Aihe: Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 440)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 20:50:05)
    V**ttu mitä lässytystä täällä jatketaan päivästä ja viestistä toiseen! Antakaa asian olla ja eläkää sen kanssa, lopettakaa toi v*ttuilu ja keskittykää puhumaan aiheesta!

    Ei jaksa lukea jatkuvasti tätä negatiivisuutta, koettaisitte elää tämän kanssa!

    Kiitokset loistavaa positiivisuutta pursuavasta viestistä

    No suoraan sanoen tuntuu, että sinä ja KL jaksatte jatkuvasti hakea sitä negatiivisuutta, oikeastaan ihan kaikesta. Alkaa ottaa kunnolla päähän se, että tätä on vetvottu jo ihan tarpeeksi, koko ketjun voisi poistaa ja jokainen voisi keskittyä keskustelemaan jostain oikeasta asiasta. Mikäli sivusto ja tämä uudistus tuntuu niin pahalta, niin nosta kytkintä ja keskity muuhun. Minä nostan taas hetkenpäästä, kun en jaksa lukea täysin tyhjänpäiväistä vetvomista.

    Tuota tekstiä josta on hyötyä sinulle itsellesi tai muille.

    ts

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 21:09:41)
    No suoraan sanoen tuntuu, että sinä ja KL jaksatte jatkuvasti hakea sitä negatiivisuutta, oikeastaan ihan kaikesta. Alkaa ottaa kunnolla päähän se, että tätä on vetvottu jo ihan tarpeeksi, koko ketjun voisi poistaa ja jokainen voisi keskittyä keskustelemaan jostain oikeasta asiasta. Mikäli sivusto ja tämä uudistus tuntuu niin pahalta, niin nosta kytkintä ja keskity muuhun. Minä nostan taas hetkenpäästä, kun en jaksa lukea täysin tyhjänpäiväistä vetvomista.

    Tuota tekstiä josta on hyötyä sinulle itsellesi tai muille.

    Niin muahan vaan huvitti lähinnä se, että yhtään sun viestiä negatiivisempaa en ole aikoihin nähnyt. Ilmeisesti vaan joillain on mielestään oikeus päättää mikä ketäkin saa ottaa päähän.

    Mua ottaa päähän se että tällainen pitkään odotettu uudistus on mennyt täysin persiilleen typerien ratkaisujen kautta enkä todellakaan ole kuullut ensimmäistäkään positiivista kommenttia livenä keneltäkään.

    Eli mitäs jos lakkaat vaan heti alkuun leikkimästä poliisia ja annat muiden keskustella ihan mistä haluavat.

    Minua todellakin kiinnostaisi lukea tällä sivustolla asiatekstiä joka liittyisi tähän lajiin, mutta eniten kirjoituksia saa uudistus, jonka kukin voisi jättää omaan arvoonsa. Se, että joku päättää tehdä uudistuksen jonka lopputulos on tämä, niin ehkä se on sitä mitä he haluavat, lopeta jo siitä mariseminen, se on turhaa, varsinkin mikäli sen toteuttaja ei ole kanssasi samaa mieltä. Jos on, niin siihen tulee muutos, siihen asti mielestäni voisit keskittyä muuhun, aivan niin kuin moni muukin.

    Itse pyydän tekstiä joka on muuta kuin narinaa uudistuksesta, jotain mikä auttaa ja on mielenkiintoista lukea. Ihme, että et ole samaa mieltä vaan jaksat toistaa tästä asiaa viestistä toiseen, eipä noi kovin paljon erilaisia tunnu olevan.

    KL

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 21:32:40)
    Minua todellakin kiinnostaisi lukea tällä sivustolla asiatekstiä joka liittyisi tähän lajiin, mutta eniten kirjoituksia saa uudistus, jonka kukin voisi jättää omaan arvoonsa.

    Tämä ketju on perustettu käsittelemään tämän keskusteluforumin (luvattuja) uudistuksia. Niinpä ei ole lainkaan kummallista, että tässä ketjussa paitsi keskustellaan noista uudistuksista, niin myös annetaan niistä kritiikkiä. Ja kuten tässä elämässä yleensäkin on, niin muutoksia ei tule, ellei niitä joku vaadi. Jos kaikki olisivat aina tyytyneet osaansa, me asuisimme vieläkin luolissa ja söisimme raakaa lihaa ja puiden juuria.

    Jos sinua ei kiinnosta lukea ihmisten kommentteja keskusteluforumin uudistuksista, niin tiedät mitä tehdä. Vain sinä voit siihen asiaan vaikuttaa. Negatiivisista viesteistä olen kanssasi jokseenkin samaa mieltä, joskin negatiivisuus näyttää monasti olevan lukijain silmässä jo valmiiksi, ilman että edes yritetään ymmärtää kirjoitettua tekstiä.

    ts

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 21:32:40)

    Itse pyydän tekstiä joka on muuta kuin narinaa uudistuksesta, jotain mikä auttaa ja on mielenkiintoista lukea. Ihme, että et ole samaa mieltä vaan jaksat toistaa tästä asiaa viestistä toiseen, eipä noi kovin paljon erilaisia tunnu olevan.

    Koita nyt sen verran ymmärtää, että sinulla ei ole valtaa kertoa mistä kukakin saa kirjoittaa. Jätä lukematta tai piilota mun kirjotukset jos ne häiritsee.

    On mullakin täällä kymmeniä aiheita ja viestejä joista mun mielestä on turha keskustella, mutta eipä tule mieleenkään mennä sinne itkemään heidän kiinnostustensa kohteista.

    Ja kuten KL totesi, huvittavaa tulla tämän aiheen alle kertomaan että ei saisi aiheesta antaa palautetta ja peukkutehtailijoiden naurettavan lapsellisesta touhusta, johon ylläpidon päätön ratkaisu on johtanut. Hassua sinänsä, että sieltä puolelta ei ole kukaan asiaa kommentoinut, jota varmaan moni odottaa. Siksikin hyvä pitää asiaa esillä. Jos menisivät sen johdosta edes johonkin muille foorumeille katsomaan miten hyvin asiat voi toteuttaa.

    Ei, ei tietenkään ole, hyvä TS, ei tietenkään ole. Oma ärsytyskynnykseni ylittyy, koska teillä voisi olla energiaa johonkin muuhun. Mikäli tätä ketjua ei olisi voisi jokin muu ketju voida paremmin tai mikäli tähän ei oteta kantaa, se häipyisi unholaan, koska esimerkiksi sinä pidät sitä valittamisellasi yllä.

    Minulle tämä on aivan sama kuin työpaikalla pa*kan jauhaminen ja selän takana puhuminen. Ongelmia ei useinkaan ole mikäli asenne on oikea ja muutokset tulevat erilaisella kommunikoinnilla paljon todennäköisemmin kuin valittamalla. Itsestäni tuntuu, että muutamilla on jo niin paljon ennakkoluuloja ja odotuksia tämän sivuston suhteen, että niistä on vaikea päästä irti ja kaikki negatiiviset asiat tulee nostaa ylös jatkuvasti.

    Minua tämä peukuttaminen ei häiritse, ei voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa, koska olen omasta mielestäni huomannut, että viestit joissa on sisältöä jäävät kyllä näkyviin. Jos jokin lukijoita kiinnostaa, niin siitä pidetään. Ehkä sillekin on syynsä, jos jonkun kirjoittajan viestit saavat jatkuvasti alapeukkua, niin ehkä hänenkin tulisi katsoa peiliin ja miettiä miksi. Se, että onko tämä lapsellista vai ei, niin on oikeastaan ihan yksi ja sama, se nyt kuuluu tähän sivustoon ja mikäli sivuston haltija päättää sen muuttaa niin se varmasti muuttuu, viimeistään silloin, kun sivustolla ei ole enää lukijoita.

    Mutta tähän käytetty energia voisi olla hyödyksi jossain muualla. Ehkä ei sinusta/teistä, mutta varmasti monesta muusta kyllä. Itse en jaksa tätä lukea, mutta enemmänkin ihmettelen, että mihin on taas kaikki asialliset ketjut hävinneet. Syy löytyy ehkä tästä ketjusta ja tähän käytetystä viestimäärästä. Pysyn siis jälleen hetken poissa.

    ts

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 22:08:30)
    Ei, ei tietenkään ole, hyvä TS, ei tietenkään ole. Oma ärsytyskynnykseni ylittyy, koska teillä voisi olla energiaa johonkin muuhun. Mikäli tätä ketjua ei olisi voisi jokin muu ketju voida paremmin tai mikäli tähän ei oteta kantaa, se häipyisi unholaan, koska esimerkiksi sinä pidät sitä valittamisellasi yllä.

    .

    Luehan ihan oikeesti tää ketju ja katso monessako viestissä mä olen viimeisen viikon aikana valittanut aiheesta. Esim KL on kirjoittanut hemmetin hyvän rakentavan palautteen aiheesta tuolla aiemmin jos ihan oikeesti viitsit sen lukea.

    Eli olikohan nyt sitten kuitenkin kyse varsin vahvasta ylireagoinnista.

    Niin ja tämän ei tule häipyä unholaan vaan asiaan pitää saada tolkku. Tämä esim lukuisten tänään livenä kuultujen mielipiteiden pohjalta, että eivät enää viitsi yrittää edes lukea foorumia kun kaikki kiinnostavat viestit on muutamien älypäiden toimesta painettu piiloon.

    ts

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 22:08:30)

    Minua tämä peukuttaminen ei häiritse, ei voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa, koska olen omasta mielestäni huomannut, että viestit joissa on sisältöä jäävät kyllä näkyviin. Jos jokin lukijoita kiinnostaa, niin siitä pidetään.

    Eli olet sitä mieltä että homma on kunnossa ja esim kirjottamani viestit tuonne Tigerin swingin ja painetta palloon ketjuissa ovatkin sellaisia ei kiinnostavia, jotka joutavatkin piiloon.

    Ja sitten pyydät minua kirjoittamaan jostain kiinnostavasta? Hienoa.

    Sid

    Vai on pitkään odotettu uudistus mennyt pilalle kun jotkut aktiivikirjoittajat huomaavat että heidän viesteihinsa reagoidaan lähinnä negatiivisesti. Siitä toki ei kannata tehdä päätelmää että vika olisi kirjoittajassa vaan luonnollisesti vika on joko järjestelmässä tai lukijassa.

    No se minun kontripuutiostani tähän asiaan. Hyvää viikonloppua kaikille.

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 22:08:30)
    Ehkä sillekin on syynsä, jos jonkun kirjoittajan viestit saavat jatkuvasti alapeukkua, niin ehkä hänenkin tulisi katsoa peiliin ja miettiä miksi.

    Ehkä aloitit turhaan tuon virkkeen sanalla ’Ehkä’.

    ts

    Sid kirjoitti: (6.2.2015 0:48:25)
    Vai on pitkään odotettu uudistus mennyt pilalle kun jotkut aktiivikirjoittajat huomaavat että heidän viesteihinsa reagoidaan lähinnä negatiivisesti. Siitä toki ei kannata tehdä päätelmää että vika olisi kirjoittajassa vaan luonnollisesti vika on joko järjestelmässä tai lukijassa.

    No se minun kontripuutiostani tähän asiaan. Hyvää viikonloppua kaikille.

    Tuota… ei vaan siksi kun lukijat valittavat sitä kun asialliset viestit häipyvät näkyvistä sen takia että muutaman henkilön pitää ne koittaa häivyttää kirjoittajan takia.

    Tätä vastaavaa palautetta tulee livenä ym jatkuvasti:

    XXXX kirjoitti: (2.2.2015 0:48:25)
    Täytyt kyllä sanoa että paska oli uudistus! Nytki kun koitin aikaani kuluttaa matkalla vaasaan niin sitä aikaa tosiaan kului kun joutuu noita ihan asiallisiakin viestejä availemaan erikseen, jotka on ns. Peukutettu piiloon. Kaikenmisäksi on havaittavissa, että noita negatiivisia/positiivisia peukkuja heittelevät käyttäjät vain sen mukaan kuka on viestin kirjoittaja, eli sisällön kanssa ei ole mitään tekemistä..

    ***TU mitä ***KAA!

    Mutta onhan teitä toki muutamia, kuten ballmarker, jotka eivät lukemaansa ymmärrä ja siksi sitä pitää vihata.

    Peukutuskella olis loistava käyttö siinä un ylläpito seuraisi kuka peukuttaa ja paiskois pihalle täältä asiattomista peukutuksista. Häipyisivät kaltaisesi joiden AINOA anti ovat henkilökohtaisuudet kuten tämä.

    ts

    Ballmarker kirjoitti: (6.2.2015 5:37:28)

    Mäkeläinen kirjoitti: (5.2.2015 22:08:30)
    Ehkä sillekin on syynsä, jos jonkun kirjoittajan viestit saavat jatkuvasti alapeukkua, niin ehkä hänenkin tulisi katsoa peiliin ja miettiä miksi.

    Ehkä aloitit turhaan tuon virkkeen sanalla ’Ehkä’.

    Niinpä. Tässä loistava esimerkki 45 negatiiviista arviota saaneesta viestistä

    ts kirjoitti: (25.1.2015 16:39:30)

    Palmerin Arska kirjoitti: (25.1.2015 15:53:00)
    Painetta palloon tarkoittaa että mailalla lyödään alaspäin palloon .

    Ei mailalla, vaan ainoastaan lavalla. Erittäin iso ja merkittävä ero.

    Eikä tuo paineen tuottaminen ihan sitä ole, mutta laskeva lapa saattaa olla osa totuutta. Painetta siinä osumassa voi olla silti draiveissakin vaikka lapa nousevana.

    Joko lukijat on ihan taatanan tyhmiä tai sitten nimenomaan viestin sisällöllä ei ole mitään merkitystä… jaa mutta samaahan tuo tarkoittaa silloinkin

    Parti kirjoitti: (5.2.2015 13:54:21)
    Mä olen oppinut hyppimään vaistomaisesti yli tuollaiset henkilökohtaisuudet, ne eivät mene aivoihin asti lainkaan. Tietysti se helpompaa silloin jos ei ole asianomaisena… (ja tähän sellainen)

    Tarkoitin positiivisena sitä että kaveri löysi uudistuksesta ominaisuuden jota käyttämällä ei tarvitse lukea epätykkäämänsä nickin verenpainetta nostattavia kirjoituksia ja välttää turhat kahdenkeskiset väännöt kun ei saa sytykettä sellaiseen.

    Samoin tapa välttää peukutuksen kautta tulevat piilotukset jos kokee peukutuksen tyhmäksi jutuksi.

    Näitä mä ajattelin. Nykyisin Corporate IT:ssä työskentelevänä tulee katsottua asioita puhtaasti järjestelmän toimivuuden kannalta. Loppukäyttäjien henk.koht. ongelmat ovat tarpeetonta kohinaa. (ja tähän toinen)

    Partillakin mahdollisesti on pimeä puolensa josta en ole tietoinen, mutta jälleen kerran Partilta erittäin kypsä, joskaan ei yllättävä asenne. Jos kaikki osaisivat suhtautua asioihin näin, täällä olisi aika paljon mukavampi elää.

    Kun suomalaisnuijalle selviää, että joku toinen on häntä fiksumpi ja tietää enemmän, ryhtyy tällainen nuija vastustamaan itseään fiksumpaa kaikin keinoin. Tämä mm. teidänkin ts ja KL on täytynyt elämässä huomata. Nyt näille on ylläpitäjän toimesta vielä luotu työkalu, jolla he voivat typeryyttään ilmaista. Vähälahjaista toimintaa kaikenkaikkiaan.

    Ehdottaisin sellaista parannusta, että voisi peukuttaa kokonaista ketjua!

    Esimerkiksi, tätä ketjua voisin peukuttaa (en kerro kumpaa, ylös vai alas)

    Ja historian saatossa on ollut paljonkin ketjuja, joita olisin voinut peukuttaa, ainakin ylöspäin!

    Chip Greenside kirjoitti: (6.2.2015 11:32:22)
    Kun suomalaisnuijalle selviää, että joku toinen on häntä fiksumpi ja tietää enemmän, ryhtyy tällainen nuija vastustamaan itseään fiksumpaa kaikin keinoin. Tämä mm. teidänkin ts ja KL on täytynyt elämässä huomata. Nyt näille on ylläpitäjän toimesta vielä luotu työkalu, jolla he voivat typeryyttään ilmaista. Vähälahjaista toimintaa kaikenkaikkiaan.

    Radiosta pari viikkoa sitten kuulin kun toimittajat keskustelivat tutkimuksesta jossa oli etsiskelty ihmisten ajokäyttäytymisistä ärsyttäviä asioita. Aikansa asioita listatuaan, tulivat viisaasti siihen päätelmään että paras kuski on sellainen joka pysyy kotona, eikä koskekaan auton rattiin.

    Taitaa tämän palstan kirjoittajien suhteen olla sama homma.

    Edit: typo

    kebax kirjoitti: (4.2.2015 17:50:03)
    … Yksittäinen lukija siis joutuu tyytymään muiden näkemyksiin sen sijaan että saisi itse suodattaa valitsemansa tekstit. …

    No tämähän näemmä on mahdollista kuten Angry Bird jossain kohtaa kertoi. Suodatus voidaan kytkeä forumin asetuksista päälle tai pois. Oletuksena se on päällä. Kun taas siellä forumin asetuksissa oletuksena pois. Pitää vaan ymmärtää tallentaa ne asetukset. Vaikkei muutoksia tekisikään.

    Ei tähän nyt enään hirveästi sitten jäänytkään valittamista teknisten uudistusten osalta. Moderointiin kun vielä satsataan niin paremmaksihan tämä menee.

    ts

    kebax kirjoitti: (6.2.2015 12:35:18)
    Suodatus voidaan kytkeä forumin asetuksista päälle tai pois. Oletuksena se on päällä. Kun taas siellä forumin asetuksissa oletuksena pois. Pitää vaan ymmärtää tallentaa ne asetukset. Vaikkei muutoksia tekisikään.

    Ei tähän nyt enään hirveästi sitten jäänytkään valittamista teknisten uudistusten osalta. Moderointiin kun vielä satsataan niin paremmaksihan tämä menee.

    Tuohan toimii vain jos on kirjautuneena. Moni lukee esim puhelimella näitä kirjautumatta ja hienoa sitten klikkailla 20 viestiä erikseen aukin kun kaikki on piilotettuina oletuksella.

    ts kirjoitti: (6.2.2015 12:53:33)

    Tuohan toimii vain jos on kirjautuneena. Moni lukee esim puhelimella näitä kirjautumatta ja hienoa sitten klikkailla 20 viestiä erikseen aukin kun kaikki on piilotettuina oletuksella.

    Eikös se sitten kannattaisi klikata ainoastaan kerran, siitä ’kirjaudu’ -painikkeesta? Itse olen vielä laittanut puhelimen, tabletin ja tietokoneen synkkaamaan keskenään, että ei tarvitse edes salasanoja/käyttäjätunnuksia erikseen kirjoitella.

    Kuuma putteri kirjoitti: (6.2.2015 11:34:19)
    Ehdottaisin sellaista parannusta, että voisi peukuttaa kokonaista ketjua!

    Esimerkiksi, tätä ketjua voisin peukuttaa (en kerro kumpaa, ylös vai alas)

    Ehdotus hyväksytty:

    Sabane kirjoitti: (6.2.2015 13:00:03)

    ts kirjoitti: (6.2.2015 12:53:33)

    Tuohan toimii vain jos on kirjautuneena. Moni lukee esim puhelimella näitä kirjautumatta ja hienoa sitten klikkailla 20 viestiä erikseen aukin kun kaikki on piilotettuina oletuksella.

    Eikös se sitten kannattaisi klikata ainoastaan kerran, siitä ’kirjaudu’ -painikkeesta? Itse olen vielä laittanut puhelimen, tabletin ja tietokoneen synkkaamaan keskenään, että ei tarvitse edes salasanoja/käyttäjätunnuksia erikseen kirjoitella.

    Noinhan tuo toimii.

    kebax kirjoitti: (6.2.2015 12:35:18)
    No tämähän näemmä on mahdollista kuten Angry Bird jossain kohtaa kertoi. Suodatus voidaan kytkeä forumin asetuksista päälle tai pois. Oletuksena se on päällä. Kun taas siellä forumin asetuksissa oletuksena pois. Pitää vaan ymmärtää tallentaa ne asetukset. Vaikkei muutoksia tekisikään.

    Ei tähän nyt enään hirveästi sitten jäänytkään valittamista teknisten uudistusten osalta. Moderointiin kun vielä satsataan niin paremmaksihan tämä menee.

    Tätä meikäkin yritti sanoa sotkeutumatta sen enempään mihinkään jäsentenvälisiin.

    Parti kirjoitti: (6.2.2015 13:34:29)

    kebax kirjoitti: (6.2.2015 12:35:18)
    No tämähän näemmä on mahdollista kuten Angry Bird jossain kohtaa kertoi. Suodatus voidaan kytkeä forumin asetuksista päälle tai pois. Oletuksena se on päällä. Kun taas siellä forumin asetuksissa oletuksena pois. Pitää vaan ymmärtää tallentaa ne asetukset. Vaikkei muutoksia tekisikään.

    Ei tähän nyt enään hirveästi sitten jäänytkään valittamista teknisten uudistusten osalta. Moderointiin kun vielä satsataan niin paremmaksihan tämä menee.

    Tätä meikäkin yritti sanoa sotkeutumatta sen enempään mihinkään jäsentenvälisiin.

    Juu noista sun kirjoituksista lähdinkin asiaa tutkimaan. Ja eivät jäsentenväliset oikastaan minuakaan oikeastaan kiinnosta.

    Mutta itse tosiaan lähdin peräänkuuluttamaan yksilön vapautta valita oma käsityksensä siitä minkälainen on helppolukuinen foorumi. Oman makuni mukaan ja lukemani perusteella usean muunkin mielestä tuo automaattiinen peukutuspiilotus ei sitä ole. Onneksi tuon voi säätää pois päältä neljällä kliksautuksella näin:

    Edit: Muokkailin tuon kuvalinkin näkyville.

    ts kirjoitti: (6.2.2015 12:53:33)

    kebax kirjoitti: (6.2.2015 12:35:18)
    Suodatus voidaan kytkeä forumin asetuksista päälle tai pois. Oletuksena se on päällä. Kun taas siellä forumin asetuksissa oletuksena pois. Pitää vaan ymmärtää tallentaa ne asetukset. Vaikkei muutoksia tekisikään.

    Ei tähän nyt enään hirveästi sitten jäänytkään valittamista teknisten uudistusten osalta. Moderointiin kun vielä satsataan niin paremmaksihan tämä menee.

    Tuohan toimii vain jos on kirjautuneena. Moni lukee esim puhelimella näitä kirjautumatta ja hienoa sitten klikkailla 20 viestiä erikseen aukin kun kaikki on piilotettuina oletuksella.

    Kannattaa vähentää viestien kirjoittelua, jos et omia tekstejäsi muista.

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 440)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #411676 kohteessaOikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin

Etusivu Foorumit Yleistä Oikeastiko tulossa parannuksia tähän foorumiin