26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Mistä ostaa erikoisemmat puiden varret?

Etusivu Foorumit Välineet Mistä ostaa erikoisemmat puiden varret?

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen huomannut että golfkaupat eivät usein kanna jäykempiä puuvarsia, varsinkin driver varsia (X tai TX jne). Kysyin liikkeessä asiasta ja vastaukseksi he sanoivat ettei niiden menekki ole kovin suurta ja siksi niitä ei juuri ole, täytyy tilata.
    Tästä viisastuneena mieleeni tuli seuraava kysymys: Mistä tilata mainitunlaisia varsia, varsinkin puumailoihin? Onko suositella joitakin nettisivuja, jotka on todettu luotettaviksi?

    En tiedä mistä liikkeistä olet jo kysynyt, mutta luulisi että näistä löytyisi:

    Gripster, ViliCustomGolf tai Golfpaja

    Tuo Nordica golf on aivan ylivoimainen paikka varsien ja monen muun asian ostamiseen. Isot valikoimat ja toimitukset tulevat nopeasti.

    Onhan noita golf liikkeitä paljon mistä saa. Yksi tapa on hankkia uusi maila liikkeestä jossa täysi customointi. Uuden mailan hankinnan myötä varren hinta monesti myös edukkaampi. Yhtenä luotettavan liikkeen merkkinä pidän sitä että voi maksaa paypalilla.

    Brute golf, sieltä löytyy jäykkääkin jäykempiä varsia jopa nupin kanssa 48″ asti. ebaystakin luultavasti löytyy.

    Kyllä tunnetuimmilla mailavalmistajilla löytyy jäykkiäkin varsia. Sekä golfliikkeissä fittauksessa että myös demopäivillä, vaikka demoissa suurin asiakasryhmä onkin klubipelaajat. X-varsia menee paljon.
    En tosin ymmärrä sokkona varsien tilaamista, sillä niin moneen kertaan olen nähnyt varren merkityksen varsinkin driverissa. Esimerkiksi spinnissä 1000 rpm saattaa vaikuttaa driven pituuteen 30m ja tässä varsien soveltuvuus on hyvinkin yksilöllistä. Tietenkin jos on aikaa ja rahaa niin yritys/erehdys toimii tässä myös ja tilaus-periaatteella lopulta oikea varsi saattaa löytyä.

    Kyllä tunnetuilta mailan valmistajilta löytyy on totta. Nykyään toimitusajat ovat ihan älyttömät. Pojalleni fitattiin viikko sitten draiveri, ja iloisesti se meni tilaukseen.
    Tieto tuli toimitus ajankohdasta ja se oli kesäkuun loppu.
    No joku sanoo tähän että miksi jätitte keväälle, vastaan että kyseessä on 16-v juniori, joka kehittyy talvenkin aikana paljon. Vertaan asiaa vaikka hiihto monoon. Et voi keväällä tietää seuraavan talven monon kokoa.

    Vai ovat nuo toimitusajat edelleenkin noin pitkiä? Itse fittautin raudat ensimmäisenä koronakesänä ja niiden saapuminen venyi yli kuukaudella luvatusta. Kaveri teki saman viime kesänä ja hänelle tuli tuplasti tuohon minun odotusaikaani lisää. Mailat olivat eri valmistajien, joten merkillä ei tunnu olevan merkitystä toimitusajoissa?
    Koronarajoitusten pikku hiljaa lauetessa, taitaa tuo pitkittynyt ”erikoisoperaatio” olla vaikuttavin tekijä materiaalien saatavuuteen. Tosin mailojen toimitusajat ovat pienin tekijä tässä sopassa, takokoot niistä vaikka aseita Ukrainan armeijalle..

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1358046 kohteessaMistä ostaa erikoisemmat puiden varret?

Etusivu Foorumit Välineet Mistä ostaa erikoisemmat puiden varret?