Aihe: Käyttökokemuksia Raven TM-102i:stä - Golfpiste.com

8.7.–15.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][28]
KilpailuaSuomalaista

Käyttökokemuksia Raven TM-102i:stä

Etusivu Foorumit Yleistä Käyttökokemuksia Raven TM-102i:stä

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kaipailisin kyseisten mailojen omistajilta käyttökokemuksia/eroja niin sanottuihin merkki bleideihin verrattuna.

Minulla on TM-102i -lavat kiinni TT DG s300 varsissa. En ole vertaillut mailojani ns. isojen valmistajien bleideihin, mutta eipä ole ollut tarvettakaan – olen mailoihini kovasti tyytyväinen.

Lapa on perinteinen blade. Siro, kaunis ja ’nolla’ offsetillä. Työn laatu vaikuttaisi hyvältä, 4kk käytöllä vain normaalia kulumista. Lapa nostaa palloa hyvin, erityisesti keski ja lyhyillä raudoilla vaikka vartena on TT DG. Osumatuntuma on hyvä/loistava. Sellainen makoisan napakka.

Jos olet bladeja hankkimassa, niin TM-102i on hyvä vaihtoehto. Minun on vaikea kuvitella, että olisin saanut juurikaan (tai ainakaan merkittävästi) paremmat mailat jos olisin ostanut ns. merkkimailat. Hintaero Ravenien eduksi on sen sijaan varsin merkittävä.

Mitä kautta hommasit Ravenit ja oliko toimitus ok?vai teetitkö mailat jossain Suomessa jos niin, oliko työn laatu hyvä? Kiitos!

Hommasin lavat ja varret tällä palstalla kirjoittelevan 4par:n kautta (ks. linkki). Minä rakensin mailat itse, koska tykkään näpräillä ja siten sain niistä juuri sellaiset kuin halusin. Mailojeni speksejä: r5 38′, swingipainot D0-D3 progressiolla, gripit Lamkin Crossline 1/32 oversize. 4par:n toimitus ok ja oman työn laatu on tietysti parasta a-luokkaa ;).

Ravenin lapoja saa toki tilattua ulkomailtakin (myös valmiiksi kasattuina), mutta se ei taida tulla sen edullisemmaksi.

Lue lisää: http://www.4par.biz/index.php

Enpä usko että niinsanotut merkkimailat olisi sen paremmat.Tietysti hintaero on mahtava, jos jotain eroa haluaa hakea. 4par kokosi mailani kun en itse viitsi näperrellä, ja mahtaisiko niistä mitään tullakkaan.

Ohops, meni tuo linkin nimi ja URL väärin päin. Yritetään uudestaan.

Lue lisää: 4par

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Käyttökokemuksia Raven TM-102i:stä

Etusivu Foorumit Yleistä Käyttökokemuksia Raven TM-102i:stä