26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Monellako kotikenttäsi väylällä birkku

Etusivu Foorumit Yleistä Monellako kotikenttäsi väylällä birkku

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tällä kaudella 11 väylällä. Ja se mikä ihmeellisintä, niin suurin osa birkuista puuttuu väyliltä, joiden hcp > 10, mukana myös hcp 18 -väylä.

    Tätä ketjua ei näköjään ole tarkoitettu meille tuuppareille, mutta laitanpa piruuttani vähän perspektiiviä.

    Itse olen omalla melkein 7 kesän ja kohta 120 kierroksen urallani tehnyt hulppeat 8 birkkua. Ne ovat toki vahvasti hajaantuneet eri kentille, joten nykyiselle kotikentälle (TGK) niitä on riittänyt vain 2. Molemmat tosin tänä kesänä, mutta toinen punaisilta. Kaikkien aikojen tilastossa ko. kentällä minulla on vielä 5 bogiakin. Lähimpänä eageliä olen aina par kolmosten tiiauspaikalla. Joten jumppaa riittää vielä teidän pelimiesten lukuihin, mutta pitäähän sitä jotain tavoiteltavaa ollakin. Varokaa, ettei teille käy kuin Pohjois-Korean suurelle miehelle, joka joutui lopettamaan, kun haastavuus loppui.

    Nimetön

    Wiidakko alias Sataman Seve on räpännyt pirkun jok ikiselle Vanhan Tarinan väylälle. Pari kolme kotkaakin on kopsaatettu ja 2. väylällä jopa karvamarri paiskattu kertalaakilla mukin pohjalle elikkäs H.I.O.

    Et silleen.

    Terkuin Sataman Seve

    Nyt on sitten peikkokin kadonnut. Chippi forelta sisään ja ykköselle birkku. Paria ei tosin vieläkään 🙂

    Kotikentällä? Taitaapi olla tehtynä tasan yksi birkku. Nelosväylällä. Spooni, r7 + sellainen 3-metrinen putti sisään.

    Eniten tahkotulla kentällä, eli Oulun Sangilla, on birkku(ja) tullut ainaskin rei’illä 3, 4, 7 ja 10. Lisäksi talvigriineille rei’illä 2 & 6.

    Iigeli on vielä kokonaan tekemättä.

    Eniten pelaamallani kentällä Ringsidessä vasta neljällä väylällä birkku. Tosin myös vasta tokaa kesää pelaan koko peliä, eli vielä on aikaa ottaa tämän threadin pelimiehet kiinni. 😉

    ts

    No menköön tilastojen jatkoksi tämäkin.

    Birkut kaikilla väylillä, lisäksi Igulit 4,5,10,11,14 ja 15 Hyvinkäällä

    Talven ’kotikentällä’ eaglet vain väylillä 1 ja 2 birkut sielläkin kaikille

    Nimetön

    Tässä vielä yksi tilasto-kummajainen: olen tehnyt useita birkkuja kotikentän väylillä 1 – 17, mutta mieleen ei tule yhtään onnistumista viimeisellä holella, joka on lähes 400 -metrinen par 4. Eageleita tasan yksi, väylä 6, par 5 (draiveri + W7 + 15 metrin putti.)

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370667 kohteessaMonellako kotikenttäsi väylällä birkku

Etusivu Foorumit Yleistä Monellako kotikenttäsi väylällä birkku