16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

mScorecard premiumin sisältö?

Etusivu Foorumit Yleistä mScorecard premiumin sisältö?

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • mScorecard mainostaa appissa premium plania, mutta sen tarkempi sisältö tuntuu olevan huomattavan varjeltu salaisuus – appissa mainitaan ”yksityiskohtaiset kierrosstatistiikat”, nettisivuilla taideta kertoa koko premium planin olemassa olosta.

    Onkohan täällä joku, jolla olisi tuosta premiumista tuoreehkoa kokemusta? Vuositilaus ei ole pahan hintainen, mutta saakohan tuolle minkälaista vastinetta verrattuna ilmaiseen versioon?

    Kun klikkaa mScorecard Premium appsista niin sen mukaan pakettiin kuuluu:
    -mainosten poisto
    -yksityiskohtaiset kierrostatistiikat
    -kierrosten ja statsien vienti appsista.

    Jos nämä yksityiskohtaiset statsit kiinnostaa, niin avaa jokin vanha kierroksesi ja klikkaa yhteenvedon alalaidasta ”View full stats” niin näet mitä premium statsit pitää sisällään. Lähinnä yhteenvetoja ja par-3/4/5 erikseen eriteltyinä. Itse en ole kokenut tarpeelliseksi, joten en ole premiumia tilannut.

    OK, kiitokset. Eipä tosiaan vaikuta erityisen tarpeelliselta. Sääli sinänsä, kun tuohon perusdataan ei tarvitsisi syöttää kovin paljon lisää saadakseen jonkinlaisia Shots Gained -numeroita. Mutta näyttävät nuo SG:ta laskevat appit olevan sitten erikseen. Minua kiinnostaisi kokeilla laskea myös SG-arvoja, ei vaan millään viitsisi käyttää kahta eri sovellusta tulosten syöttämiseen kun tasoituksen ylläpitämiseen täytyy kuitenkin käyttää mScorecardia/Gamebookia.

    KL1

    Ennen älypuhelinapplikaatioiden aikaa tilastoja harrastavat ihmiset laskivat nuo SG:t ja kaikki muutkin käyttäen taulukkolaskentaohjelmaa. Nykyään kaikki halutaan heti ja ilman vaivaa. Ei ihme, etteivät koululaisetkaan viitsi enää käyttää kynää, paperia ja laskinta, vaan kaikki tehdään läppärillä, mikä näkyy osaamisessa valitettavan karulla tavalla.

    Hah, onpas piristävää kuulua todella pitkästä aikaa jälleen pilalle menneeseen nykynuorisoon. Varsinkin kuin näinä aikoina tulee useammin manattua itse nykynuorisosta, välillä omastakin jälkikasvusta. Mutta onko vielä hengissä sellaisia harmaapartoja, jotka laskevat nuo (nykyaikaisiksikin kutsutut) tilastot kynällä, paperilla ja laskimella – eikös läppärin käyttö ole tuon logiikan mukaan myös huijausta?

    KL1

    Jos sinulla on jälkikasvua, et taida kuulua nykynuorisoon.

    Mitä tulee kynän ja paperin käyttöön, niin tämän päivän koululaisen tapana on touhuta sen läppärin kanssa eikä laskea ns. suttupaperilla. Kumpaakin tapaa niin käyttäneenä kuin kokeneenakin voin vakuuttaa, että suttupaperin käyttö on se paljon parempi tapa. Siis ainakin niille, joille matematiikka ei ole toinen luonto. Läppärillä oleva tehtävä houkuttaa oikaisemaan eikä se tapa toimi kuin niillä matemaattisesti lahjakkaimmilla.

    Ai niin, ne tilastot. Itse olen aikanaan tehnyt ne Excelillä. En tarvinnut äppejä, jotka kuitenkin joku toinen on suunnitellut tuntematta omia tarpeitani. Paljon enemmän Excelistä saa irti kuin mistään äpistä, siis tietenkin jos osaa Exceliä käyttää. Kaikki eivät osaa eivätkä nykyään viitsi opetellakaan.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1351503 kohteessamScorecard premiumin sisältö?

Etusivu Foorumit Yleistä mScorecard premiumin sisältö?