26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

mizunon varsista

Etusivu Foorumit Välineet mizunon varsista

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • olisin mahdollisesti ostamassa mizunoja joko mx-200, mx-100, mx300, mx1000. ongelmana on mailan varret. en pääse tähän hätään talvella niitä testaamaan. mailan pään nopeuteni on noin 80 ja siihen pitäis sopiva varsi löytää? Vaihtoehtojahan on aika monta ja ominaisuusksiakin. Dynamic gold varsistakin monta vaihtoehtoa. varmaankin regular varrella ottaisin mutta minkä. sitten on tietenkin nuo nippon varret jotka kevyemmät n 95 gr. Miten tuo mailan paino käytännössä näkyy ja tuntuu? Kokemuksia tai tietoa? Jos jollain aikaa ja kiinnostusta vastata pulmaani niin olen kiitollinen. Ja te jotka pelaatte mizunoilla niin tänne vaan kokemuksia millä varsilla pelaatte…. …ja onko mailan pään nopeus sattumoisin saman oloisen verkkainen 80 niin kuin minulla? Kiitos jo etukäteen….

    Vaikka olisi kaveri jolla on samanlainen mailanpäännopeus kuin sinulla, niin ei se sama varsi sovi välttämättä sinulle. Kyllä se ainoa oikea tapa olisi testata. Ikävää jos et kerkeä testausta suorittamaan.

    Sorry, ei ollut tässä viestissä mitään varsisuositusta.

    Mulla on S-300.

    Millähän mailalla toi 80 on lyöty? Mutta all in all, mitä Jamasa tossa toteaa, ei nopeus pelkästään ole kriittinen seikka. Temmolla on myös iso merkitys, old school on sitä mieltä, että mitä löysemmällä pystyy ja pysyy vielä osumat kasassa, niin siihen suuntaan kannattaa mennä.

    Täällä niistä on hieman juttua. Minusta tuntuu, että NS pro 950GH on laadukkaampi, ainakin se on huomattavasti kalliimpi.!?

    Kiitoksia. tuo linkki selvensi hiukan tietämystä varsista.
    Vaikuttaa nipponin varsi olevan kehuttu verrattuna muutamiin muihin.
    …ja onhan se juuri niin että testata pitäis ja mailanpään nopeus ei kaikkea merkitse.
    Se on vaan niin että kaukana kehä 3:sta vaatisi hiukan ylim ponnistelua päästä testin ääreen.
    Nipponia kehuttiin tuossa linkissä myös juuri hiukan rauhallisemmin svingaavalle kun nostaa palloa paremmin ylös..mene ja tiedä mutta varmaan on hyvä vaihtoehto.
    Täytyneepi laittaa mietintä myssy päähän tai auton nokka sittenkin jonnekin testipenkin ääreen.
    Kommentteja noista varsista saa toki jatkaa tässä osiossa.

    Tarkennettakoon vielä että lyönnin tempo on suhtkoht rauhallinen, ei mitenkään repivä vaan tasaisen kiihtyvä ja mailanpään nopeus parhaalla osumalla se 80. asettuu ehkä keskiarvollisti jopa hiukan alle.

    Tiigeri kirjoitti: (8.2.2010 15:40:19)
    Se on vaan niin että kaukana kehä 3:sta vaatisi hiukan ylim ponnistelua päästä testin ääreen.

    Missäspäin Suomea asut?

    Peltomäki Golfissa onnistuu Mizuno-fittaus. Itse olen menossa tarkistuttamaan omat Mizunoni ja testaamaan uusia.

    Peltomäki Golf

    TomiM kirjoitti: (8.2.2010 17:33:41)
    Peltomäki Golfissa onnistuu Mizuno-fittaus. Itse olen menossa tarkistuttamaan omat Mizunoni ja testaamaan uusia.

    Peltomäki Golf

    Ja Pirkanmaalla myös onnistuu Golf Balatassa.

    Jamasa kirjoitti: (9.2.2010 11:28:33)

    TomiM kirjoitti: (8.2.2010 17:33:41)
    Peltomäki Golfissa onnistuu Mizuno-fittaus. Itse olen menossa tarkistuttamaan omat Mizunoni ja testaamaan uusia.

    Peltomäki Golf

    Ja Pirkanmaalla myös onnistuu Golf Balatassa.

    Firman nimi on hieman vanhahtava. Nykyaikaisempi voisi olla vaikka: Golf Polybutadiene?

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #307599 kohteessamizunon varsista

Etusivu Foorumit Välineet mizunon varsista