26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kuka on sinun golf-idolisi?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on sinun golf-idolisi?

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kuka on sinun golf-idolisi? Minkä maalainen hän on, ja oletko nähnyt häntä elävänä?

    Arska on mun idoli, en oo nähny elävänä. Jenkkihän se o.

    Nimetön

    Kyllähän se Ernie on. Vakuuttaa kaikin puolin.

    Mun on ja on aina olluki Tiikeri. Se on siis ihan ylivoimainen YKKÖNEN!!! Kaikkien aikojen paras ( niinku mustaki tulee parin vuoden kuluttua…)

    Paksupekka todennäköisesti. Aina yhtä iloinen, meni peli miten meni. Ah ja voih, osaisinpa minäkin.

    Kuulin kerran naurua bunkkerista ennen kolmatta bunkkalyöntiä. Meni 20 cm päähän lipusta ja tupla kuitenkin.

    Lisävarusteina online-selostus jos miestä ei metsästä erota 😉

    Nimetön

    Ilman muuta Phil mickelson ’It`s a rock `n`roll

    golf’,meininki saa hyvälle tuulelle ku katsoo miehen peliä niin kova kundi nakuttaa ei voi muuta sanoa!! Niin ja tietysti onhan se ainoa jolle on titleist tehnyt nimikko mailat ja hyvät muuten onkin

    vähän oli kalliit mutta kyllä kannatti ostaa…

    Meinasin sanoo John Irwing, mutta se on sittenkin

    Hale Irwin.

    Ent. amerikkalaisen fudiksen pelaaja. Tosi kuul kaveri, muistuttaa San Fransisco 49 Rs /n pelinrakentaja ja tupla Super Bowlaria –

    Joe Montanaa.

    Pelaa seniorina maailan parasta kolohvipeliä , ku oon iteki sr.

    Raymon Floid on kans tyyppinä kiva – kuulemma kova skinikolohvari aikoinaan.

    Ernie on kolmas joukossa. Ehkä ohi RF:nkin.

    Eesejä kundeja , lahjakkaita urehilijoita ei mitään

    tönöjä – joteski äly paistaa puseron läpiu.

    Timo Jutila.

    Olen nähnyt livenä. On se niin sulava svingi..=)

    Tuotatuota. Singelipelaajista ensimmäisiä, joiden kanssa olen sattunut samaan lähtöön. Ainakin kentällä herrasmies kiireestä kantapäähän, niin miellyttävää peliseuraa että muistuu edelleenkin mieleen.

    Veikko Torkkeli.

    Nimetön

    Moe Norman, jäbässä oli asennetta, eikä kukaan oikeestaan edes tiedä kuka se on.

    Natural Golfin isä, ja armoton treenaaja.

    Kysyi kerran caddieltaan mitä lyöntejä tarvitsee seuraavalla par4- väylällä

    -draivi ja wedge, vastas caddie.

    Norman löi ensin wedgen ja sitten draivin niskaan.

    Liekö huhuja?

    Eiköhän se ole Jesper Parnevik, jos joku pitää mainita. Siinä jätkässä on asennetta ja kaveri on aina cool. Ryder Cupin reikäpeleissä juuri oikeantyyppinen pelaaja.

    Phil, Phil Mickelson. Muut ovatkin sitten kaukana takana.

    Olen yksi niistä joille tämän vasurin Masters voitto toi kyyneleet silmiin. Olen seurannut hänen uransa vaiheita varmaankin kymmenen ikäisestä (nyt olen 21). Ja en ikinä unohda sitä US Openia, minkä se hävisi Payne Stewardille.

    En ole nähnyt livenä!

    PunkAndersson!

    mr. Slaissivara, joka hakee edelleen vertaistaan, ja kisoissa pelaa varmuuden vuoksi aina 10 lyöntiä yli oman händärin, ettei muille tule paha mieli.

    Punk, koska sikakierros?

    Nimetön

    Japanin Ebihara (tai sinnepäin). Kaveri pelaa ET:n Senior Touria ja tienaa mukavasti. Se mikä tekee Nipponin miehestä varsinaisen taikurin, on greenipeli. Olen nähnyt lukuisia Urheilukanavan lähetyksiä tourilta, mutta en muista hra Ebiharan pistäneen koskaan puttia ohi. Ei sen väliä onko kyseessä pitkä eagle-putti vai kaksimetrinen testeri, aina putoaa.

    Tyylinä on lyhyt näpäytys – niinkuin vasaralla lyötäisiin naulaa.

    Nimetön

    Kiitos vaan Lavis. Viime aikoina oon kyllä pelannut kisoissa 25 yli händärin ettei tuu kavereille paha mieli.

    Kohta on pakko alkaa peli toimimaan tai myynnissä on setti mailoja polttopuiksi. (Taottu rauta palaa varmaan hyvin).

    Golfidolini on Ray Krebbs ja Carter McKey. Molempien kotikenttä on Southfork, Dallas.

    BZ

    Kyllä se on Jäsen XXL. Murhaavan tarkkaa chipperi-peliä huolellisen pallon aseman kohentamisen päätteeksi.

    Pikkuponi – unohdin kertoa näinkö eläväisenä.

    Näin TV:n aikaan , kun kolohvariot puttaavat melkein kotimatolla live – näkemisen korvaus on TV:ssä näkemisen useus.

    Sitäpaitsi jos ei pääse kiertämään muknan kuten SAS:n kisoissa Talissa mm. Monty, Retief, Bernhard, Björn, ei siellä Majoreissa näe näistä kuin vilauksen.

    Olen nähnyt Halen, Ernin ja Raymondin telkussa niin usein , että jotenkin tuntee vaikkei ole LIVENÄ nähnytkään – kuten Elvis the Pelvis tuli ytimeen ilman näkemistä. Mäkäri

    Kiitti kaikille vastaajille! Oon samaa mieltä rauta-7:n kanssa; Tiger Woods on paras.

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #373108 kohteessaKuka on sinun golf-idolisi?

Etusivu Foorumit Yleistä Kuka on sinun golf-idolisi?