16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[9][10]
KilpailuaSuomalaista

Maltby CT 250 /Näprääjä?

Etusivu Foorumit Yleistä Maltby CT 250 /Näprääjä?

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Oletko jo saanut kokemuksia mailasta / varresta?

    Lapaa ei ollut heti saativilla joten koko paketti lähti 20.8 ’jälki’ toimituksella.

    Tällä viikolla odottelen saapuvaksi.

    Joko nyt…?

    Tällä kertaa toimitus kesti totuttua pidempään.

    Eilen maila suomeen ja tulli sekä alv maksuun.

    Tänään pitäis mailan tulla jos näin niin sunnuntaina pääsee testaamaan.

    Täytyy varoa takalaittomia;)

    Entäs nyt?

    Ajattelin tilata nyt syksyllä tuon ja pari muuta nuppia ja varsia. Golfworksista ei ole kokemuksia. Oletteko käyttäneet USAn vai Euroopan päätä?

    Kyllä Maltby on vaan laadukas valmistaja ei jää yhtään jälkeen Tm tai muista nimimerkeistä ellei jopa mene ohi;)

    Maila on valmis tai ainakin melkein;(

    Siinä olevat paino ruuvit ovat kaikki saman painoisia joten swingipaino on D3+ – D5 riippuen halutusta lentokaaresta.

    Siksi on tehtävä ruuvit joista 2 on samanpainoisia ja 1 eripainoinen (raskaapi) kuin 2 muuta jolloin swingipaino pysyisi aina samana riippumatta säädöstä.

    Olen tilannut jenkeistä.

    Minulla olisi pientä tilausta myös sieltäpäin eli tulen mielelläni jakamaan toimituskustannuksia eikä ole mikään kiirus. Tarvittaessa minäkin voin tilauksen hoitaa.

    Minulla on sunnuntaina 9:30 tee off Kotojävellä.

    Jolloin maila testataan.

    Maanantaina pistän tietoa miten napsuu

    Nimetön

    ihan paaskaaaa ………..(¤)

    No nyt tuli maila ’testattua’.

    Hyviä lyöntejä ei tullut kuin liukuhihnalta, alussa osumat olivat sweetpotin alla, vanhassa mailassani huomattavasti matalampi face.

    Hyvillä osumilla pallo kyllä pakeni mukavasti eikä kaari ollut mitenkään turhan korkea vaikka kaikki paino ruuvit olivatkin kiinni.

    Lyödessä tuntui siltä että lapaa saa kyllä odottaa ts. rauhallisella swingillä pelaa hyvin. Varsi oli stiff CT 250:en oma, hieman tunnokkuuden puutetta olin havaitsevani. Tosin ero vanhan mailani varteen on aikamoinen UST 75 gold stiff tipattuna 1 1/8′ sillä pitää todella lyödä jotta potkii.

    Kaiken kaikkiaan kyllä maila joka jäi bägiin,

    ja jota voi säädellä fiiliksien mukaan.

    No niin alan olla pikkuhilja valmis tilaamaan.

    Pari nuppia ja iso nippu varsia ja grippejä. Hintaa kuitenkin näyttää kertyvän.

    Olitko Näprääjä tilaamassa ja oliko sulla jo sinne ’tili’ auki?

    4 lapaa olis ostoslistassa.

    Laita meiliä osoitteeseen:

    markku.nylen@koff.fi

    niin jatketaan meileillä.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370234 kohteessaMaltby CT 250 /Näprääjä?

Etusivu Foorumit Yleistä Maltby CT 250 /Näprääjä?