26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Masters 2022

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Masters 2022

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 52)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tässä on lähiaikojen tarjonta osoitteessa http://www.masters.com; meillä kello on 7 tuntia edellä.

    sunnuntai
    ON THE RANGE___11:00AM – 1:00PM EDT
    FEATURED GROUPS___10:15AM – 7:00PM EDT
    HOLES 4, 5 AND 6___10:30AM – 3:30PM EDT
    AMEN CORNER___11:45AM – 6:00PM EDT
    HOLES 15 AND 16___12:30PM – 6:30PM EDT
    BROADCAST___2:00PM – 7:00PM EDT
    GREEN JACKET CEREMONY___7:00PM EDT

    Edit: Aikataulu päivitetty

    Hyvin näkyy, VPN USA itärannikko. Vaatii vain rekisteröitymisen Mastersiin. Ei maksa mitään-

    Onko muilla ongelma ruudun kanssa? Ilmottaa ettei ohjelma ole alkanut.

    mulla ei ottanut maksua vastaan…

    Masters.com pelit käynnissä, ei tarvitse odottaa Ruudun lähetysaikaa. Todella monipuolinen sivusto, valittavina paljon eri seurantakohteita.

    KL1

    4par ja pirdie: Iso Kiitos vinkeistä! Ensimmäistä kertaa innostuin katsomaan livelähetystä peeceellä. Hyvin toimii, kiitos Freedomen!

    Jos jotain kiinnostaa, niin Tigerin paluuta voi seurata 18:04 lähteneessä ryhmässä.

    KL1

    Perin virkistävää taas nähdä, että huippuammattilaiset lyövät aivan yhtä paskoja ja jopa paskempia lyöntejä kuin minä. Par3, 170 m, ja avaus 20-40 m ohi lipusta…

    KL1

    Miten valitaan se ryhmä, jota haluaa seurata?

    KL1

    Oon yrittänyt kaikkea, mutta aina vain live pysyy rei’illä 4-6. Eikö tässä olekaan mahdollisuutta seurata haluamaansa ryhmää livenä?

    Eikö sinulla näy osoitteessa https://www.masters.com/en_US/live/index.html ’Channels’, josta voit valita katseltavan streamin (6 kpl) ja halutessasi myös rakentaa seurattavan ryhmän ’ My Group’. Näin siis tietsikan selaimella (Edge). Tabletilla saan näkyviiin vain yhden kanavan, vaihtaminen vaatii ilmeisesti jonkun tempun, jota en nyt malta selvittää.

    My group näkyy myös tabissa normaalisti, saattaa vaatia sen ilmaisen kirjautumisen. Se on kyllä näppärä toiminto.

    KL1

    Mistä valitaan katsottava stream? Monta valikkoa tuossa on, mutten löydä mitään kuvaustasi vastaavaa.

    KL1

    Mulla näkyy pudotusvalikoina:
    Live
    Leaderboard
    Players
    Fantasy
    Track
    More

    Kaikkia olen kokeillut, ja aina palaa siihen 4-6 liveen, josta aloitin. Jos onnistun löytämään haluamani pelaajan, se näyttää tallennuksia, joita en pysty hallitsemaan. Onko tarkoitus olla näin?

    KL1

    Siis, jos haluan livenä seurata jotakin pelaajaa, niin mistä se löytyy? Rautalankaohjeet, kiitos.

    My Group

    Kyllä tuo 4parin ohje oli hyvinkin rautalankoohje, mutta auttaako tämä linkki.

    Ja sitten hieman sisälukutaitoa….

    Palaan tuohon tablettinäkymään, missä minulla näkyi vain yksi kanava. Kaikki tulivat valittaviksi kun käänsin laitteen muotokuva-asentoon. Joskus asiat ovat liian yksinkertaisia…

    ’My Group’-valinnassa seurataan pelaajia, jotka on merkitty suosikeiksi. Niitä on syytä valita useampi (>=5), suoritukset tulevat näkyviin kun ko pelaajasta on jotain näytettävää.

    Harvinaisen p*ska kuvanlaatu Ruudussa (samaa laatua myös masters.com Chromecast->65″ TV+liiketoisto nykivää 50/60Hz),tuntuu että eilisen tallennus vielä huonompi kuin eilinen live.
    Luulisi että tuohon hintaan saisi edes Full HD kuvan (nyt ehkä joku 720p),Masterssin kun joskus näkisi 4K,kuten Formula 1 kisat nykyään Viaplayssa.
    Ajattelin myös kikkailla kuvan masters.com ja suomenkielisen selostuksen Ruudusta,mutta kuvanlaatu sama+liiketoisto ongelmat Chromecast->TV.

    Harvinaisen p*ska kuvanlaatu Ruudussa

    Onkohan vika kuitenkin yhteyksissä. Minulla iPadin ja AppleTVn kautta TV-ruudulle ja kuvanlaatu hyvä, eikä nykimisiä.

    Ilmainen vpn proton ja googletus masters.com ja sitten sivun oikealla alhaalla 6 vaihtoehtoa katsoa ilmaiseksi+ grouppikanavat. noin 6 tuntia katsoin 19.00-1.00 alussa netti pätkäs kerran. Maksullinen lähetys alkoi kuulemma 22.00

    KL1

    ’My Group’-valinnassa seurataan pelaajia, jotka on merkitty suosikeiksi. Niitä on syytä valita useampi (>=5), suoritukset tulevat näkyviin kun ko pelaajasta on jotain näytettävää.

    Tuo selvensi. Ilmankos sieltä tuli ikään kuin pätkiä.

    Ne kuusi eri streamiäkin löytyivät vihdoin. Tänään pääsee taas katselemaan. Kiitos neuvoista!

    Tietokoneelta katsottaessa on myös huomioitava, että VPN-yhteys on huomattavasti hitaampi normaalia. Eilen mittasin, normaali 300 MBps, VPN Itärannikko 29 MBps.
    Onko kenelläkään neuvoa, miten saan nuo kaikki Livet kännykkään näkyviin, nyt näkyy vain omat suosikit.
    Edit. Käynnistin juuri modemin uudelleen, VPN nopeus nyt 140 MBps. Saattoi eilen olla ruuhkaa linjoilla.

    Olen katsellut joitakin vuosia Mastersia VPN:n avulla ja CBS Sportin kautta.
    Ohessa linkki CBS:n sivulle: https://www.cbssports.com/golf/masters/live/?ftag=CBS-03-10acc2c
    Sivulla on sitten eri vaihtoehtoja (”Featured Groups jne”). Perusta taitaa olla Mastersin kotisivuilta, mutta tuntuu pelaavan paremmin kuin Masters.com, ilman sisäänkirjautumista. Seurasin eilen Tigerin ryhmää ja ihan hyvin tuntui pelaavan niin Tiger kuin yhteyskin.

    Onko kenelläkään neuvoa, miten saan nuo kaikki Livet kännykkään näkyviin, nyt näkyy vain omat suosikit.

    Käytössä on siis Masters appi? Channels- ja MyGroups-valinnat tulevat näkyviin Live-valikon alta aivan samamalla tavalla kuin selaimessakin. Vrt aiempi tablettinäkymää koskeva viestini.

    En saa peilattua Chromecastilla puhelimesta enkä tabletista Live-kanavia TV-ruudulle, MyGroups onnistuu.

    En ole huomannut mitään eroa peuhaako tuolla Masters-sivuilla kirjautuneena vai ei.

    Onkohan vika kuitenkin yhteyksissä. Minulla iPadin ja AppleTVn kautta TV-ruudulle ja kuvanlaatu hyvä, eikä nykimisiä.

    Netin nopeus katseluhetkellä +-50M,ja kun Viaplayn 4K lähetykset (+HBOmax ym.) näkynyt aina loistavalla laadulla.
    AppleTV täytyy vielä ostaa joskus kokeeksi.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 52)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1357419 kohteessaMasters 2022

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Masters 2022