26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

John Daly – golfin Matti Nykänenkö ??

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu John Daly – golfin Matti Nykänenkö ??

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • mäkisuksi kirjoitti: (24.5.2009 13:56:11)
    Mutta kuka tuo byysat Suomeen ??

    Sähän voisit tilata niitä kauhean kasan ja myydä niitä täällä palstalla ihan omakustannushintaan?

    Lavantauti, ( outo nimiemrkki – toivottavasti ei tartu )

    En ruppee dilkkaan byysia, mutta ne kaverit jotka skuklais kolohvia, voisivat olla kivoja kattella :
    vaikka loppusyksystäkin.

    John Daly,
    Greg Norman,
    Jarmo Sandelin ja
    Mikko Ilonen.

    Nimetön

    Mäkisukselle – vaikka jo periaatteessa päätin, etten lue siansaksansekaista kirjoitteluasi, niin tämä juttu on parasta pitkästä aikaa tällä foorumilla, nimenomaan huumoripuolella. Ja on aina huisin hieno asia kun joku INNOSTUU jostakin asiasta noinkin paljon, kuin sinä JD:n kirjasta. Samoin Larssonin trilogia on huikean hyvä kirjasarja. Ja mies jolla on noin hyvä kirjallinen maku, ei voine kuitenkaan olla ihan ???? en tierä….

    JD:n kirja on jo mun hyllyssä, ostettu täyteen hintaan akateemisesta – taidan lukea nyt uudemman kerran.

    Hyviä kolohvikierroksia vaan sinnekinpäin.

    Niin,
    ei kai kukaan tee johtopäätöksiä ihmisistä pelkästään tän palstan tietojen perusteella.
    Häh ? Mähän olen suksi – mäkisuksi – minä parodioin hikkoriuurnia myöten .
    Todellisuudessa olen ihminen ? !
    Mutta kiitos joka tapauksessa myönteisetä palutteesta, luulen että suksi taas luistaa – saimmehan ite asiassa vaimon kanssa maalis- huhtikuussa hiihtää kotomeren jäällä 350 km each.
    Ja mikä parasta meistä tuli ukki ja mummi 16.5. Pikku Eevi- tyttö syntys tähän matoseen maailmaan, mutta se ei tunnu pikkuista häiritsevän elää vaan.
    John Dalya on muutama jälellä. Meilia vaan. 12 e + postit.

Esillä 4 viestiä, 26 - 29 (kaikkiaan 29)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #227000 kohteessaJohn Daly – golfin Matti Nykänenkö ??

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu John Daly – golfin Matti Nykänenkö ??