26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Luotettava matkanjärjestäjä?

Etusivu Foorumit Matkailu Luotettava matkanjärjestäjä?

Esillä 7 viestiä, 51 - 57 (kaikkiaan 57)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #1301967 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    En minä kyllä ymmärrä miksi joku viitsii matkustaa viikoksi noin kauaksi ja vielä raahaa golfmailat/kengät/varusteet mukanaan. Eihän siinä ehdi yhtään mitään, pelkkää hosumista. Itse kun Etelä-Eurooppaan menen pelimatkalle seuraavaksi niin teen kuten ruotsalaiset, vuokraan kokonaisen villan ja ajan omalla autolla puoleksi vuodeksi pelaamaan.

    #1301968 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL1

    Eiköhän tuo ole tullut jo useaan kertaan selväksi, ettet ymmärrä moniakaan asioita. Yritä kuitenkin ymmärtää, että ihmiset tekevät monenlaisia asioita, eivätkä kaikki tee samoja asioita eivätkä etenkään samalla tavalla.

    Erilaisuus on rikkaus. Tiettyyn pisteeseen asti…

    #1301971 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Niin minä pelaan missä haluan, koska haluan, jos haluan. Harmittaako KL1?:) Oliko aikainen herätys tänään?:)

    #1301988 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL1

    Ei harmita. Jos pitäisi valita, olen mieluummin köyhä kuin tyhmä. Sinä et sitä valintaa enää pysty tekemään.

    #1302111 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Golfpassi 👍

    Viimeisin ( ja itseasiassa myös ensimmäinen, koska aiemmat ovat olleet joko räätälöityjä- tai omatoimimatkoja) ryhmämatka Korineumiin. Aivan loistava golfkohde. Rauhallinen pieni resort, jossa ei todellakaan tarvitse kärsiä ruokailuhärdelleistä, lasten kiljumisesta tai meluisasta bilettämisestä. Keski-ikä hmmm…korkeahko 😄. Meidän ryhmässä (<20) oli vain yksi henkilö minun ja vaimoni lisäksi vielä työelämässä mukana. Eipä tuo haitannut yhtään. Mukavaa oli. Tarkoitus olisi mennä vielä uudestaan.

    #1302582 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Olin 2 kk Espanjassa ja mulla oli oma kärry mukana. Se on ns combi, mahtuu bägin kanssa samaan laukkuun ja painoa tulee n. 20kg. Katselin kun kaveri maksoi 6-10 euroa usein aika surkeista trolleystä. 40 kiekkaa, siitä voi laskea kannattaako oma ottaa mukaan varsinkin kun ei ole kustannuksia. Viikon matkalla tuo ei paljoa kustanna. Sellaiselle otan pelkän bägin ja bägilaukun, se menee Finnairilla matkalaukkuna. Ei muuta matkalaukkua.

    Yksi vaihtoehto on paketti jostain resortista, asuminen, aamiainen, green feet paketissa. Itse varaa lennot ja auton. Silleen mä teen Espanjaan. Tietty jos haluu seuramatkalle.. Olen ollut GolfPassin matkalla, aika nuorta oli väki. GolfPassi hoiteli hommat hyvin. Tietty kun porukka tunsi toisiaan ennestään niin sinne ei niin vaan mennä porukkaan vaikka golfarit joviaaleja ovatkin.

    Miksei nuo muutkin suomalaiset järjestäjät olisi luotettavia. Huijari ei pitkälle pötki. Tosin on tunnettua että Espanjassa asuva suomalainen saattaa huijata juuri suomalaista kun me uskotaan että se on rehellinen koska puhuu suomea. Kaikkiin virityksiin ei kannata lähteä mukaan.

    #1302818 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Svingikeisari tulitko eilen himaan omatoimimatkalta?

Esillä 7 viestiä, 51 - 57 (kaikkiaan 57)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1301967 kohteessaLuotettava matkanjärjestäjä?

Etusivu Foorumit Matkailu Luotettava matkanjärjestäjä?