26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kenen kanssa kentälle?

Etusivu Foorumit Yleistä Kenen kanssa kentälle?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mietin tässä kuvitteellista golf-kierrosta keskusteluporukan kanssa, mutta missä ryhmässä itse pelaisin? Olisiko Severiano ja Vieraspelaaja, ehkä saisin kuulla asiantuntevaa sääntökeskustelua ja etiketti olisi moitteeton kierroksella. tälläinen aloittelija saattaisi tuntea itsensä vähän hölmöksi tässä porukassa. Entäs Hörhö ja Parti varmaankin pelimiehiä, rento tunnelma ja homma kulkisi, voisi olla mukava kulla asiantunevaa keskustelua. Zapal ja Jylan: aina vaan rennompaa menoa voitais varmaan yhdessä purnata tiukkapipoista. Kierroksen jälkeen Bisset klubilla. Onni ja Petro jättäisi minut varmaan ykkös- väylällä etsimään palloa ja menisivät menojaan. Riitaantuisivat varmaan ennen ysiväylää. tässä leikkimielistä luonneanalyysiä, Hyvää vuodenjatkoa kaikille

    Höyrypään ryhmässä kiertäminen kestäisi kohtuuttoman kauan.

    Hänen joutuessa imettämään omalla putti- tai tiiausvuorolla, venyisi peliaika liian pitkäksi.

    Zapal ja Jylan: aina vaan rennompaa menoa voitais varmaan yhdessä purnata tiukkapipoista. Kierroksen jälkeen Bisset klubilla.

    Itse olen joskus funtsinut mitä siitä tulisi jos järjestäisi kisat tällä palstalla pyörivälle porukalle.

    Kaksi sarjaa (vain toiseen voisi osallistua):

    1. Lyöntipeli 36 reikää valkoisilta/sinisiltä.

    2. Pistebogey 18 reikää klubitiiltä.

    Täällä on itsekukin uhonnut sen verta, että kisasta ei varmaankaan tulisi lasten katseltavaa 🙂

    Ja Pulli-Paavon idean mukaan ryhmiin voitaisiin luoda hieman lisäjännitteitä oikeilla pelaajavalinnoilla. Ehkä Golfpisteen porukka saisi jopa houkuteltua tämän kolumnisti-rouvan kisan suojelijaksi ja mukaan pelaamaan.

    Hänet haluaisin ehdottomasti Petron ryhmään.

    (Ei millään pahalla Petro)

    Jos kisa järjestettäisiin loppusyksystä niin voisi olla varma, että pitkäksi talvikaudeksi riittäisi keskusteltavaa esim. aiheista:

    ’Mulla oli pisin draivi, vaikka menikin metsän puolelle…’

    ’Yleensä pelaan paremmin…’

    ’Palkinnot olivat huonot…(vaikken itse saanutkaan)’

    ’NN:n väärä droppi kuutosväylän sivuvesiesteestä…’

    ’Ei kilpailussakaan saa hidastella…’

    ’Miksi TM R360Ti:llä sai pelata touriin verrattavassa kisassa?…’

    Hyvin kirjoitettu, ihan vedet tuli silmille kun ajatteli kisaa mimmonen se olisi.

    Siellähän vois olla lastenvaunu- ja koirasarja erikseen 🙂

    Siis naurusta ne vedet silmiin tuli, ei itkusta.

    Nimetön

    =) Mitä nyt oon tätä lähiaikoina ruvennut seuraamaan, niin kaikkien kisojen ehdoton äiti olisi tulossa. Kuuma kysymys olisi myös, kuka kisaan hyväksyttäisiin selostajaksi.

    Sorry, etten sijoittanut sua mihinkään

    ryhmään, mutta jos kisa pystytetään,

    niin voisitte kyllä mennä mailanrakentajan

    ja HCP 4:n ryhmään tappelua estämään

    esim. Tommy Armourin kanssa, vois

    olla melko veristä touhua. =)

    Varmasti tiukkaa keskustelua syntyisi selostajista.

    Onko ehdotuksia mille lehdelle annetaan yksinoikeus kyseisen kisan kuvaamiseen ja siitä kirjoittamiseen ?

    Lena Sellbergin toimittama juttu voisi olla hyvä. Saisimme ainakin tänne lisää uusia keskusteluaihioita ja tulisihan siinä naisnäkökulmaa tähän lastenvaunu problematiikkaan.

    heh heh… Täähän on kerrankin pelkästään huumoriin liittyvä ketju. Mukavaa vaihtelua. Olisiko myös vaate- ja etikettisarjat erikseen… Hyvä Pulli-Paavo. Toivottavasti kukaan ei kuitenkaan ota näitä kommentteja turhan vakavasti.

    No joo, kyllä minä pelaisin mielelläni Zapalin ryhmässä, sekä tietysti kaikkien muidenkin kanssa. Pulli-Paavo voisi lähteä kiertämään autolla ja ottaa Lena Sellbergin kyytiinsä.

    Voisi olla ihan mainiota järjestää jokin yhteinen pelipäivä golfpiste:een porukalle. Hyvä ajankohta voisi olla joskus heinäkuussa, kun suurimmalla osalla on kesälomia. Meikäläinen kyllä lähtee kiertämään ja voisinpa sponssata jonkun palkinnonkin jos asiasta tulee totta. Kenties keskustelu-foorumin uudet isännät funtsaavat löytyisikö Golfpiste-Open kisalle jostain sopivasti tilaa.

    Jenkkilässä on ainakin yksi vastaava keskustelu-palsta, jonka aktiivit käyvät silloin tällöin porukalla pelailemassa. Kannattaa muuten käydä katsomassa linkkiä, siellä käy väkeä hieman vilkkaammin kuin täällä ja keskustelun aiheet on usein kiinnostavia.

    Lue lisää: Golf Aficienados

    Pari kuvitteellista kommenttia lisää taistelun tauottua:

    Mopontankki: Teit sitten vähän toistasataa?

    Blade-man: Näin kävi, mutta olisit nähnyt sen rauta-nelosen kutosreiällä. Kyllä bleidit tuntuu ihanilta kun osuu sweet spottiin.

    mä en kyllä ymmärrä sitä hullua muijaa mä tiijasin ihan normaalisti neljä metriä valkoisten taakse kun siinä oli parempi nurtsi sit se sai hirveän hepulin

    mut ei mulla ole nyt mitään hätää eilen sain imettyä jo pillillä keittoa ja kipsi lähtee veke ens viikolla…

    Tiedän ainakin kaksi huijaria, joiden tasoitus ei ollut kisassa oikea…

    Aina te jaksatte niuhottaa…

    Galluppi: millä draivereilla te pelasitte kisassa?

    Sääntökysymys: Mun pallo päätyi avauksessa kahden olut-tölkin väliin. (Epäilen J:tä ja Z:aa) Toinen tölkki oli vielä puolillaan. Saako tölkin juoda tyhjäksi ennen lyömistä, jos sen asettaa takaisin täsmälleen samaan paikkaan ennen lyöntiä?

    Todellakin on jo tullut rakennettua mielessään tietty kuva tämän ryhmän aktiivisimmista kirjoittajista. Monien kirjoittelusta päättelisin että en sijoittuisi kisojen kärkipäähän mutta hauska olisi varmasti ja mielenkiintoista. Jos kisasta tulee totta niin messissä ollaan – ’kaverin kyykyttäminenhän’ se oli se pääasia:-)

    Mikähän olisi sopiva pelipaikka? – Kytäjä?

    Tällä porukalla todennäköisesti päädytään johonkin kummallisimman, vaarallisimman ja vaikeimman kentän välille.

    Tuli muuten mieleen, että olisi se näky kun ilmoittautuessa bongaisi kolme JORMAA yhtäaikaa. Eihän niitä ole poliisiautossakaan kuin kaksi.

    Kilpailutoimikunta järjestäisi ennen kisaa ankarat käräjät siitä, mikä olisi kilpailumaksu mistäkin seurasta tuleville. Kaukojäseneksi katsottaisiin jokainen joka asuu yli 2km omasta kotiseurastaan, tai jos sattuu olemaan etunimeltään Kauko.

    Kisan jälkeen kaikki ne jotka eivät ole jättäneet jonkinlaista protestia tai vaatineet muille rangaistuslyöntejä, leimattaisiin sellaisiksi jotka kilpailevat vain palkintojen takia.

    Mutta kyllä minä lähden mukaan. Pitäisiköhän kisa järjestää kuitenkin niin että kaikkien identiteetti pysyy piilossa? Vain järjestävän seuran caddiemasterille kerrotaan nimi, seura ja tasoitus. Ykköstiille tullaan sitten kommandopipot päässä.

    Jos toivomuksia saa esittää niin Bogeytikan kanssa samaan ryhmään menisin mielelläni; taitaa tuon nimimerkin takana olla joku todella kova nimi. Pelien tilastointia kun harrastan itsekin, Iizein kanssa voisi myös vaihtaa ajatuksia kierroksen aikana.

    Pelataan nettipeli PC:llä vaikka jo tämän talven aikana. Kaikki halukkaat (pitää olla Links tai Tiger woods peli) voivat osallistua. Olen asiaa jo lämmittelemässä Golfpiste.comin väen kanssa. Onko kiinnostusta?

    Kyllä minä ihan tosissanikin voisin lähteä pelaamaan moiseen päivään. Olisiko kuitenkin parempi ottaa ekana vuotena vain scramble, ettei menisi liian vakavaksi?

    Joukkueet voitaisiin vaikka valita ja nimetä persoonien suuntauksen mukaan.

    Esim: sääntönikkarit, etiketti-ihmiset, blade-manit, händäri plussalla, +300m-kerho, mailanrakentajat (muistakaa, vain 14 mailaa sallittu), Jormat, Bisse-kerho (mun tiimi), mä pelaan niinkun mua huvittaa, Pelastakaa lapset….

    Ps. Voisi ihan oikeasti olla toimiva idea, jos porukalla riittää asennetta.

    No ëi muuta kun varausta esim. Meri-Teijoon tai

    vaikka Vihtiin Huhtikuun loppupuolelle, on tämä

    sen verran kuumaa väkeä, että kädet jo syyhyää.

    Eiköhön me joku sähköpostiosoite saada Golfpisteeltä tai jostain muualta ilmoittautumisiin.

    Jos ei porukkaa löydy niin peruutetaan ylimäärä

    ajat ja mennään innokkaimmat ja pidetään palkinto

    oluet itsellä. ~(: I

    Jotenkin tämä porukka kuulostaa sellaiselta, että osa on jossain etelässä huhtikuussa. Itsellänikin on unelma Portugalista pääsiäisen aikaan.

    Ehkä kuitenkin toukokuun puolessavälissä niin ei tarvitse pelata lumessa ja kenttävalikoimakin olisi laajempi? Aikainen ajankohta jättäisi kuitenkin aina auki mahdollisuuden selittää ’power-faidit’ talvikankeudella.

    Moderaattorit / sponsorit herätys!

    Tehkäämme saitistanne/mme näkyvä reaalimaailmassa. Olisi näet Suomen eka vastaava tapahtuma.

    JKO

    Meidän aloittelijoiden kuluu sitten aloittaa että perässätulijat voisivat ohittaa etiketin mukaisesti. Ja palloa sitten etsitään aina maksimimäärä.

    JKO

    Meidän aloittelijoiden kuluu sitten aloittaa että perässätulijat voisivat ohittaa etiketin mukaisesti. Ja palloa sitten etsitään aina maksimimäärä.

    Aloittellijat aloittamaan ja paras ohitus palkitaan ja myös paras ohitsepäästämättömyys. Takana tulevat sais lyödä kantapäille ja huutaa foren minuutin myöhässä.

    Mutta mitäs sitten tehdään jos jollain on täällä nickejä enemmän kuin yksi? Otetaanko isompi maksu?

    Olis vielä vänkää kun kukaan ei kertosi mitä nimimerkkiä edustaa. Voitaisiin sitä vatvoa kuka kukin oli täällä tulevan kesän pelien lomassa.

    Oikeat nimet ja tietysti oikeat tasurit vain alkuun järjestäjän tietoon. Tuloskortit nikien mukaan, ja peliseura arvottuna. Voittaja tietysti loppupuheessaan kehuu pelikaverinsa ja haukkuu edellä menneen ryhmän. Muistaa huomauttaa myös takana tulevalle ryhmälle kantapäille lyömisestä.

    Pisin draivikisa olisi tietysti mukana. Siellä ei varmaan voiteta alle 300 m tuloksella. Lähimmäslippuakisaa ei kannata järjestää, sillä olisi tasatuloksia useita. Voittajilla tietysti ’hole in one’.

    Paljon olisi pelaajilla myös uusia plade-mailojakin. Taottuja tietty. Pallot ’titun’ pro V1:ä Strattaa huonomalla ei kehtaisi tulla kokeileenkaan.

    Voisimpa ilmoittautuakkin. Kerrankin saisi kaltaistaan peliseuraa :-))

    Pelit voi järjestää myös siten, että kukin pelaa minkä tahansa kentän PARia vastaan. Tietty määräaika ja sitten spekuloidaan pelejä tällä palstalla.

    Alla pienin muunnoksin säännöt firmamme viime kesäisistä mestaruuskisoista. Oli pakko pelata näin, koska ohviiseja puulaakilla on ympäri Suomea.

    1. Player can play his/her competition round in any 18-hole course (No PAR3 courses allowed).

    2. Each player informs beforehand caddie@golfpiste.com when he/she is going to play competition round (18 holes).

    3. There are NO handicaps. Only way to find truly champion 🙂

    4. Game: Stroke play (every stroke counts)

    5. Tee:

    – Men: Yellow (men’s club tee)

    – Women: Red (women’s tee)

    6. Best score against course’s PAR wins. (For example PAR 72 and score 85, result +13)

    7. After the round, player sends his/her score by email to caddie@golfpiste.com (Jos oikeita palkintoja niin sitten pitää varmaa lähettää tuloskortti allekirjoituksella varustettuna Golfpisteelle.)

    8. Deadline for each result is Monday ??.??.2003 at 09:00.

    9. Challenge trophy is given to the champion.

    10. Results can be found from this site after competition.

    Paras HCP tulos sais sitten händärihuijarin SM tittelin 😉

    vaikuttaa hyvätä vieraspelaajan kanssa en kyllä halua samaan ryhmään mut kaikki alle 7 käpillä kelpaa ja ripe pitää olla

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 51)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #518119 kohteessaKenen kanssa kentälle?

Etusivu Foorumit Yleistä Kenen kanssa kentälle?