26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kentät kiinni

Etusivu Foorumit Yleistä Kentät kiinni

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 316)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #485306 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Myy kirjoitti: (30.10.2006 22:32:06)

    Mä en kyllä ymmärrä, miten nää kaikki hommat on jannuille niin vaikeita??? :-0 Aina, kun lyön wedgellä, niin jää alle 100 m – ei tartte lavan kanssa voimistella, kulma saa olla ihan mikä tahansa ja ihan täydellä swingillä…

    Tuutteko pojat oppiin?!? 😉

    Tää ei kyllä oo mikään sukupuolikysymys. Kyllä mulla on just noi alle satametriset lyönnit aika iso ongelma. Välttämättä kyseessä ei se paljon kirottu s-lyönti vaan se perkulaan kylkkäri ja sit ollaan griinin takana ja pitkällä :-(.

    Koskeekos tämä oppituntitarjous myös naisia ;o).

    #485307 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    golflady kirjoitti: (31.10.2006 9:46:09)
    Välttämättä kyseessä ei se paljon kirottu s-lyönti vaan se perkulaan kylkkäri ja sit ollaan griinin takana ja pitkällä :-(.

    Kyseessä on siis joko pirun tehokas tai petollinen lyönti. 🙂 Itse olen kovin pitänyt tästä jos etäisyyttä on tarpeeksi ja pallo kivasti rullii lipulle. Ei tarvitse turhaan käyttää griinihaarukkaa näissä tapauksissa. 🙂 Tietty se toinen tapaus kun jatkat peliä griinin toiselta puolelta ***tuuntuneena… Mut kyl tää maar on vaan hieno laji!

    #485308 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Myy

    golflady kirjoitti: (31.10.2006 9:46:09)
    Tää ei kyllä oo mikään sukupuolikysymys. Kyllä mulla on just noi alle satametriset lyönnit aika iso ongelma. Välttämättä kyseessä ei se paljon kirottu s-lyönti vaan se perkulaan kylkkäri ja sit ollaan griinin takana ja pitkällä :-(.

    Koskeekos tämä oppituntitarjous myös naisia ;o).

    Nooh…vähän jo odottelinkin, että joku tuntemani pidempilyöntinen lady vääntää puukkoa heti haavassa. Jos joku opettaa mulle, kuinka väylältä yllän greenille 150-200m etäisyydeltä – mikä siis minulta ei onnistu millään bägistäni löytyvällä laillisella välineellä – niin minä kyllä jeesaan lyömään alle 100m. Edistyneempien jatkokurssilla voidaa siirtyä jopa r9:än! Tarjous koskee sekä miehiä ja naisia. 😉

    #485309 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Myy kirjoitti: (31.10.2006 14:15:09)
    … Jos joku opettaa mulle, kuinka väylältä yllän greenille 150-200m etäisyydeltä – mikä siis minulta ei onnistu millään bägistäni löytyvällä laillisella välineellä – niin minä kyllä jeesaan lyömään alle 100m. … 😉

    Tee vaan niin kuin minäkin, lyö useamman kerran. Joskus menee niin hyvin, että kaksi lyöntiä riittää.
    Niin, ja alle sata meetriä osaan kevyesti lyödä kaikilla mailoillani, silloin tällöin esim. driverilla tiin päältä.
    (Hymiöt jätän pois, ettei joku vaan luule, etten ole tosissani.)

    #485310 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Myy

    Old John Joseph kirjoitti: (31.10.2006 14:40:11)
    Tee vaan niin kuin minäkin, lyö useamman kerran. Joskus menee niin hyvin, että kaksi lyöntiä riittää.

    Tämä on ollut hyvä- ja itse asiassa ainoa – lähestymistapa nykyisillä eväillä. Mutta päiväunissa haaveilen tietysti ihan muuta…

    Old John Joseph kirjoitti: (31.10.2006 14:40:11)
    Niin, ja alle sata meetriä osaan kevyesti lyödä kaikilla mailoillani, silloin tällöin esim. driverilla tiin päältä.
    (Hymiöt jätän pois, ettei joku vaan luule, etten ole tosissani.)

    Tämähän on kauhean virkistävää tekstiä. Täytyy silti sen verran elvistellä, että kyllä tuo minultakin onnistuu! Ihan tosi!

    #485311 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mulle ei ole koskaan auennut vajaiden wedge-lyöntien vaikeus: ajatelkaapa kun heittelette palloja (alakautta) lyhyelle tai pitkälle. Ei siihen tarvita erimittaisia käsivarsia.

    Miksi vajaa wedgelyönti olisi yhtään sen vaikeampi kuin heittää palloa 20 metriä, vaikka jaksaisi heittää 40 metriäkin……

    Keep it simple, älkää alkako säätämään varpaiden asentoa vaan kesittykää mielikuvaan tarvittavasta voimasta

    #485312 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Parti kirjoitti: (31.10.2006 18:03:47)
    Keep it simple, älkää alkako säätämään varpaiden asentoa vaan kesittykää mielikuvaan tarvittavasta voimasta

    Keep it even more simpe: keskittyy aistimaan jäljellä oleva matka jolloin tarvittava voima tuloo luonnostaan.

    #485313 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Parti kirjoitti: (31.10.2006 18:03:47)
    Keep it simple, älkää alkako säätämään varpaiden asentoa vaan kesittykää mielikuvaan tarvittavasta voimasta

    Keep it even more simpe: keskittyy aistimaan jäljellä oleva matka jolloin tarvittava voima tuloo luonnostaan.

    #485314 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kebaxi juu. Tuota oikeastaan tarkoitin, mutta meni sormet väärille näppäimille.

    KL

    Parti kirjoitti: (31.10.2006 18:03:47)
    Mulle ei ole koskaan auennut vajaiden wedge-lyöntien vaikeus: ajatelkaapa kun heittelette palloja (alakautta) lyhyelle tai pitkälle. Ei siihen tarvita erimittaisia käsivarsia.

    Miksi vajaa wedgelyönti olisi yhtään sen vaikeampi kuin heittää palloa 20 metriä, vaikka jaksaisi heittää 40 metriäkin……

    Keep it simple, älkää alkako säätämään varpaiden asentoa vaan kesittykää mielikuvaan tarvittavasta voimasta

    Päteekö tuo myös 5-30 -metrisiin chppeihin ja 0,5-25 -metrisiin putteihin?

    Miksi ihmeessä ne sitten ovat niin vaikeita, jopa ammattilaisille….?

    Mä uskon että ammattilaisilla tuo vaikeus liittyy niihin sika vaikeisiin/liukkaisiin griineihin, joilla he joutuvat pelaamaan.
    Meikäläisillä klubigriineillä palloa ei tarvitse hallita läheskään samalla tasolla kuin Toureilla, turha siis lähteä lyömään megaherkkää taidelyöntiä kun olosuhteisiin riittää perus-wedge joka laskeutuu neljään metriin ennen lippua ja rullaa birkkumestaan.

    Parti kirjoitti: (31.10.2006 18:03:47)
    … ajatelkaapa kun heittelette palloja (alakautta) lyhyelle tai pitkälle.

    En pysty ajattelemaan tuollaista; ei sovi heterolle. Tytöt heittää alakautta ja varmaan transvestiitit ja muut spesialistit, mutta en minä. Minä meinaan vaan avata lapaa…

    Parti kirjoitti: (31.10.2006 23:20:49)
    Mä uskon että ammattilaisilla tuo vaikeus liittyy niihin sika vaikeisiin/liukkaisiin griineihin, joilla he joutuvat pelaamaan.

    Hiukan on tosiaan eroa pelata 12 stimpin griineillä (Valderrama viikonloppuna) kuin Suomessa griineillä joista ei edes caddiemaster tiedä mihin korkeuteen nämä on leikattu. (Elävä esimerkki tältä kaudelta lakistosta =)

    HEI HALOO,EIKÖ TÄMÄN KESKUSTELUAIHE OLLUT KENTÄT KIINNI!!!!! EIKÄ MIKÄÄN STANSSIN OPPITUNNIT.

    Nimetön

    Parti kirjoitti: (31.10.2006 18:03:47)
    Mulle ei ole koskaan auennut vajaiden wedge-lyöntien vaikeus: ajatelkaapa kun heittelette palloja (alakautta) lyhyelle tai pitkälle. Ei siihen tarvita erimittaisia käsivarsia.

    Miksi vajaa wedgelyönti olisi yhtään sen vaikeampi kuin heittää palloa 20 metriä, vaikka jaksaisi heittää 40 metriäkin……

    Keep it simple, älkää alkako säätämään varpaiden asentoa vaan kesittykää mielikuvaan tarvittavasta voimasta

    Itse olen näissä alle 100 m lyönneissä enemmän siellä Peltz -linjoilla eli ei mitään voimantuottoa käsistä vaan ns. ’dead hands’ . Swingin korkeudella (ja wedgen valinnalla) sitten säädellään pallon lentokaaren pituus. Hyvin on toiminut tähän asti eikä pituuksien osuminen kohdalleen ole ollut ongelma …suunta kyllä aina silloin tällöin 😉

    champ kirjoitti: (1.11.2006 8:36:38)
    HEI HALOO,EIKÖ TÄMÄN KESKUSTELUAIHE OLLUT KENTÄT KIINNI!!!!! EIKÄ MIKÄÄN STANSSIN OPPITUNNIT.

    HEI HALOO! KENTÄT ON JO KIINNI JOTEN EI OLE PALJON KESKUSTELTAVAA SIINÄ!

    Jäsen XXL kirjoitti: (1.11.2006 8:28:44)
    En pysty ajattelemaan tuollaista; ei sovi heterolle. Tytöt heittää alakautta ja varmaan transvestiitit ja muut spesialistit, mutta en minä.

    Kieltämättä ikävää kun entisen elämän fobiat tulevat golf-kentälle saakka sotkemaan lähipeliä. Ajatella kuinka suuren lähipelaajan Suomen golf on menettänyt, ja ainoastaan siksi että käännyit väärästä kulmasta siellä satama-alueella.
    No toisaalta kaikesta oppii: nyt tiedät että kadulla kyltti ’hombres’ ei tarkoita miestenhuonetta 🙂

    Parti kirjoitti: (1.11.2006 9:01:51)
    [
    Kieltämättä ikävää kun entisen elämän fobiat tulevat golf-kentälle saakka sotkemaan lähipeliä.:-)

    Eikä pelkästään lähipeliä. Pelkään nuoruuden traumojen heijastelevan myös draiviinkin. Kyllä kisapappi taitaa olla tähän hätään ainoa apu!

    KÄVIN EILEN VUOSAAREN SATAMATYÖMAALLA JA VUOSAAREN KENTTÄ NÄYTTI OLEVAN VIHREÄ MUTTA MÄRKÄ!

    januz kirjoitti: (1.11.2006 8:28:50)

    Hiukan on tosiaan eroa pelata 12 stimpin griineillä (Valderrama viikonloppuna) kuin Suomessa griineillä joista ei edes caddiemaster tiedä mihin korkeuteen nämä on leikattu. (Elävä esimerkki tältä kaudelta lakistosta =)

    Olitkos viikonloppuna Valderramassa paikalla? Minä nimittäin olin ja vaikka kuinka oli griinit lyhyet, niin ei ne silti kovin liukkaasti näyttäneet rullaavan. Siellä nimittäin viikon aikana satoi moneen otteeseen ja aika paljonkin. Par kolmosilla, varsinkin kutosreijällä pallot jämähtivät järjestään reikään johon laskeutuivat. Pallot upposi kuin pehmeään mutaan ja jäivät täysin paikoilleen. Seurasin sunnuntaina peliä useamman tunnin ajan par kolmosilla kolmosreijällä ja kutosreijällä, jonka jälkeen lähdin Sergion perässä kulkemaan ja lähes poikkeuksetta pallot jäivät metrin sisälle laskeutumispaikastaan. Olin yllättynyt siitä, kuinka keskinkertaisen kuntoiselta Valderraman kenttä kokonaisuudessaan näytti. Olipahan väylät lyhyeksi leikattu ja niin pois päin, mutta ei jättänyt erityisen lähtemätöntä vaikutusta.

    januz kirjoitti: (1.11.2006 8:45:27)

    champ kirjoitti: (1.11.2006 8:36:38)
    HEI HALOO,EIKÖ TÄMÄN KESKUSTELUAIHE OLLUT KENTÄT KIINNI!!!!! EIKÄ MIKÄÄN STANSSIN OPPITUNNIT.

    HEI HALOO! KENTÄT ON JO KIINNI JOTEN EI OLE PALJON KESKUSTELTAVAA SIINÄ!

    NIINPÄ NIIN;CITYMARKETISSA KAHVI 2,99

    goldencap kirjoitti: (1.11.2006 13:31:13)
    Olitkos viikonloppuna Valderramassa paikalla? Minä nimittäin olin ja vaikka kuinka oli griinit lyhyet, niin ei ne silti kovin liukkaasti näyttäneet rullaavan. Siellä nimittäin viikon aikana satoi moneen otteeseen ja aika paljonkin.

    Olin yllättynyt siitä, kuinka keskinkertaisen kuntoiselta Valderraman kenttä kokonaisuudessaan näytti. Olipahan väylät lyhyeksi leikattu ja niin pois päin, mutta ei jättänyt erityisen lähtemätöntä vaikutusta.

    No enpä valitettavasti ollut. Good for you kun olit päässyt paikalle.=)

    No joo aika yllättävää tuo. Telkkarista se ainakin näytti aika upealta. (ainakin viimeisenä päivänä)

    Ajelin tuossa eilen Espoon kentän ohi ja taisin nähdä ihka aidot talvigriinit. 10cm lunta siis niissä. Saako tuosta vapaan dropin vai joutuuko tyytymään taskugolffiin… 🙂

    Olisko niin, että etelässä kausi oli vain muutaman päivän pidempi kuin Oulussa ?

    double-eagle kirjoitti: (2.11.2006 11:34:13)
    Olisko niin, että etelässä kausi oli vain muutaman päivän pidempi kuin Oulussa ?

    Vähän yli viikon.

    Eikös se kauden pituuden ero tule lähinnä keväästä eikä syksystä?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 316)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #485315 kohteessaKentät kiinni

Etusivu Foorumit Yleistä Kentät kiinni