26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kusettamatta

Etusivu Foorumit Yleistä Kusettamatta

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Voisiko olla mahdollista että etenkin seniorit tänä vuonna voisi pelata sääntöjen mukaan ei niin kuin viime kesänä. Mitä merkitystä on voittaa jos siirtelee palloa ja sääntöjä muokataa kesken kierroksen. Minä en ainakaan tarvitse tollaista voittoa vaikka kuulunkin hallitukseen niin kuin moni muukin.

    Rappaaja kirjoitti: (23.5.2009 0:44:05)
    Voisiko olla mahdollista että etenkin seniorit tänä vuonna voisi pelata sääntöjen mukaan ei niin kuin viime kesänä. Mitä merkitystä on voittaa jos siirtelee palloa ja sääntöjä muokataa kesken kierroksen. Minä en ainakaan tarvitse tollaista voittoa vaikka kuulunkin hallitukseen niin kuin moni muukin.

    Mitenkähän nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Mitä tekemistä on voittamisella ja hallitusjäsenyydellä toistensa kanssa? Tarkoitatko, että kun kuulutaan hallitukseen, niin silloin pelataan eri säännöillä? Voitko selventää, miten hallitusjäsenyytesi liittyy avaamaasi aiheeseen?

    Yleistät tällä palstalla, että ’etenkin seniorit’ eivät pelatessaan noudattaneet viime vuonna sääntöjä. Koska olet kuitenkin kohdistanut tämän sanomasi jonkun tietyn klubin tietyille henkilöille, tämä foorumi on väärä paikka tuollaisiin osoitteettomiin heittoihin.

    Ballmarker kirjoitti: (23.5.2009 7:00:06)

    Rappaaja kirjoitti: (23.5.2009 0:44:05)
    Voisiko olla mahdollista että etenkin seniorit tänä vuonna voisi pelata sääntöjen mukaan ei niin kuin viime kesänä. Mitä merkitystä on voittaa jos siirtelee palloa ja sääntöjä muokataa kesken kierroksen. Minä en ainakaan tarvitse tollaista voittoa vaikka kuulunkin hallitukseen niin kuin moni muukin.

    Mitenkähän nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? Mitä tekemistä on voittamisella ja hallitusjäsenyydellä toistensa kanssa? Tarkoitatko, että kun kuulutaan hallitukseen, niin silloin pelataan eri säännöillä? Voitko selventää, miten hallitusjäsenyytesi liittyy avaamaasi aiheeseen?

    Yleistät tällä palstalla, että ’etenkin seniorit’ eivät pelatessaan noudattaneet viime vuonna sääntöjä. Koska olet kuitenkin kohdistanut tämän sanomasi jonkun tietyn klubin tietyille henkilöille, tämä foorumi on väärä paikka tuollaisiin osoitteettomiin heittoihin.

    Yleistäminen oli tietenkin virhe. Mutta esikuvina pitäisi toimia Seniorit ainakin omasta mielestäni, perustuu kokemukseen ja sääntötuntemukseen heidän tietotaito. Tietenkin on varmasti paljon muitakin ikäryhmiä mitäkä pelaavat omilla säännöillä. Mutta yritin tuoda asiaa esille että siellä metsän siimeksessä ei enää nykyään paljon oikeita sääntöjä noudateta. Mistä johtuu,voisin sanoa että tasoitukset kaveriporukassa on noussut liian tärkeäksi.

    Ei pidä olla lammas ja jättää puuttumatta sääntörikkomuksiin. Vaikka itse olenkin seniori, niin minua eivät seniorit eivätkä muutkaan kuseta. Senioreiden parissa esiintyy kyllä ’paljon’ sääntöjen tuntemuksen puutetta ja niinmuodoin väärinpelaamista, mutta puuttukaa nyt hyvät kanssapelaajat näihin tapauksiin, jos niitä tulee ilmi kilpailujen yhteydessä.

    Mielestäni on syytä ottaa asia esiin heti, kun ’kusettamista’ tapahtuu kisoissa.

    Ja jos jotain erimielisyyksiä on säännöistä kesken kisakierroksen, niin ei kun tuomari paikalle, jos sellainen on tai sitten pelataan vaihtoehtoinen pallo ja selvitetään asia heti kisakierroksen jälkeen.

    Merkkarina ei pitäisi allekirjoittaa kenenkään korttia, jos jo allekirjoittaessaan tietää, että kortissa on virheitä.

    Raappaaja ilmeisesti puhuu kilpailukierroksista?
    jos näin niiin silloinhan sääntöjen vastaisen toiminan havainneen pitäisi ilmoittaa asiasta.

    tasotuskierroksella merkkarin pitäisi pysyä skarppina.

    puhtaalla harjoituskierroksella asialla tuskin linee paskankaan väliä, sillä harjoituskierroksellahan ei varsinaisesti pelata golfia vaan pikemmminkin harjoitellaan golfkentällä.
    tietysti jos tällaiseen kierrokseen on yhdistetty jonkin sortin veto kavereiden kesken on tuohon vetoon liittyvä rikkomus kiusallinen, mutta peliseurueen keskenäinen asia.

    Rappaaja kirjoitti: (23.5.2009 0:44:05)
    Minä en ainakaan tarvitse tollaista voittoa vaikka kuulunkin hallitukseen niin kuin moni muukin.

    Tottakai vilppiä ei pidä missään kilpailuissa hyväksyä, mutta vieläkään en ymmärrä ylläolevan yhteyttä tähän asian.

    EFC

    Ballmarker kirjoitti: (23.5.2009 19:37:20)

    Rappaaja kirjoitti: (23.5.2009 0:44:05)
    Minä en ainakaan tarvitse tollaista voittoa vaikka kuulunkin hallitukseen niin kuin moni muukin.

    Tottakai vilppiä ei pidä missään kilpailuissa hyväksyä, mutta vieläkään en ymmärrä ylläolevan yhteyttä tähän asian.

    Jos jossain seurassa ’sallitaan näin’ kärkisijoituksia luottamustoimissa oleville? Tai ainakin näin ymmärrän kirjoittajan vihjailevan

    Ei ole kovin epätavallista, että arvonnassa samat henkilöt ’joutuvat’ samaan peliryhmään kilpailuissa kerta toisensa jälkeen. Siinä sitten jaellaan todennäköisesti ’rankkuja’ kavereille heti kun vähänkään aihetta ilmenee. No ’arvonta’ ei isoissakaan kisoissa (ammattilaiskisoissa) mene aina nappiin, niin usein huippupelaajat näyttävät pelaavan samassa peliryhmässä.

    Argh!
    Näyttää siltä että Ullan levittämä ’-tauti saa yhä uusia uhreja. Pelkään tartuntaa enemmän kuin possuflunssaa.

    Olenko jo kenties kätellyt kohtalokkaasti ’väärää’ henkilöä?

    Parti kirjoitti: (23.5.2009 22:35:17)
    Argh!
    Näyttää siltä että Ullan levittämä ’-tauti saa yhä uusia uhreja. Pelkään tartuntaa enemmän kuin possuflunssaa.

    Olenko jo kenties kätellyt kohtalokkaasti ’väärää’ henkilöä?

    Voidaan varmaan sopia jo tässä vaiheessa, että tämän vuoden GPIssä ei kätellä ketään 😮

    GolfBot kirjoitti: (23.5.2009 12:03:44)
    Mielestäni on syytä ottaa asia esiin heti, kun ’kusettamista’ tapahtuu kisoissa.

    Ja jos jotain erimielisyyksiä on säännöistä kesken kisakierroksen, niin ei kun tuomari paikalle, jos sellainen on tai sitten pelataan vaihtoehtoinen pallo ja selvitetään asia heti kisakierroksen jälkeen.

    Merkkarina ei pitäisi allekirjoittaa kenenkään korttia, jos jo allekirjoittaessaan tietää, että kortissa on virheitä.

    Tätä minä tarkoitin että moniko on ollut laittamatta nimeä,jos kyseessä on tärkeä henkilö.

    Rappaaja kirjoitti: (23.5.2009 0:44:05)
    Mitä merkitystä on voittaa jos siirtelee palloa ja sääntöjä muokataa kesken kierroksen. Minä en ainakaan tarvitse tollaista voittoa vaikka kuulunkin hallitukseen niin kuin moni muukin.

    Muutkin muokkaa sääntöjä 🙂

    Tiger vs Boulder

    Rappaaja kirjoitti: (23.5.2009 23:12:34)
    Tätä minä tarkoitin että moniko on ollut laittamatta nimeä,jos kyseessä on tärkeä henkilö.

    Mikä ihmeen ”tärkeä henkilö”? Golfkilpailuissa ei ole mitään tärkeitä henkilöitä, on vain kilpailun osanottajia, joiden kaikkien oletetaan luonnollisesti pelaavan samoilla säännöillä. Jos niin ei ole tapahtunut, merkkarin ei pidä allekirjoittaa korttia.

Esillä 14 viestiä, 1 - 14 (kaikkiaan 14)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #395621 kohteessaKusettamatta

Etusivu Foorumit Yleistä Kusettamatta