26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Kadonnut putteri ja ajuri

Etusivu Foorumit Yleistä Kadonnut putteri ja ajuri

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • goldencap kirjoitti: (28.3.2007 18:29:34)
    … Olispa kiva kuulla, miten nuo hukattiin. …

    No ei tosiaankaan. Paljon kivampi olisi kuulla että ne kölit olis löytynyt!

    kebax kirjoitti: (28.3.2007 18:33:41)

    No ei tosiaankaan. Paljon kivampi olisi kuulla että ne kölit olis löytynyt!

    No toki sekin.

    Nimetön

    No niin, pannaanpas asioita aikajanalle. Missä MI oli reilu kuukausi sitten? Luulisi, että suomalainen golfari sen päivän muistaa. Lisäksi, MI:llä on aina matkassaan useampia versioita, joissa kaikissa on sama grippi, mutta pitempi varsi kuin 33 tuumaa.
    Kyseisellä puttivehkeellä on toki moni tuuriveikko, myös MI, hakenut tuntumaa ja lainannutkin sitä reissuille.
    Katoamiseen ei liity seksiä, politiikkaa tai vauhtia, korkeintaan mies työssään. Päätelkää itse loput.

    XTT

    Ossian kirjoitti: (27.3.2007 21:56:53)
    Putteri on mallia Scotty Cameron, Newport 2,5, 33 tuumaa ja platinum-viimestely.

    Ah surkeus! Piti just Scotty kadota.

    Mulla oli ostoilmoitus tuolla pörssissä scottyn putterista ja sieltä tuli puhelu jossa tarjottiin ko. putteria – ja kaupat myös tuli. Lunastin kepukan matkahuollosta johon myyjä sen lähetti – eli kyseinen putteri on ehkä minun hallussa nyt (jos se nyt on sama?). Tämä tapahtui about 2 -3 vko sitten. Tarkan päivän saan kun tsekkaan tiliotteeni, maksoin muistaakseni pankkikortilla. Tuntomerkkien tarkistamiseksi voisin vaikka soittaa mahdolliselle oikealle omistajalle… laitakko numeron?

    Nimetön

    AJ, jätä puhelinnumerosi nimimerkillä GolfSataman kassalle niin omistaja soittelee sinulle. Thx.

    anssijokunen kirjoitti: (29.3.2007 9:11:14)

    Mulla oli ostoilmoitus tuolla pörssissä scottyn putterista ja sieltä tuli puhelu jossa tarjottiin ko. putteria – ja kaupat myös tuli. Lunastin kepukan matkahuollosta johon myyjä sen lähetti – eli kyseinen putteri on ehkä minun hallussa nyt (jos se nyt on sama?). Tämä tapahtui about 2 -3 vko sitten. Tarkan päivän saan kun tsekkaan tiliotteeni, maksoin muistaakseni pankkikortilla. Tuntomerkkien tarkistamiseksi voisin vaikka soittaa mahdolliselle oikealle omistajalle… laitakko numeron?

    jos osoittautuu samaksi niin laitatko myyjän nimen tänne palstalle? Kysy myös onko sillä se driveri myymättä.

    Numeroni saa golfsatamasta.

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #480040 kohteessaKadonnut putteri ja ajuri

Etusivu Foorumit Yleistä Kadonnut putteri ja ajuri