26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Niitä näitä

Etusivu Foorumit Yleistä Niitä näitä

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 49)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Noh, katsellaan pysyisikö mopo tällä kertaa käsissä. Mielestäni kaikki forumit kaipaavat yhden sellaisen vapaammankin (OT ja Huuhaa)ketjun ja itseasiassa kaikissa forumeissa joihin osallistun sellainen jopa onkin. Katsellaan miten meidän itsesensuuri toimii. Jääkö minun viestini viimeiseksi, kun ketään ei tällainen kiinnosta, vai jääkö minun viestini viimeiseksi, kun meidän uudet MOD:mme eivät katso tällaista OT:tä tarpeelliseksi ;-) Koetetaan tällä kertaa pitää niistä mopon kahvoista kiinni. Yhdessä hullujen klubissa on jo riittämiin kestämissä, kahdesta ei enää selvittäisi.

    Onnea Janokselle.

    Uskoakseni paikalla on nyt hyvä mies joka ihan oikeasti ajattelee meidän pelaajien tavalla. Tosin en seuran taustoja tunne, joten en lähde entistäkään surullista tapausta kommentoimaan, mutta Janoksen aikaansaannnoksia ja ennenkaikkea ideoita, mielenkiinnolla tulen seuraamaan.

    Thumb Up Janos, ja onnea & Zemppiä !

    Etupyörä puuttuu, kiitos kysymästä. Jokuhan taisi kyl huhuilla erillisen höpöhöpö listan luomisen perään. Tosin avausviesti täsä ketjussa on way too asiallinen joutuakseen siirretyksi huuhaa -osastolle, modaamisesta ny puhumatikaan (Itsesensuuri?(setsuuri?(känädä?)))… toistaiseksi päätän tähän ja poistun oh… enpäs… tammikuu…

    Nimetön

    kebax, kyllä tammikuu kohta lobbuu niin saat sitten sen böröhuikan, ja taitaapi böröhuikka tulla heti 1. helmikuuta vaikkei sitä böröä niin tuliskaan? 🙂

    ILon kautta.

    Tammikuu loppuu kyllä, mutta talvi ei. Voi ei. Ja ei voi golata. Paitti juur nuin iliman ähvää. Mitä taasen böröhuikkiin tulee nin mulla on ollu tapana juua paremman puutteessa myös kaverin börölle. Ja keskiviikkona varmaan joku kaveri jossain jonkun veulan pörötää – olkoon sitten vaikka jollain nysäparkolkilla. Juu…

    Nimetön

    Niin juu epäkohteliastahan se ois olla juomati kaverin pörölleki juu…

    Nimetön

    Aina sitä yhdelle huuhaalle tilaa löytyy, eihän tätä ole kuitenkaan pakkko lukea. Siksi sitä erillistä aluetta mietin, ettei tämmöinen OT-ketju pompi jatkuvasti semmoisten silmille, jotka eivät sitä kestä 😉 Joku kuulutteli peliseuraa, jossa pipo on sallittu, mutta se ei saa kiristää, joten samaa mentaliteettia kuuluttelen tännekin…

    Yksi kysymyskin tuli mieleen, jopa (kaiketi) golffiin liittyvä. Eli miksi IHmeessä jotkut kirjoittaa noin nuo iit ja hoot isolla, jos ne on peräkkäin?

    Joku salaliittokerhoklubi vai mitä?

    Ja nythän on muuten mitä mainioimmat säät hankigolfiin… Pitänee koittaa viikonloppuna käydä Kuopion kenttä testaamassa, jos vaan millään ennättää 🙂

    Miihkali: ’Yksi kysymyskin tuli mieleen, jopa (kaiketi) golffiin liittyvä. Eli miksi IHmeessä jotkut kirjoittaa noin nuo iit ja hoot isolla, jos ne on peräkkäin?’

    Tietysti siksi, että IH tarkoittaa Irrallista Haittatekijää eli se on golfiin liittyvä termi.

    Ballmarker osui kaulan …. naulan kantaan! MiIHkalikin osui osittain oikeaan … salaliittokerhoklubi … hIHiiiiiii ……….

    left kirjoitti: (27.1.2006 9:23:24)
    salaliittokerhoklubi … hIHiiiiiii ……….

    Cloak&Dagger 🙂

    Nimetön

    Ballmarker kirjoitti: (27.1.2006 9:12:40)
    Tietysti siksi, että IH tarkoittaa Irrallista Haittatekijää eli se on golfiin liittyvä termi.

    Aika ontuvaa. Kun niitä termejä olisi varmaan miljoona muutakin, joten pikkuhiljaa kaikki kirjaimet kirjoitettaisiin isolla…

    Tässä on takana aivan varmasti jotain muutakin…

    left kirjoitti: (27.1.2006 9:23:24)
    MiIHkalikin osui osittain oikeaan … salaliittokerhoklubi … hIHiiiiiii ……….

    Kuten tuosta voi päätellä. Täytyykö tässä alkaa salapoliisityöhön, vai voiko joku auttaa tietämätöntä matkallaan kohti valaistumista 🙂

    Miihkali kirjoitti: (27.1.2006 9:30:43)

    Ballmarker kirjoitti: (27.1.2006 9:12:40)
    Tietysti siksi, että IH tarkoittaa Irrallista Haittatekijää eli se on golfiin liittyvä termi.

    Aika ontuvaa. Kun niitä termejä olisi varmaan miljoona muutakin, joten pikkuhiljaa kaikki kirjaimet kirjoitettaisiin isolla…

    Tässä on takana aivan varmasti jotain muutakin…

    left kirjoitti: (27.1.2006 9:23:24)
    MiIHkalikin osui osittain oikeaan … salaliittokerhoklubi … hIHiiiiiii ……….

    Kuten tuosta voi päätellä. Täytyykö tässä alkaa salapoliisityöhön, vai voiko joku auttaa tietämätöntä matkallaan kohti valaistumista 🙂

    Tuosta löytyy lisää tietoa:

    IH-klubista

    Nimetön

    Nyt selvis. Että semmoinen salaseura 🙂 Aika hulvattomalta kuulosti/näytti, joten ei muuta kuin onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä. Ei golf todellakaan ole hampaat irvessä, veren maku suussa pelattava peli. Tosissaan toki toisinaan, muttei koskaan tosikkona 🙂

    Mun pelaamilla kierroksilla on joka väylällä niitä irrallisia haittatekijöitä. Edelliseen lauseenpätkään tuli virhe. En pelaa väylää pitkin, ainakaan vielä.

    Miihkali kirjoitti: (27.1.2006 10:15:18)

    … En pelaa väylää pitkin, ainakaan vielä.

    Eihän väylällä pidäkään pelata. Se on tarkoituksella tehty tasaiseksi paikaksi, missä on hyvä edetä nopeasti. Niin haasteettomasta paikasta pelaaminen on tylsää, kuulemma. Itse en ole vielä kokeillut.

    Hehe. Tuo Mateen (tai pitäisi tässä tapauksessa taivuttaa varmaankin Madeen, koska nimimerkkihän on erisnimi ja nehän tunnetusti ei taivu), kuva on kyllä ihan ehdoton 😀

    Harmi vaan että vanhempani eivät alunalkaen vaihtaneet minun ja veljeni nimiä päittäinsä. Harrista nimittäin löytyisi varmasti yhtä hienoja kuvia.

    Harri

    En nyt enää löytänyt avaamaani Suomenoja ketjua ja kun en viitsi pikkukysymyksen takia uuttakaan avata, niin kysyn sen nyt sitten tässä:

    Suomenojan kotisivulla lukee, että arkena keskeneräisen työn takia avaavat vasta 12:00. Its kävin siellä muutama viikko sitten ja silloin se olikin noin. Mutta onko vielä ? Noihin kotisivuihin ei aina ole uskominen, kun päivittyvät niin hitaasti, mutta mites se tässä tapauksessa on ?

    Kyllä se taitaa juuri niin olla, että aukeaa vasta klo 12. Kysäisin siellä eilen, että milloin ylempi lyöntikerros aukeaa? Vastaus oli: Ei tietoa. On kuulemma vaikea saada työmiehiä, jotka tulisivat sinne aamuyöstä hommiin kun halli pitää kuitenkin avata jo päivällä. Ja paria päivää ei kuulemma oikein voi pitää kokonaan suljettuna, siitäkin tulee jotain hankaluuksia.

    Hommien keskeneräisyyden takia eivät ole kuulemma hirveästi vielä mainostaneet ja markkinoineet koko hallia. Sitten kun toinen kerros valmistuu, niin tilaa tulee lisää ja homma alkaa pyöriä ’tosissaan’. Kurssit ja pron tunnit siirtyvät sitten kuulemma sinne ylätasanteelle ja alataso jää omatoimisten pallonläiskijöiden käyttöön.

    Ookki.

    Kiitos nopeasta vastauksesta. Kysymys nimittän kohdentui jo tähän aamuun. Voinen täällä sitten vielä spämmäillä parisen tuntia.

    Tahtoisin ystävällisesti muistuttaa, että olet lupautunut isännöimään kolmen kierroksen golfmaratonia Pickalassa tulevalla kaudella.
    Tämä tarkoittaa sitä, että spämmäilyt sikseen ja lähdet sieltä saman tien kävellen Suomenojalle. Ja aikasi palloa lyötyäsi kävelet takaisin.
    Sillä peruskuntoa luodaan nyt. Eikä sitten viikkoa ennen maratonia Seppälän metsissä mustikoita syöden ja jyhkeitten petäjien huminaa kuunnellen…

    Turha sielä minua huudella. Minä lähdin Kirkkonummelta kävelemään heti edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen ja olen jo Sarfikin risteyksessä. En minä mitään kuule.

    Sitäpaitsi enhän minä muutenkaan koskaan spämmää !

    (puuf… *Katsoo syyttävästi Tetsaa*)

    Nyt mä ihan oikeesti kehoittaisin sua vaihtamaan tota ’allekirjoitusta’. Sä luulet että mä en hiffaa sun todellisia tarkoitusperiäsi, mutta olet väärässä.

    Kaikki tämä Henkan mua kohtaan osoittama ’huomio’ johtuu siitä, että Henkka luulee saavansa mut henkisesti niin epätasapainoon että häviän sille ensi keväänä skinit Meri-Teijossa. Näin ei tule tapahtumaan. Vaikka kuinka mulkoilisi mua syyttävästi.

    Itse olet Henkka kitkerän soppasi keittänyt, joten nyt latki sitä niinkuin aika poika konsanaan äläkä vänise täällä kuin pikku tyttö. (Jollaiseksi tulet tuntemaan itsesi jahka skinit on pelattu.)

    Ekaksi koitit uhota. Nyt tämä säälittävä tuijotuskanpanja… Mitähän seuraavaksi? ;o)

    Haha 😀

    Pitää vaihtaa taktiikkaa, kun tuo oli näköjään liian läpinäkyvää…

    Hei, en saa sua millään kiinni… et viittis pirauttaa? =)

    Mutta missä on Lavis. Kuka meidät nyt herättää, jos siihen on tarvetta ? Missä viipyy tiukka analyysi viimeisistä Viskiuutuuksista (tai oikeammin wanhuuksista) ja jo käsitteeksi muodostunutta herätyskelloa ei ole enää aikoihin kuultu ! haiskahtaa naisten tekosilta. Elä sorru halpohin jäljitelmiin, vaan pidä linjasta kiinni ja pysyttele ohjastamassa meitä epäasiallisia !

    C’moon Lavis. Mis nää oot ? Sinun ja Jäsen XXL:n verbaalista kikkailua oli kiva seurata.

    Hahahah 😀

    Olen lukenut tämän varmaan kymmenen kertaa eikä lakkaa millään naurattamasta. Juu huumorintajuni on varmaan usean mielestä aika outo, mutta juuri tällainen sopii siihen kuin saippua kirahvin takapuoleen.

    Uusis

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 49)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #493425 kohteessaNiitä näitä

Etusivu Foorumit Yleistä Niitä näitä