26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Mistä halvalla draivereita halvalla

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä halvalla draivereita halvalla

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nii mistä draivereitä halvalla, mutta kuitenki luotettavasti

    No vaikka Golfpörsistä.

    Rahalla draivereita rahalla, kaupasta draivereita kaupasta.

    Huhhuh.

    Vaikka minulta.

    MINULTA SUOMEEN MAAHANTUOTUNA 460 c STIFF JA REGU 139 EUROA KIPALE. SOITA 0503517768

    Osta 3D uusin 460 kuutioinen 219 ekeä.

    Testasin ja pidin hyvänä.

    12 väylälyöntiä 200-270 m. Keskilyönti ehkä 230-240 m. Oli hyvä. mm Fujikuran tähän pyssyyn tekemä varsi. Loytyy r ja s,loftit 11 ja 9,5

    Pitäisin harkinnan arvoisena.

    Robottitesti löytyy suomen stadiumin sivuilta, jossa verrattuu muutamaan merkkimailaan. Ei ainakaan sen huonommalta lukemien valossa kuin kalliit kilpailijat. Testin luotettavuus sitten on ?!!

    Intersportissa oli ainakin vielä pari viikkoa sitten Taylor Maden R580:ä 249€, jos kiinnostaa.

    tilaa jenkeistä kloonimaila. itsellä on sellainen ja toimii kuin junan vessa.

    Lue lisää: keppi jenkeistä kotiovelle toim.

    approach tarjoaa masters titaniumia 460 c… lyöjästähän mitat on kiinni, mutta haarukka peli miehellä on 250 – 300 metriä !!! revi siitä !!!

    Kaltaisesi myyjän kanssa ei tällaisen nallipyssyn (200-metrinen on mulle hyvä draivi 🙂 kannata siis tehdä kauppaa, vai?

    Pakollinen mainos: Mailapaja tarjoaa SMT:ta.

    jouni: oisko ollut niin halpa? 😮

    Itse maksoin 399 € taylorin r580xd:stä viime viikolla intersportista, nyttemmin 379€

    Sulla on XD; tämän vuioden malli! Siitä 150 extraa. Sun mailas on joulukuussa tarjouksessa 249, niin kauan kuin tavaraa riittää. Ja veikkaan ,että sitä riittää…

    Oli nuo viime vuoden mallit ilman tuota DX:ää. itse ostin sellaisen ja hyvin on toiminut.

    Saako SMT:tä jostain pääkaupunkiseudulta? Olisi mukava kokeilla Babylonia.

    -That’s right, I’m back from the future!

    Ikävä kyllä en tiedä onko SMT kenenkään valikoimissa siellä syvässä etelässä. Tämän palstan nimimerkki lahtito on ainakin joitan nuppeja välittänyt joillekin, enemmän harrastuspohjalta tosin. En tosin tiedä, onko käsistään lähtenyt yhtään Babylonia.

    Itse en kyllä oikein ole innostunut tommoisista monimateriaalinupeista. Ei oikein hirmuisesti innosta varrenvaihdot tommoisiin, arvatenkin jonkin verran riskialtista hommaa…

    Laaksosen pulju (Flow Golf) on tietääkseni myynyt jonnin verran SMT:ta ja lahjoittanut kanssa, tuolla viime vuoden Clubhousen kisassa taisi olla palkintona Laaksosen tekemä SMT Carnoustie + Grafalloy Blue Stiff. Muistankohan oikein?

    Lue lisää: SMT

    Täytyypä käydä Flow Golfissa kattelemassa. On vähän muutakin mielessä.

    Nimetön

    Jos halpuus on pääkriteeri niin: DX 750. 400 cc. 9,5 ja 10,5. Left ja right. Hinta 169 e!

    Näin Intersport Megastore, Koskikeskus, Tampere.

    Koko setti bägeineen maksaa megatarjouksena 199,-.

    Hekkanen ja Approach, löytyykös teiltä nettisivuja, joita voisi ajankuluksi selailla ja vaimolle sieltä joululahjat jo tilata…?

    Ikävä kyllä mailapajalla ei ole vielä weppisivuja – ehkä ensi vuonna…

    Draiverinuppeja löytyy vaikkapa osoitteesta http://www.smtgolf.com – samasta paikasta löytyy myös AccuFLEXin varsivalikoimaa – ja hinnat sopivaksi arvatuilla varsilla saat vaikkapa mailitse: mailapaja at luukku dot com

    Täytyy ihan näin vasurina todeta, että mielenkiintoinen kauppa löytyy nyt Löfkullan ladosta, valikoimaa on ’vääräkätisillekkin’ ja vieläpä myyjäkin ymmärtää yskän, kun itse kuuluu joukkoomme jaloon. Taustalla kun vielä tuntuu olevan oikeaa osaamistakin, niin puolueettomasti saatan suositella.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #376580 kohteessaMistä halvalla draivereita halvalla

Etusivu Foorumit Yleistä Mistä halvalla draivereita halvalla