26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kuinka kehitän RR:ää

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Kuinka kehitän RR:ää

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 149)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #229220 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

    Asia on hoidossa ja ymmärtäisin isännän hoitaneen varauskuviotkin.

    #229221 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tää olis kans tulossa

    #229222 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pekka Pelimies kirjoitti: (10.11.2008 0:59:32)
    Suoraa puhetta ja muutamia rivienvälin arvauksia ounastellakseni sanoisin, että aika monta on ilmoittautunut:

    Korjataas tuota listaa, minä ja luetun ymmärtämiseni mukaan myös Lavis ollaan joukosta poissa. Menetys on tosin hyvin kohtuullinen koska tilalle ilmosivat Kisu ja Minja:

    Minja
    Kisu Risukko
    kebax
    Jamasa Lupe
    KL
    Pulli-Paavo
    Rauski
    Statisti
    TeeShot
    Anton
    Turtzi
    jnikola
    Fabio
    Dosto
    Taika Rauta
    JSJ
    mapete
    4par
    januz
    Soop
    Murtsi
    Pekka Pelimies

    #229223 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Lyödäänkö siellä palloakin oikeen jokaisen toimesta? Pitänee ottaa mailat mukaan vai?
    Vai minkälainen idea siellä on?
    Nimimerkillä ’kuukauteen en ole lyönnyt’

    #229224 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    pjs

    Olen tulossa, en viitsinyt aiemmin ilmoittautua koska mitäpä silläkään tiedolla kukaan olisi tehnyt, kun tulijoiden määrän suuruusluokka on kuitenkin tiedossa.

    #229225 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Jamasa Lupe kirjoitti: (10.11.2008 9:53:18)
    Lyödäänkö siellä palloakin oikeen jokaisen toimesta? Pitänee ottaa mailat mukaan vai?
    Vai minkälainen idea siellä on?
    Nimimerkillä ’kuukauteen en ole lyönnyt’

    Alunperin oli tarkoitus, että kaikki lyövät Laviksen Miuroilla, mutta koska herra on estynyt tulemasta, tämä elämys jää meiltä nyt kokematta. Pakko tyytyä omiin risuihin.

    Yksi maila varmaan riittää, tuskin kannattaa bägikaupalla lähteä roudaamaan.

    #229226 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tulisin kyllä mielelläni, mutta mun taidoilla ei vielä muutamaan vuoteen edes mietitä RR:ää…. jos koskaan.

    #229227 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Rauski ei ole tulossa, joten tilaa jää jollekin muulle.

    #229228 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Mä jo luulin, että mulla on porttari tänne mutta se olikin vaan kapslokki jäänyt viikoksi päälle tässä tsättikoneessa.

    Osallistuminen ei maksa mitään, mutta mä aion kerätä kolehtin middlefingerille, jotta se saa kuitattua tullikommähdyksen. Tarkoitus olisi saada kasaan 60 taalaa kertaa 8 % eli 4.80 siis 4 euroa.

    ts järjestää ohjelman, eli avaa suunsa ensimmäiseksi kuudelta. Mute voi olla päällä. Lyödä saa, paikat ei maksa mitään, pallot taitaa maksaa saman verran kuin rangeilla yleensä. Caddiemaster keittää kahvia ja paistaa Halmeen pullia, olutta on mun auton peräkontissa, se on ilmasta mutta pitää käydä katsastuskonttorin pihalla juomassa. Sisääntullessa on algometri, joka ottaa lukeman myöhempää tutkimustoimintaa varten.

    Jokaisella osallistujalla pitää olla ehdotus Omaballe, minkälaisen puppyn se ostaa tytöilleen.

    #229229 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ilmoittaudun mukaan, vaikka Rauskin tilalle.

    #229230 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    fax this sheet kirjoitti: (10.11.2008 17:15:00)
    ts järjestää ohjelman, eli avaa suunsa ensimmäiseksi kuudelta. Mute voi olla päällä. Lyödä saa, paikat ei maksa mitään,

    Siis lyödä saa teeässää eikä maksa mitään, jos hampaista paikat irtoaa???? Mitäs sä olet syönyt???

    #229231 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tää on tulossa 4par:n kuskiksi.

    Kai joutuu vähän myös kuuntelemaan ja huitomaan.

    #229232 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tähän Jamasan kysymykseen ongelmista. Ehdin kaks talvitreeniä vetää ennen romahdusta (siis kuplan). Yks perusjuttu on mikä mättää kunnolla on toi lantion ja yläkerran separoiminen.
    En saa sellaista tunnetta että lantio vetäis eli pyöris kunnolla ja sieltä ylhäältä sitten muut palikat tulis perässä. Olen alkanut miettiä olenkohan liian tönkkö ylipäätään edes toteuttamaan tällaista svingiä? No työsarkaa ainakin riittää, siis tässäkin. Niin, oonhan mä saanut tohon lantion pyörimiseen yhden harjoitteenkin, mitä on tässä vaikeahko kirjoittaa ymmärrettävästi auki. Pitää ottaa se nyt talvella käyttöön. Semmosia.

    #229233 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Taika Rauta kirjoitti: (11.11.2008 22:19:15)Tähän Jamasan kysymykseen ongelmista. Ehdin kaks talvitreeniä vetää ennen romahdusta (siis kuplan). Yks perusjuttu on mikä mättää kunnolla on toi lantion ja yläkerran separoiminen.
    En saa sellaista tunnetta että lantio vetäis eli pyöris kunnolla ja sieltä ylhäältä sitten muut palikat tulis perässä. Olen alkanut miettiä olenkohan liian tönkkö ylipäätään edes toteuttamaan tällaista svingiä? No työsarkaa ainakin riittää, siis tässäkin. Niin, oonhan mä saanut tohon lantion pyörimiseen yhden harjoitteenkin, mitä on tässä vaikeahko kirjoittaa ymmärrettävästi auki. Pitää ottaa se nyt talvella käyttöön. Semmosia.

    Tuttu ongelma. Koko kauden olen tuota koittanut hakea.

    Yksi juttu minkä opin joku aika sittten on sellainen 1/4 bs (lantio ei juuri liiku) ja siitä ds pelkällä lantiovetoisella vartalon kierrolla. Vasen käsivarsi pysyy lähes samassa asennossa hartioihin nähden koko ds:n läpi.

    Välillä tuntuu että saan tuon saman tunteen nyt toimimaan pidemmälläkin swingillä. Pitää vaan opettaa oikeat lihakset tekemään oikeaa työtä, jotain mitä ne eivät ole koskaan tehneet. Ei helppoa ainakaan minulle, eikä tunnu menevä pelkällä ajatuksen voimalla.

    #229234 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Rauski kirjoitti: (10.11.2008 14:47:23)
    Rauski ei ole tulossa, joten tilaa jää jollekin muulle.

    Tarviiko ilmoittaa, jos ei ole koskaan ollutkaan tulossa? En tule, ei kiinnosta.

    Samoin kuin Lavantaudilla, joka menee Jäähalliin Sexhibitions – messuille, mullakin on aiemmin sovittu meno. Mennään golf-porukan kanssa kaupungille juopottelemaan.

    #229235 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Johtaja XXL kirjoitti: (12.11.2008 10:44:29)

    Rauski kirjoitti: (10.11.2008 14:47:23)
    Rauski ei ole tulossa, joten tilaa jää jollekin muulle.

    Tarviiko ilmoittaa, jos ei ole koskaan ollutkaan tulossa? En tule, ei kiinnosta.

    Samoin kuin Lavantaudilla, joka menee Jäähalliin Sexhibitions – messuille, mullakin on aiemmin sovittu meno. Mennään golf-porukan kanssa kaupungille juopottelemaan.

    Niin, siis olin jonkun tulijoiden listalla vaikka olin jo aikaisemmin laittanut etten tule.

    #229236 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jake2 kirjoitti: (12.11.2008 7:20:28)

    Taika Rauta kirjoitti: (11.11.2008 22:19:15)Tähän Jamasan kysymykseen ongelmista. Ehdin kaks talvitreeniä vetää ennen romahdusta (siis kuplan). Yks perusjuttu on mikä mättää kunnolla on toi lantion ja yläkerran separoiminen.
    En saa sellaista tunnetta että lantio vetäis eli pyöris kunnolla ja sieltä ylhäältä sitten muut palikat tulis perässä. Olen alkanut miettiä olenkohan liian tönkkö ylipäätään edes toteuttamaan tällaista svingiä? No työsarkaa ainakin riittää, siis tässäkin. Niin, oonhan mä saanut tohon lantion pyörimiseen yhden harjoitteenkin, mitä on tässä vaikeahko kirjoittaa ymmärrettävästi auki. Pitää ottaa se nyt talvella käyttöön. Semmosia.

    Tuttu ongelma. Koko kauden olen tuota koittanut hakea.

    Yksi juttu minkä opin joku aika sittten on sellainen 1/4 bs (lantio ei juuri liiku) ja siitä ds pelkällä lantiovetoisella vartalon kierrolla. Vasen käsivarsi pysyy lähes samassa asennossa hartioihin nähden koko ds:n läpi.

    Välillä tuntuu että saan tuon saman tunteen nyt toimimaan pidemmälläkin swingillä. Pitää vaan opettaa oikeat lihakset tekemään oikeaa työtä, jotain mitä ne eivät ole koskaan tehneet. Ei helppoa ainakaan minulle, eikä tunnu menevä pelkällä ajatuksen voimalla.

    No tossahan voi olla itua jos malttais vedellä noita vajaita tarpeeksi. Joo, sisällytetään treeneihin kokeeksi. Vähän arvelinkin että muillakin vois olla samanlaisia ongelmia saada ala- ja yläkertaa synkkaan.

    #229237 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuoppi kirjoitti: (10.11.2008 9:53:04)

    Korjataas tuota listaa, minä ja luetun ymmärtämiseni mukaan myös Lavis ollaan joukosta poissa. Menetys on tosin hyvin kohtuullinen koska tilalle ilmosivat Kisu ja Minja:

    Minja
    Kisu Risukko
    kebax
    Jamasa Lupe
    KL
    Pulli-Paavo
    Rauski
    Statisti
    TeeShot
    Anton
    Turtzi
    jnikola
    Fabio
    Dosto
    Taika Rauta
    JSJ
    mapete
    4par
    januz
    Soop
    Murtsi
    Pekka Pelimies

    Voi perhe. Valitettavasti työnantaja käytti veto-oikeutta ja mun on pakko skipata koko tilaisuus…

    #229238 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos Fukke & TS hienosta sessiosta! Kolme tuntia hurahti ihan huomaamatta.

    #229239 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kisu kiittää myös. Nyt ollaan täysinoppineita ja ensi kesänä on mahdotonta löytää tuloskortista paria isompia lukemia!

    #229240 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hiivatti roistot taisi liueta ennen viimeisiä vääntöjä ja ehti ekana…

    Mä en ehtinyt Finnon K-valintaan – siinähän on huoltsikka – niitä kaljoja hakeen. Onneksi on Smirre viileässä ja kauppiaalla oli vielä kolaa myynnissä. Nyt sulatellaan!

    Uusia kasvoja, joita mikään yhdistä nimeen tai edes nimimerkkiin. Oli mainiota nähdä, että hyvä asia liikauttaa.

    ts ja fds: pitäkää yllä hyvää työtä!

    #229241 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Iso kiitos ts:lle ja Fukkelle. 3 tuntia kyllä hurahti todella nopeasti ja jäi jopa jotain käteenkin (palloja en pöllinyt). Kebax haluaa myös kiittä ja kumartaa ja jonnekinpäin pyllistää :).

    Olispa mainio jos tälläisiä tilaisuuksia olisi toistekin. En panis pahakseni vaikka sinne periferiaan asti joutuukin täältä sivistyksen parista ajelemaan, heh.

    #229242 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jamasa Lupe kirjoitti: (14.11.2008 23:43:50)
    Iso kiitos ts:lle ja Fukkelle. 3 tuntia kyllä hurahti todella nopeasti ja jäi jopa jotain käteenkin (palloja en pöllinyt). Kebax haluaa myös kiittä ja kumartaa ja jonnekinpäin pyllistää :).

    Olispa mainio jos tälläisiä tilaisuuksia olisi toistekin. En panis pahakseni vaikka sinne periferiaan asti joutuukin täältä sivistyksen parista ajelemaan, heh.

    Näkyikö muuten Dataa?

    #229243 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Rauski kirjoitti: (14.11.2008 23:55:21)

    Jamasa Lupe kirjoitti: (14.11.2008 23:43:50)
    Iso kiitos ts:lle ja Fukkelle. 3 tuntia kyllä hurahti todella nopeasti ja jäi jopa jotain käteenkin (palloja en pöllinyt). Kebax haluaa myös kiittä ja kumartaa ja jonnekinpäin pyllistää :).

    Olispa mainio jos tälläisiä tilaisuuksia olisi toistekin. En panis pahakseni vaikka sinne periferiaan asti joutuukin täältä sivistyksen parista ajelemaan, heh.

    Näkyikö muuten Dataa?

    En tiedä minkänäköinen kyseinen henkilö on, onneksi.

    #229244 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jamasa Lupe kirjoitti: (14.11.2008 23:43:50)
    ….sinne periferiaan asti joutuukin täältä sivistyksen parista ajelemaan, heh.

    Sanopas muuta. Finno ja Espoonkeskus on vähän syrjässä. Miks ihmeessä ne on keksinyt, että pääkaupunki ja -seutu pitää olla niin syrjäisessä paikassa?

    Mä jään muuten eläkkeelle 2011 keväällä. Voisin ottaa riesakseni GPI:n järjestämisen silloin heinä-elokuun taitteessa Levillä. Sinne ei ihmisen kannata lähteä heinäkuun alussa – kohvi, eikä edes ohvi auta lantalaista! Vaikka kuinka huitois, ei pallo lennä, vaan ininä yltyy!

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 149)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #229240 kohteessaKuinka kehitän RR:ää

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Kuinka kehitän RR:ää