim viestejäni 8 ja 10 tässä ketjussa

    Eiköhän tuossa kulminoidu varsin selkeesti mikä täällä on meno ja uskonpa noiden kaikkien negatiivisten olevan yhden tai kahden henkilön tuottamia.

    KL

    ts kirjoitti: (4.2.2015 13:34:48)

    ABC321 kirjoitti: (4.2.2015 12:16:44)

    ts kirjoitti: (4.2.2015 11:13:41)
    Onkohan tuota peukutusta korjattu jotenkin vai nukkuuko lapset vielä kun mun negatiivisten määrä on niin kovin romahtanu uudemmissa viesteissä?

    Positiisempaan sävyyn kirjoitettuja viestejä alapeukutetaan vähemmän, kirjoittajan nimimerkistä riippumatta.

    Tarkoitatko esim viestejäni 8 ja 10 tässä ketjussa

    Eiköhän tuossa kulminoidu varsin selkeesti mikä täällä on meno ja uskonpa noiden kaikkien negatiivisten olevan yhden tai kahden henkilön tuottamia.

    Erinomainen esimerkki löytyy myös ketjusta Tigerin uusi svingi viesteistä 127 ja 128. Ensin fukke kirjoittaa asian X, sitten ts kirjoittaa saman asian X hieman eri sanoin, ja kas kummaa, fuken peukut ovat 21/2 ja ts:n 13/21. Siis sama mielipide, mutta eri kirjoittajat, siispä erilainen peukutus.

    Onneksi ylläpito on tyytyväinen, vaikka asiakkaat eivät ole. Hyvä ja toimiva konsepti on se. Onneksi olkoon.

    Tämä peukuttelu ei välttämättä ole se ongelmallinen uudistus. Vain tapa millä se on toteutettu.

    Nykyään on muotia valita haluamansa asiat erilaisista medioista mitä seuraa. Golfpisteen peukku-uudistustuksen suurin ongelma onkin se että suodatus tapahtuu järjestelmän läpi jonkun muun lukijan mielihalujen mukaan. Yksittäinen lukija siis joutuu tyytymään muiden näkemyksiin sen sijaan että saisi itse suodattaa valitsemansa tekstit.

    Tämä iso ongelma on yksi niistä seikoista jotka ovat vaikuttaneet näiden uudistusten laatuun. Se on kautta linjan peukku alas [1].

    1) Poislukien tietty tämä muokkaa -toiminto, se ainoa onnistunut viritys.

    Edit: Tarkennus ’peukku alas’ -kommenttiini.

    ts kirjoitti: (4.2.2015 13:34:48)

    ABC321 kirjoitti: (4.2.2015 12:16:44)

    ts kirjoitti: (4.2.2015 11:13:41)
    Onkohan tuota peukutusta korjattu jotenkin vai nukkuuko lapset vielä kun mun negatiivisten määrä on niin kovin romahtanu uudemmissa viesteissä?

    Positiisempaan sävyyn kirjoitettuja viestejä alapeukutetaan vähemmän, kirjoittajan nimimerkistä riippumatta.

    Tarkoitatko esim viestejäni 8 ja 10 tässä ketjussa

    Eiköhän tuossa kulminoidu varsin selkeesti mikä täällä on meno ja uskonpa noiden kaikkien negatiivisten olevan yhden tai kahden henkilön tuottamia.

    En tarkoittanut esittämiäsi viestejä. Nehän on esimerkillisen asiallisia, eivätkä ansaitse alapeukkuja.

    Peukutusta sen enempää kannattamatta ja kehenkään yksittäiseen kirjoittajaan kohdistamatta, olen kuitenkin keskimäärin ollut huomaavinani jonkin asteista korrelaatiota viestin ’nenäkkyyden’ ja alapeukkujen määrän välillä. Epäilemättä omituisia poikkeuksia on kuitenkin aivan liian paljon.

    KL kirjoitti: (4.2.2015 15:13:58)

    ts kirjoitti: (4.2.2015 13:34:48)

    ABC321 kirjoitti: (4.2.2015 12:16:44)

    ts kirjoitti: (4.2.2015 11:13:41)
    Onkohan tuota peukutusta korjattu jotenkin vai nukkuuko lapset vielä kun mun negatiivisten määrä on niin kovin romahtanu uudemmissa viesteissä?

    Positiisempaan sävyyn kirjoitettuja viestejä alapeukutetaan vähemmän, kirjoittajan nimimerkistä riippumatta.

    Tarkoitatko esim viestejäni 8 ja 10 tässä ketjussa

    Eiköhän tuossa kulminoidu varsin selkeesti mikä täällä on meno ja uskonpa noiden kaikkien negatiivisten olevan yhden tai kahden henkilön tuottamia.

    Erinomainen esimerkki löytyy myös ketjusta Tigerin uusi svingi viesteistä 127 ja 128. Ensin fukke kirjoittaa asian X, sitten ts kirjoittaa saman asian X hieman eri sanoin, ja kas kummaa, fuken peukut ovat 21/2 ja ts:n 13/21. Siis sama mielipide, mutta eri kirjoittajat, siispä erilainen peukutus.

    Onneksi ylläpito on tyytyväinen, vaikka asiakkaat eivät ole. Hyvä ja toimiva konsepti on se. Onneksi olkoon.

    ,

    Asiakkaat, siis tarkoitat kaksi asiakasta on tyytymättömiä. Meille muille sillä ei ole niin suurta merkitystä.

    Paitsi onhan tässä hupia seurata kitinää, mitä virtuaalipeukalot saavat aikaan.

    Pikku vinkkinä, että tuo itkemitanen ei lopeta peukutuskiusaamista; päinvastoin heitätte itse bensaa koko ajan liekkeihin. Itsekin tuli peukutettua ihan siitä ilosta, että tietää että voi vaikuttaa.

    ts

    Golfinvihollinen39 kirjoitti: (4.2.2015 19:54:41)

    Pikku vinkkinä, että tuo itkemitanen ei lopeta peukutuskiusaamista; päinvastoin heitätte itse bensaa koko ajan liekkeihin. Itsekin tuli peukutettua ihan siitä ilosta, että tietää että voi vaikuttaa.

    Kävikö mielessä että mekin vaikutetaan siihen, että ylläpito korjaisi tuon älyttömyyden?

    KL

    Golfinvihollinen39 kirjoitti: (4.2.2015 19:54:41)
    Asiakkaat, siis tarkoitat kaksi asiakasta on tyytymättömiä.

    Suurin osa asiaan kantaa ottaneista kirjoittajista on toistaiseksi ollut tätä peukutussysteemiä vastaan, joten laskelmasi eivät taida pitää paikkaansa.

    Golfinvihollinen39 kirjoitti: (4.2.2015 19:54:41)
    Itsekin tuli peukutettua ihan siitä ilosta, että tietää että voi vaikuttaa.

    Vaikuttaa mihin?

    ts

    KL kirjoitti: (4.2.2015 23:05:34)

    Vaikuttaa mihin?

    Ei saa tolleen nolata toista. Tulee pian alapeukkua 🙂

    KL

    ts kirjoitti: (4.2.2015 23:22:42)

    KL kirjoitti: (4.2.2015 23:05:34)

    Vaikuttaa mihin?

    Ei saa tolleen nolata toista. Tulee pian alapeukkua 🙂

    Kyllä aikuinen mies alapeukut kestää, mutta mitä jos ylläpito muuttaakin ne keskisormiksi???

    KL

    Rauski kirjoitti: (9.11.2013 12:49:55)
    Viimeistelemme Forumin uudistuksia ja julkaisemme uudet toiminnot joulukuun alussa.

    Täytyyköhän tämän Siirry uusimpaan viestiin -bugin kanssa taas odottaa vuoden 2017 joulukuuhun asti vai liikeneekö ylläpidolta aikaa niin kutsuttujen parannusten korjaamiseen niiden peukuttamisen sijaan..?

    Minua tämä lapsellinen peukutusuudistus ei vaivaa enää lainkaan. Samalla kun siirsin tuon yhden ylimielisen besserwisserin vilttiketjuun, piti tietysti aloittaa käytäntö että ensimmäisenä kirjaudun sisään. Muutenhan ominaisuutta ei tietysti saa käytettyä. Samalla muutin asetuksista automaattipiilotuksen pois, joten nyt tätä yhtä nimimerkkiä lukuunottamatta viesti eivät enää peukuista riippumatta piilotu. Minulle ei ole mitään väliä montako peukkua suuntaan tai toiseen viestit saavat, arvioin niiden laadun kyllä ihan itse.

    Jos peukutuksista johtuva automaattinen piilotusominaisuus häiritsee, suosittelen poistamaan sen asetuksista ja aina ennen tänne tuloa kirjautumaan. Kirjautuminen vie aikaa noin 5 sekuntia ja ainakin kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet ovat sen jo valmiiksi tehneetkin. Minä en ole pitänyt kirjautumista mitenkään vaivalloisena. Toive tietysti olisi että ihmiset osaisivat käyttäytyä, mutta tämähän on joidenkin osalta jo todettu kohtuuttoman vaativaksi tehtäväksi.

    Golfinvihollinen39 kirjoitti: (4.2.2015 19:54:41)
    Paitsi onhan tässä hupia seurata kitinää, mitä virtuaalipeukalot saavat aikaan.

    Pikku vinkkinä, että tuo itkemitanen ei lopeta peukutuskiusaamista; päinvastoin heitätte itse bensaa koko ajan liekkeihin. Itsekin tuli peukutettua ihan siitä ilosta, että tietää että voi vaikuttaa.

    Niinpä niin.. meistä jokainen on vastuussa, miten peukutusta käyttää. Siitä huolimatta, onko foorumisoftassa vikaa tai ei. Vähän sama juttu kuin liikennekäyttäytymisessä. Jotkut ovat sitä mieltä (tänäänkin nähtynä), että liikenteessä saa olla kusipää, kun kukaan ei ole vahtimassa. Sama täälläkin…

    nim merk. yksi rikesakko 30 vuoden ajalta ja peukutukset sisällön mukaan.

    e:typo

    Hienoa, kuinka joku on osannut valita nickinsä noin osuvasti. Nasse-setäkin olisi hyvin, hyvin kateellinen.

    Angry Birdie kirjoitti: (5.2.2015 8:33:29)
    …..

    Tässä postauksessa on hyvä positiivinen asenne. Forumi toki tarvitsisi edelleen pientä laittoa mutta tästäkin paketista saa hyviä juttuja irti jos haluaa.
    Ja miksei haluaisi.

    TP COMBO kirjoitti: (3.2.2015 14:33:21)
    Angry Birdie on nyt eksynyt Last Action Hero -leffaan, jossa totuus ja fiktio sekoittuu…ja luulee heti että tällainen usempi peukutus onkin yhtäkkiä KL:n syytä, henk.koht. luulen, että KL:ä ei vois vähempää kiinnostaa…

    Omaani kierompi mielenlaatu saattaisi löytää tässä casessa yhteyksiä klassikkoteokseen Asterix ja riidankylväjä. Joku, jolla on tarpeeksi kaunaa KL:ää kohtaan, on mielestään oikeutettu alapeukuttamaan hänet syylliseksi Angry Birdien silmissä.

    Ari Hallamaa kirjoitti: (5.2.2015 9:16:45)
    Hienoa, kuinka joku on osannut valita nickinsä noin osuvasti. Nasse-setäkin olisi hyvin, hyvin kateellinen.

    Mukavaa että nimimerkkini valinta tyydyttää sinua. Minustakin se on minulle varsin osuva.

    KL

    Angry Birdie kirjoitti: (5.2.2015 8:33:29)
    Minua tämä lapsellinen peukutusuudistus ei vaivaa enää lainkaan. Samalla kun siirsin tuon yhden ylimielisen besserwisserin vilttiketjuun, piti tietysti aloittaa käytäntö että ensimmäisenä kirjaudun sisään. Muutenhan ominaisuutta ei tietysti saa käytettyä. Samalla muutin asetuksista automaattipiilotuksen pois, joten nyt tätä yhtä nimimerkkiä lukuunottamatta viesti eivät enää peukuista riippumatta piilotu. Minulle ei ole mitään väliä montako peukkua suuntaan tai toiseen viestit saavat, arvioin niiden laadun kyllä ihan itse.

    Tällä viestillä Angry Birdie tahtomattaan osoittaa todeksi jo aiemmin kirjoittamani faktan joidenkin ihmisten kyvyttömyydestä arvioida kirjoitusta objektiivisesti ilman sen kirjoittajaa kohtaan tuntemiaan antipatioita.

    Varsin aikuinen asenne ko. menninkäisellä, mutta sehän on tullut jo moneen kertaan esille.

    KL

    Parti kirjoitti: (5.2.2015 9:19:36)

    Angry Birdie kirjoitti: (5.2.2015 8:33:29)
    …..

    Tässä postauksessa on hyvä positiivinen asenne. Forumi toki tarvitsisi edelleen pientä laittoa mutta tästäkin paketista saa hyviä juttuja irti jos haluaa.
    Ja miksei haluaisi.

    Nyt täytyy Parti ihmetellä mistä sinä kaivoit posiitivisen asenteen tuohon viestiin? Paitsi tietenkin jos sinun mielestäsi toisen kirjoittajan nimitteleminen ja negatiivinen suhtautuminen tähän on positiivista.

    KL kirjoitti: (5.2.2015 13:27:01)
    Nyt täytyy Parti ihmetellä mistä sinä kaivoit posiitivisen asenteen tuohon viestiin? Paitsi tietenkin jos sinun mielestäsi toisen kirjoittajan nimitteleminen ja negatiivinen suhtautuminen tähän on positiivista.

    Mä olen oppinut hyppimään vaistomaisesti yli tuollaiset henkilökohtaisuudet, ne eivät mene aivoihin asti lainkaan. Tietysti se helpompaa silloin jos ei ole asianomaisena… (ja tähän sellainen)

    Tarkoitin positiivisena sitä että kaveri löysi uudistuksesta ominaisuuden jota käyttämällä ei tarvitse lukea epätykkäämänsä nickin verenpainetta nostattavia kirjoituksia ja välttää turhat kahdenkeskiset väännöt kun ei saa sytykettä sellaiseen.

    Samoin tapa välttää peukutuksen kautta tulevat piilotukset jos kokee peukutuksen tyhmäksi jutuksi.

    Näitä mä ajattelin. Nykyisin Corporate IT:ssä työskentelevänä tulee katsottua asioita puhtaasti järjestelmän toimivuuden kannalta. Loppukäyttäjien henk.koht. ongelmat ovat tarpeetonta kohinaa. (ja tähän toinen)

    ts

    Parti kirjoitti: (5.2.2015 13:54:21)

    Samoin tapa välttää peukutuksen kautta tulevat piilotukset jos kokee peukutuksen tyhmäksi jutuksi.

    Mutta eihän tuo peukutus ole huono toiminto, se vaan on toteutettu täällä aivan älyvapaalla tavalla.

    Jos speksaajat olisivat vähänkin perillä yleisesti foorumeilla käytettävistä toteutuksista tuon osalta, se olisi rakennettu aivan toisin, täälläkin jo kerrotuilla tavoin.

    KL

    Parti kirjoitti: (5.2.2015 13:54:21)

    KL kirjoitti: (5.2.2015 13:27:01)
    Nyt täytyy Parti ihmetellä mistä sinä kaivoit posiitivisen asenteen tuohon viestiin? Paitsi tietenkin jos sinun mielestäsi toisen kirjoittajan nimitteleminen ja negatiivinen suhtautuminen tähän on positiivista.

    Mä olen oppinut hyppimään vaistomaisesti yli tuollaiset henkilökohtaisuudet, ne eivät mene aivoihin asti lainkaan. Tietysti se helpompaa silloin jos ei ole asianomaisena… (ja tähän sellainen)

    Tarkoitin positiivisena sitä että kaveri löysi uudistuksesta ominaisuuden jota käyttämällä ei tarvitse lukea epätykkäämänsä nickin verenpainetta nostattavia kirjoituksia ja välttää turhat kahdenkeskiset väännöt kun ei saa sytykettä sellaiseen.

    Samoin tapa välttää peukutuksen kautta tulevat piilotukset jos kokee peukutuksen tyhmäksi jutuksi.

    Näitä mä ajattelin. Nykyisin Corporate IT:ssä työskentelevänä tulee katsottua asioita puhtaasti järjestelmän toimivuuden kannalta. Loppukäyttäjien henk.koht. ongelmat ovat tarpeetonta kohinaa. (ja tähän toinen)

    Mielenkiintoista. Viesti voi siis olla positiivinen, vaikka se sisältää negatiivisia elementtejä.

    Toisin sanoen, jos minä nyt haukun vaikkapa Angry Birdietä mu*kuksi, mutta samalla kehun hänen vaimonsa kampausta, niin viesti on sinun näkökulmastasi positiivinen, koska siinä on positiivinen elementti eikä viestin negatiivinen elementti kohdistu sinuun henkilökohtaisesti. Ymmärsinkö oikein?

    Mutta eihän tuo peukutus ole huono toiminto, se vaan on toteutettu täällä aivan älyvapaalla tavalla.

    Juurikin näin. Tässä mallia ammattilaistason peukutuksesta

    V**ttu mitä lässytystä täällä jatketaan päivästä ja viestistä toiseen! Antakaa asian olla ja eläkää sen kanssa, lopettakaa toi v*ttuilu ja keskittykää puhumaan aiheesta!

    Ei jaksa lukea jatkuvasti tätä negatiivisuutta, koettaisitte elää tämän kanssa!

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 440)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #411676 kohteessaOikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin