26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Keskustelujen taso..

Etusivu Foorumit Yleistä Keskustelujen taso..

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko mulla vaan sellainen fiilis, vai onko näiden keskustelujen taso tosiaa laskenut tosi alas?? Ennen täällä puhuttiin asiaa, mutta nykyään kaikki aukoo toisilleen ja puhuu siilien hakkaamisesta.. :) Lue lisää: KIINNOSTAA!!

    Nimetön

    Kyllä mun mielestä on ihan naurettavan tasoista tä keskustelu täällä, itse en ole kauaa täällä pöyrinyt, mutten arvanut sen olevan näin ala-arvoista.
    Propsit kaikille.

    Valittamisen sijasta voisitte yrittää nostaa keskustelun tasoa esim. avaamalla tasokkaita viestiketjuja. Sitä ei kukaan kiellä..

    Keskustelun tasoon vaikuttaa aina se, että arvostetaanko toisen mielipidettä vai ei.

    Yksi arvostuksen mittari on se, että ottaako kantaa esittäjän kysymykseen vai lähteekäö arvioimaan esittäjän älyllisperäisiä ominaisuuksia.

    Eli jos ottaa kantaa, niin pitäisi pysyä asiassa.

    Jos on omasta mielestä typeriä kysymyksiä ja kommentteja, kannattaa ennemmin olla kirjoittamatta, kuin mennä henkilöön.

    Kaikilla meillä on omat heikkoutemme.

    No erittäin paljon on keskustelujen tasoon vaikuttanut tänne pesiytyneet paloheinä-trollit. Nämä henkilöt jotka olivat mukavasti keksineet tämän foorumin oman asiansa ajamiseen ja ihmisten mustamaalaamiseen äärettömän käteväksi, olivat esimerkiksi syynä siihen että itse lopetin täysin foorumin käytön vajaaksi vuodeksi.

    Aivan.

    Näitä foorumeita käytetään valitettavasti apuna eri tarkoitusperien saavuttamiseksi. On taloudellisia ja humanistisia ja yhteiskuntapoliittisia ynnä muita motiiveja.

    Ikävä, kun menee asialinjalta henkilöiden arvosteluun.

    Onko tämä aihe sellainen joka nostaa keskustelun tasoa?

    Itse en ole huomannut mitään muutosta keskustelun tasossa. Luultavasti syy on se, että en ole kovin kauan seurannut täällä käytävää keskustelua. Jotkut aiheet on kiinnostavia jotkut vähän vähemmän.

    Mistä täällä aikaisemmin on keskusteltu joka on tasokkaampaa kuin nykyiset aiheet?

    Ei ainakaan siilien pesiytymisestä pallon päälle.. Myöskään toisten ihmisten haukkumista ym. ’piilovittuilua’ ei esiintynyt näin paljoa.. Tämä avaamani keskustelu ei ikävä kyllä ole läheskään huonoimmasta päästä.. :/

    Howellin kanssa täysin samaa mieltä. Clubhousen henki on muuttunut tämän vuoden aikana ihme nälvimiseksi ja omien patoutumien purkukanavaksi.

    Itselläni on oma teoriani siitä, mistä tämä johtuu, kuten varmaan monella muullakin omansa, mutta sillävälin antaa Lavantaudin kumppaneineen jatkaa ’Iloista golfkeskustelua’.

    Täältä on helposti havaittavissa, että kentällä noudatettava etiketti on kuitenkin monille tänne kirjoittaville vain ’pakkopullaa’, josta on helppo irtautua takaisin normaaliksi, kun anonyyminä sen pystyy tekemään.

    Todellinen herrasmies on herrasmies, vaikka ei omia kasvojaan näyttäisikään. Niitäkin täältä löytyy useita. Kunnia heille.

    Hmmm…Onko täällä pakko olla jos keskustelun taso ei miellytä?Foorumeita on muitakin.

    Eikä kaikkea kannata ottaa niin vakavasti, etenkään jonkun tuntemattoman kommenttia.Vai kannattaako sittenkin?

    Totesin nyt, että tämä oli ennen hyvä foorumi ja on ikävää, että jokunen ääliö pilaa koko paikan.. Ei siitä tule kuin vihaiseksi, jos mielipiteitä sullotaan maanrakoon..

    Nimetön

    Tämä on IHan hyvä foorumi vieläkin. Kysymys on vain siitä, että keskustelun taso vaihtelee riippuen sesongin ajankohdasta. Eiks niin?

    Eihän tämä foorumi mikään elämäntehtävä voi olla.

    Kolohvista en ole voinut juuri muiden kanssa aiemmin puhua , mutta täältä löytyy kyllä mielipiteitä joka lähtöön.

    Viime vuoden yksi monista hyvistä GP:n yhteisistä hankkeista oli mm.joulukalenteri, jonka starttasin epäröiden,mutta se toteutui yli odotusten – kiitos vaan kaikille – Bag ja mailat on vielä lähettämättä pressalle.

    Hidas ysi – Ssenior toteutti tietovisan ja Kytäjällä tavataan Kobon -voittajan kaa ensi viikolla.

    On startattu monta hienoa asiaa – mutta on ollut juputtajiakin.

    Paras tapa protestoida on kyllä räväyttää jotain kolohvillista pöytään.
    Jokin konkreettinen tulos HIO, singelitasoitus, alle parin kierros. yli 300m lyönti jne.

    Muutta jos on alle 7 v. kolohvikokemusta eikä juuri kisoja tai /tai menestyksiä kisoissa – tarkoitanihan ihankansallista tasoa
    on pafree olla susupussa ja lähinnä kysellä .

    Noi PROT eivät juuri kerkiä keskustelemaan – hyvä jos lukemaan ja
    ne on olevinaan niin kuin kaiken keskustelun ulkopuolella – vaikka toisaalta mä luulen ett´niiiden vahvuus on jupista mailan varressa ei foorumilla. .

    Osa porukasta , joka sai rentoudesta risuja – perustimme oman Golfladyn ym johdattamana chattiklubin ja olemme pelanneet keskenämme kisat Ruukissa- FANTASTISTA ja St Laurencessä … tista!! Ja nyt onkin KEJ ensi kuussa .

    Onks se sittkomplimangi meijän klubill ett taso ois siitä täällä laskenu, että jutellaan enemmän omassa IH . klubissamme. ??

    Niin.kuin kolohvikentällähiin täällähin on liipasinmeihiä ja nauruniilojahii

    – kysyn vaan voiko kolohvirentoouvesta saaha sakothii ?`??

Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #375557 kohteessaKeskustelujen taso..

Etusivu Foorumit Yleistä Keskustelujen taso..