16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

Etusivu Foorumit Yleistä Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

Esillä 2 viestiä, 151 - 152 (kaikkiaan 152)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

    toveri kirjoitti: (22.7.2013 21:55:47)
    [

    Sori vaan tuli varmaan lainattua tekstiä vähän väärin. Itse en vain pidä sellaisesta tavasta, pistetään pallo tiille sitten mietitään mailaa ja muut odottavat tätä toimenpidettä.

    Ok. Mä taas kun joudun usein odottamaan aika pitkäänkin ennen kun voin palloni lyödä, tuo tiiaaminen on varsin luonteva tapa laittaa pallo kädestään johonkin.

    Eikös se kuitenkin ole ajankäytöllisesti aivan sama missä järjestyksessä nuo asiat tekee?

    ts kirjoitti: (22.7.2013 22:07:42)

    toveri kirjoitti: (22.7.2013 21:55:47)
    [

    Sori vaan tuli varmaan lainattua tekstiä vähän väärin. Itse en vain pidä sellaisesta tavasta, pistetään pallo tiille sitten mietitään mailaa ja muut odottavat tätä toimenpidettä.

    Ok. Mä taas kun joudun usein odottamaan aika pitkäänkin ennen kun voin palloni lyödä, tuo tiiaaminen on varsin luonteva tapa laittaa pallo kädestään johonkin.

    Eikös se kuitenkin ole ajankäytöllisesti aivan sama missä järjestyksessä nuo asiat tekee?

    No lähetän minäkin tekstareita kierroksella jos joudun odottelemaan saatan joskus jopa soittaa. Mutta ei sillä mielestäni mitään tekemistä ole lyönteihin valmistautumseen ja kuinka kauan se saa ottaa.

Esillä 2 viestiä, 151 - 152 (kaikkiaan 152)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #414663 kohteessaLyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

Etusivu Foorumit Yleistä Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?