26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Julkisuus

Etusivu Foorumit Yleistä Julkisuus

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 62)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Täällä oli vähän aikaan sitten keskustelu julkkiksista (ja räppäreistä), mutta enpä löydä sitä enää, eli onkohan joku saanut sen poistettua foorumilta.

    No, Finnish Touria ei ”julkisuus” ainakaan pelota.

    Finnish Tour

    Finnish Tourin kiertuejohtaja Teemu Laakso oli tyytyväinen siitä, että Suomen kärkiartisteihin lukeutuva Mikael Gabriel ottaa haasteen vastaan pelata korkeimmalla tasolla Suomessa.

    ”Sillä on valtava huomioarvo kisaa ajatellen. Olen iloinen, että Finnish Tourin kisan järjestäjä tekee asioita huomion saamiseksi”, Laakso sanoi.

    Nimetön

    Liitollakin on uusi tyyli. Golfliiton somekisa “Kuvaa haarukkasi”

    Aika heikkoa mun mielestä.

    Tuli mieleen, että tätä ketjua tuskin voidaan heppoisin perustein poistaa, koska Finnish Tour:kin mainostaa asialla.

    ”On hienoa, että nyt huomiota ohjautuu myös kilpagolfin puolelle. Minun ei tarvinnut pitkään miettiä, annammeko hänelle villin kortin”, Laakso toteaa.”

    Olisiko kuitenkin kannattanut vähän miettiä.

    Mites on muuten toisissa lajeissa, jos kärähdät jostain ”piristeestä”, niin eikös siitä tule jonkun mittainen toimintakielto?

    Golfin imagolle on näköjään ihan ok vähän tuprutella ja ajella autolla sen jälkeen. Joo on vanha rike ja lienee jo tuomionsa kärsinyt, mutta onko nyt ihan paras esikuva Finnish Tourille?

    KL1

    Tuosta villistä kortista ovat 5 vuotta tosissaan treenanneet, mutta vielä FT:lle pyrkivät juniorit varmasti iloisia Gabrielin puolesta.

    Joo juniorit varmaan tykkää. M g on jäänyt ainakin 2 kertaa kiinni päissään ajamisesta, taitaa ajella paljon pilvessä. Kannabis on tosin monessa maassa sallittua muttei varmaan saa pilvessä ajaa. Nostakaa juniorit älämölö asiasta niin eiköhän media rupea kyselemään että onko ok mainostaa huumeidenkäyttäjää golfkisassa eli urheilulajissa, tulee semmoinen fiilis että doupata saa ja kannattaa koska saa villinkortin, tosin ei laulamista voi yhdistää urheilussa käytettäviin kepulikonsteihin. Tuleepahan joo huomiota liiton suuntaan muttei positiivista.

    KL1

    Finnish Tour ja SGL eivät ole yksi ja sama asia, mutta muuten olen Arskan kanssa samaa mieltä.

    Taitaa fossiileilla kateellisuus iskeä päälle, kun eivät itse päässeet Finnish Tourille?

    Anonyymi rekistöröitynyt 30.9.2020 ja tämä oli sinun ensimmäinen viesti?

    Kyllä ainakin tätä fossiilia enemmän harmittaa, että lajia markkinoidaan ”ei niin mielestäni sopivalla tavalla käyttäytyvällä henkilöllä”.

    Ihmiset varmaankin luulevat nyt kaikkia golfareita pössyttelijöiksi, rattijuopoiksi ja Putin-faneiksi.
    Ei hyvä.

    KL1

    Siitähän tässä ei ole kyse, vaan siitä millaisia arvoja Finnish Tourin katsotaan pitävän tärkeinä.

    Siitähän tässä ei ole kyse, vaan siitä millaisia arvoja Finnish Tourin katsotaan pitävän tärkeinä.

    Samaa mieltä KL1:n kanssa.

    KL1 asian kiteytti yhteen lauseeseen. Toivottavasti Teemu Laakso miettii asian uudelleen.

    Ei taitaisi Dustin Johnsonilla olla mitään asiaa FT:lle, jos GP:n palstoilta kysyttäisiin.

    Pari huomiota…
    A. FT:lla ei ole minkäänlaista julkisuusarvoa.
    (Vai onko joku nähnyt edes urheiluruudussa minkäänlaista mainintaa kyseisen tourin jostain osakilpailusta ???)

    B. Maailmalla julkisuuden henkilöt maksavat osallistumisestaan Pro am tyyppisiin tapahtumiin
    Joiden tuotot käytetään kilpailujen palkintorahoihin/tapahtumien yleiseen kehittämiseen. Tähän ei liene FT:lla tarvetta??

    ”Finnish Tourin kiertuejohtaja Teemu Laakso oli tyytyväinen siitä, että Suomen kärkiartisteihin lukeutuva Mikael Gabriel ottaa haasteen vastaan pelata korkeimmalla tasolla Suomessa.
    ”Sillä on valtava huomioarvo kisaa ajatellen. Olen iloinen, että Finnish Tourin kisan järjestäjä tekee asioita huomion saamiseksi”, Laakso sanoi.”

    Tämä on loistava uutinen ja tuo lisää golfin näkyvyyttä nuorison piiriin. MG on kehittynyt huimasti lajin parissa ja antaa mallia nuorille faneilleen. Turha on ketään syyllistää pössyttelystä. Fossiilit katsovat asioita kuten heillä on tapana klubitalon terassilla paksujen sikaarien ja viskilasiensa kanssa.

    Ei taitaisi Dustin Johnsonilla olla mitään asiaa FT:lle, jos GP:n palstoilta kysyttäisiin.

    Taisi olla aikoinaan PGA Tour saamaa mieltä asiasta, kun antoi hänelle pelikiellon käryistään.

    Ai, viimeksi kun katsoin, niin DJ kyllä pelasi kisassa.

    Nimetön

    ”Peruspelaaja: Turha on ketään syyllistää pössyttelystä.”

    Syyllistää ei ehkä tarvitse, mutta on FT’lta perin arvelluttavaa hakea näkyvyyttä ojentamalla WC tällaiselle ’artistille’. Olkoon kuinka kehittynyt tahansa golfin saralla. Harmittaa ihan pirusti niiden taitavien junnujen puolesta, jotka ovat vuosikausia eläneet sitoutuneesti, urheilullisesti kehittyäkseen golfareina. Sitten joku turhakeidoli vetää ”viileällä imagollaan” ohituskaistaa FT-kisaan. Ja minulla ei ole golfia harrastavia lapsia…

    DJ kärähti 2014 kokaiinista ja kai parista muustakin pössyttelystä. Oli pelaamatta 2014 elokuun alusta helmikuulle 2015. Hieman ristiriitaisten tietojen mukaan kysymys oli joko kilpailukiellosta tai henkilökohtaisesta kuntoutuspäätöksestä.

    Jenkeissähän tuo ”kiellettyjen lisäaineiden” testaaminen on varsin heppoista, se mitä minun korviini on tullut esim. PGA:lta, baseballista tai NHL:stä. Nyt kun on Olympia-vuosi (jos on), niin oletan että aika moni stara taitaa kieltäytyä itse Tokion kisoista. DJ ilmoitti jo ettei pelaa kisoissa.
    Ottamatta kantaa itse pääaiheeseen (”Julkisuus”): New York ilmoitti laillistavansa kannabiksen viihdekäytön. Eli uusia postitiivisiä testituloksia on aivan varmasti tulossa. O tempora, o mores.

    Nimetön

    Eipä taida suomalaisessa urheilussa olla muita arvoja kuin euro.

    Katselin futis boikotista kun 6500 siirtotyöläistä on kuollut MM-jalkapallon työmailla Qatarissa. Ei me.. Littikin tais vaan kehua että hyvä tulee. Ei tosin olla mukanakaan joten olisi ollut edullista sanoa jotain.

    Me ollaan jotain Lännen ja Idän välistä.

    MG on uutisoinnin perusteella saamassa villin kortin yhteen kilpailuun eikä koko tourille, ja kyllähän noita villejä kortteja yksittäisiin kilpailuihin järjestäjät haluavat antaa erilaisin perustein. Ja on hän sentään aika nopeasti oppinut ihan kohtuullisesti pelaamaan.

    Mikaelille annettu tilaisuus osallistua kilpailuun antaa nimenomaan nuorison suunnalle golfista kuvan paljon coolimpana lajina kuin melkein kenen tahansa muun musikantin osallistuminen. Onko nyt sitten tätä kautta saatava mahdollinen nuorison kiinnostus lajiin ja ehkä jopa uudet harrastajat jotenkin huono juttu? Ei hän kuitenkaan mitenkään mainosta pössyttelyä toisin kuin jotkut piirit. Ja ettei tulisi väärinkäsitystä, itse en sinänsä hyväksy huumeiden käyttöä.

    Eipä ollut hirveää älämölöä muutama vuosi sitten, kun Patrik Laine oli saanut villin kortin FT:n osakilpailuun.

    Olen aakoon kanssa samoilla linjoilla. Kyse on yhdestä kisasta, ei koko kaudesta. Annetaan virkamiesten hoitaa pössyttelyrangaistukset MG:n kanssa, ei niistä elinkautista vankeusrangaistusta eikä elinikäistä kilpailukieltoa kannata antaa, vaikka jotkut niin haluaisivatkin. Vähän sallivampaa asennetta kehiin, kiitos.

    KL1

    MG on uutisoinnin perusteella saamassa villin kortin yhteen kilpailuun eikä koko tourille,

    Villejä kortteja jaetaan aina nimenomaan yhteen kilpailuun.

    Eipä ollut hirveää älämölöä muutama vuosi sitten, kun Patrik Laine oli saanut villin kortin FT:n osakilpailuun.

    Olisiko pitänyt olla? Patrik Laine on sentään maailmantähti, toisin kuin tämä meidän räppärimme. Laine ei myöskään ole ainakaan tietääkseni ryvettynyt missään laittomuuksissa, toisin kuin tämä meidän räppärimme. Vertailu näiden kahden välillä on siis perin kehno. Laine on kiinnostava useimpien urheilua harrastavien silmissä, tämä räppäri varsin pienen kansanosan silmissä. Kummalla mahtaa olla suurempi mainosarvo?

    Nimetön

    Onhan se coolia pössytellä ja ajella. Jos sen hyväksymistä ajetaan niin toimii kyllä. Kannanotto puolesta. Sellainen malli nuorisolle.

    Laine on huippu-urheilija, siinä on eroa. Jos lajiin halutaan urheilijoita. Jos taas ei niin ei sitte.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 62)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1332289 kohteessaJulkisuus

Etusivu Foorumit Yleistä Julkisuus