Aihe: Näprääjien demopäivä su 13.3.? - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Näprääjien demopäivä su 13.3.?

Etusivu Foorumit Yleistä Näprääjien demopäivä su 13.3.?

Esillä 5 viestiä, 76 - 80 (kaikkiaan 80)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Siellähän oli vain vasemman pakin veljenpoika (tai jotakin sinne päin). Vaan voihan pakkeja olla enemmänkin. Onhan niitä lätkäjoukkueessakin ainkin kolme, jopa neljä… siis vasenta pakkia.

    😉 Tässä näkee kuinka hämärtynyt todellisuuden taju näprääjä-porukalla on. Paikalla oli tusinan verran hemmoja ja jo on kaikki sekaisin, paikalla nähdään ihmisiä, joita siellä ei todellisuudessa ole ja ne jopa puhuvat sinulle. Täytyy olla jotain tekemistä niiden liuottimien kanssa 😉

    Vasen Pakki ei päässyt paikalle, mutta veljenpoika, näprääjä toisessa polvessa, oli paikalla. Ei tosin Wishon pipoa päässä.

    Itse en huomannut kenelläkään ko. pipoa.

    Epäilen että ko. ’mystery man’ oli lahtito, pidemmän linjan näprääjä ja hänellä oli nimenomaan Blue kiinni yhdessä nupissa. Saattoi jopa olla joku pipokin päässä.

    Eli siis mulla ei ole blueta, se oli lahtiton driveri jossa se blue oli kiinni kuten hän mainitsikin. Mulla oli driverissa NV65 ja spoonissa NVS75.

    Mitä tulee taas tähän pakkien sukuun, niin kyllä tällä varapakilla päässä Wishon kuitenkin oli, vaan se oli kylläkin musta lippis eikä pipo 🙂

    Tual suomi24.fi:ssä on just yks vasen pakki tsättäämäs, mut se on treelta ja kuva on ruma.. 😉

    Juu – en päässyt silloin Malmille. Onneksi siskonpoika pääsi tuomaan lupaamani mittavärkit sinne.

Esillä 5 viestiä, 76 - 80 (kaikkiaan 80)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #359257 kohteessaNäprääjien demopäivä su 13.3.?

Etusivu Foorumit Yleistä Näprääjien demopäivä su 13.3.?