26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 111)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Henkka kirjoitti: (27.1.2011 8:38:01)

    aakoo64 kirjoitti: (26.1.2011 21:44:52)

    Henkka kirjoitti: (26.1.2011 14:57:45)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)
    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Saabissahan se oli aikanaan 99- ja 900-malleissa. Tosin siinä uuden mallin 900:ssa (mikä tuli markkinoille 1993) käsijarru jo oli taakse. Näin ne vain vanhat luulot ihmisillä vielä vaivaavat. Mutta onko siis jossain autossa nykyisin seisontajarru etupyöriin?

    Nyt meni ohi. Tarkennatko vähän. Mitkä vanhat luulot?

    Kieltämättä muotoilu oli kommentissani huono. Parempi olisi ollut vaikka ’niin ne vanhat tiedot elävät luuloina’, jos vielä kuvitellaan Saabissa käsijarrun vaikuttavan eteen. Tietoahan se oli vanhojen Saabien osalta. Vastaus olisi pitänyt laittaa suoraan Paksupekan kommenttiin, mutta aluksi minulla oli jokin lisäajatus siihen Saabin käsijarrun eteen vaikuttamiseen. Jätin sen pätkän kuitenkin pois, ja niin kommenttikin jäi väärään paikkaan.

    aakoo64 kirjoitti: (27.1.2011 21:18:09)

    Henkka kirjoitti: (27.1.2011 8:38:01)

    aakoo64 kirjoitti: (26.1.2011 21:44:52)

    Henkka kirjoitti: (26.1.2011 14:57:45)

    Paksupekka kirjoitti: (26.1.2011 13:34:13)
    Saab! Se on niin paljon turvallisempaa, kun tietää kässäristä kiskoessa ,notta auto menee suoraan – metsään 😉

    Taitaapi joku joskus kyllästyneen tehottomiin käsijarruihin rumputakajarrukaudella ja siirtäneen ne etujarruihin jossa tehokkaampia levyjarruja on käytetty jo iänkaiken. Nykyään alkaa liki kaikissa vähänkin nykyaikaisemmissa autoissa olla levyt jo takanakin että enäähän tuo ei ole mikään peruste.

    Saabissahan se oli aikanaan 99- ja 900-malleissa. Tosin siinä uuden mallin 900:ssa (mikä tuli markkinoille 1993) käsijarru jo oli taakse. Näin ne vain vanhat luulot ihmisillä vielä vaivaavat. Mutta onko siis jossain autossa nykyisin seisontajarru etupyöriin?

    Nyt meni ohi. Tarkennatko vähän. Mitkä vanhat luulot?

    Kieltämättä muotoilu oli kommentissani huono. Parempi olisi ollut vaikka ’niin ne vanhat tiedot elävät luuloina’, jos vielä kuvitellaan Saabissa käsijarrun vaikuttavan eteen. Tietoahan se oli vanhojen Saabien osalta. Vastaus olisi pitänyt laittaa suoraan Paksupekan kommenttiin, mutta aluksi minulla oli jokin lisäajatus siihen Saabin käsijarrun eteen vaikuttamiseen. Jätin sen pätkän kuitenkin pois, ja niin kommenttikin jäi väärään paikkaan.

    Ja missäs minä väitin käsijarrun vaikuttavan nykyään Saabeissa eteen?

    Tästä ketjusta innostuneena pistin eilen tilauksen sisään ja maanantaina siirtotyöläisten pikku kätöset alkavat keräämään autonosia hyllyistä. Perhana, kun pääsi hienosti kiilaamaan.

    Hörhö kirjoitti: (28.1.2011 21:57:40)
    Tästä ketjusta innostuneena pistin eilen tilauksen sisään ja maanantaina siirtotyöläisten pikku kätöset alkavat keräämään autonosia hyllyistä. Perhana, kun pääsi hienosti kiilaamaan.

    Katos, jatkatko Pirkka-Mersulla vai siirrytkö kenties Baijerin ihmeeseen?

    Lavantauti kirjoitti: (29.1.2011 20:37:24)

    Hörhö kirjoitti: (28.1.2011 21:57:40)
    Tästä ketjusta innostuneena pistin eilen tilauksen sisään ja maanantaina siirtotyöläisten pikku kätöset alkavat keräämään autonosia hyllyistä. Perhana, kun pääsi hienosti kiilaamaan.

    Katos, jatkatko Pirkka-Mersulla vai siirrytkö kenties Baijerin ihmeeseen?

    Vai voisiko rivien välistä löytyä Kiinalainen kulkine?

    Paksupekka kirjoitti: (29.1.2011 20:48:36)

    Lavantauti kirjoitti: (29.1.2011 20:37:24)

    Hörhö kirjoitti: (28.1.2011 21:57:40)
    Tästä ketjusta innostuneena pistin eilen tilauksen sisään ja maanantaina siirtotyöläisten pikku kätöset alkavat keräämään autonosia hyllyistä. Perhana, kun pääsi hienosti kiilaamaan.

    Katos, jatkatko Pirkka-Mersulla vai siirrytkö kenties Baijerin ihmeeseen?

    Vai voisiko rivien välistä löytyä Kiinalainen kulkine?

    Tsot tsot.

    Minä ostan auton ja autot valmistetaan Saksassa. Muualla valmistetaan kulkuvälineitä tai jotain sinne päin. Tämä valmistetaan siellä, missä palstan pelimiehet tuppaavat käydä syömässä schnitzeliä.

    ’Pirkka-Mersu’ nimitys ei Rinkula-autolle tee kunniaa, koska sekin on hyvä auto.

    Mesellähän ajavat ainoastaan hattupäiset vanhat miehet ja taksikuskit. 🙂

    Earnie kirjoitti: (30.1.2011 9:58:40)
    Mesellähän ajavat ainoastaan hattupäiset vanhat miehet ja taksikuskit. 🙂

    muista tavallisimmista saksalaisista:

    audi, ainakin minun mielessäni se profiloituu lasten tappajan autoksi,
    Munkkiniemessä 2002, S3 kuski ajoi 10v pikkutytön kuoliaaksi ajamalla rajua ylinopeutta punaisia päin… eikä ukkoa hetkauttanut muu kuin ettei vaan lehdissä kirjoiteltaisi virheellisesti auton olleen A3… tasipa hän vielä vaatia eräältä lehdeltä oikaisuakin asiaan.

    bemari…. nooh.. kaikkihan tietävät tarinan muurahaisesa ja elefantista kävelyllä suolla 😉

    wolkkarin ja traktorin eroa ei kukaan ole kyennyt allekirjoitaneelle todistamaan.

    tosin pakko myöntää että nykyisellään minua eniten puhuttelevat autot ovat joko nipponeita tai brittiläisiä

    Hyvinkään Golfseuran lehdessä oli tutkittu asiaa ja ykköseksi nousi Peugeot Partner.
    Golfbägit menevät pystyasennossa sen tavaratilaan, seikka joka ei ole monenkaan merkin kohdalla mahdollista. Skoda Roomster tuli kakkoseksi. Myös Skoda Yeti oli hyvä vaihtoehto.

    Klikkaa allaolevaa linkkiä Hyvinkään Golfin uutissivuille ja sivun alareunasta aukeaa lehden autotestisivut.

    Golfarin paras auto

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 10:49:29)

    tosin pakko myöntää että nykyisellään minua eniten puhuttelevat autot ovat joko nipponeita tai brittiläisiä

    Wokkipannukuskin katkera tilitys.

    Ehkä maailman hölmöin kommentti tähän mennessä tuo kommentti Audista ja Munkkiniemen kauheasta trgediasta, jossa kuoli pieni tyttö ! Kolmoismurhaaja Juha Valjakkalahan ajeli Ruotsissa pakomatkalla Saabilla ja polkupyörällä. Eli siis kaikki Saab kuskit ja fillarilla ajavat voidaan siis rinnastaa murhaajaan saman logiikan mukaan?? Ja itse en siis aja Audilla mutta oli siitä huolimatta pakko kommentoida noin suurta hölmöyttä.

    Autot tehdään Saksassa, siitä samaa mieltä Hörhön kanssa.

    Earnie kirjoitti: (30.1.2011 11:12:53)

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 10:49:29)

    tosin pakko myöntää että nykyisellään minua eniten puhuttelevat autot ovat joko nipponeita tai brittiläisiä

    Wokkipannukuskin katkera tilitys.

    ?
    anteeksi, mutta missäkohdin olen kertonut mitään siitä millä autolla / autoilla ajan?

    Earnie kirjoitti: (30.1.2011 11:12:53)

    Ehkä maailman hölmöin kommentti tähän mennessä tuo kommentti Audista ja Munkkiniemen kauheasta trgediasta, jossa kuoli pieni tyttö ! Kolmoismurhaaja Juha Valjakkalahan ajeli Ruotsissa pakomatkalla Saabilla ja polkupyörällä. Eli siis kaikki Saab kuskit ja fillarilla ajavat voidaan siis rinnastaa murhaajaan saman logiikan mukaan?? Ja itse en siis aja Audilla mutta oli siitä huolimatta pakko kommentoida noin suurta hölmöyttä..

    mikäs tuossa kommentissa oli hölmöä?

    se että osoitin halveksuntani sellaista henkilö kohtaan joka ei millään tasolla edes pahoitellut sitä että oli riistänyt ihmishengen, mutta oli valmis vatimaan lehteä käräjille siitä että hänen autonsa oli mainittu lehtiartikkelissa olellisesti halvempana rinnakaismallina?
    se että koen hänen toimintansa niin vastemielisenä että olen tehnyt tietoisen vallinan vältä automerkkiä joka muutenkin pyrkii aktiivisesti nousukasmaiseen imagoon?

    joo saksalaisilta löytyy kyllä ihan autojakin, mutta niiden hinnat Suomessa ovat sitä luokaa että tämän palstan lukujoista eivarmaankaan löydy kuin 1 tai 2 joilla on mahdollisuuksia pohtia vakavissaan sellaisen ostoa.

    Earnie kirjoitti: (30.1.2011 11:12:53)

    Autot tehdään Saksassa, siitä samaa mieltä Hörhön kanssa.

    Totta mutta tehdään siellä myös audeja ja muita homovolkkareita joita ei siis tule sekoittaa autoihin. Kuten Top Gearissa tämä asia kiteytettiin: all the cocks now drive Audis!

    Earnie kirjoitti: (30.1.2011 9:58:40)
    Mesellähän ajavat ainoastaan hattupäiset vanhat miehet ja taksikuskit. 🙂

    Heh, tuli hajaosuma mutta ei sattunu ollenkaan. Mun mielikotsat on nykyjään Stetsoneita. Toi taksikuski ja vanha ei sitte osunu. No vanha ja vanha:)

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 12:55:48)
    mikäs tuossa kommentissa oli hölmöä?

    se että osoitin halveksuntani sellaista henkilö kohtaan joka ei millään tasolla edes pahoitellut sitä että oli riistänyt ihmishengen, mutta oli valmis vatimaan lehteä käräjille siitä että hänen autonsa oli mainittu lehtiartikkelissa olellisesti halvempana rinnakaismallina?
    se että koen hänen toimintansa niin vastemielisenä että olen tehnyt tietoisen vallinan vältä automerkkiä joka muutenkin pyrkii aktiivisesti nousukasmaiseen imagoon?

    Ted Bundy ajoi VW Beetleä.

    Onneksi mä tein vuosi sitten viisaan tietoisen valinnan ja vaihdoin pois automerkin joka niin selkeästi profiloituu sarjamurhaajien ja psykopaattien kärryksi.

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 12:55:48)

    Earnie kirjoitti: (30.1.2011 11:12:53)

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 10:49:29)

    tosin pakko myöntää että nykyisellään minua eniten puhuttelevat autot ovat joko nipponeita tai brittiläisiä

    mikäs tuossa kommentissa oli hölmöä?

    se että osoitin halveksuntani sellaista henkilö kohtaan joka ei millään tasolla edes pahoitellut sitä että oli riistänyt ihmishengen, mutta oli valmis vatimaan lehteä käräjille siitä että hänen autonsa oli mainittu lehtiartikkelissa olellisesti halvempana rinnakaismallina?
    se että koen hänen toimintansa niin vastemielisenä että olen tehnyt tietoisen vallinan vältä automerkkiä joka muutenkin pyrkii aktiivisesti nousukasmaiseen imagoon?

    joo saksalaisilta löytyy kyllä ihan autojakin, mutta niiden hinnat Suomessa ovat sitä luokaa että tämän palstan lukujoista eivarmaankaan löydy kuin 1 tai 2 joilla on mahdollisuuksia pohtia vakavissaan sellaisen ostoa.

    Ja syvemmälle menee koko ajan…

    Lavantauti kirjoitti: (30.1.2011 17:07:51)

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 12:55:48)
    mikäs tuossa kommentissa oli hölmöä?

    se että osoitin halveksuntani sellaista henkilö kohtaan joka ei millään tasolla edes pahoitellut sitä että oli riistänyt ihmishengen, mutta oli valmis vatimaan lehteä käräjille siitä että hänen autonsa oli mainittu lehtiartikkelissa olellisesti halvempana rinnakaismallina?
    se että koen hänen toimintansa niin vastemielisenä että olen tehnyt tietoisen vallinan vältä automerkkiä joka muutenkin pyrkii aktiivisesti nousukasmaiseen imagoon?

    Ted Bundy ajoi VW Beetleä.

    Onneksi mä tein vuosi sitten viisaan tietoisen valinnan ja vaihdoin pois automerkin joka niin selkeästi profiloituu sarjamurhaajien ja psykopaattien kärryksi.

    Viisas teko ettei saa sarjamurhaajan mainetta.

    Koskeeko tuo profiloituminen ainoastaan tiettyä vuosimallia/väriä vai luetaanko mukaan koko VW Beetle mallisto Hitleristä nykypäivään? 🙂

    Golfarin autoon pitää mahtua vähintään kaksi bag’ia ilman että niistä joutuu ottamaan puumailat pois. Tämä ei nykyisin onnisti useimmissa isoissakaan autoissa, sillä tavaratilan kotelointivimma on vallannut autojen suunnittelijoiden mielen. Valitettavasti tätä kotelointia vielä autolehtien yms. testeissä kiitellään ’selkeäksi tavaratilaksi’.

    Rellun Grand Scenic. Siinä auto 3 golfarille ja pidempään reissuun vielä 4, jos 5 niin sitten on puumailat otettava erikseen. Yhdellä bägillä on tullut vasta testattua, menee helposti. Mutta kunhan talvi taittuu…

    Earnie kirjoitti: (31.1.2011 9:24:13)

    Lavantauti kirjoitti: (30.1.2011 17:07:51)

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 12:55:48)
    mikäs tuossa kommentissa oli hölmöä?

    se että osoitin halveksuntani sellaista henkilö kohtaan joka ei millään tasolla edes pahoitellut sitä että oli riistänyt ihmishengen, mutta oli valmis vatimaan lehteä käräjille siitä että hänen autonsa oli mainittu lehtiartikkelissa olellisesti halvempana rinnakaismallina?
    se että koen hänen toimintansa niin vastemielisenä että olen tehnyt tietoisen vallinan vältä automerkkiä joka muutenkin pyrkii aktiivisesti nousukasmaiseen imagoon?

    Ted Bundy ajoi VW Beetleä.

    Onneksi mä tein vuosi sitten viisaan tietoisen valinnan ja vaihdoin pois automerkin joka niin selkeästi profiloituu sarjamurhaajien ja psykopaattien kärryksi.

    Viisas teko ettei saa sarjamurhaajan mainetta.

    Koskeeko tuo profiloituminen ainoastaan tiettyä vuosimallia/väriä vai luetaanko mukaan koko VW Beetle mallisto Hitleristä nykypäivään? 🙂

    Kyllä se varmaan koskee koko VW-merkkiä, niin hurjilta nuo VW-kuskit näyttävät. Voipi olla, että koskee jopa konsernin kaikkia autoja. Kaikki Skoda-kuskit ovat tietty murhaajia.

    Toki muistatte, että kaikki Volvolla ajavat ovat ryöstäjiä. Niin oli Volvo-Markkanenkin, joka käytti aina pakoautona Volvoa.

    Hörhö kirjoitti: (31.1.2011 11:14:11)

    valitettavasti en ole myöskään tavannut yhtään sellaista audikuskia, jota oikeasti olisin arvostanut ja joka olisi antanut aihetta muuttaa käsitystäni siitä ihmistyypistä joka haaveilee audista
    .. heistä kun tursumaan puheen sijasta aivan liikaa epävarmuudesta kumpuavaa turhaa ja tylsää pullistelua 😉

    mutta tämä keskustelu oli minun osaltani tässä 😀

    Hörhö kirjoitti: (31.1.2011 11:14:11)

    Earnie kirjoitti: (31.1.2011 9:24:13)

    Lavantauti kirjoitti: (30.1.2011 17:07:51)

    Jooseppi kirjoitti: (30.1.2011 12:55:48)
    mikäs tuossa kommentissa oli hölmöä?

    se että osoitin halveksuntani sellaista henkilö kohtaan joka ei millään tasolla edes pahoitellut sitä että oli riistänyt ihmishengen, mutta oli valmis vatimaan lehteä käräjille siitä että hänen autonsa oli mainittu lehtiartikkelissa olellisesti halvempana rinnakaismallina?
    se että koen hänen toimintansa niin vastemielisenä että olen tehnyt tietoisen vallinan vältä automerkkiä joka muutenkin pyrkii aktiivisesti nousukasmaiseen imagoon?

    Ted Bundy ajoi VW Beetleä.

    Onneksi mä tein vuosi sitten viisaan tietoisen valinnan ja vaihdoin pois automerkin joka niin selkeästi profiloituu sarjamurhaajien ja psykopaattien kärryksi.

    Viisas teko ettei saa sarjamurhaajan mainetta.

    Koskeeko tuo profiloituminen ainoastaan tiettyä vuosimallia/väriä vai luetaanko mukaan koko VW Beetle mallisto Hitleristä nykypäivään? 🙂

    Kyllä se varmaan koskee koko VW-merkkiä, niin hurjilta nuo VW-kuskit näyttävät. Voipi olla, että koskee jopa konsernin kaikkia autoja. Kaikki Skoda-kuskit ovat tietty murhaajia.

    Toki muistatte, että kaikki Volvolla ajavat ovat ryöstäjiä. Niin oli Volvo-Markkanenkin, joka käytti aina pakoautona Volvoa.

    Se oli ennen. Tuossa hommassa kun on pakko auton startata kun aika on. Nykyisiin ei ole luottamista. Oisko nyt Kia-Markkanen?

    Jooseppi kirjoitti: (31.1.2011 11:23:09)
    valitettavasti en ole myöskään tavannut yhtään sellaista audikuskia, jota oikeasti olisin arvostanut ja joka olisi antanut aihetta muuttaa käsitystäni siitä ihmistyypistä joka haaveilee audista
    .. heistä kun tursumaan puheen sijasta aivan liikaa epävarmuudesta kumpuavaa turhaa ja tylsää pullistelua 😉

    mutta tämä keskustelu oli minun osaltani tässä 😀

    Lol, Ihmistyyppi joka haaveilee Audista. Pirkka-neekerit?

    Nimetön

    Jooseppi kirjoitti: (31.1.2011 11:23:09)

    Hörhö kirjoitti: (31.1.2011 11:14:11)

    valitettavasti en ole myöskään tavannut yhtään sellaista audikuskia, jota oikeasti olisin arvostanut ja joka olisi antanut aihetta muuttaa käsitystäni siitä ihmistyypistä joka haaveilee audista
    .. heistä kun tursumaan puheen sijasta aivan liikaa epävarmuudesta kumpuavaa turhaa ja tylsää pullistelua 😉

    mutta tämä keskustelu oli minun osaltani tässä 😀

    Hyvä, kun lopetit, että pääsee sanoon viimesen sanan. Ja muutenkin hyvä, sillä surkeaa provoiluahan sä suollat.

    En ole aikaisemmin laittanut ihmisiä eri kategorioihin automerkkien perusteella. Täytyy kai alkaa katteleen Audikuskeja kieroon. Vai menisköhän sosiaalinen kanssakäyminen vaikeaksi, jos alkaa auton perusteella luokittelemaan ihmisiä? Mites, kun mulla on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana Fiat, Mazda, pari Volkkaria, pari Foorttia. Olenko mä sekakäyttäjä ja murhaaja? Hyviä ystäviä mulla on paljon ja hekin vaihtavat useasti automerkkiä. Pitäsköhän olla kaverina ja ystävänä vaan tiettyjen autojen aikana.

    Jooseppi ei tunne yhtään Audikuskia, jota arvostaa. Siinä on kanssaihmisten arvostus huipussaan, ei muuta kun onnea valitsemallasi tiellä.

    Ainoa toivo tässä asiassa on, että Jooseppi on huumorimielellä liikkeellä. Eli silloin mua vedätetään. Pahalta vaan näyttää, että äijä on tosissaan. Voi niitä Joosepin läheisparkoja, jotka erehtyvät Audin ostamaan:-D

    Jooseppi kirjoitti: (31.1.2011 11:23:09)

    Hörhö kirjoitti: (31.1.2011 11:14:11)

    valitettavasti en ole myöskään tavannut yhtään sellaista audikuskia, jota oikeasti olisin arvostanut ja joka olisi antanut aihetta muuttaa käsitystäni siitä ihmistyypistä joka haaveilee audista
    .. heistä kun tursumaan puheen sijasta aivan liikaa epävarmuudesta kumpuavaa turhaa ja tylsää pullistelua 😉

    mutta tämä keskustelu oli minun osaltani tässä 😀

    Näyttää siltä, että ihmisen persoonallisuuden arvostamisessa kysymys onkin enemmän autosta kuin kuskista, niin kuin suomalaisilla tuppaa yleensä olemaan. Ensin katsotaan autoa ja sen perusteella selviää, mikä kuski on miehiään.

    Ymmärrän kyllä, että tunteet saattavat nousta pintaan, kun näkee vanhan opiskelukaverin parkkeeraavan 70-80 t€:n A6:n siihen oman Avensiksen viereen.

    Itse en ole tavannut ihmisiä, joille Audin hankinta olisi jonkinlainen haave. Kovin alhaalta pitää ponnistaa, jos on tuollaisia haaveita ja päämääriä elämässä. Nuo kun ovat mielestäni varsinaisten haaveiden sivutuotteita.

    Aika v-mäistä kansaa tuntuu Suomi olevan täynnä, sillä Audeja on perstuntumalta liikenteessä lähes samoin määrin kuin Saabeja -80-luvulla. 🙂

    Kualeppi kirjoitti: (31.1.2011 11:39:59)

    Jooseppi kirjoitti: (31.1.2011 11:23:09)

    Hörhö kirjoitti: (31.1.2011 11:14:11)

    valitettavasti en ole myöskään tavannut yhtään sellaista audikuskia, jota oikeasti olisin arvostanut ja joka olisi antanut aihetta muuttaa käsitystäni siitä ihmistyypistä joka haaveilee audista
    .. heistä kun tursumaan puheen sijasta aivan liikaa epävarmuudesta kumpuavaa turhaa ja tylsää pullistelua 😉

    mutta tämä keskustelu oli minun osaltani tässä 😀

    Hyvä, kun lopetit, että pääsee sanoon viimesen sanan. Ja muutenkin hyvä, sillä surkeaa provoiluahan sä suollat.

    En ole aikaisemmin laittanut ihmisiä eri kategorioihin automerkkien perusteella. Täytyy kai alkaa katteleen Audikuskeja kieroon. Vai menisköhän sosiaalinen kanssakäyminen vaikeaksi, jos alkaa auton perusteella luokittelemaan ihmisiä? Mites, kun mulla on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana Fiat, Mazda, pari Volkkaria, pari Foorttia. Olenko mä sekakäyttäjä ja murhaaja? Hyviä ystäviä mulla on paljon ja hekin vaihtavat useasti automerkkiä. Pitäsköhän olla kaverina ja ystävänä vaan tiettyjen autojen aikana.

    Jooseppi ei tunne yhtään Audikuskia, jota arvostaa. Siinä on kanssaihmisten arvostus huipussaan, ei muuta kun onnea valitsemallasi tiellä.

    Ainoa toivo tässä asiassa on, että Jooseppi on huumorimielellä liikkeellä. Eli silloin mua vedätetään. Pahalta vaan näyttää, että äijä on tosissaan. Voi niitä Joosepin läheisparkoja, jotka erehtyvät Audin ostamaan:-D

    Vakavissaan se taitaa valitettavasti olla. Olisi mielenkiintoista tietää että mikä mahtaa olla tuon Joosepin tieteellisen Audi tutkimuksen populaation koko. Lienee aika mittava koska siitä voi vetää noinkin päteviä johtopäätöksiä koskemaan kaikkia Audi kuskeja. Ja itse asiassa tuossa viimeisimmässä tuotoksessa mukaan vedetään jopa Audeista haaveilevat henkilöt.

    Pitää pyytää Tekniikan Maailmaa ja Alibia tekemään jonkinlaisen yhteisartikkelin siitä, että millä autoilla Suomen rikoshistorian suurimmat konnat ovat ajelleet tai mistä autoista ovat mahdollisesti haaveilleet. Tällä tavalla pystyy ehkä välttämään ikävän leimautumisen omistamansa automerkin perusteella.

    Aika varhaisessa vaiheessa tätä vuotta meni jakoon tuo vuoden hölmöimmän postauksen palkinto! Mutta onnittelut jokatapauksessa!

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 111)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #446587 kohteessaMistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä sopiva auto Golffaavalle perheelle (3hlö)?