26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

No show -maksu

Etusivu Foorumit Yleistä No show -maksu

Esillä 13 viestiä, 51 - 63 (kaikkiaan 63)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EFC

    Pekka Pelimies kirjoitti: (1.7.2009 1:01:31)

    Vaikka miten availis edellä menijöitä jalkoihin tai huutelis rumia,

    Jaahas, se oot sinä.

    KL

    Pekka Pelimies kirjoitti: (30.6.2009 23:00:32)
    CM:lle ei lisättäisi nykyisestä velvollisuuksia. Pelaajat saisivat ’passiivisen’ tiedon julkisiin näyttöruutuihin klubilla, rangen laidalla ja cm:n toimistolla tai oven suussa seinässä.

    Kuka ensin ehtii tiskille ilmoittautumaan saisi ensimmäisen vapaan lähtöajan. Suomalaisillehan, eikä saksalaisille tämä sopisi mitenkään, sillä joku olisi kuitenkin aina ollut ensin jonossa tai ainakin jonottamassa, vaikka häntä ei juuri lähdön vapautumisen aikaan toimistolla näkyisikään.

    Voisihan nämä äkkilähdöt toki jakaa pallorännilläkin, jolloin putki olisi cm:n toimistolla. Jos pallon omistaja ei olisi kuittaamassa vapautunutta aikaa, siirrettäisiin hänen pallonsa jonon hännille.

    Ajatus ei ole ollenkaan huono, mutta kai sen ajan voisi varata menemättä fyysisesti sinne klubille? Jokaisella kuitenkin on kännykkä. Jotenkin tuntuu hölmöltä ryntäillä kamat kainalossa toimistoon vain huomatakseen jonkun ehtineen ensin.

    Aika monella kentällä on tuo yksi lähtöaika/ tunti, jota ei voi varata kuin paikan päältä. Tämä järjestelmä on mielestäni hyvä eikä vaadi mitään näyttöruutuja mihinkään toimiston ulkopuolelle. Jos noita paikan päällä peruutuksia kyttääviä pelaajia alkaa olla vaivaksi asti, niin tuota voisi vakavasti harkita.

    Lavantauti kirjoitti: (30.6.2009 23:35:17)
    Kierros ei SAA ikinä kestää yli 4 tuntia. Ei_missään_tapauksessa! Ei edes lappalaisten sinkkujen kierros. Kele!

    Miksei saa? Meneekö koko sen päivän aikataulusi täysin uusiksi, jos ruuhkaisella kentällä kierros kestääkin neljä ja puoli tuntia? Onko vapaa-aikasi niin tiukasti aikataulutettua? Eikö golfkentällä olla pikemminkin ’kuluttamassa’ vapaa-aikaa kuin ’suorittamassa’ jotain ajallisesti rajattua tehtävää?

    Ballmarker kirjoitti: (3.7.2009 5:57:32)
    Miksei saa? Meneekö koko sen päivän aikataulusi täysin uusiksi, jos ruuhkaisella kentällä kierros kestääkin neljä ja puoli tuntia? Onko vapaa-aikasi niin tiukasti aikataulutettua? Eikö golfkentällä olla pikemminkin ’kuluttamassa’ vapaa-aikaa kuin ’suorittamassa’ jotain ajallisesti rajattua tehtävää?

    Siksi kun mä en ole siellä kuluttamassa vapaa-aikaa vaan pelaamassa golfia. Pelin taso on sivuseikka.

    Jos mä haluan kuluttaa aikaa, mä katson vaikka Discovery Channelia himassa. Mä harrastan golfia siksi että mä haluan lyödä palloa kohteisiin ja saan iloa siitä kun onnistun k.o suorituksissani.

    Mä en saa yhtään iloa siitä että seison odottamassa ruohikolla kädet suorana vieraiden ihmisten kanssa.

    En saa kovin paljon iloa siitäkään, että seison odottamassa ruohikolla kädet suorana tuttujenkaan kanssa, sillä silloin voitaisiin ihan hyvin olla meidän takapihalla grillaamassa ja kuluttamassa sitä vapaa-aikaa.

    Sakkojen periminen osakkailta voi olla hankalaa, kulut tulevat helposti suuremmaksi kuin tulot. Mielestäni parempi tapa on evätä varausoikeus joksikin ajaksi. Se panisi ainakin perumaan ajan, jos näyttää siltä, ettei ehdi paikalle.

    Vieraspelaajien osalta voisi jonkinlaista ’laskua’ laittaa. Vaikkei sitä lähtisi perimään, niin ainakaan ko. pelaajalle ei voisi varata uutta aikaa ennenkuin em. lasku on maksettu.

    Lavantauti kirjoitti: (3.7.2009 10:11:51)

    Ballmarker kirjoitti: (3.7.2009 5:57:32)
    Miksei saa? Meneekö koko sen päivän aikataulusi täysin uusiksi, jos ruuhkaisella kentällä kierros kestääkin neljä ja puoli tuntia? Onko vapaa-aikasi niin tiukasti aikataulutettua? Eikö golfkentällä olla pikemminkin ’kuluttamassa’ vapaa-aikaa kuin ’suorittamassa’ jotain ajallisesti rajattua tehtävää?

    Siksi kun mä en ole siellä kuluttamassa vapaa-aikaa vaan pelaamassa golfia. Pelin taso on sivuseikka.

    Jos mä haluan kuluttaa aikaa, mä katson vaikka Discovery Channelia himassa. Mä harrastan golfia siksi että mä haluan lyödä palloa kohteisiin ja saan iloa siitä kun onnistun k.o suorituksissani.

    Mä en saa yhtään iloa siitä että seison odottamassa ruohikolla kädet suorana vieraiden ihmisten kanssa.

    En saa kovin paljon iloa siitäkään, että seison odottamassa ruohikolla kädet suorana tuttujenkaan kanssa, sillä silloin voitaisiin ihan hyvin olla meidän takapihalla grillaamassa ja kuluttamassa sitä vapaa-aikaa.

    Sehän on vain niin että jos kaikkien pitää olla etsimässä palloa,niin peli hidastuu huomattavasti. Itse varaan aikani siten että katson edellisen lähdön tasoituksen. Koskaan ei kannata varata aikaa jos edessä on jotain yli 15 tasoituksen pelaajia. Mutta käytännössä mahdotonta heinäkuussa.

    Rappaaja kirjoitti: (3.7.2009 22:05:15)

    Sehän on vain niin että jos kaikkien pitää olla etsimässä palloa,niin peli hidastuu huomattavasti. Itse varaan aikani siten että katson edellisen lähdön tasoituksen. Koskaan ei kannata varata aikaa jos edessä on jotain yli 15 tasoituksen pelaajia. Mutta käytännössä mahdotonta heinäkuussa.

    Koskaan ei voi startata, mikäli esim. pelinopeuteen vaikuttavissa edellisen neljän tunnin aikana lähteneissä ryhmissä on joku yli 15 tasoituksen pelaaja. Pelkkä edellinen ryhmä ei vielä kerro mitään sen päivän pelinopeudesta.

    Chip Greenside kirjoitti: (3.7.2009 22:31:00)

    Rappaaja kirjoitti: (3.7.2009 22:05:15)

    Sehän on vain niin että jos kaikkien pitää olla etsimässä palloa,niin peli hidastuu huomattavasti. Itse varaan aikani siten että katson edellisen lähdön tasoituksen. Koskaan ei kannata varata aikaa jos edessä on jotain yli 15 tasoituksen pelaajia. Mutta käytännössä mahdotonta heinäkuussa.

    Koskaan ei voi startata, mikäli esim. pelinopeuteen vaikuttavissa edellisen neljän tunnin aikana lähteneissä ryhmissä on joku yli 15 tasoituksen pelaaja. Pelkkä edellinen ryhmä ei vielä kerro mitään sen päivän pelinopeudesta.

    Ei kerrokkaan. Mutta kyllä sitä pelataan yleensä niitä lähtöjä missä edessä on pienen tasoituksen pelaajia lähdöissä.

    Myy

    Chip Greenside kirjoitti: (3.7.2009 22:31:00)

    Rappaaja kirjoitti: (3.7.2009 22:05:15)

    Sehän on vain niin että jos kaikkien pitää olla etsimässä palloa,niin peli hidastuu huomattavasti. Itse varaan aikani siten että katson edellisen lähdön tasoituksen. Koskaan ei kannata varata aikaa jos edessä on jotain yli 15 tasoituksen pelaajia. Mutta käytännössä mahdotonta heinäkuussa.

    Koskaan ei voi startata, mikäli esim. pelinopeuteen vaikuttavissa edellisen neljän tunnin aikana lähteneissä ryhmissä on joku yli 15 tasoituksen pelaaja. Pelkkä edellinen ryhmä ei vielä kerro mitään sen päivän pelinopeudesta.

    Hohhoijaa! Kyllä meillä Talmassa ne hitaimmat ryhmät ovat niitä, joissa pelaajien tasurit liikkuvat 3-6 välillä ja pelataan skiniä. Pullakahvien tai vastaavan rahasumman voimalla koko kenttä seisoo, kun sitä metsään kadonnutta Titua etsitään puoli tuntia…

    Tasureilla ei ole mitään tekemistä pelinopeuden kanssa. Parhaiten homma rullaa, kun ryhmissä on eri sukupuolia ja tasureita. Itse pyrin varaamaan aikani välttäen samoja tasoituksia ja pelkkää ladyporukkaa. Kun sitten ’yllättäen’ varattuani lähtöajan singelien kanssa samaan ryhmään kentälle saapuessani on niitä ’no show tapauksia’ niin ei voi kuin todeta, että juoskoon keskenään puskissa etsimässä niitä Tituja jonain toisena päivänä…

    Jos seisoskelusta puhutaan niin kyllä minäkin mieluiten vietän aikani kädet puuskassa takapihalla grillissä olevien pihvien tirinää kuunnellessa ja olutta siemaillessa!

    Myy kirjoitti: (3.7.2009 23:36:20)

    Chip Greenside kirjoitti: (3.7.2009 22:31:00)

    Rappaaja kirjoitti: (3.7.2009 22:05:15)

    Sehän on vain niin että jos kaikkien pitää olla etsimässä palloa,niin peli hidastuu huomattavasti. Itse varaan aikani siten että katson edellisen lähdön tasoituksen. Koskaan ei kannata varata aikaa jos edessä on jotain yli 15 tasoituksen pelaajia. Mutta käytännössä mahdotonta heinäkuussa.

    Koskaan ei voi startata, mikäli esim. pelinopeuteen vaikuttavissa edellisen neljän tunnin aikana lähteneissä ryhmissä on joku yli 15 tasoituksen pelaaja. Pelkkä edellinen ryhmä ei vielä kerro mitään sen päivän pelinopeudesta.

    Hohhoijaa! Kyllä meillä Talmassa ne hitaimmat ryhmät ovat niitä, joissa pelaajien tasurit liikkuvat 3-6 välillä ja pelataan skiniä. Pullakahvien tai vastaavan rahasumman voimalla koko kenttä seisoo, kun sitä metsään kadonnutta Titua etsitään puoli tuntia…

    Tasureilla ei ole mitään tekemistä pelinopeuden kanssa. Parhaiten homma rullaa, kun ryhmissä on eri sukupuolia ja tasureita. Itse pyrin varaamaan aikani välttäen samoja tasoituksia ja pelkkää ladyporukkaa. Kun sitten ’yllättäen’ varattuani lähtöajan singelien kanssa samaan ryhmään kentälle saapuessani on niitä ’no show tapauksia’ niin ei voi kuin todeta, että juoskoon keskenään puskissa etsimässä niitä Tituja jonain toisena päivänä…

    Jos seisoskelusta puhutaan niin kyllä minäkin mieluiten vietän aikani kädet puuskassa takapihalla grillissä olevien pihvien tirinää kuunnellessa ja olutta siemaillessa!

    Niin jos kaikki olisi blodeja niin elämä olisi yksinkertaista.

    KL

    Rappaaja kirjoitti: (4.7.2009 0:33:34)
    Niin jos kaikki olisi blodeja niin elämä olisi yksinkertaista.

    Mikä on blodi?

    Jos et voinut pois jäänyttä N kirjainta sisäistää niin pätemisen tarve on SUURI.

    Rappaaja kirjoitti: (4.7.2009 23:12:08)
    Jos et voinut pois jäänyttä N kirjainta sisäistää niin pätemisen tarve on SUURI.

    NO no! Se oli KL:ltä ihan asiallinen kysymys, nykyään tulee uusia sanoja tiuhaan.

Esillä 13 viestiä, 51 - 63 (kaikkiaan 63)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #395244 kohteessaNo show -maksu

Etusivu Foorumit Yleistä No show -maksu