-
JulkaisijaArtikkelit
-
Koskahan kiertuekalenteri julkaistaan. En löytänyt webistä asiaan infoa. Tietääkö joku ?
Tota, Henkka… Mä en nyt oikein tiedä miten mä tän sanoisin sulle, mutta toi ku tossa lukee että Ladies (Englantia) niin se tarkoittaa itseasiassa sitä että se kiertue on niinku naisille. Ei ne sua sinne päästä pelaamaan. Ja musta tuntuu myöskin että ne karsinnat on varmaan jo menny, tää sen vuoksi jos sulla on jotain harhaluuloja omasta sukupuolestasi.
Siltä varalta että olen väärässä sukupuolesi suhteen, pyydän vuolaasti anteeksi. Ja toivotan onnea ensi vuoden karsintoihin!
Parhain terveisin,
Tetsa
:o)
Tsot tsot ei saa kiusata Henkkaa !
PS. mä kuulin et Henkka olis kysynyt Hjallikselta et pääsiskö se treenaa Minnin kaa kahdestaa 🙂
EEEHHHeehhheeeheeeeyyyyäääääääähhh. Snif
Ei tässä oikein tiedä kumpaa tekisi.
Ohjelmaa ei ilmeisesti vielä ole julkaistu, koska LET:n sivuillakin sitä vasta lupaillaan pian julkaistavaksi. Katso alla oleva linkki (minkä varmaan olet jo tehnytkin)!
Lue lisää: Ladies European Tour
Kyllä vaan. Tuttu sivu.
Sullahan alkaa olemaan kalenteri täyteen jos jonkinnäköistä kisaa ja harjoitusohjelmaa, mutta: uskotko pelaavasi myös suomessa mikäli täällä järjestetään naisten Euroopan Tourin kilpailu?
Kyllä tämä itkun puolelle näköjään kääntyy.
Kyllähän tuossa Antin viestissä on ihan pointti… Meinaan kun tuo päivän kysymys on mikä on, niin mikäli lähtöluettelossa on Henkka silloin viimeistään kyllä vastausten määrä kasvaa reilusti päälle 80.
Häh mitäs itkemistä siinä on… nousihan PGA:n kiinnostus kun Annika oli mukana… go Henkka go
Piru sitä Teemua, että meni tuollaisenkin kysymyksen keksimään. Tästä saa taas jonkin aikaa kuulla 🙁
Minen puhu enää mitään. Mökötän vaan.
Viisi minuuttia syvää paheksuntaa…
Tossa hanska-ketjussa tuli tunnustettua, että oon joskus käyttänyt naisten käsineitä. Onneksi olen jättänyt ne pikkumustat Naisten ET:llä pelaaville, niinkuin sulle Henkka!
Henkka, viis minsaa meni jo:)
Siksi toisekseen mä uskoisin että nuo aikataulut ilmaantuu varmaan hyvissä ajoin ennen tourin alkua. Eikös Minni muuten pelaa vasta toukokuussa?
Tuossa suihkusta kun tulin, niin pakko kyllä myöntää, että partaa oli pikkusen vähemmän kuin Italialaisella keskiverto isoäidillä (sori Italialaiset keskiverto isoäidit. Toivottavasti ette osaa Suomea). Että noinkohan se sittenkin ois.
Vaadin uuden karsinnan Lady teeltä !!!
Soon Henkka silla et sulla on noi viisminuuttiset ja hetketkin ku naisilla 🙂 Mutta en kyllä ole kuulut yhdestäkään Italialaisesta isoäidistäkään, joka pelais ladys ET:llä. Joten onnea matkaan.
Ihan vaan mielenkiinnosta, miten g-stringit ja golf sopivat yhteen vai käytätkö miesten boxereita? Kyllä me tullaan sitten kannustamaan… mutta kyllä näyttää uhkaavasti siltä, että sulla ja mulla sittenkin voi toi cutti onnistua… joten ei mitään uusintoja miltään teeltä.
Paksu lady ei ole vielä laulanut, edes partainen Italialainen…
Älä millään tavalla menetä toivorikkauttas… jos toi cutti nyt jotenkin kummasti karkaa tossa simukisassa, niin jäähän sulle aina tämä Ladies ET…
Kampituksen, päähänpotkimisen, nivelten nyrjäyttämisen ja parin haulikonlaukauksen jälkeen on kai todettava että,
KUKAAN EI TIEDÄ ?
Dunno… ei tiedä ei, kyllä me sitten sulle kerrotaan, jos se villi kortti sieltä vaikka Suomen kisaan sulle napsahtaa 🙂
Silläkin uhalla, että tulen tätä katumaan, niin jos jotain muuta asia kiinnostaa, nyt kalenteri on julkistettu.
Lue lisää: LET Schedule 2004
Niin näkyy olevan netissä tuo tämän vuoden lista. Alkuperäisestä draftista on näköjään pudonnut pois tuo Suomen kisa. Myös monta ’neuvottelujen’ alla olevaa kisaa ei ole päässyt, sitten tammikuun alun, itse varmoihin kisoihin. Toivottavasti edes muutama niistä epävarmoista kisoista ilmeistyisi kauden aikana kalenteriin, esim. Meksiko.
ODOTELLAAN….
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)