26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

Etusivu Foorumit Yleistä Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 152)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts kirjoitti: (20.7.2013 22:59:17)

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 22:48:12)

    ts kirjoitti: (20.7.2013 22:36:13)

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 22:33:20)
    [

    Ei varmaan tule 100hcp ryhmä 3,5h jos pelaa pallon reikään saakka.
    Minkä majorin sä olet voittanu tietäis vaan miks hymy hyytyy?

    Voi voi poika… pidähän nyt oikeeti pienempää ääntä kun hevosetkin jo nauraa. Tai sitten paa korkki kiinni jos se saa noin sekavaa tekstiä aikaseks kuten majorit ym.

    Ja kuten sanoin, helposti tulee hcp 100 ryhmä 3,5h lyöntipelinä kierroksen. Hosumatta ja kiirehtimättä. Sulta vaan taas kerran jää nyt ymmärtämättä jotain…

    Ei muuten tuu

    Heh.. on sulla kova pää. Etkä edes tajua mitä sultajää tuossa ymmärtämättä. Samoin kuin se että koko ajan vahvistat mun sanomaa vaikka luulet väittäväs vastaan. Hassu veikko olet.

    heh olet huvttava etkä edes ymmärrä sitä, ja vahvistat käsitystäni ihan itse hih hih.

    ts

    Nips kirjoitti: (20.7.2013 23:04:41)

    ts kirjoitti: (16.7.2013 11:51:11)
    Sitten kun 100 lyönnin kierrosta pelaava alkaa käyttämään tuon minuutin aina, ollaan jo syvällä suossa.

    Niinpä, jos valmistautuminen vie minuutin, 100 lyönnin kierros kestää 20min enemmän kuin 80 lyönnin. Ja jos kadonnutta palloa etsitään sallitut 5min, esim. kolme kadonnutta palloa kestää 15min.

    Subjektiivinen odotusaika voi olla eri asia kuin todelliset minuutit: jonkun pelaajan silmään hitaan näköinen peli häiritsee enemmän kuin vähemmän hitaan näköinen vaikka minuuteissa asia voi olla päinvastoin.
    ]

    Juuri näin ja sitten laitetaan päälle vielä ne ylimääräiset siirtymiset jotka lisäävät tuota käytettyä aikaa.

    Ja toverei ressukka se ei vieläkään ymmärrä mitä jäi ymmärtämättä, mutta mäolen pelannut tuollaisen 100 hcp ryhmän perässä joskus ja iso oli kiire meillä kolmestaan pysyä perässä. HCP ei liity pelinopeuteen, pelitaito liittyy.

    ts kirjoitti: (20.7.2013 23:19:46)

    Nips kirjoitti: (20.7.2013 23:04:41)

    ts kirjoitti: (16.7.2013 11:51:11)
    Sitten kun 100 lyönnin kierrosta pelaava alkaa käyttämään tuon minuutin aina, ollaan jo syvällä suossa.

    Niinpä, jos valmistautuminen vie minuutin, 100 lyönnin kierros kestää 20min enemmän kuin 80 lyönnin. Ja jos kadonnutta palloa etsitään sallitut 5min, esim. kolme kadonnutta palloa kestää 15min.

    Subjektiivinen odotusaika voi olla eri asia kuin todelliset minuutit: jonkun pelaajan silmään hitaan näköinen peli häiritsee enemmän kuin vähemmän hitaan näköinen vaikka minuuteissa asia voi olla päinvastoin.
    ]

    Juuri näin ja sitten laitetaan päälle vielä ne ylimääräiset siirtymiset jotka lisäävät tuota käytettyä aikaa.

    Ja toverei ressukka se ei vieläkään ymmärrä mitä jäi ymmärtämättä, mutta mäolen pelannut tuollaisen 100 hcp ryhmän perässä joskus ja iso oli kiire meillä kolmestaan pysyä perässä. HCP ei liity pelinopeuteen, pelitaito liittyy.

    En ole koskaan ollut eri mieltä siitä että pelitaito ei vaikuttasi nopeuteen

    ts

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 23:27:53)
    [
    En ole koskaan ollut eri mieltä siitä että pelitaito ei vaikuttasi nopeuteen

    Vielä kun ymmärrät että händäri ei kuvasta pelitaitoa

    ts kirjoitti: (20.7.2013 23:36:47)

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 23:27:53)
    [
    En ole koskaan ollut eri mieltä siitä että pelitaito ei vaikuttasi nopeuteen

    Vielä kun ymmärrät että händäri ei kuvasta pelitaitoa

    Tää on ihan huippu, mikä sitten bägin koko vai?

    ts

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 23:41:03)

    ts kirjoitti: (20.7.2013 23:36:47)

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 23:27:53)
    [
    En ole koskaan ollut eri mieltä siitä että pelitaito ei vaikuttasi nopeuteen

    Vielä kun ymmärrät että händäri ei kuvasta pelitaitoa

    Tää on ihan huippu, mikä sitten bägin koko vai?

    Tuo on vaan se totuus toveri hyvä. Ei kannata pilkallisesti nauraa asialle jota ei ymmärrä. Siinä antaa itsestään hölmön kuvan

    Muutama huomio oman lyhyen uran varrelta, tämä kesä. Ja heti alkuun totean etten ole jokaista kommenttia lukenut joten toivottavasti en hypi nenille huomioillani.

    Ensimmäisiä kierroksia pelatessamme, vaimoni kanssa, pyrin varaamaan tiiajan sellaisen ryhmän eteen jossa oli suurempi hcp kuin meillä, henkilökohtainen hcp, ettei selässä oltaisiin heti tai sellaisen ryhmän perään jossa oli pieni hcp, ryhmä hcp. Ja huomioni, erittäin suppea, oli että pienellä hcp:lla pelaajaat tiiasivat ripeästi ja väylällä löivät ripeästi mutta kaikki siinä välissä oli mielestäni nautiskelua eli kuljettiin ryhmässä ja jutusteltiin. Me, vasta-aloittaneet, saimme välillä jopa odotella vaikka käytimme aikaa lyöntiin valmistautumiseen. Toisaiseksi käytän mielummin enemmän aikaa pallon vieressä, muutama kymmenen sekunttia, valmistautuessa löyntiin kuin useamman minuutin sitä etsiessä. Omalta osalta olen huomannut että nopeasti lyöden sektori on huomattavasti suurempi kuin hetken pallon vieressä vietettyäni. Ehkä joskus tulevaisuudessa kykenen suorittamaan lyönnin ripeästi saaden pallon jäämään myös väylälle.

    Ei

    ts kirjoitti: (20.7.2013 23:36:47)

    toveri kirjoitti: (20.7.2013 23:27:53)
    [
    En ole koskaan ollut eri mieltä siitä että pelitaito ei vaikuttasi nopeuteen

    Vielä kun ymmärrät että händäri ei kuvasta pelitaitoa

    Mitä oppia suosittelisit niille pelaajille, händäristä riippumatta, jotka käyttävät paljon aikaa kaikenlaiseen vatulointiin, maneereihin, sihtailuihin jne.jne.. ?
    Siis pelaajille joiden joka ainoa lyöntisuoritus(siis valmistauminen kaikkineen) kestää, lyöntiä kohden arvioituna, ainakin yhtä kaun kuin ryhmän kolmella muulla pelaajalla yhteensä?

    Eikö juuri valmentaja tai opettava pro voi kertoa pelaajille ettei maneerit ja kaikenlainen muu sählääminen paranna pelitaitoja?
    Vai, onko jopa niin että joskus kannattaa taktiikkamielessä ärsyttää muita ryhmän pelaajia hidastelemalla. Tottahan se ’kuumentaa’ pelikavereita kun pistää heidät odottelemaan.

    Siinä olen samaa mieltä ettei tällaisia porukan hidastajia kovin usein tule ryhmään. Mutta viime vuosina yhä useammin sellaista kohtaa kentillä..eikä he tosiaankaan ole aina kovin huonoja tekemään tulosta, mutta järjettömän hitaita. Eivät ole kovin sosiaalisia, eivätkä erityisemmin välitä muista. eivät juurikaan seuraa muiden lyömiä palloja tai tule etsimään muiden palloa..omasta tekemisestään ovat tietenkin tarkkoja. Jopa linnunlaulu tai variksen rääkäisy riittää suoritukseen keskittymisen herpaantumiseen ja maneerit alkavat uudelleen alusta..mieleen tulee muutama tällainen peluri, mutten nyt viitsi kirjoittaa nimeä tähän..

    Vaikka asiasta huomauttaisi he eivät itse käsitä tekevänsä mitään väärin..
    Kumma juttu jos pro/valmentaja ei ole tällaista koskaan kohdannut..

    ts

    petsari kirjoitti: (21.7.2013 10:14:26)

    Vaikka asiasta huomauttaisi he eivät itse käsitä tekevänsä mitään väärin..
    Kumma juttu jos pro/valmentaja ei ole tällaista koskaan kohdannut..

    Minusta lä’hinnä kummallista on, että täällä kukaan ei tunnu lukevan toisten tekstejä, puhumattakaan että ymmärtäisi niistä jotain.

    Niin ja tommoset vatuloiijat pitää panna kuriin, ei niitä kukaan kestä katsella.

    Mä vaan olen muutaman kerran ollu vähän isommissa karkeloissa bägi selässä ja nähnyt miten tuo minuutti kuluu livakasti ryhmän ensimmäisen avaajan kohdalla, eikä aiheuta minkäänlaista ongelmaa mihinkään suuntaan. Samalla mä olen törmännyt ihmisiin jotka on äärettömän nopeita tiillä ja joka paikassa, mutta eivät ikinä pysty pelaamaan alle 4h kierrosta runsaidenkaan pelivuosien jälkeen, koska pallo ei vaan totttele.

    ts kirjoitti: (21.7.2013 10:33:43)

    Niin ja tommoset vatuloiijat pitää panna kuriin, ei niitä kukaan kestä katsella.

    Samalla mä olen törmännyt ihmisiin jotka on äärettömän nopeita tiillä ja joka paikassa, mutta eivät ikinä pysty pelaamaan alle 4h kierrosta runsaidenkaan pelivuosien jälkeen, koska pallo ei vaan totttele.

    Juuri näin. Tästä ensimmäisestä asiasta olen samaa mieltä…keinoja hieman kaipaisin.

    Tuota toista juttua hieman ihmettelen. Miten pelaajalla joka hoitaa lyömisen ja kaikki muutkin asiat nopeasti (mutta millään tavalla hätäilemättä) ja pelaa kohtuullista tulosta (80-100 lyönnin väliin) ilman pallojen etsimisiä, voisi olla vaikeuksia kiettää alle 4 tuntiin? Siinähän ei ole mitään järkeä että huiskii pallonsa menemään ja kuluttaa aikaa etsimisessä.

    Sinällään nopeus ei ole mikään tavoite. Kiireetön ja samalla joutuisa eteneminen kylläkin. Asiallinen kierros sujuu osaavalta 4 hengen ryhmältä helposti alle neljän tunnin. Nopeammat voi päästää ohitse.

    Itse kaipaisin hieman yleisempää kritiikkiä kaikenlaisia tarviketurhuuksia ja niistä koituvaa ajankäyttöä kohtaan. Toki myös turhien ja aikaa vievien maneereiden karsimista. Toisaalta ymmärrän ja tiedän että tarvikemyynti kasvattaa mukavasti proshopin liikevaihtoa. Joskus voi olla vaikeaa kun pro’n pitäisi houkutella kuluttajia ostamaan kaikenlaista krääsää ja toisaalta opettaa pelaajia välttämään samojen (käytännössä turhien) ja aikaa tuhlaavien härpäkkeiden käyttöä.

    petsari kirjoitti: (21.7.2013 10:14:26)
    Mitä oppia suosittelisit niille pelaajille, händäristä riippumatta, jotka käyttävät paljon aikaa kaikenlaiseen vatulointiin, maneereihin, sihtailuihin jne.jne.. ?

    Halunnevat tehdä hyvää tulosta ja ovat usein(?) ottaneet mallinsa TV:stä jne.

    Kuka osaa antaa oppia. Ja kuka pystyy ottamaan vastaan. Hyviä opettajia ja hyviä oppilaita on varsinkin nykyisin vähän, kun kaikki tuntuvat tietävän kaiken eivätkä pysty muuta myöntämään. Ihmisarvo tuntuu olevan kiinni tietämisestä tai jostain sellaisesta.

    ts

    petsari kirjoitti: (21.7.2013 12:58:27)

    ts kirjoitti: (21.7.2013 10:33:43)

    Niin ja tommoset vatuloiijat pitää panna kuriin, ei niitä kukaan kestä katsella.

    Samalla mä olen törmännyt ihmisiin jotka on äärettömän nopeita tiillä ja joka paikassa, mutta eivät ikinä pysty pelaamaan alle 4h kierrosta runsaidenkaan pelivuosien jälkeen, koska pallo ei vaan totttele.

    Juuri näin. Tästä ensimmäisestä asiasta olen samaa mieltä…keinoja hieman kaipaisin.

    Tuota toista juttua hieman ihmettelen. Miten pelaajalla joka hoitaa lyömisen ja kaikki muutkin asiat nopeasti (mutta millään tavalla hätäilemättä) ja pelaa kohtuullista tulosta (80-100 lyönnin väliin) ilman pallojen etsimisiä, voisi olla vaikeuksia kiettää alle 4 tuntiin? Siinähän ei ole mitään järkeä että huiskii pallonsa menemään ja kuluttaa aikaa etsimisessä.

    .

    Missä kohti tuota tekstiäni sanotaan että kyseinen pelaaja ei etsisi palloja tai että hän pelaisi tuollaisia 80-100 kierroksia?

    Nips kirjoitti: (21.7.2013 13:02:18)

    petsari kirjoitti: (21.7.2013 10:14:26)
    Mitä oppia suosittelisit niille pelaajille, händäristä riippumatta, jotka käyttävät paljon aikaa kaikenlaiseen vatulointiin, maneereihin, sihtailuihin jne.jne.. ?

    Halunnevat tehdä hyvää tulosta ja ovat usein(?) ottaneet mallinsa TV:stä jne.

    Kuka osaa antaa oppia. Ja kuka pystyy ottamaan vastaan. Hyviä opettajia ja hyviä oppilaita on varsinkin nykyisin vähän, kun kaikki tuntuvat tietävän kaiken eivätkä pysty muuta myöntämään. Ihmisarvo tuntuu olevan kiinni tietämisestä tai jostain sellaisesta.

    Juuri tässä sitä ollaan. Toisilla pelaajilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta opettaa vierasta, satunnaisesti ryhmään joutunutta kaveria. Jokainen varmaan ymmärtää ettei sellainen edes kuulu asiaan.

    Mutta jotain pitäisi tehdä. Muuten vatuloinnista ei päästä koskaan ja pahimmassa tapauksessa se vain lisääntyy. Tuskin kyseisellä kaverillakaan on kivaa. Eihän kukaan halua pidemmän päälle pelata sellaisen hidastelijan kanssa..

    ts

    petsari kirjoitti: (21.7.2013 16:03:54)

    Juuri tässä sitä ollaan. Toisilla pelaajilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta opettaa vierasta, satunnaisesti ryhmään joutunutta kaveria. Jokainen varmaan ymmärtää ettei sellainen edes kuulu asiaan.

    Miksi ei ole ja miksi ei kuulu asiaan?

    Mä ainakin annan selvän viestin kaikille kouluttamilleni alottelijoille: Kysykää ohjeita kokeneemmilta pelin nopeuttamiseen ja ottakaa ne vastaan avoimin mielin.

    Samalla kehotan heitä panemaan sormet korviin ja hymyillen katsomaan silmiin kun joku alkaa lyöntipuolella opastamaan tai säännöistä 🙂

    Pinttyneen hitaat pidempään harrastaneet onkin sitten isompi ongelma

    ts kirjoitti: (21.7.2013 16:11:14)

    petsari kirjoitti: (21.7.2013 16:03:54)

    Juuri tässä sitä ollaan. Toisilla pelaajilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta opettaa vierasta, satunnaisesti ryhmään joutunutta kaveria. Jokainen varmaan ymmärtää ettei sellainen edes kuulu asiaan.

    h

    Miksi ei ole ja miksi ei kuulu asiaan?

    Mä ainakin annan selvän viestin kaikille kouluttamilleni alottelijoille: Kysykää ohjeita kokeneemmilta pelin nopeuttamiseen ja ottakaa ne vastaan avoimin mielin.

    Samalla kehotan heitä panemaan sormet korviin ja hymyillen katsomaan silmiin kun joku alkaa lyöntipuolella opastamaan tai säännöistä 🙂

    Pinttyneen hitaat pidempään harrastaneet onkin sitten isompi ongelma

    Opastaminen saattaa onnistua tutussa porukassa. Muuten ei ole kovin fiksua edes pyrkiä neuvomaan. Pro:n kohdalla tilanne voi olla toinen mutta (toisilleen vieraiden)pelaajien ei todellakaan kannata ryhtyä korjailemaan toistensa virheitä..Ainakaan kesken kierroksen. Tämä tieto perustuu kokemuksiin käytännön tilannepsykologiasta

    Pidempään harrastaneet ovat yleensä jo oppineet kohtuullisen ripeän pelitavan..

    Mutta, meillä ts:n kanssa taitaa olla aiheesta erilainen näkemys. Hyväksytään se, ei aina tarvitse olla samaa mieltä asioista.

    pjs

    ts kirjoitti: (20.7.2013 19:52:45)
    Espanjan liitto vähän raa’alla esimerkillä koittaa kertoa samaa asiaa kuin minäkin

    Toivottavasti tämä ei jää ainoaksi kontribuutioksesi yrittäessä löytää ratkaisua ainoaan (väitettyyn) todelliseen ongelmaan (joka voitaisiin muotoilla seuraavasti):

    Mitä konkreettista kenttäyhtiö voisi tehdä, jotta pakotetaan ’jengi harjoittelemaan peli siedettävälle tasolle’?

    ts

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:00:13)
    [
    Mitä konkreettista kenttäyhtiö voisi tehdä, jotta pakotetaan ’jengi harjoittelemaan peli siedettävälle tasolle’?

    Ihan oikeesti, vaikka millainen itku syntyis tästäkin, niin näin järjettömiin kysymyksiin ei viitsi alkaa vastaamaan

    pjs

    Oma huomio: ei kannata puhua ’100 hcp ryhmistä’, koska näiden koostumus voi olla hyvin erilainen. Olennaisinta on nähdäkseni henkilöiden lukumäärä ryhmässä. Ilmeisesti keskustelussa on puhuttu pääosin 4 hengen ryhmistä, mutta ehkä joku on tarkoittanut myös pienempiä ryhmiä.

    Kaikkein hitaimpia lienevät ne ryhmät, joissa on pari noin 10 händärin kaveria ja pari 40 händärin aloittelijaa. Aina pitää odottaa ennen kuin voidaan lyödä, etsitään leveälle draivailtuja palloja, jne. ja lyhyempilyöntiset eivät voi edetä. Neljän hengen ryhmistä toiseksi hitaimpia lienevät neljä noin singelipelaajaa (jos peli on ’metsässä’ ja pelataan tarkasti) tai 4×25 händärin pelaajaa (varsinkin jos miehiä: lyövät pitkälle, mutta vinoon).

    Esimerkiksi 2 henkilöä, joiden molempien tasoitus on 50 voivat pelata kyllä nopeasti, mutta se estyy, jos porukassa on pidempilyöntisiä. 50 tasoituksella pelaavat voivat kyllä myös pelata kohtalaisen hitaasti (eräskin kaveri ottaa aina kaksi keskittynyttä harjoitussvingiä ym. – tästä hänelle vaivihkaa huomautinkin..).

    pjs

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:03:53)

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:00:13)
    [
    Mitä konkreettista kenttäyhtiö voisi tehdä, jotta pakotetaan ’jengi harjoittelemaan peli siedettävälle tasolle’?

    Ihan oikeesti, vaikka millainen itku syntyis tästäkin, niin näin järjettömiin kysymyksiin ei viitsi alkaa vastaamaan

    Tuskinpa tästä kovin suurta itkua syntyy. Kun et ole kykeneväinen osoittamaan mitään konkreettisia keinoja esittämäsi ’ainoan todellisen ongelman’ ratkaisemiseksi, voidaan pitää osoitettuna, ettei se ollutkaan ’ainoa todellinen ongelma’, vaan ratkaisuja täytyy etsiä muualta. Onneksi muita ratkaisuja on esitetty R&A:ta myöten.

    ts

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:25:45)

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:03:53)

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:00:13)
    [
    Mitä konkreettista kenttäyhtiö voisi tehdä, jotta pakotetaan ’jengi harjoittelemaan peli siedettävälle tasolle’?

    Ihan oikeesti, vaikka millainen itku syntyis tästäkin, niin näin järjettömiin kysymyksiin ei viitsi alkaa vastaamaan

    Tuskinpa tästä kovin suurta itkua syntyy. Kun et ole kykeneväinen osoittamaan mitään konkreettisia keinoja esittämäsi ’ainoan todellisen ongelman’ ratkaisemiseksi, voidaan pitää osoitettuna, ettei se ollutkaan ’ainoa todellinen ongelma’, vaan ratkaisuja täytyy etsiä muualta. Onneksi muita ratkaisuja on esitetty R&A:ta myöten.

    Kyllä mä keinoja pystysin esittämään, mutta kun kysymyksessä esiintyy sanat ’kenttäyhtiö’ ja ’pakottaa’ niin ollaan niih helvatin syvällä metsässä,että siellä ei asu kuin piru ja palokärki.

    Siinä on aika turha lähteä sillon enää syvällisempiä pohtimaan.

    pjs

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:30:00)
    Kyllä mä keinoja pystysin esittämään, mutta kun kysymyksessä esiintyy sanat ’kenttäyhtiö’ ja ’pakottaa’ niin ollaan niih helvatin syvällä metsässä,että siellä ei asu kuin piru ja palokärki.

    Siinä on aika turha lähteä sillon enää syvällisempiä pohtimaan.

    No, esitä. Korvaa sanat joillakin mielestäsi paremmilla. Mutta keinojen tulisi olla sellaisia, joita käytännössä pystytään panemaan toimeen, niin että ongelma poistuu tai vähenee havaittavasti. En esim. näe miten aiempi heitto ’pelaajien pitäisi harjoitella enemmän’ olisi toimeenpantavissa ja muutos havaittavissa, joten toivoisin enemmän konkretiaa.

    ts

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:39:09)

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:30:00)
    Kyllä mä keinoja pystysin esittämään, mutta kun kysymyksessä esiintyy sanat ’kenttäyhtiö’ ja ’pakottaa’ niin ollaan niih helvatin syvällä metsässä,että siellä ei asu kuin piru ja palokärki.

    Siinä on aika turha lähteä sillon enää syvällisempiä pohtimaan.

    No, esitä. Korvaa sanat joillakin mielestäsi paremmilla. Mutta keinojen tulisi olla sellaisia, joita käytännössä pystytään panemaan toimeen, niin että ongelma poistuu tai vähenee havaittavasti. En esim. näe miten aiempi heitto ’pelaajien pitäisi harjoitella enemmän’ olisi toimeenpantavissa ja muutos havaittavissa, joten toivoisin enemmän konkretiaa.

    Mietihän hetki itse tuota asiaa ja miten ennen seuratasoituksia kaikki tulivat sinne 24 tuntumaan ja siitä alas. Ilman slope ja muita hauskuuksia. Mikä oli silloin toisin?

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:45:59)

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:39:09)

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:30:00)
    Kyllä mä keinoja pystysin esittämään, mutta kun kysymyksessä esiintyy sanat ’kenttäyhtiö’ ja ’pakottaa’ niin ollaan niih helvatin syvällä metsässä,että siellä ei asu kuin piru ja palokärki.

    Siinä on aika turha lähteä sillon enää syvällisempiä pohtimaan.

    No, esitä. Korvaa sanat joillakin mielestäsi paremmilla. Mutta keinojen tulisi olla sellaisia, joita käytännössä pystytään panemaan toimeen, niin että ongelma poistuu tai vähenee havaittavasti. En esim. näe miten aiempi heitto ’pelaajien pitäisi harjoitella enemmän’ olisi toimeenpantavissa ja muutos havaittavissa, joten toivoisin enemmän konkretiaa.

    Mietihän hetki itse tuota asiaa ja miten ennen seuratasoituksia kaikki tulivat sinne 24 tuntumaan ja siitä alas. Ilman slope ja muita hauskuuksia. Mikä oli silloin toisin?

    Pelattiin lyöntipeliä?

    pjs

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:45:59)

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 21:39:09)

    ts kirjoitti: (21.7.2013 21:30:00)
    Kyllä mä keinoja pystysin esittämään, mutta kun kysymyksessä esiintyy sanat ’kenttäyhtiö’ ja ’pakottaa’ niin ollaan niih helvatin syvällä metsässä,että siellä ei asu kuin piru ja palokärki.

    Siinä on aika turha lähteä sillon enää syvällisempiä pohtimaan.

    No, esitä. Korvaa sanat joillakin mielestäsi paremmilla. Mutta keinojen tulisi olla sellaisia, joita käytännössä pystytään panemaan toimeen, niin että ongelma poistuu tai vähenee havaittavasti. En esim. näe miten aiempi heitto ’pelaajien pitäisi harjoitella enemmän’ olisi toimeenpantavissa ja muutos havaittavissa, joten toivoisin enemmän konkretiaa.

    Mietihän hetki itse tuota asiaa ja miten ennen seuratasoituksia kaikki tulivat sinne 24 tuntumaan ja siitä alas. Ilman slope ja muita hauskuuksia. Mikä oli silloin toisin?

    Olen aloittanut golfin vasta 12 vuotta sitten, joten viittaamastasi aikakaudesta minulla ei ole kokemuksia saati tietoja. Voisitko esittää näitä keinoja, etkä kysyä kysymyksiä. Keskustelun kannalta ei ole kovin rakentavaa, jos haluat yrittää muiden arvailevan sinun ajatuksenjuoksuasi. Helpompaa olisi, jos kertoisit asian itse.

    ts

    pjs kirjoitti: (21.7.2013 22:03:48)

    Olen aloittanut golfin vasta 12 vuotta sitten, joten viittaamastasi aikakaudesta minulla ei ole kokemuksia saati tietoja. Voisitko esittää näitä keinoja, etkä kysyä kysymyksiä. Keskustelun kannalta ei ole kovin rakentavaa, jos haluat yrittää muiden arvailevan sinun ajatuksenjuoksuasi. Helpompaa olisi, jos kertoisit asian itse.

    Ei se oo nyt tarpeen. Jokainen voi ihan itekin jotain miettiä.

    Fubarin arvaus on oikea ollessaan pieni pala varsin suurta koknaisuutta

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 152)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #414624 kohteessaLyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?

Etusivu Foorumit Yleistä Lyönteihin valmistautuminen – kauanko se saa ottaa?