26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Niksi-Pirkka: Vaihtoehtoja puttimatolle

Etusivu Foorumit Yleistä Niksi-Pirkka: Vaihtoehtoja puttimatolle

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tässä taannoin keksin alkaa keilaaman pallolla tiitikkua nurin eteisen matolla. Ihan mukavaa tuntuman hakua. Nyt mussukkani, Eeva, keksi laittaa toisen tikun ja nyt sitten koitetaan tökkiä tuosta portista läpi. Tässähän on variaatioita vaikka kuinka paljon – laitetaan kolme tiitä, neljä tiitä.. Kannattaa kokeilla suosikkiohjelman erätauolla jääkaapin sijaan! Btw, ostaisko joku pölyyntyneen puttimaton?

    Tai tehdään niinkuin tv-mainoksessa. Siinähän Brad Faxon katselee ikävystyneenä olohuoneensa ikkunasta kaatosadetta, päräyttää ruohonleikkurin käyntiin ja muotoilee kokolattiamatolle puttipaikan. On siinä muijalla päivittelemistä.

    Please AB, give me a break. Keskittyisit vain niihin päivähömpsyihin ja jättäisit meidät rauhaan.

    En jätä.

    Joo, please arvoisa AB. On hienoa että olet aloittanut golfin ja olet innoissasi, mutta jotain rajaa voisi olla jutuilla… Palaa asiaan muutaman vuoden kuluttua, se aika vähintään menee ennenkuin golfista voi alkaa jotain ymmärtämään.

    jatka vaan Antti 😉

    Minäpä jatkan, thx, man:)

    Nimetön

    Juu, jatka samaa rataa Antti. Aina löytyy joku (onneksi ei monta) jolle keskustelunaihe/tapa/aika/tms. ei sovi. Olen jo jonkun aikaa kummastellut sitä että millä motiivilla joku kirjoittaa viestiketjuihin tyyliin ’maailman turhin keskusteluaihe’ tai ’ei kiinnosta’. Jos ei kiinnosta, voi siirtyä eteenpäin. Tai, no, jos maailma koostuu minusta ja itsestä niin ymmärtäähän sen että mielipiteet on luokkaa ’menkää kaikki pois jotta minä voin itse keskustella minun kanssani tärkeistä ja ainoista oikeista aiheista’…;-)

    Samaa olen kumamstellut kuin GIR, eipä ole tullut avattua esim. noita maila- tai Ilos-otsikoita. Ties mitä kiinnostavaa on menettänyt?

    Kukin taaplaa tyylillään.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #508397 kohteessaNiksi-Pirkka: Vaihtoehtoja puttimatolle

Etusivu Foorumit Yleistä Niksi-Pirkka: Vaihtoehtoja puttimatolle