26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Mikko Ilonen kilpailee Melbournessa..

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Mikko Ilonen kilpailee Melbournessa..

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #170719 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Oli otsikko tällä kirjoitusboikottien riivaamalla sivustolla eilen. Mitään ei kerrottu Ahokkaasta, joka myöskin kilpailee samaisessa Melbournessa ainakin starttilistan mukaan. Hän aloittaa kierroksensa klo 23.00 Suomen aikaa.

    #228070 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Juttua on toimittajan toimesta korjailtu sillä aikaa kun olen ollut poissa palstan vaikutuspiiristä.

    Menestystä on pakko lähteä toivottelemaan tässä tilanteessa. Toivottavasti he eivät tuota minulle karvasta pettymystä tällä kertaa.

    #228071 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Chip Greenside kirjoitti: (26.11.2008 18:39:32)
    Juttua on toimittajan toimesta korjailtu sillä aikaa kun olen ollut poissa palstan vaikutuspiiristä.

    Menestystä on pakko lähteä toivottelemaan tässä tilanteessa. Toivottavasti he eivät tuota minulle karvasta pettymystä tällä kertaa.

    Huomasitko, jotta Tyry sua päivitetyssä jutussaan oikein henk.koht. kiittelee …

    Mutta siis nyt se on alkanut parilla Ahokkaan ET-ura. Peukut teippaan pystyyn nyt nukkumaan mennessä, jotta aamulla on miinuksen puolella score. Tässä alkuun on paljon pelimahdollisuuksia ja tärkeää tehdä cutit, jotta eka 11-kategorian re-ranking suo startteja myös siinä vaiheessa kun palataan Eurooppaan.

    Vaan kävi miten kävi: minä piirrän Suomi-liput poskiin joka torstai ensi syksyyn saakka ja ihan ilman mainitsemaasi pakkoa toivotan vilpittömästi menestystä. Jo se, että me saadaan täällä live scoringia jännätä, on kiitoksen arvoinen asia. Kaikki sen päälle on plussaa!

    #228072 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Bogisti kirjoitti: (26.11.2008 23:34:48)

    Chip Greenside kirjoitti: (26.11.2008 18:39:32)
    Juttua on toimittajan toimesta korjailtu sillä aikaa kun olen ollut poissa palstan vaikutuspiiristä.

    Menestystä on pakko lähteä toivottelemaan tässä tilanteessa. Toivottavasti he eivät tuota minulle karvasta pettymystä tällä kertaa.

    Huomasitko, jotta Tyry sua päivitetyssä jutussaan oikein henk.koht. kiittelee …

    Mutta siis nyt se on alkanut parilla Ahokkaan ET-ura. Peukut teippaan pystyyn nyt nukkumaan mennessä, jotta aamulla on miinuksen puolella score. Tässä alkuun on paljon pelimahdollisuuksia ja tärkeää tehdä cutit, jotta eka 11-kategorian re-ranking suo startteja myös siinä vaiheessa kun palataan Eurooppaan.

    Vaan kävi miten kävi: minä piirrän Suomi-liput poskiin joka torstai ensi syksyyn saakka ja ihan ilman mainitsemaasi pakkoa toivotan vilpittömästi menestystä. Jo se, että me saadaan täällä live scoringia jännätä, on kiitoksen arvoinen asia. Kaikki sen päälle on plussaa!

    Huomasin kiitokset. Itsetunto kohosi taas piirun verran, jos se enää on mahdollista, taitaa katto tulla vastaan.

    Poikamme ovat aloittaneet kohtalaisesti sijoitusten valossa, kaikki on siis jatkoonpääsyn suhteen vielä mahdollista. On kuitenkin totuuden nimissä sanottava, että Ahokan(Ahoka) edellä on 44 aussia ja Ilosen yli 60, joten ’normaalifield’in’ kisassa taitaisi jatkopaikka olla kiven takana.

    #228073 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Elä nyt Antti väännä bogia siihen viimeselle! Vaikka pahaa kyllä pelkään…

    #228074 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    MP-33 kirjoitti: (28.11.2008 8:22:08)
    Elä nyt Antti väännä bogia siihen viimeselle! Vaikka pahaa kyllä pelkään…

    Yes! Jatkoon ekassa kisassa, hyvä juttu.

    #228075 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ilonen ei enää kilpaile Melbournessa, lista leikattiin korkealta hänen yläpuoleltaan. Tulos ei ole kummoinen sitä taustaa vasten, että kisassa meni jatkoon 45 australialaista ja vain 25 muuta. Osallistujakaarti oli muutenkin vaatimaton, sillä WR:n sadan parhaan joukosta mukana oli vain viisi pelaajaa.

    Ahoka (eikö tuota nyt jo saisi oikein leaderboard’ille) onnistui sensijaan kohtuullisesti. Jatkopaikka ’ensimmäisessä’ ET:n kisassa, jossa varmasti oli paineita tavallista enemmän. Toivon mukaan (enligt Toivo) hän nostaa vielä loppukierroksilla sijoitustaan ja kausi ET:llä saa hyvän alun.

    #228076 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hyvältä näyttää, toivottavasti vihdoin saatiin oikea pelimies areenoille. Peukut on aina pystyssä joka miehelle mutta olen henkilökohtaisesti lopen kyllästynyt näihin ’tuuli vei’ ja muihin iän ikuisiin selittelyihin…

    #228077 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Korjatkaa kun olen väärässä! Kisan entry list:in mukaan Suomesta osallistumisoikeuden tähän kilpailuun olisi saanut myös ainakin Mäkitalo, Karjalainen, Granberg ja ehkä myös Tuovinen? Tietysti myös Kakko ja Korhonen, mutta heillähän ainakin on jotain ’muuta tekemistä’ tällä hetkellä…

    #228078 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    on kovassa menossa ylöspäin…lyönti hanskassa ja hanskat mukana 🙂

    #228079 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    uuuppss…se siis on AHOKAS…antti…täl hetkel -3

    #228080 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ahokas on edelleen kohtuullisissa asemissa Melbourne’ssa. Rei’ät 16-18 ovat sujuneet häneltä ihmeellisen heikosti: Yhteensä 9 reikää seitsemän yli par’in. Viimeiselle kierrokselle onnistunut loppu ja sijoitus kahdenkympin sakkiin?

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #228070 kohteessaMikko Ilonen kilpailee Melbournessa..

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Mikko Ilonen kilpailee Melbournessa..