26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

LET:n karsinnat – Kaisa Ruuttila

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu LET:n karsinnat – Kaisa Ruuttila

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #168293 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Do diin, karsinat ohi, ja Kaisa varmisti korttinsa LET:lle kaudelle 2011. Ajattelin, että eiköhän Kaisa ansaitse ihan oman ketjun, ettei tarvitse näitä pähkäillä OT:na ET:n karsinnat -ketjussa. Hienosti meni, vaikka viimeisen kierroksen loppupuolella menikin kolmen reiän jakso eljä yli. Toivottavasti menestys Ruotsin kiertueella / juuri päättyneissä karsinnoissa tuovat sen verran lisää itseluottamusta, että cut’n selvittäminen on LET:n kisoissa pelkkä muodollisuus, vanhoja herroja lainatakseni. Vuonna 2011 siis ET:llä kolme suomalaista, ja LET:llä viisi. Mahdollisuuksia menestykseen siis on aiempaa enemmän, kun lähtölistoilla on enemmän Suomen lippuja kuin koskaan ennen. Hieno homma, jokohan se tästä lähtis, nimittäin suomalaisten pelaajien menestys kilpagolfissa laajalla rintamalla..

    #218823 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kertakaikkiaan hieno homma! Ylpee saa olla Kaisasta.

    #218824 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Onnea Kaisalle hienosta kaudesta ja sen päätöksestä. Suomalaisten tason levenemisestä kertoo sekin, että voi sanoa Kaisan karsintojen menneen odotetusti. PikkuMinnejä ja pikkuMikkoja lienee enenevissä määrin suunnittelemassa putti- ja chippilinjojaan harjoitusalueilla ympäri Suomen.

    #218825 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    On tuo Niklas Rajamäki gurujen aatelia..

    #218826 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hieno huomio, Yds, Kaisa ansaitsee oman ketjun. Loistava suoritus!
    Golfmasuunilla nyt kaksi pelaajaa Euroopan toureilla.

    #218827 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Minä luulen, että ensi kaudella Kaisa Ruuttila napsii ensi kaudella todella hyviä sijoituksia LET:llä ! Ehdottomasti ensi kauden suurin positiivinen yllättäjä ! Tsemppiä talveen.

    #218828 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    maxmax kirjoitti: (22.12.2010 8:16:00)
    Minä luulen, että ensi kaudella Kaisa Ruuttila napsii ensi kaudella todella hyviä sijoituksia LET:llä ! Ehdottomasti ensi kauden suurin positiivinen yllättäjä ! Tsemppiä talveen.

    Valitettavasti en voi yhtyä näkemykseesi. Minun mielestäni Kaisa ei tule yllättämään missään suhteessa. Hyviä sijoituksia, ehkäpä voittojakin napsii toki, mutta mitään yllättävää siihen ei sisälly.

    Tuolla ET-ketjussa taisin jossain vaiheessa kirjoittaa, että hirveintä olisi joutua tourille siinä vaiheessa kun ei sinne kuulu. Tässä tapauksessa nimenomaan taso riittää tuolla pelaamiseen, eikä karsintojen läpäiseminen vaatinut edes onnistunutta kisaa, vaan melko perussuorituksen tai vähän vielä sieltä heikommalta puolelta.

    Kaisan kausi on myös samalla loistava osoitus siitä, että kun swingiremontissa tehdään oikeita asioita, peli kehittyy koko rempan ajan. Hienoa työtä sekä pelaajalta että valmentajalta.

    #218829 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jos voitto tulee, niin eiköhän se ole yllätys ! Ei noita LET voittoja tule kovinkaan usein.

    #218830 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    maxmax kirjoitti: (22.12.2010 11:25:31)
    Jos voitto tulee, niin eiköhän se ole yllätys ! Ei noita LET voittoja tule kovinkaan usein.

    En minä siitä yllättyisi lainkaan. Aika vähän tuntee historia niitäkin tapauksia, jossa sama pelaaja Ruotsin kiertueella tuollaisen kasan voittoja ottaa. Kun oppii voittamaan ja siihen kykenee pelillisesti, sen voi tehdä millä kiertueella tahansa.

    #218831 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Viimeiseen lauseeseen sisältyy todella suuri mysteeri ja totuus. Tekisipä vielä lisätä tuon pätevän lajiin kuin lajiin ! Joka tapauksessa ensi kaudella olen Kaisa R:n suuri fanittaja ja pistän roposeni peliin hänen menestyksen puolesta !

    #218832 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    No joo,
    Kaisalla varmasti on potentiaalia menestymiseen LET:llä. Hyvät kierrokset ovat tosi hyviä, toivotaan, että ensi kaudella ne huonotkin kierrokset ovat aika hyviä.

    Tähän asti vaihteluväli on kait Kaisallakin ollut melko suuri, poislukien mainio kausi Ruotsin tourilla. Huomattakoon, että mulla ei ole substanssia arvioida Kaisan (tai kenenkään muunkaan) svingia teknologispoliittisesta näkökulmasta. Mikä piru siinä on, että neljää (tai kolmea, riippuen kisan pituudesta) hyvää kierrosta on suomalaisten golfarien vaikea pelata kisassa. Onko oikeasti syynä puutteellinen tekniikka, vaiko planeettaongelmat, vai kenties sekäkö että?

    No, ts:n mukaan svenguliremontti on ollut päällä samaan aikaan kuin suoritustaso on parantunut.. Hämmästyttävää. Viittaisko tuo siihen, että remontin tuoma itseluottamuksen lisääntyminen on tuonut Kaisalle Tamin leijonille peräänkuuluttamaa pelirohkeutta? Jos näin, niin voisi kuvitella, että sitten kun remontinreeraus saadaan haluttuun kuosiin, niin suoritustaso jatkossa on vielä aiempaa kovempi. Tuota toki vaaditaankin, mikäli aikoo menestyä LET:llä enemmän tai vähemmän vakituisesti.

    #218833 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    yeux de serpent kirjoitti: (22.12.2010 21:45:28)

    No, ts:n mukaan svenguliremontti on ollut päällä samaan aikaan kuin suoritustaso on parantunut.. Hämmästyttävää. Viittaisko tuo siihen, että remontin tuoma itseluottamuksen lisääntyminen on tuonut Kaisalle Tamin leijonille peräänkuuluttamaa pelirohkeutta? Jos näin, niin voisi kuvitella, että sitten kun remontinreeraus saadaan haluttuun kuosiin, niin suoritustaso jatkossa on vielä aiempaa kovempi. Tuota toki vaaditaankin, mikäli aikoo menestyä LET:llä enemmän tai vähemmän vakituisesti.

    ’Peli oli päätöspäivänäkin hyvin kuosissa, putteri ja lähipeli melkoisen jäässä. Ne ovat tulevaisuudessa nuo parannettavat kohdat. Koko viikon ajan oli sellaisia 16 viheriöosuman kierroksia, enemmän olisi pitänyt upota’.

    Mun mielestä toi osottaa, että Rajamäki on tehny taas kerran oikeita asioita. Lähipeli lähtee tuosta autommattisesti kehittymään kun pääsee jatkuvasti tekemään sitä paremmissa olosuhteissa.

    Tuolla toisessa ketjussa väännettin kovasti ajankäytöstä kisapäivinä. Unohtu sillon mainita, että yks syy paljoon treenaamiseen ksiaviikolla on se, että siellä on olosuhteet kunnossa. Aika mahdoton päästä vastaaville alustoille missään arkikunnossa.

    #218834 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Avain, 16 GIR per kierros ei oo paha. Tai, pikemminkin se on mainio lähtökohta tiukalle skooraamiselle.

    Oletko ts tarkemmin seurannut Kaisan kehitystä, eli missä asioissa on muutosta tapahtunut, ja mihin suuntaan?

    #218835 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    yeux de serpent kirjoitti: (22.12.2010 22:39:17)

    Avain, 16 GIR per kierros ei oo paha. Tai, pikemminkin se on mainio lähtökohta tiukalle skooraamiselle.

    Oletko ts tarkemmin seurannut Kaisan kehitystä, eli missä asioissa on muutosta tapahtunut, ja mihin suuntaan?

    Eipä ole sen tarkempaa tietoa tekemisestä ja muutoksista.

    #218836 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ts kirjoitti: (22.12.2010 11:51:54)
    Kun oppii voittamaan ja siihen kykenee pelillisesti, sen voi tehdä millä kiertueella tahansa.

    Voitin viime kesänäkin pari kisaa tutuilla kentillä, kannattaisko mun…..?

    Kaisalta hieno saavutus. Minua ilahdutti erityisesti tasainen suoritus (neljännen kierroksen takaysillä tosin pieni notkahdus), jossa drop shottteja ei muuten juuri tullut. Voi hyvin uskoa, että tiiltä greenille taival on sujunut hienosti. Vaikea on uskoa kuitenkin, että hänestä on heti voittajaksi. Siinä tapauksessa voitto olisi otettavissa ainoastaan niissä kisoissa, joihin Ruotsin Hedwall ei osallistu, niin ylivoimainen oli puolestaan hän.

    #218837 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Chip Greenside kirjoitti: (23.12.2010 8:16:50)
    . Siinä tapauksessa voitto olisi otettavissa ainoastaan niissä kisoissa, joihin Ruotsin Hedwall ei osallistu, niin ylivoimainen oli puolestaan hän.

    Kieltämättä samaa mietin, mutta kohteliaana herrasmiehenä jätin asian mainitsematta.

    Pitäs käydä kyllä Ruotsita oikeesti kysymässä että mistä noita oikeen sikiää?

    Annan Nordqvist, 2x Hedwall ja tuhat muuta… melkosta tuotantoa. Jaa mutta perskules… noi kaikkihan on myös opiskellu tietyissä ympyröissä, jonne syöttöa Suomesta on kovin vähäisesti. Koska on joulu ja olen kohtelias herrasmies, en raaski mainita syytä siihen.

Esillä 16 viestiä, 1 - 16 (kaikkiaan 16)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #218830 kohteessaLET:n karsinnat – Kaisa Ruuttila

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu LET:n karsinnat – Kaisa Ruuttila