23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

Mitä mieltä 983-K:sta

Etusivu Foorumit Yleistä Mitä mieltä 983-K:sta

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Töttöröö ja mälliä päälle. Nyt se on löytynyt nimittäin ajuri joka on ylivoimaiseti paras mikä on mulla ikinä ollut(Olen VASURI ;).),joten jouduin odottelee Ks.Tzebaa 1 1/2KK:tta koska halusin siihen tietyn varren mut se siitä . Kertokaa ne joilla on Ks.Keppi mitä ootte mieltä siitä siis meinaan et kaikki (oikea kätiset myös)??

    Kerropa hiukan lyöntisi speksejä, sekä tilaamasi mailan speksit. Olen nimittäin itsekin vasuri ja tuo on yksi niistä ajureista jotka kiinnostavat minuakin.

    983K. Hyvä o.

    itse olen pelannut ko ajurilla jonkun verran ja sen ainoa huono puoli on hintalappu! muuten ehdottomasti paras ajuri mitä bägiin voi laittaa!

    b.t.w… oikein huvittaa kaiken maailman Taylorin ruuviviritykset yms (r7)!!!

    Mistä muuten tilasit ja mihin hintaan sait? Minkä varren otit siihen, kun jouduit venaamaan? Pääsitkö muuten tyyppaa mailaa etukäteen ko varrella, kun sitä nimenomaan hait?

    Itte oon ollut samasta stagasta kiinnostunut, sillä oon aina lyönyt Titun ajurilla. Tota 983:sta on vaan pirun vaikee päästä testaa vasurina, ja etenkin eri varsilla.

    Jep, speksejä kehiin…

    Nimetön

    Joo testaus mahdollisuutta ei koskaan tullut joten luotin/tiesin miknkälainen keppi on kyseessä.

    Varsi oli graphite Desingnin YS-6-Stiff.

    Joo ja hinta politiikka oli aika kova mutta kannatti maksaa LAADUSTA!!

    Nyt yön yli nukuttua olo on super kliffa kun ei tarvitse enään odotella Ks.Tzebaa.

    Joku niistä spekseistä kyseli sen verran et lie 57*

    cc365 jne… Mutta ei maailman helpoin keppi(siinä myös osa ehkä suurin Melkein minkä takia jaksoin viettää monta vittumaista yötä odotellessa mutta se on valittevasti vasurin arkea(SUCK`S)!!

    Mutta jos ootte hankkimassa niin suosittelen lämpimästi ylivoimaisesti parasta ajuri antia mitä olen saanut maistaa.MOIK`S

    Itelläni sama svapa, AYSGHGR 43 hyper srong stif energy sraigt bourbon. Antaa dögän svempun, 290 metriä.

    abaut?…svenasin vapaa couples days…mut kantsi.

    Vielä kun oppis svingaamaan??

    Nimetön

    Kato säkin osaat stikkaa stadii tai sit ehkä koska oot dunkun tuntunen kaapo plexiin sua pitäis ajella PoKS AUUUUU. VIUUU VIUUU!!

    Ei olisi kannattanu lintsata sieltä äidinkielen tunnilta… Mutta propsit kuitenkin tälle Nartulle avausviestistä, josta sai jopa selvää. Ei sitä nyt kirjakieltä tarvi kirjottaa mutta jotain rajaa.

    sitä paitsi ihan paska ks tseba ei pärjänny sen jenkki lehden Arviostelussa vaan oli IHan tusina kamaa en ottais edes vsnpaan käteen!!! dindongg

    Viimeaikojen käsittämättömästä kielenkäytöstä johtuen on nimimerkki ’My Bitch’ asetettu toistaiseksi kirjoituskieltoon.

    Tässä se taas nähtiin mitä käy ku päästää suustaan mitä sattuu. Voi voi…

    Erittäin hyvä juttu ylläpidolta, saadaa pidettyä tämä foorumi edes suhteellisen siistinä. Helposti lähtee homma käsistä jos ei puututa mihinkään.

    Nimetön

    Siis eihän siinä ollut mitään ihmeellistä ?? Kaveri joka oli saanut hyvän kepin pitkän odottelun jälkeen oli ilmeisen tyytyväinen,(niin kuin pitääkin

    olla onhan kyseessä TODELLA HYVÄ DRIVER!!),

    niin hehkutti sitä kunnes joku ääliö tuli ja rupes puskee kateellisten ’LÖYTYY’ sontaa.

    Ja mitä siihen GOLF WORLDIN DRIVER testiin tulee jos IGNITE voittaa niin huh,huh eiköhän ne 983sen

    pelaajat (tarkoitan noita PELAAJIA ),tiedä mikä on numero 1 jo pelkästään 36 voittoa kertoo siitä mikä on Ks.Titleistin veto-voima ja onhan se ihan ymmärretävää et kusipäipäitä löytyy ja nyt en puhu ’My Bitch’kaverista,vaan puhun teistä Miss fancy nancy sakista jota täällä pullistelee

    et sillain…

    Nimetön

    Ja säkin mikä säkin luulet oikein olevasi !!Neuvot ja kerrot asioita suoraan lehdistä !!

    Ja oon nähnyt kun lyöt wilson demo kopissa … Ei,! Ei; kannaitais miettiä ?! MIkä sä oot ketään tuomitsemaan !! Anna ihmisten olla mitä on ja keskity itseesi MUtta liika ei ole TODELLAKAAN hyvästä ,mieti ennen kuin avaat suusi .

    Nimetön

    Asiallinen kundi pantiin putkaan muutaman ’miami Vice’tyypin takia. Siinä sen Näkee Pussihousut soittaa äidille kun ruvetaan puhumaan asioista

    vähäkin kovempaan ääneen .

    Heh ei muuta kuin seppälästä löytyy teille ’Mamma’pojille uusimmat golf hameet.

    Ihmeen agressiivisia nämä KsTseban haltijat. Ei taida olla mikään Mensan miesten peliväline. Sitä paitsi olen kuullut, että Tiger antoi omansa Elinille ja sanoi, että pelaile sinä tuolla, se on tyttöjen tikku!

    Että sillai…

    Joo, olen lukemani perusteella XXL:n kanssa samaa mieltä Ks.Tzeballa pelaavien kirjoittelun tasosta.

    Mailassa on ilmeisesti aika lyhyt varsi, koska soveltuu miehille, joiden rystyset laahaavat kävellessä maata…

    Kyllä se kaveri pääsi ihan KatsoTzeboineen omilla ansiollaan jäähylle, asiallisesta oli yhtä kaukana kuin Oulu Helsingistä…

    Mailassa ei mitään vikaa, todennäköisesti seuraava drive minkä hankin, paljon mielummin kuitenkin kuin jonkun Niken…

    Ja säkin mikä säkin luulet oikein olevasi !!Neuvot ja kerrot asioita suoraan lehdistä !!

    Ja oon nähnyt kun lyöt wilson demo kopissa … Ei,! Ei; kannaitais miettiä ?! MIkä sä oot ketään tuomitsemaan !! Anna ihmisten olla mitä on ja keskity itseesi MUtta liika ei ole TODELLAKAAN hyvästä ,mieti ennen kuin avaat suusi .

    Kenestä nyt puhut…?

    En varmasti kovin väärään veikkaa jos sanon että nyt tullut trolli tänne. Eikä ole edes kovin vaikea huomata…

    Taisi My Bitch osata hankkia itselleen uuden nikin.

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
Vastaa aiheeseen: Mitä mieltä 983-K:sta

Etusivu Foorumit Yleistä Mitä mieltä 983-K:sta