26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

KEJ Tour Round 4: 12.7. – 25.7.

Etusivu Foorumit Yleistä KEJ Tour Round 4: 12.7. – 25.7.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 87)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Champ Mastersissa klo 14.40 – Team poromiehet

    klo 14.00

    Tämä tiedoksi

    Peruutan KEJ kierroksen Masterin osalta.

    Ajattelin asiaa uudelleen pelin sujuvuuden ja tiimitaktiikan kannalta.

    Haluan vähän riskinottovaraa jos joukkue tarvitsee pisteitä ja toisaalta mahdollisuutta nostaa pallo jos riski menee sille huonommalle puolelle.

    Saa kai tätä kuitenkin käyttää Openissa. Siinähän pallonnostoilla ja riskeillä ei ole merkitystä. Ja Openiin ei ole ennakkoilmoittautumista.

    ilmotan asianomaisten valtuuttamana big easyn ja golfladyn kej kierrokselle. paikka tammer golf ja päivä sunnuntai.

    toivottavasti on GCI:stä jotain opittu 🙂

    Luin eilisen viestini uudelleen ja nyt ymmärrän muutaman eilen saamani kommentin.

    Viestilläni tarkoitin sitä, että en itse pelaa Champ kierrosta eilen kisan yhteydessä. En missään nimessä sitä etteikö GCI kävisi muiden osalta KEJ kierrokseksi.

    Pahoittelen epäselvää ilmaisuani ja siitä aiheutuvaa hämmennystä.

    Lyöntipelitulos jäi eilen Masterissa syntymättä, joten uusi yritys huomenna 18.7. Pickalassa Park-kentällä TäysPickala kisan yhteydessä.

    Tänään rästi vuosaaressa.

    Audi Scratch Tour Lakeside 18.7.04

    Tänään kierros Vihdissä

    Kiitos nasupullalle vaivannäöstä, mutta valitettavasti Tampereen kierros jouduttiin peruuttamaan. Big Easy ja Lady Golf yrittää siis huomenna uudestaan, mutta Annilassa.

    Keskiviikkona 21.7. klo 13, paikkana Uusi Tarina

    Tänään 11:00 Master scratch sarja.

    Eli Champ-sarjan neloskierros pelataan otsikossa mainitunna ajankohtana viikkokisan yhteydessä!

    IHan vain uteliaisuutta kysyn. Paksupekka ilmoitti jääneensä vailla lyöntipelitulosta Masterissa, voiko tällaisen kierroksen champ-sarjassa uusia sääntöjen mukaan?

    -Arto Saha

    Hmm eikös yleensä kilpailussa, jossa pelimuotona on lyöntipeli, niin tule DQ jos ei sitten saakaan lyöntipelitulosta aikaiseksi? Muutenhan sen voisi jättää aina kesken kun ei kulje ja pelata uudestaan?

    Normaalistihan lyöntipeliä pelatessa tulos tulee varmasti, mutta kun Masterissa pistebogikisaa pelatessa huomaa par-4:n griinin kantissa pelaavansa väärää palloa, ei ensimmäisenä tule mieleen lähteä kävelemään takaisin tiille, missä seuraava ryhmä suorittaa omia avauksiaan, jotta saisi myös lyöntipeli tuloksen aikaiseksi. Kyllä siellä rundi kesti ihan riittävän kauan muutenkin.

    Ymmärrän toki, että tämä saattaa ’avata’ mahdollisuuden keinotteluun. Jos porukat ottaa tän homman niin tosissaan, että tässäkin pitää huijata mikäli siihen mahdollisuus aukeaa, niin otan osaa ja laitetaan mulle DQ neljännelle kierrokselle. Itse asennoidun tähän enemmänkin mukavana lisäpanoksena kesän kierroksiin, kuin verenmaku suussa käytävänä taisteluna.

    Pekka, Tuoppi teki juurikin niin kisassa kun se pelasi myös KEJ-tour kiekkaa. Tosin sille kävi niin, että kaveri pelasi sen palloa.

    Itse olen sitä mieltä edelleen, että siihen paikkaan olisi voinut dropata pallon mistä se toinen kaveri löi ja jatkaa peliä ilman rangaistuksia. (mutu-pohjalta) Tuoppi voisi tehdä tästä sääntökyssärin oikeastaan.=)

    Champpiä yritellään.

    Kysyin IHan vaan siksi kun itse pelasin Champ-sarjaa ja Parti ’pisti’ mut juoksemaan pari kertaa lyömään uutta palloa hukkuneen 🙁 tilalle. Olisin ollut IHan;) hiljaa, jos olisin älynnyt nostaa pallon.

    Joo, me kyllä taottiin uskolla varapalloja tiiltäkin, mutta tän kyseisen pallon kanssa kävi niin omituisesti, että löin sen oikealle ’vesiesteeseen’, josta se kimposi puista takaisin ja koko porukka näki mihin se putosi. Sieltä lyhyen etsimisen jälkeen syvästä raffista löytyi punaisin pistein merkitty pallo, minkä huitaisin eteenpäin ja lähdettiin etsimään pelikaverin palloa toiselta puolelta väylää. Lopulta kun pääsin lyömään seuraavaa lyöntiäni huomasin mun kiveni vaihtuneen Pro v1:ksi, jotain hyvää siis. Seuraava ryhmä oli saanut jo jonkin aikaa odotella, niin ei viitsinyt aiheuttaa enempää hämminkiä ja tuli vedettyä viiva korttiin.

    Mähän onnistuin hankkimaan pari muutakin harvinaista rankkua itselleni, tuplakosketus chipatessa syvästä raffista ja kerran vahingossa liikutin palloa kun valmistauduin lyömään vasenkätisesti puunjuurelta.

    Tosi ikävä juttu. Valitettavasti et voi uusia kisakierrostasi. Tässä ei ole juurikaan pelivaraa kun ennakkotapauksiakin on olemassa: Tourilla on nyt yhteensä neljä DQ kierrosta ja kaikki tästä samasta syystä.

    Eipä silti hätää. Huonoin kierros jätetään Champissa pois joka tapauksessa ja se oli sinulla nyt sitten tämä kierros. Olet vielä täysillä pelissä mukana ja ensi kierroksella paremmalla onnella.

    Keskustelin asiasta vielä jälkeenpäin kys. kaverin kanssa, ja kyllä hän sittenkin ihan omaa palloaan pelasi, siinä Maxfli 1:n kyljessä luki se Rev EXT eikä M3 Tour… :-/ Eli niin siinä vain sitten kävi että täysin tasainen pätkä Masterin raffia nelosen ja kutosen välissä söi jälleen yhden pallon.

    Eipä sinänsä, ei sillä väliä sen tuloksen kanssa olisi ollut kuitenkaan, paska tulos on paska tulos aikka voissa paistaisi tai kaks lyöntiä ottaisikin pois. 🙂

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 87)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #374202 kohteessaKEJ Tour Round 4: 12.7. – 25.7.

Etusivu Foorumit Yleistä KEJ Tour Round 4: 12.7. – 25.7.