26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Nousu kulma

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Nousu kulma

Esillä 21 viestiä, 51 - 71 (kaikkiaan 71)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Joo, nymmä näin ton, kun olit boldannut sen;-). Mut eiks yks mun monista ongelmistani olekin droon puute? Siis liian suorat lyönnit?

    AAH kirjoitti: (8.3.2006 13:05:05)

    ts kirjoitti: (4.3.2006 10:26:23)
    No ensinnäkin lyöntipelihän on peli jossa palloa ei nosteta taskuun kesken väylän. Sitä pelattiin aika paljon silloin kun aloitin. No nyt kun sitten kentällä on väylä, jossa pitää lyödä hieman reilut 100 metriä ilmassa päästäkseen peliin, niin kaikilta se vaan ei onnistu, vaan tuollainen väylä merkitään viivalla. Eli tuollaisella pelaajalla on hyvät osumat ja suorat lyönnit, mutta mitta ei vaan riitä kentän pelaamiseen.

    Ymmärsitkö nyt ?

    Äläkä helvatissa väitä ettei sellaisia ole. Jopa 15 vuotta pelanneita tällaisia tulee säännöllisesti vastaan ja apua hakemaan. Ei vaan ole paljon sillon enää tehtävissä

    Onks tääkin mulle? No oli tai ei, niin tunnen taas piston bogipersiissäni.

    Ei se ollut sulle, vaikka ahterissa ehkä tuntuukin. Se oli mun ja ts:n välisestä sapelinkolistelusta…

    Olis aika hauska nähdä pron naama, kun menisit valittamaan sille, että kärsit suorista lyönneistä.

    Kyllä mä sen hahmotin, mutta lähinnä ajattelin tuota viimeistä kappaletta, joka osui niin kohdalleen, että. Mutta siinä mitään, oon asian kanssa aika sinut.

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:27:02)
    Olis aika hauska nähdä pron naama, kun menisit valittamaan sille, että kärsit suorista lyönneistä.

    Miten niin olis? Yks pro yritti mulle droota opettaa viime suvena, ja noin 200:n lyönnin jälkeen väitti, että semmonen tuli. En usko vieläkään. Siis bogitahtihan perustuu nimenomaan mun suoriin, mutta aivan toivottoman lyhyisiin lyönteihin.

    Kyllähän suoran lyönnin kanssa pärjäilee mukavasti. Kadehdittavaa…

    Huomasitsä muuten kysyä siltä miten sen suoran lyönnin saisi pitemmäksi?

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:27:02)
    Olis aika hauska nähdä pron naama, kun menisit valittamaan sille, että kärsit suorista lyönneistä.

    Mää kärsin pitkään suoran lyönnin ajatusmaailmasta.
    Sen huomas myös proffa.
    Nykyjään oon jo kenties vähän päässy siitä irki, mut luultavasti sitkeästi kummittelee se.

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:35:06)
    Huomasitsä muuten kysyä siltä miten sen suoran lyönnin saisi pitemmäksi?

    No, sillä droolla tiätysti.

    AAH kirjoitti: (8.3.2006 13:37:11)

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:35:06)
    Huomasitsä muuten kysyä siltä miten sen suoran lyönnin saisi pitemmäksi?

    No, sillä droolla tiätysti.

    Se mikä lähtee oikealle, palaa vasemmalle. Jollei siellä oikealla siis ole jotain erittäin mielenkiintoista…

    Tarkoitin ilman draw:n opettelemista mailanpään vauhtia lisäämällä. Eli osasko hän neuvoa miten mailanpäähän saisi lisää nopeutta?

    Jos mulle tulee kentällä tilanne, että pallo on saatava kiertymään voimakkaasti vasemmalle (lyön oikealta puolelta), niin lyön snadisti suljetulla stanssilla etujalalta. Sama juttu, jos koitan rykiä driveä niinmaan prkleen kauas.

    ..ellei satu olemaan lapa suorassa tai auki….

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:42:48)
    ..ellei satu olemaan lapa suorassa tai auki….

    Mielellään kiitos! Missä niitä myydään?

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:35:06)
    Huomasitsä muuten kysyä siltä miten sen suoran lyönnin saisi pitemmäksi?

    Tässäpä taidetaan päästä kohta takaisin siihen voimantuotto asiaan ja suora lyönti joudutaan hautaamaan 😉

    Nyt meni ohi.

    Voisiko sanoa, että aletaan lähestyä asian ydintä?

    .

    kebax kirjoitti: (8.3.2006 13:47:38)

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:42:48)
    ..ellei satu olemaan lapa suorassa tai auki….

    Mielellään kiitos! Missä niitä myydään?

    Niin tässähän on selkeesti käynynnää nykyaikasesti ja menty huokeeseen märyäkoiraan.. onneks tulivat vairanomaiset järkiinsä ja lopettavat koko huokeuden. Siällä on bear päissään ensinnää katkottu kebukat remelillä liikastaa lyhkäseks ja sitten tennerIHöyryissään asennettu ripit vielä valmiiks vinoon. Notta onhan se sitten selvittyään viimeistään selviö ettei tollasella viritelmällä millään kohteeseen tullessa voi lapa ollankaan kun sulki.

    Viran Omainen kirjoitti: (8.3.2006 13:50:13)
    Nyt meni ohi.

    Totta kai. Oikealla oli jotain mielenkiintoista.

    Ei mene läpi. Siellä olisi pitänyt olla jotain erittäin mielenkiintoista.

    Tätä keskustelua varmaan kyseinen pro seuraa mielenkiinnolla….

    Jep, niin varmaan tekee. Mut meikä lähtee nyt skimbaamaan…

Esillä 21 viestiä, 51 - 71 (kaikkiaan 71)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #250866 kohteessaNousu kulma

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Nousu kulma