26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Missä on hyviä golf kauppoja nykyään?

Etusivu Foorumit Yleistä Missä on hyviä golf kauppoja nykyään?

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Mistä tilaatte vaatteita, jne brexitin jälkeisessä maailmassa. UK:ssa on varmaan edelleen parhaat nettikaupat. Kotimainen on oikeastaan toivoton, alennuksessa on aina vain jämäkokoja jotka ei sovi oikein kenellekkään. Silti mainonta on kovaa rummutusta. Ei jaksa selata.

    Voisiko olla, että tuotteet menevät hyvin kaupaksi normaalihinnoillakin, niin ei ole tarvetta ainaisille alennusmyynneille?

    KL1

    Minä en tilaa mistään. Menen paikalliseen golfvälineitä ja -asusteita myyvään kauppaan ja ostan sieltä. Helppoa ja hauskaa.

    Nimetön

    Minä en tilaa mistään. Menen paikalliseen golfvälineitä ja -asusteita myyvään kauppaan ja ostan sieltä. Helppoa ja hauskaa.

    Niin minäkin tekisin mutta jostain syystä espoolaisissa golf kaupoissa on aina mun koot loppu. Ja jos haluisin ostaa 56 asteen wedgen, jäljellä on 60 asteinen tai merkkiä jota en halua. Sehän poistaa hauskuuden. Ei koskaan tarjota että saa tilaamalla vaan todetaan ettei ole. Toki enimmät kamat on ostettu kuitenkin noista.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1336544 kohteessaMissä on hyviä golf kauppoja nykyään?

Etusivu Foorumit Yleistä Missä on hyviä golf kauppoja nykyään?