23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

Isot kenkäkoot

Etusivu Foorumit Välineet Isot kenkäkoot

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olisiko vinkkejä, mistä löytyisi golkengistä kokoja 49-50? Lähiseudun kaupat ja lukuisia nettikauppoja Suomessa ja ulkomailla koluttu läpi. Amazon UK:sta löysin kokoja, mutta juuri kyseisiä ei toimiteta Suomeen.
    Adidas adicross retrosta esimerkiksi koko 49 2/3 luultavasti sopiva ja millimetreissä koko 325 yleensä sopiva.

    Kaikkiin muihin harrastuksiin olen löytänyt kengät kohtuudella, mutta golfkengät ovat hyvin vaikeita löytää!

    Kokemuksesta tiedän että Yhdysvalloista tilaamalla onnistuu. Toki hintaa kertyy tullimaksujen jälkeen, mutta sieltä niitä saa aina 50 numeroon asti. Jostain syystä valmistajat eivät tuo suurimpia kokoja Eurooppaan.

    Antsa2: Olisiko vinkkejä, mistä löytyisi golkengistä kokoja 49-50? Lähiseudun kaupat ja lukuisia nettikauppoja Suomessa ja ulkomailla koluttu läpi.

    Kenties ongelma ratkeaa kun kevät koittaa. Veikkaisin että ainakin pääkaupunkiseudulla parhaiten tarjontaa löytyy Sarfvik’in Proshop’ista.

    FootJoyn MyJoys kokoja on ainakin kokoon 51 asti. Yhteyttä FJ edustavaan liikkeeseen niin tilaavat. Bonuksena saat (joudut) suunnittelemaan itse.
    Ps. Minulla olis vähän käytetyt UK13 kapealla lestillä myynnissä. Tuli tilattua pykälää liian isot.

    Kiitos vastauksista, päädyin tilaamaan bigshoes.comista UK14 kokoiset Solana XT -kengät. Tammikuun aikana piti saapua perille, mutta vielä on UPS:llä jossain hukassa tosin. Laitan BigMike viestiä jos nuo Solanat eivät sovi.

    Hiukan asian sivusta, mutta myös golfkengät liityvät tähän. Aikanaan noin 30 vuotta sitten tilasin jenkkilästä golfmailoja, Yonex draiwerita sekä kaverille FootJoyn kengät. Vantaalla lentotullissa kaikki ok mailojen suhteen ei tullimaksua. Mutta golfkengistä virkailija pisti tullimaksua, koska katsoi Suomessa myös valmistettavan ko. kenkiä. Tekijänä Karhu, olivat tehneet ehkä pienen erän. Maksu oli onneksi pieni. Ja kengät tietysti tälle kaverilleni liian isot! Tuli meidän porukassa kiertotavaraksi, viimeisin käyttäjä nimesi ne viulukoteloiksi mutta tykkäsi pelata niillä.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1327598 kohteessaIsot kenkäkoot

Etusivu Foorumit Välineet Isot kenkäkoot