26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kaverille ei jätetä-Open pe 16.5.2003 Hyvinkää

Etusivu Foorumit Yleistä Kaverille ei jätetä-Open pe 16.5.2003 Hyvinkää

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 119)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • On varmaankin parempi jättää uhot vähemmälle.

    Katsokaas viestiketjua ’Millainen porukkamme on’. On meinaan aika huiman kovia pelimanneja ja junnuja porukassa. Taitaa kisan voitto ratketa korvien välissä, varsinkin kun täällä on luvattu hervotonta psyykkausta.

    Keväällä nähdään.

    Jep!

    Tykittäjä on mukana ja tuo mukanaan myös JJM:n. Keväällä nähdään.

    t. TYKITTÄJÄ HCP 19.2 ja JJM HCP 34

    Ilmoittadun sokeasti mukaan, Kilpailun nimi jo sen velvoittaa…!!!!!!!

    penni HCP 18 ja tuo mukanaa pikkubroidinsa, Mike, HCP 13.4

    Yritin lähettää ilmoittautumisen email osoitteeseen:

    caddiemaster@hyvigolf.fi

    joka löytyi tämän sivun osiosta golfkentät/Hyvinkää

    Ei onnistunut, ainakaan täältä maailmalta…

    Eli onko Hyvinkää vaihtanut osoittettaan , muttei päivittänyt sivuaa…..

    Meni puolittain oikein sun homma 🙂

    Parti kirjoitti Game on otsikolla.

    4.Ilmoittautumisesta kisaan ilmoitetaan golfpisteen kautta kun järjestäjäpuoli on siihen valmis.

    5. Ilmoittautuminen kisaan tapahtuu suoraan Hyvinkään caddiemasterille.

    Eli kisan järjestelytoimikunta vasta ottaa ensi askeleitaan. Seuraa palstaa niin tiedät millon voit ilmoittautua ja miten.

    PS: Harmi kun kisat on Etelässä.

    Valitettavasti joudunkin peruumaan sen alustavan ilmoittautuminen tähän kisaan, koska samana päivänä (16.5) pitää olla matkalla kohden Kokkolaa ja ensimmäiset Junior Tourin kisaa.

    Valitettavasti nyt kävi näin,mut jos lisää tämän sisäpiirin kisoja tulee, niin olen mielelläni mukana.

    Vai priorisoit junnutourin kisamme edelle! Vai jänistätkö? OK! Jos pelaat Kotkassa ekan rundin vähemmän kuin viisi lyöntiä kehnommin kuin koira Hyvinkäällä, saat palkintosi vaikka postissa.

    Parti, lisää Tristan osallistujalistalle.

    Pakko päästä seuraamaan, kuinka moni tuhoaa pelinsä yrittäessään 13. väylällä kahdella päälle.

    Huom! Onnistuessaan vaarallinen…

    Nimetön

    Psyykkaaminen alkakoon.

    Pelimiehet eiku Draivaamaan…

    5 väylä yhdellä päälle,

    7 väylä metsän yli ja eiku yhdellä päälle,

    8 väylä helposti kahdella päälle,

    10 väylä, ja pelimiehet jatkaa kahdella päälle,iisii

    13 väylä vasemman metsänyli eka ja toisella metsän yli ja eiku päälle,

    15 väylä driveria käteen ja yhdellä päälle.

    Loppu onkin helppoo, klubilla tavataan.

    Lare tulee pikku hiljaa perässä ja pelaa varman päälle, uskoisin sillä pärjääväni DRIVING miehille.

    Ei enää montaa yötä ja sitten…

    terveisin Lare

    Itse ottaisin tosimiehenä kolmen mailan kisaan putterin stiffi-varrella, 7,5-draiverin ja 8,5-draiverin.

    ts

    Ei Hyvinkään 13 kakkoslyöntiä lyödä metsän yli, vaan mäen alta, keltaisen laatan paikkeilta. Täytyyhän griini nähdä lähestyttäessä -:)

    Nimetön

    ts uskon, että sinäkin lyöt toisella päälle 13 väylän Hyvinkäällä, jos avaus rullii hyvin yli enimmäisen väyläbunkkerin.

    Koska itsekkin olen lyönyt sen siitä kohtaa, toisin sanottuna mäenpäältä puu 7 : lla toisella päälle, pitää vaan tietää minkä männyn oikealta puolelta lähdet stanssaamaan. Jos ts nimimerkki enteilee sitä peluria joksi Sinua luulen, niin olet aikamoinen pelimies…

    Tänään olin Matkamessuilla , ja siellä oli mahtavia lomakohteita golffareille tarjolla lämpöisiin maihin, kannattaa mennä tutustumaan.

    Itse lähden treenaamaan Hyvinkään kisaa varten Tunisiaan 7.3 Sieltä haen varmuutta tulevaan OUPPENIIN … ei enää montaa yötä…

    Kiitokset tarkennuksesta, olin lukiessani palstaa Kiinassa, ja iski hieman pelko että mahtuuko enään mukaan. Ajattelin että jos yhteislähtö, niin tuollainen 90 pelaajaa alkaa olla maksimi Hyvinkäällä.

    Oli hieman vaikeuksia saada se caddiemasteri kiinni , mutta sain sinnekin viestin.

    Minä seurailen tätä palstaa niin aktiivisesti kuin voin, mutta kun matkapäiviä vuodessa on noin 150 , niin aika ajoin istuu lentokoneessa eikä voi olla netti auki. Toisaalta joskus yhdeydet ovat niin huonot että ei oikein pysty selaileen.

    Tämän vuoksi tämä kiihkeä osallistumisen varmistus.

    Hyvä puoli tässä on se ,että voi treenata peliä koko talven kunnon olosuhteissa, auttaako se , jää nähtäväksi….

    Olen vasta vähän aikaa seurannut palstaa ja vastaillut muutamiin juttuihin, joita täällä on ollut. Joskus ajan käydessä pitkäksi olen lueskellut näitä vanhoja juttuja joita täältä löytyy. Muutamien nimimerkkien kovat jutut ja melkein pro-tason jutut ovat välillä ihmetyttäneet minua ja silti Suomesta löytyy vain yksi ammatikseen pelaava(lue–> tienaa paremmin golffin parissa kuin keskiverto palkansaaja). Toivoisin kisan pääjärjestäjiltä sellaista vetoa, että tulokset julkistettaisiin kaiken kansan nähtäväksi netissä. Ai niin tietysti pelkästään vain nimimerkillä varustettuna. Toivottavasti tälläinen veto ei pudottaisi kisanne osallistujamääriä. Valitettavasti en itse pääsee kisaan mukaan, mutta mielenkiinnolla odotan tuloksia.

    Onnea ja menestystä kisaan niille, jotka eivät uhoa mutta pärjäävät

    Joo, tuskin mahdun mukaan ja edes pääsisinkään HyviGolfin puolesta.

    Mutta spektaattoriksi aion lähteä. Eli nimilaput bägeihin (järjestäjille vinkki: ryhmien mukana kulkevat tulostaulut, vai miksikä niitä kutsutaan)

    Antti – Green Card riittää osallistumiseen ainakin sinun aktiivisuudellasi. Tervetuloa!

    Karl – Uhoamisesta. Harvempi sitä kehtaa omalla nimellään uhota joten nyt siihen on kerrankin kunnon tilaisuus.

    Tulipa vaan mieleeni, että kaipa Openissa on kuten kaikissa kunnon kisoissa jollakin par viitosista viralliset pisimmän draivin mittaukset?

    Tehtävähän on helppo. Mittaaminen pitää tunnetusti aloittaa kaukana 300 metrin tuolla puolen.

    Kilpailun ensimmäinen järjestely-palaveri pidetään ensi keskiviikkona.

    Nyt olisi hyvä aika tuoda mielipiteensä julki kilpailumuodosta yms. asioista jos haluaa vaikuttaa asioihin.

    Lisäksi uhoamisia otetaan vastaan. Tällä hetkellä voimassaolevat vedot:

    Parti: Pikkupullo kossua täysikäiselle, joka lyö väylän 13 kahdella päälle (pidätän yksioikeuden kerätä kaikki pallot greenin oikealla puolella olevasta metsästä)

    Koira: Palkinto kaikille, jotka pieksevät Koiran lyöntipelissä.

    Ehdotan ’kossupullonkisaa’ ja kokonaiskilpailun voittajalle kunnollista ja asiallista palkintoa sekä muille ’everybody -tyyppistä’ palkintojenjakomallia. Palkinto esim. 40€:n arvoinen esim. laatikollinen kunnollisia golfpalloja lahjakorttia proshoppiin Hyvinkäälle tms. Kilpailumuotona reikäpeli niin peli ei ruuhkaudu.

    Annan tasuria! Puoltoista viikkoa treenaamatta kun ristiselkä renkkaa! No puttii tietysti Vermossa:)

    EFC

    Tuli tässä mieleen että onkohan kisan ajankohta hieman liian aikainen, esim. viikolla siirto eteenpäin tekisi varmaan kentän kunnolle ihmeitä ja samalla varmaan myös kisan tasolle. Hyvinkää kun ei ole koskaan ollut ihan parhaimmillaan vielä toukokuun puolessa välissä… Homman luulisi vielä onnistuvan kaikkien puolesta, koska järjestelyt ovat ilmeisesti vielä alkuvaiheessa.

    Ei ruveta nyt enää vaihtelemaan päivämääriä, kun aikamoinen joukko pelaajia on ilmoittautunut kisaan. Esim. itselleni sopii aluperäinen 16.5., mutta seuraavalla viikolla pelataan jo muita kisoja.

    Yleensä selittely alkaa vasta kun kolmas lähtee ykköstiiltä, mutta voihan sen tietenkin aloittaa jo hyvissä ajoin 🙂

    Nopeaa toipumista joka tapauksessa.

    Mukava kuulla, että homma etenee. Itse en ole ehtinyt viime päivinä osallistua keskusteluun kun pitää harjoitella ja varoa ylikuntoon joutumista. Nimenmuutostakin pitää harkita kun on päässyt pulli katoamaan.

    13. väylällä nähdään kuka on kuka! Ja jos ei siellä pärjätä, niin tasoituksellisen sarjan voittaja on ainakin tiedossani.

    Nimetön

    En ole ite purnari, mutta kun EFC otti asian esiin, niin kyllä kannattaisi muistaa että 16.5 ajankohtana Hyvinkään korkeudella oleva kenttä ei ole vielä minkäänmoisessa kunnossa. Tod. näk. talvisäännöllä (ruohon puuttuessa) tupsutellaan ja puttaaminen on pelkkää onnenkauppaa. Tällaiselle arvokisalle sopisi parhaiten joku heinä-elokuun vaihde, jolloin sekä kenttä että pelaajat olisivat trimmissä. Sitäpaitsi eihän ilmoittautuminen ole vielä edes alkanut, joten päivämäärän siirtokin lienee teknisesti mahdollista. Ottakaa siellä kokouksessa järki kouraan, please.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 119)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #517843 kohteessaKaverille ei jätetä-Open pe 16.5.2003 Hyvinkää

Etusivu Foorumit Yleistä Kaverille ei jätetä-Open pe 16.5.2003 Hyvinkää